Монако 2011 - оценете състезанието

29/05/2011 11:07, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1749/5636 прочита, 99 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Монако завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Монако беше?

Ужасно
9.88% (25)
Скучно
5.14% (13)
Горе долу
10.28% (26)
Интересно
42.29% (107)
Великолепно
32.41% (82)


Още от сезон 2011:

Коментари

 
rbr
vassil6ok_at_abv.bg
Спор | Отговор
Доста интересно състезание като за Монте Карло. Имаше доста напрежение през цялото време, а с 3 световни шампиона събрани в 1 секунда кефа беше голям.
Рейтинг: [9|9|0.77] 9 / 9

Публикуван на: 29/05/2011 17:18

 
Невероятен късмет за Фетел.
Рейтинг: [7|11|0.39] 7 / 11

Публикуван на: 29/05/2011 17:18

 
Galin
galkag_at_abv.bg
Спор | Отговор
Спорно решение за смяна на гуми, поправка на автомобили (смяна на крила, спойлери, масла, течност за спирачки и т.н.).
Хамилтън трябва да бъде наказан отново.
Напълно ненужно състезание от календара.
Рейтинг: [1|11|0.02] 1 / 11

Публикуван на: 29/05/2011 17:19

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
Гласувам с Великолепно заради труда на пилотите, иначе заради тази смяна на гуми ФИА за пореден път показва колко непоследователна е в действията си
Рейтинг: [7|7|0.72] 7 / 7

Публикуван на: 29/05/2011 17:22

 
Ledeniq
tochev_at_abv.bg
Спор | Отговор
След 2 пилота пратени в болница за 2 дена това състезание трябва да бъде извадено от календара преди да е загинал някой. Щеше да ми е много любопитно да видя края на състезанието с тези гуми на Фетел, ако не беше червения флаг.
Рейтинг: [5|13|0.20] 5 / 13

Публикуван на: 29/05/2011 17:23

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
Доста оптимистична стратегия за Фетел да кара 60 обиколки, добре че беше червения флаг - или са имали нещо на ум!
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 17:31

 
nvankvo
nvankvo_at_abv.bg
Спор | Отговор
Това беше пълна глупост!Смяна на гуми,крила и т.н.Пълен та.ак.
Рейтинг: [9|9|0.77] 9 / 9

Публикуван на: 29/05/2011 17:32

 
С всяко състезание губя все повече интерес..Фетел уникален ,Хамилтън направо смешен аз съм за него, но това състезание трябваше да го дисквалифицират недупостимо поведение.Това винаги е било скучно състезание така че нищо ново .
Рейтинг: [4|9|0.22] -1 / 9

Публикуван на: 29/05/2011 17:39

 
Thuglife
paulin1213_at_abv.bg
Спор | Отговор
Добре де да финала беше лош защото смяната на гумите но преди това беше страхотно така че това състезание си беше Интересно
Рейтинг: [2|8|0.09] 2 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 17:42

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Не знам,ама Хамилтън определено требва да го накажат по-сурово че потроши и Маса и Малдонадо,да не би да се има за привилегирован.Една дисквалификация няма да му навреди,това не е картинг писта и не се състезава с картове,прекалено агресивен е!!!
Рейтинг: [3|17|0.07] 3 / 17

Публикуван на: 29/05/2011 17:43

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Абсолютно заслужена победа за Фетел!Дори ако нямаше червен флаг оставаха 8 обиколки а маршалите оправяха пистата 20 мин така че щяха да свършат зад сейфти кара и какво говорите глупости че е заради сменените гуми ако нямаше тази възможност знаете ли каква разправия щеше да има старт на състезанието 15.00 рестарт 17.04 време в което състезанието трябва да свърши 2 часа!Така че абсолютно заслужена победа за Фетел!Който вече води с над 55 точки на Хамилтън!Хамилтън трябваше да го дисквалифицират той с кого пропусна да се блъсне не знам!Алонсо и Бътън изгубиха титлата!Ако Фетел успее да спечели в Канада вече ще си е шампион защото на тази писта ще им е бая трудно на Ред булите но спечелили там край!В Монреал ще му е доста трудно защото Ферари готвят изцяло нова кола но все пак Фетел ще има шанса да се пребори за победата!Ред Бул ще губят на правите но ако сложат чисто нови двигатели ще са си бая конкурентни въпреки ниската максимална скорост!Иначе състезанието в Монако беше пълен хаус както винаги но беше бая интересно!Искам да помоля Георги Иванов да не преписва великите маневри на Шумахер на испанското богаташче!Бътън беше най хитър от всички като рискува в началото при жълтите флагове и влезе в бокса с надеждата за кола на сигурността излезна му късмета но същата тази кола му отне и победата!И една прогноза шампиона според мен може и да бъде обявен официално на Силвърстоун ако така продължават нещата.А и забравих нещо много важно не мислите ли че след миналогодишния карък за Фетел той не заслужава този момент на късмет ако миналата година не му беше каръка щеше да е шампион поне едно състезание преди края!
Рейтинг: [7|17|0.24] -3 / 17

Публикуван на: 29/05/2011 17:47

 
Интересно. С два куци крака.
1. Хамилтън трябва да се дисквалифицира. Този уикенд явно му е "карък".
2. Смяната на гуми при червен флаг е комична. Аргументите за безопасност са - меко казано наивни. Който има нужда от нов чифт гуми - трябва да премине за смяна в бокса. Фетел не заслужаваше победа с това каране, просто пречеше на тези зад него - което в Монако не е голям проблем. Алонсо или Бътън бяха по-добрите пилоти, определено!
Рейтинг: [13|21|0.44] 13 / 21

Публикуван на: 29/05/2011 17:52

 
hayabusaaa
vasil.yankulov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Shumi: However, in accordance with Article 5.3 the length of the race suspension will be added to the maximum two hour period.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/05/2011 17:52

 
mitaka
dimitar.dimitrov_91_at_abv.bg
Спор | Отговор
тоя Хамилтън да го махат от формула 1 направооо си заслужава черен флаг ...
Рейтинг: [3|10|0.13] -4 / 10

Публикуван на: 29/05/2011 17:53

 
kristiannn
kristian_nn_at_mail.bg
Спор | Отговор
Гласувах за "Ужасно" само заради краят на състезанието. Просто такава порнография... :Х Фетел 100% нямаше да спечели, било то от Алонсо или Бътън или и от двамата. Първата позиция нямаше да е на Фетел. Писна ми тези "стюарди" да работят ЗА този Фетел. (гледам да я карам без убиди...) Не стига че до сега имаше толкова много късмет, ами и сега пак. На Бътън победата му беше почти 100% сигурна. Онея като се наблъскаха трябваше да обикалят със Сейфти Кар-а няколко обиколки и след това да ги спрат. Изобщо не трябваше да го спират състезанието, ами да си бяха завършили така. Пак по - добре щеше да е. И в края пак се потрошиха няколко, Уебър и той с късмет успя да излезе по - напред, Хамилтън и той... Обърка цялото състезание. Не трябва да броят точките от това състезание. Само обърква класирането. :X Дори вече се чудя има ли смисъл да гледам Формула 1 повече. То е ясно че Фетел ще е шампион. Другата година ако пак Ред Бул извадят някоя кола която да е по - бърза с 2 секунди от другите... Същата работа ще е. Но ето, ако другите извадят много по - бързи коли и Фетел и стюардите трябва да се борят за първата му позиция... Тогава сигурно ще е много интересно... :Х
Рейтинг: [7|16|0.26] -2 / 16

Публикуван на: 29/05/2011 17:57

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
Спор | Отговор
Цирк !! Тая година едно свястно състезание няма - само измислици на ФИАджиите - дано поне добрата стара канадска писта ни предложи нещо истинско - искам състезание не театър !!
Рейтинг: [9|11|0.57] 9 / 11

Публикуван на: 29/05/2011 18:01

 
@Shumi: Напълно заслужена щеше да е ако не бяха сменили гумите и да завърши първи! А сега е НАПЪЛНО ПОЗОРНА!
Рейтинг: [11|17|0.45] 11 / 17

Публикуван на: 29/05/2011 18:01

 
@mitaka: За твое съжаление Хамилтън е важна част от Ф1. И най-скъпо платения пилот след Алонсо. Никой не хвърля пари на вятъра в този бизнес...
Рейтинг: [6|8|0.46] 6 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 18:04

 
kimi444
ffeerraarrii_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Ledeniq: и на мен, но все пак добре че беше катастрофата
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 29/05/2011 18:04

 
besnia3
besnia3_at_mail.bg
Спор | Отговор
пълна порнография беше това така наречено състезание и не си заслужава коментарите
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 29/05/2011 18:05

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@fernando_alonso: Да а кво щеше да кажеш когато състезанието завърши зад сефти кара и без да има червен флаг пак щяхте да цирикате че не е заслужено!За мен състезанието трябваше да завърши за сефти кар!
@kristiannn: много ми е интересно къде щеше да го изпревари Алонсо
Рейтинг: [3|8|0.16] -2 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 18:06

 
@Shumi: Нямаше как да завърши зад СК, тъй като нямаше как да изкарат Петров и в това време болидите да минават оттам! Правилна беше реакцията на организаторите за ЧЕРВЕНИЯ ФЛАГ, но смяната на гумите беше меко казано СМЕШНА РАБОТА!
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 29/05/2011 18:09

 
kimi444
ffeerraarrii_at_mail.bg
Спор | Отговор
@fernando_alonso: знам, че си фен на спанеца, но повярвай: нямаше да успее да изпревари Фетел дори и да нямаше катастрофа
Рейтинг: [0|6|0.00] 0 / 6

Публикуван на: 29/05/2011 18:09

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Моля спазвайте правилата за публикуване на коментари - или ако не можете излезте пийте по бира, успокойте се и тогава пак заповядайте. Благодаря предварително.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 18:09

 
besnia3
besnia3_at_mail.bg
Спор | Отговор
пропуснах да спомена и смяната на гумите какво да го *б* беше тва? как така ще се сменят гуми крила и всякви такива докато е на пауза състезанието. Те ново състезание ли ще почват или какво? позор за монако и добре че е след турция че ако бях видял тая пародия нямаше да отида в турция
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 18:10

 
@kimi444: Не става въпрос за това кой на кого е фен (всеки си има любимец). Говоря за едно честно състезание без манипулиране.
Рейтинг: [7|7|0.72] 7 / 7

Публикуван на: 29/05/2011 18:13

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@fernando_alonso: Много говорите за гумите ама аз до колкото видях всички смениха гуми!Така че ако са против тва да бяха оставили само Фетел да си ги смени във форма на протест!E нямаше как да свърши зад сейфти кара защото така ти е удобно!
Рейтинг: [4|10|0.19] -2 / 10

Публикуван на: 29/05/2011 18:13

 
kimi444
ffeerraarrii_at_mail.bg
Спор | Отговор
просто завиждате, вие, фенове на алонсо и тва е
Рейтинг: [4|11|0.18] -3 / 11

Публикуван на: 29/05/2011 18:14

 
@Shumi: Той само това оставаше само Фетел да си смени гумите, а всички останали да ги пуснат със стари гуми (и ако е възможно само с по 3 гуми) за да му е по-сигурна БЕЗАПЕЛАЦИОННАТА победа на Фетел.
Рейтинг: [4|10|0.19] 4 / 10

Публикуван на: 29/05/2011 18:16

 
@kimi444: Бъркаш бих се радвал много повече дори и Бътън да бие, а не само ФИА да направят Фетел насила "шампион".
Рейтинг: [4|10|0.19] 4 / 10

Публикуван на: 29/05/2011 18:17

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Ще се стигне до сблъсаци скоро Много изнервени хора има... За мен състезанието беше интересно и ако не им бяха позволили да бутат нищо след червения флаг щеше да е още по интересно... но в такива случеи излизат недомислените правила
Рейтинг: [8|8|0.75] 8 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 18:21

 
rbr
vassil6ok_at_abv.bg
Спор | Отговор
Много сте досадни. Значи ако завърши състезанието зад СК - Фиа бута фетел. Ако го прекратят - ФИА бута Фетел. ФИА направи единственото възможно Фетел да бъде изпреварен в оставащото време, а това, че правилата позволяват смяна на гуми, не е измислено там на място. Къде е проблема тук, всички караха при равни условия, Ред Бул играха хазартно и спечелиха.
Рейтинг: [1|15|0.02] 1 / 15

Публикуван на: 29/05/2011 18:22

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
А какво става с Хамилтън ще го наказват ли или ще го толерират за да може си кара като обезумял,то докато не претрепе някой по пистата явно нема да има проблем,хубаво да е агресивен ама той се оля направо изкара двама пилоти от надпреварата и за сега му се разминава само с едно минаване през бокса.И което е по-лошото обвини по радиото че Маса го бил затворил,ееее той и ослепели ни изкара бе,аз до колкото видях от повторенията виновен си беше Хамилтън и това е!!!
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 29/05/2011 18:26

 
kozia
kozia_at_abv.bg
Спор | Отговор
Хамилтън е агресивен да, но не неразумен. Тези, които се отбраняват да си гледат повече в огледалата. Както направи самият Хамилтън, когато Шумахер го притисна на фибата.
Ако загубим агресията за сметка на внимателно шофиране, пазене на гуми и съхранение на гориво какво ще остане от тоя спорт. Чудя се какво ли би коментирал Сена за съвременната Формула 1.

А състезанието днес беше странно с нелеп край и прекалено много инциденти с опастност за живота на пилотите
Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 18:26

 
kimi444
ffeerraarrii_at_mail.bg
Спор | Отговор
@rbr: прав си. ФИА са равноправни
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 29/05/2011 18:30

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@kozia: ахаха НЕ И НЕРАЗУМЕН тъй ли?Ми я да видим сега:когато тръгна да изпреварва Маса имаше ли място че се вряза в него???Според мен нямаше,нооо явно за "разумния" е имало,а когато се вряза в Малдонадо имаше ли място???Ми явно пак е имало!Нали щом Хамилтън е здрав и върви всичко е ОК,а какво става с другите болиди боли го "мотовилката" нали?!?Както писах в първия си коментар,крайно време е да разбере че тези болиди се чупят и не кара карт!
Рейтинг: [0|8|0.00] 0 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 18:32

 
LR
ztxpower_at_data.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров Аз доколкото видех Маса сам си се заби в мантинелата..... Хами беше виновен само за инцидента с Малдонадо.
Рейтинг: [0|6|0.00] 0 / 6

Публикуван на: 29/05/2011 18:34

 
kristiannn
kristian_nn_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Shumi: Всички? Повечето - да, но всички - НЕ. И аз мразя Алонсо (за по - горният ти коментар), но на Фетел не му оставаха повече от 1-2 обиколки с тези гуми и щяха и Бътън и Алонсо да го изпреварят. Според мен най - добре се представи Бътън в това състезание и ако не бяха подарили победата на Фетел, Бътън щеше да си е със заслужена победа, но.. Както и да е.. Бътън примерно не си смени гумите. Фетел ги смени, Алонсо ги смени, Уебър ги смени и Кобаяши ги смени. За другите не съм сигурен, но специално в това състезание наблюдавах Бътън, защото той до този момент се представяше най - добре от всички и той НЕ си смени гумите. Просто НЕ трябваше да им дават да си сменят гумите и аз съм сигурен, че ако беше обратното - Бътън да беше с 1 стоп и да беше първи, а пък Фетел да беше 3-ти с 3 стопа 100% нямаше да му дадат да си смени гумите. Просто наистина ФИА и комисарията се борят за победата на Фетел. Не му стига, че има най - добрата кола, но и трябва и да го бутат да печели. Те защо не спряха първата обиколка състезанието и да бяха казали.. Ами то се вижда, че Фетел пак ще бие.. Няма какво да си губим времето.. Да изпльоскат още 25 точки на Фетел, а пък на другите майната им и готово... Или направо от квалификацийте да бяха взели местата. Ами сега нямаме време да си измисляме, защо Фетел да спечели, за това.. Той спечели квалификацийте (защото е с най - добрата кола естествено...).. 25 точки за Фетел, 18 за Бътън, 15 за Уебър и т.н. Уебър потъна много в състезанието, Хамилтън също и пак в края пък дето изоставаха с по повече от обиколка.. Ако оставаха още повече обиколки можеше и на подиума да се качат... Това състезание си мислех, че ще е различно и най - накрая няма да гледам пак негърчето или Фетел да е първи, ами някой друг.. Ама не знам изобщо на какво съм се надявал. Как изобщо са успели да заблудят всички нас, че да си мислим, че може да стане добро състезание, че да ни разочароват толкова. Аз наистина вече се чудя има ли смисъл да гледам тази година Формула 1. Подариха му на Фетел 5 победи и проспаха края на 1 състезание и Фетел беше 2-ри. Смениха точковата система, за да се решава дори в последното състезание шампиона... А пък сега го правят така че още преди да е почнал даденият сезон, ти знаеш кой ще бие... Дори можем сега всички да отидем и да залагаме за следващото състезание, че Фетел ще спечели, защото то е ясно. Дори и да не се представя добре, те ще го избутат до първата позиция. Не знам просто как може да съм по - недоволен от състезание. Може би ще разберем след някое друго състезание...
Рейтинг: [1|11|0.02] 1 / 11

Публикуван на: 29/05/2011 18:35

 
kimi444
ffeerraarrii_at_mail.bg
Спор | Отговор
@LR: заби се, като оня го изтласка.... не че ме интересува Маса, но...Хам трябва да разбере, че вече има мн по-добри пилоти, визирам Фетел...
Рейтинг: [0|7|0.00] -7 / 7

Публикуван на: 29/05/2011 18:37

 
white
mclarenfen74_at_mail.bg
Спор | Отговор
Формула 1 вече не струва и едно евро с тия правила и условия. Трябват ни здрави гуми, хубави класически писти, без KERS и DNS, и да отпадне забраната за зареждане. Какви са тия влакови композиции не мога да разбера. Как преди време имаше изпреварвания но реални, а днес хем няма, хем пък ако има, не са защото някой е по-добър от другия, а защото бил с по-нови гуми. И какво е това пестене на комплекти в квалификацията. Аз затова ли дадох 400 евро за да гледам в съботата по едно излизане в трите части на квалификацията. И защо се наказват пилоти, които правят опити да изпреварват и се възползват от грешките на другите пред тях, а после ревем, че нямало изпреварвания. И защо не се обърне внимание на пилотите след като вече веднъж са допуснали някой да им отнеме идеалната линия да го затварят така безкруполно. Ето оттам ще дойдат изпреварванията, а не от измислените им правила.
Рейтинг: [11|11|0.80] 11 / 11

Публикуван на: 29/05/2011 18:39

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@LR: А кой одруса Маса на фибата?Аз ли :d
Рейтинг: [1|7|0.03] 1 / 7

Публикуван на: 29/05/2011 18:40

 
kozia
kozia_at_abv.bg
Спор | Отговор
@white: Съгласен съм с всяка твоя дума!
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 18:42

 
Thuglife
paulin1213_at_abv.bg
Спор | Отговор
Така много виждам че повечето смятат че Фетел ще е шампион около Монца.Само да ви кажа през 2009 година (не е много отдавна) Бътън беше както Фетел сега, аз не сам много сигурен че Фетел ще стане шампион на Европа, не заоравайте че сега идват пистите на Ферари и макларън ще се включат и аз се надявам да стане интересен сезона поне до Бразилия.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 18:43

 
kimi444
ffeerraarrii_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Thuglife: а аз всичко да свърши колкото се може по-бързо и да му дадем 2-та титла най-накрая
Рейтинг: [0|3|0.00] -3 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 18:46

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@kozia: Аз ли съм смешен,я пък вие феновете на Хамилтън сега не ставайте като тези на Алонсо,няма какво да си кривим шапките нека съдим обективно Хамилтън си е за по-строго наказание,това състезание той си беше виновен за двата инцидента с Маса и Малдонадо.
Рейтинг: [4|9|0.22] -1 / 9

Публикуван на: 29/05/2011 18:47

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
Това със смяната на гумите е недопустимо - като има зор да влезе и да си ги смени в бокса, какво е това правило за смяна на пистата. Верно изстиват, но затова са тия чопли мопли после правят една загряваща обиколка и се почват. Това си беше безплатен питстоп за Фетел! Верно бях заложил на Бътън, Алонсо и Фетел за първите 3-ма, но както и да бяха завършили ако не се бяха сменяли гумите щяхме да сме по-спокойни и равнодушни!
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 18:50

 
LR
ztxpower_at_data.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: Той наистина го ''одруса'' на фибата но не това го изкара от състезанието.
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 18:53

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@LR: Не съм казал че Хамилтън го е изкарал от надпреварата а че е виновен за инцидента между двамата!!!
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 18:55

 
Thuglife
paulin1213_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ако се махнат ДРС,КЕРС по-хубави гуми и по изравнени коли става перфект само 3 неща зависят от ФИА последното е най-важно, днес се показа тези 4 неща какво прават.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 18:55

 
kozia
kozia_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: Уважаеми господин Тодоров, моля по-задълбочено да прегледате маневрите на ТРИМАТА участници в инцидента на фибата и след това да коментираме.
Обърнете внимание на кой какви части от болида му хвърчат наляво надясно
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 18:56

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
@LR: Аз си мисля, че това го изкара нещо му развали колата. После в тунела не знам как така Маса е излязъл от идеалната линия, като там евентуално изпреварващият (Хамилтън) би трябвало да се мъчи да го изпревари от мръсната част. Ако има някой онборд кадри нека сподели.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/05/2011 18:57

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@kozia: Та какво трябва да видя мен не ме интересува кой какви части му хвърчат от болида а кой е виновен за това двата болида да се омачкат Вземи си признай че хамилтън в това състезание не му издържаха нервите и агресивноста му дойде в повечко от нормалното,все пак това е улично трасе
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 19:00

 
mitaka
dimitar.dimitrov_91_at_abv.bg
Спор | Отговор
според мен ужасно състезание е меко казано ...
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 19:02

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: Наистина ли си мислиш, че Хамилтън е виновен за инцидента с Малдонадо ? Я прегледай пак повторението.

За инцидента с Маса вече вината е на Хамилтън и не случайно получи наказание. Между другото, ако Нико беше затворил Шуми, щеше да се стигне до абсолютно същия инцидент.

В крайна сметка Хамилтън удари Маса, а него го удариха Шуми (на старта), Алгерсуари и на всичкото отгоре Малдонадо го блокира супер левашки ...

ЕДИТ: Само да допълня. Всички ги е яд на Фетел, ама ако го нямаше този SC, Фетел щеше да си спечели преспокойно, така че реално справедливостта възтържествува.
Рейтинг: [2|5|0.14] -1 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 19:04

 
kozia
kozia_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: Хайде прегледай повторението
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 19:07

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
Пълен Балшой театър!!! Страшно тикане го тикат тоя Фетел! само нещо да се обърка в състезанието и веднага има намеса на ФИА. АБСОЛЮТНО НИКАКВА ЛОГИКА във смяната на гумите!!! и защо летящ старт а не съвсем нормален старт с 1 загряваща и стартиране от място. Аз мисля че имам отговора на въпроса - Фетел има по голям шанс да загуби 1то място след нормален старт от колкото с летящ. Всякаква помощ за германчето. На това му се казва пишман победител.ПЪЛЕН ФАРС! И как въобще хорнер имаше наглостта да излезе на подиума заедно с фалшивия си пилот и другите двама пилоти които едва ли не са по прости от Ред Бул и играят по правилата. Ето на това най-много ме е яд - да има момчета, които да искат да карат и да печелят, да се радват на чиста победа без никакви угризения и накрая да цъфнат едните пълни гащници с много пари и да си тикат пилота с измама към първите позиции. Извода е, че просто не можеш да се бориш срещу парите!!!
Рейтинг: [6|16|0.21] -4 / 16

Публикуван на: 29/05/2011 19:14

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
@kristiannn: напълно тотално абсолютно съгласна съм с теб
Рейтинг: [2|5|0.14] -1 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 19:24

 
@Fernanda_Alonso: И какво ? Според теб това правило го измислиха на момента , за да може Фетел да си смени гумите без да влиза в бокса ? Я се осъзнай ! ФИА да си премисли малко правилата .. Защото ако Алонсо или Хамилтън бяха на мястото на Фетел едва ли щяхте да я пеете тази песен , но както и да е ..
Рейтинг: [2|8|0.09] 2 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 19:47

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@JM: @kozia: Колкото и да гледам повторението все си е виновен Хамилтън,Малдонадо беше започнал да затваря завоя когато Хам му се натресе отстрани и го запрати в мантинелата,явно не гледате обективно на ситуацията тъй като сте пристрастни.А относно изпреварването на "Дедо" спрямо Хам и Нико на фибата ясно се вижда че Пилето е много по-напред отколкото е Хам при самите маневри а и Нико знаем че е от разумните пилоти и като са по-бавни не затварят другите когато ги изпреварват Каквото е станало,станало,просто Хам не трябва да си мисли че когато тръгне да атакува по-бавен от него болид ще го пропускат,това е състезание все пак
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 29/05/2011 19:51

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: Аз лично съм фен на Хамилтън, но не съм пристрастен. Може и да звучи смешно, но е така. Напълно съм съгласен, че Хамилтън е виновен за инцидента с Маса, но за този с Малдонадо има лека разлика.

В този случай Хамилтън е застъпил половината болид на Малдонадо още в момента на спиране (преди завиването за завоя, нещо като Шуми и Нико на фибата). При това положение, този който е от вътрешната страна има правото да използва вътрешната половина на завоя. Малдонадо май въобще не погледна в огледалата къде се намира Хамилтън и затова се стигна до инцидента. За разлика от него при идентична ситуация Шуми знаеше, че Хамилтън го е застъпил и го пусна да мине от вътрешната страна, защото ако беше затворил вратата щеше да се стигне до абсолютно същия инцидент.

Понякога е много трудно да знаеш дали пилота зад теб опитва атака с по-късен стоп, защото си съсредоточен в своята точка на спиране. За мен това е изцяло рейс инцидент и никой не трябва да бъде наказван.

А за инцидента с Маса, ако се докаже, че Хамилтън е довел до повреда в болида на Маса водеща до неговото отпадане, даже според мен Хамилтън би трябвало да бъде наказан за следващото състезание.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 20:06

 
@JM: Не може да има 2 наказания, за едно и също провинение, освен ако при първото наказание изрично не е посочено последващо разследване.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/05/2011 20:12

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Mille: аз много добре съм се осъзнала.осъзнала съм това, че ФИА тика Фетел насила към титлата.
Рейтинг: [1|5|0.05] -3 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 20:18

 
@Fernanda_Alonso: Ама ти наистина ли си мислиш , че това правило са го измислили на момента ?
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 20:19

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Отново напомням да се придържате към правилата за публикуване на коментари. Моля, прочетете ги за да не си създаваме излишна работа. В крайна сметка всички сме тук, защото Формула 1 е забавление за всички нас. Ако искате да си избивате агресията някъде, то просто сте объркали мястото (сайта). Благодаря отново
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 20:21

 
white
mclarenfen74_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Fernanda_Alonso: Ако наистина мислиш, че е трябвало да рестартират от място то просто повече недей да пишеш по теми от Ф1. И на мен не ми беше приятно да сменят гумите, но щом така пише в правилника няма как да не се възползват от това и автоматично не прави ФИА виновна за победата на Фетел и го е побутнала, освен ако преди сезона не са знаели, че така ще стане в Монако..... аман от деца тук. Гледайте реално на нещата поне отмалко, а не от това дали Фернандо има полза или не. Щом по правилник е така значи е така и всеки се възползва. Продължавам да мисля, че за да има изпреварвания поне докато има спънати писти в календара трябва да се поощряват дори и по-рискованите маневри, не да се санкционират. Астрахирайте се от маневрите на Хамилтън и се замислете дали щяхте да сте доволни от състезанието. Именно той направи интересното и вдигащо адреналина състезание или май искате да гледате картинг.
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 20:22

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Mille: кое правило? ФИА да помага на Фетел ли? Нееееее то това си е измислено още от началото на сезона. Искаш ли да те светна за една работа? цялата работа е пари! И на никой не му пука дали е честно или не. Който плаща пилотът му обира ларвите. Е ТФА Е!
Рейтинг: [1|5|0.05] -3 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 20:23

 
@white: Много добре казано ..
@Fernanda_Alonso: Казвам за пръв и последен път , защото ми е ясно , че с някои фенове не може да се излезе на глава : Побутване щеше да е ако това правило беше измислено на момента и ако само Фетел можеше да има полза от това .. Аз доколкото видях почти всички си смениха гумите .. Или викаш - те от началото на сезона знаят какво ще се случи ?
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 20:26

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Fernanda_Alonso: Чудесно! За следващото състезание вече ще знаем кой е платил, а ти можеш спокойно да не го гледаш. Ще си спестиш една камара нерви ... а на нас четенето на коментари от "запалянковци". Благодаря за вниманието
Рейтинг: [5|7|0.41] 5 / 7

Публикуван на: 29/05/2011 20:26

 
SHARK
w_wasilev_at_mail.bg
Спор | Отговор
Дали го имало в правилата? Нямало ли го е и тн ? Лично за мен няма никакво значение. Просто този финал на състезанието ( след рестарта) ми остави леко горчив привкус в устата.
Правят се стратегии, смятат се боксове и накрая какво ? Ей на на всички нови галошки и "бегайте крачета да бягаме"
Идея нямам от къде са ги изсмукали тези правила но имам усещането,че е от едно тъмно и ***** място!(Най-вероятно и това е причината за горчивия привкус)
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 20:37

 
supersunny
rosi81_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Fernanda_Alonso: Но на Алонсо също му смениха гумите, според мен трабва да им дадат 20-25 сек. към времето( на фетел , Алонсо и другите които смениха гумите когато състезанието беше спряно) и така Бътън да е първи заслужава го страхотно състезание направи.
Рейтинг: [2|8|0.09] -4 / 8

Публикуван на: 29/05/2011 20:38

 
@supersunny: Защо да ги накават след като имат право да си сменят гумите ?
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 20:40

 
supersunny
rosi81_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: А миналогодишните инциденти на Фетел и то доста коли потроши но не беше наказан, защо да наказват Хамилтън като се виждаше че колата му е много по бърза от на останалите
Рейтинг: [1|4|0.06] -2 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 20:43

 
naskogeo
nasko.com_at_abv.bg
Спор | Отговор
@kristiannn: По-добре не си губи времето с гледане на F1 !
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 20:44

 
supersunny
rosi81_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Mille: имат право да сменят гумите но никъде не казаха че трябва да е без време, затова си мисля че Макларън на това се надяват и затова оставиха Бътън без смяна на гуми
Рейтинг: [0|3|0.00] -3 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 20:45

 
@supersunny: Нещо не ми звучи както трябва , ама знаеш ли ? ))
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 20:46

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
на алонсо му били сменили гумите...е какво да направят да си седят със старите гуми от 35тата обиколка ли? Бътън не ги смени защото нямаше нужда. А колкото до това вече скандално правило-не то не е измислено специално за Фетел но си мисля че трябва да се промени защото както всички видяхме то си е дефакто безлатен пит стоп и ако Фернандо беше на 1вата позиция тогава мнението ми за смяната на гумите щеше да остане същото. Може мнението ми да висе струва "пристрастно" но аз се опитвам да мисля колкото се може по обективно
Рейтинг: [1|4|0.06] -2 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 20:51

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@supersunny: След три стинта със супер меките гуми с какви гуми трябваше да кара Бътън?

Ето факти:

старт - супер софт ползвани
обиколка 15 - супер софт ползвани
обиколка 33 - супер софт ползвани
обиколка 48 - софт нови
обиколка 72 - софт нови - това е при спирането за червения флаг.

Бътън смени гуми, но просто нямаше повече супер софт. Просто факти, за да не стават разправии ...
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 20:52

 
@Fernanda_Alonso: По тази логика Фетел да си стои с гумите от 17тата обиколка ли ?
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 20:52

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
охх за това можем да спорим дооста време тъй като те гледам че си за Фетел. Аз съм за Алонсо така че се вижда ч
е няма да има едногласие
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/05/2011 20:58

 
@Fernanda_Alonso: Нищо лично , просто се опитвам да ти схвана логиката , но не мога .. Как Алонсо да не е луд , че да стои с гумите от 35та обиколка , но Фетел да стои с неговите от 17та , но както и да е ! Лека вечер ви желая !
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 21:01

 
Ka6onio
akrustanov_at_gmail.com
Спор | Отговор
На мен пък много ми хареса състезанието. Пълна игра по правилата и за гуми и за всичко. Само ми е интересно какво ще е решението за Хамилтън, защото направо си бутна Малдонадо... да не говорим за колчето в шикана.

И ся за да не ме убият фенове на Алонсо и Бътън: Фетел имаше ужасен пит стоп, защото предна дясна гума не искаше да се извади от чохъла... заради това забавяне се прецаха нещата и за Уебър; Бътън имаше пълната предпоставка да спечели, обаче го вкараха след жълтите знамена на Върджина... и всичко щеше да е ок, ако Хамилтън не беше катастрофирал в Маса, да излезе Сейфти кар-а, Бътън да се забоде зад Алонсо и т.н...

Та недейте да наричате всичко късмет... всичко си е навързано последователно. Лош късмет може би само за Шумахер, който незнам защо, но просто паркира пред питовете.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 29/05/2011 21:11

 
demonen
roskata_stoev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Защо ли си мисля, че никой не те слуша хахах Иначе състезанието бе супер и аз съм на мнение, че ако не бе червения флаг, Фетел нямаше да е победител, но факт е че имаше червен флаг. Въпреки новобранските изпълнения на Хамилтън, тук за първи път видяхме доста изпреварвания и много битки, така че за мен състезанието бе много добро и най-важното непредвидимо до финала А това правило да се сменят гумите по време на червен флаг е много глупаво, тъй като така всички стратегии и борби на пистата отидоха подяволите Имаше дори пилоти които не бяха спирали в бокса и други които спираха и бяха зад тях и така тези които не бяха спирали си направиха бокса на старт финалната права фактически. Това правило трябва да се промени, не е редно просто
Рейтинг: [1|3|0.08] -1 / 3

Публикуван на: 29/05/2011 21:31

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Mille: има различни гледни точки по този въпрос
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 21:32

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Феновете на Алонсо които твърдят че ФИА бута Фетел са ми най-забавни много бързо са забравили кой му подари първата титла!
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 29/05/2011 21:48

 
rusnakapz
rusnakapz_at_abv.bg
Спор | Отговор
Както всички и мен ме е яд,че изхабиха хубавота състезание накрая,но относно побутването на ФИА за Фетел сте прави,ама бъркате къде го побутват.Помогнаха му по следния начин-след инцидента много добре знаеха какво следва,но сейфти-кара врътна няколко обиколки и след това дойде червения флаг,а това с цел след рестартирането да останат колкото си може по малко обиколки до финала и от там по малък риск за Фетелчо,а що се касае за гумите това е измислено преди инцидента и няма как да си играят с това правило.Много съм разочарован от маФИА-та.
Рейтинг: [1|4|0.06] -2 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 21:55

 
Ka6onio
akrustanov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@rusnakapz: Или да се събере колоната зад колата? Просто мисъл...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 29/05/2011 22:04

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ама много сте ми забавни как търсите под вола теле? От всички коментари на зад само не намерих още някой да е казал, че даже и инцидента е бил умишлен с цел да се помогне на Фетел? Смешни сте
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 29/05/2011 22:08

 
rusnakapz
rusnakapz_at_abv.bg
Спор | Отговор
Paco, забавни или не,но това със забавянето на червения флаг си е подпиране на Фетел и нищо друго,защото ако сме ние съдий на трасето ни е простено за грешката,но съдийте на трасето не са от кол и въже,а подбрани хора и те много добре знаят според степента на инцидента за предприемане на нужните мерки,та затова по добре се замисли малко.
Рейтинг: [1|4|0.06] -2 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 22:25

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Paco: А тва с умишлените инциденти го владее единия от защитаваните пилоти на които им взели победата!Ако не се сещате за кой става въпрос ще ви дам жокер той е по-агресивно защитаван от феновете му за разлика от другия "ощетен"!
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/05/2011 23:01

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
@rusnakapz: Ти сам го каза, че съдийте там не са подбрани хора и щом те са решили така значи това е бил най-правилния вариант! Имаше нужда даже от линейка да излезе няма друг начин на това трасе при тази ситуация да не се даде червен флаг! Няма кво да се обеснявам Вярвай си,че това е станало с цел да се помогне на Фетел ако ще те успокой?
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 23:30

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Shumi: Може Алоно да е ощетен в случая но това не е станало с цел да се помогне на Фетел, а такива са правилата или както някой си мислят тук тва правило на момента е измислено с целта ФЕТЕЛ ДА СПЕЧЕЛИ?? :d
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 29/05/2011 23:33

 
NedkoKrastev
Krystev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: Kozia имаше в предвид да изгледаш повторението на фибата. Много ясно се вижда как Маса отвори завоя и закачи с предното си крило заднат гума на Уебър, след което и насмете Хам към стената. Пък и Хамилтън определено беше на повече от половината на Маса - в началото на кутията за радиатора на Маса остана черно петно от гумата на Хамилтън.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 30/05/2011 00:39

 
Stoio_Pilota
gunitsoldier_at_abv.bg
Спор | Отговор
за пореден път тима на РедБул показа че са с класи над останалите и работата на болида с гумите е умопомрачителна,не виждам кой ще спре Фетел към втората му световна титла,дори и да не беше спряно състезанието той пак щеше да завърши на първа позиция,мисля си че може би тази година ще падне един от рекордите на Шумахер за най-много победи за един сезон
Рейтинг: [0|6|0.00] 0 / 6

Публикуван на: 30/05/2011 00:51

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
Аз бих оценил състезанието по скоро опасно.След тези инциденти ми се струва, че наистина трябва да се вземат по сериозни мерки.Само това със смяната на гумите в края нетрябваше да става за да видим Алонсо може ли да изпревари Фетел и какво ще направи Батън.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 30/05/2011 13:24

 
Добро състезание. Много емоции, за разлика от миналата и по-миналата година. Аз съм доволен, че вече второ състезание по ред световният шампион е под много сериозен натиск.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/05/2011 17:04

 
Ogi4os
ogi4os_at_mclarenbg.net
Спор | Отговор
Много добро състезание. И на мен ми хареса , въпреки че не се разви както ми се искаше , ама това е....състезание. Иначе не смятам ,че Хамилтън е карал опасно. Шумахер го изпревари по същия начин, на същия завой, където Хамилтън се опита да изпревари Маса. В първия случай обаче Хам остави достатъчно място на Шумахер. А един завой преди това Шуми го закачи отново. Дори самия той си признава, че тогава е повредил предното си крило. Шумахер по-малко опасен ли е? И Маса като е най-внимателния пилот защо не го наказаха за удара му в Уебър /когато си счупи предното крило/. Това по-малко опасно ли е?
При инцидента с Малдонадо и двамата подходиха доста агресивно. Така или иначе Хамилтън си отнесе две наказания. А инача най-безопасно ще е да карат с 80 един зад друг и никой никого да не изпреварва. Така поне ще сме сигурни , че няма да има инциденти.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 30/05/2011 17:44

 
betafan
kojuharov.1968_at_abv.bg
Спор | Отговор
С изключение на недомислицата след катастрофата на Петров, състезанието беше невероятно за Монако! Цяло чудо е че станаха толкова много изпреварвания на това трасе.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 31/05/2011 11:09

 
Alonso
mondrio_at_abv.bg
Спор | Отговор
Състезанието го гледах от 5тата до катастрофата на Маса в бара на хотела в Мармарис После класа ми ме хванаха да обикаляме градчето и нямаше как да им откажа... После ме хвана мноооого яд...четох как на хамилтън не му е вървяло, Алонсо е гонил фетел до последно, някакви изтънчени правила на ФИА относно червени знамена и тн и тн... Дано се презапишат тия правила като хората че всяка година си патим всички... сега ще го тегля и ще го гледам състезанието, но доколкоот четох нагоре и в новините ми намирисва само на 1 - как може фетел да е с 1 бокс...или знае че ще стане катастрофа, ще има червени знамена и тн или просто някой "анонимен" клиент е превел няколко милиона в сметката на ФИА в швейцарска банка ...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 02/06/2011 01:03

 
Testpilot
testpilot_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Fernanda_Alonso: Интересна тенденция е че жените (почти всички който познавам включително моята) са за Алонсо.Дори да има някакви пилотски умения като човек не го бива а това е важно.Той и Лука ме отказаха от феррари.Shumi is back.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/06/2011 14:07

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729