Испания 2012 - оценете състезанието

13/05/2012 15:00, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1446/4129 прочита, 31 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Испания завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Испания беше?

Ужасно
3.40% (9)
Скучно
3.02% (8)
Горе долу
9.06% (24)
Интересно
44.53% (118)
Великолепно
40.00% (106)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 20/05/2012)


Още от сезон 2012:

Коментари

 
dirty
dirty.flow_at_gmail.com
Спор | Отговор
Великолепно състезание, битка до последния метър за не една позиция...имаше си "УАУУ ефект"
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 13/05/2012 16:48

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
Такъв сезон до сега е нямало... НЕПОВТОРИМО!
Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 13/05/2012 16:49

 
kubica
ivo_320power_at_abv.bg
Спор | Отговор
@thedeivis: Съгласен съм
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 13/05/2012 16:52

 
Rumen.Sofroniev
rumen_sofroniev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Колко съжалявам,че нямаше още една обиколка Кими да грабне 2рото място.
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 13/05/2012 16:57

 
east_stand
k_darmonski_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Хубаво състезание! Честито на всички изстрадали фенове на Уилямс... беше време да се върнат на върха! Нямам търпение да дойде време за следващият кръг!
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 13/05/2012 16:58

 
Ferrari_Fen
speed1992_at_abv.bg
Спор | Отговор
Състезанието беше великолепно!Много се радвам,че след толкова години отборът на Уилямс успяха отново да постигнат победа.Както и да не забравяме безгрешното каране на Малдонадо,без който тази победа нямаше да я има.
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 13/05/2012 17:01

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
А според мен в Бахрейн беше два пъти по интересно,имаше много изпреварвания а тук и ДРС не помогна!
Рейтинг: [3|11|0.11] -5 / 11

Публикуван на: 13/05/2012 17:07

 
ikar777
ikar777_at_gmail.com
Спор | Отговор
Разбира се че състезанието беше страхотно,само не мога да разбера едно,кои са тези 4-ма на които им се е сторило ужасно и накой тим са фенове...
Рейтинг: [0|8|0.00] 0 / 8

Публикуван на: 13/05/2012 17:08

 
anif1
anetangelova_at_gmail.com
Спор | Отговор
нещо оставам с горчив вкус от тая формула 1 тая година направо си ми мириши на нагласено ,ми то както е тръгнало след 6 старта ще дойде ред и на HRT да си вземе полагащата им се победа и какво ще правим тогава ......
Рейтинг: [6|18|0.18] -6 / 18

Публикуван на: 13/05/2012 17:12

 
@ikar777: няма друга истина, освен твоята истина, така ли? Беше доста скучно състезание
Рейтинг: [6|21|0.16] -9 / 21

Публикуван на: 13/05/2012 17:17

 
Nako
bashnako_at_gmail.com
Спор | Отговор
Горе долу - но то целият сезон ще е "Горе долу" с тези гуми. Очаквам с нетърпение сезонът с поне двама доставчика на гуми.
Рейтинг: [1|9|0.03] 1 / 9

Публикуван на: 13/05/2012 17:35

 
he4o_xz
he4o_xz_at_mail.bg
Спор | Отговор
За пореден 5-ти път през сезона победа ........, но победа за Pirelli. Когато започнат изпреварванията след първите спирания в бокса за смяна на гуми, на мен лично започна да ми става равнодушно всяко рутинно изпреварване. Почти винаги пилотът с вече "остарели" гуми губи позиция и търси момнетална помощ от бокса - "Имам нужда от нови гуми". Ето и примера с последните 6-7 обиколки на това състезание. Райконен направи невероятен стинт, но напълно безпредметен, а Алонсо направи невероятно темпо в края и точно когато вече всички очакваха атака, гумите го предадоха. Да не говорим за най-фрапантната ситуация свързана с гумите Пирели и отчаяните опити на пилотите да се справят с тях. Инцидент между двама пилоти допринесли за тяхното отпадане и доведе до наказание за други двама, който станаха невинни жертви на ситуацията породена от странно работещите гуми. Надявам се за следващия сезон ФИА да направят промяна и да върнат "нормално работещите" гуми. Все пак, едно голямо браво за Малдонадо!
Рейтинг: [14|16|0.68] 14 / 16

Публикуван на: 13/05/2012 17:35

 
danianev
dani_anev_at_abv.bg
Спор | Отговор
И на мен не харесва гумите да са най- важния фактор в състезанието един голям хаус не може да се види вече никаде някое вълнуващо изпреварване губи се и майсторлъка на големите пилоти абе с една дума нищо интересно не сме видяли тази година освен хаус.
Рейтинг: [3|9|0.14] 3 / 9

Публикуван на: 13/05/2012 17:56

 
abix
abixbg_at_gmail.com
Спор | Отговор
А още по-досадното е че "масовия зрител" се кефи на подобни хаотични и безмислени състезания
Рейтинг: [3|7|0.19] -1 / 7

Публикуван на: 13/05/2012 19:17

 
BigFatLiar
boiadzhiew_at_abv.bg
Спор | Отговор
Несериозно..... Шампионатът става наистина хаотичен и непредвидим, но това, което става е несериозно.
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 13/05/2012 19:24

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
Честно казано не знам какво да гласувам.От една страна имаме вече 5ти победител от друга Пирели,ДРС и други там подобрения.Хем чакаме до последния момент с интерес хем знаем,че всичко зависи от гумите,а не от истинската битка между пилотите.Не знам може би излиза,че не може да ни се угоди, но ви питам наистина ли ви харесва това.
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 13/05/2012 19:50

 
Editless
editless_at_gmail.com
Спор | Отговор
Да...значи предпочитате гумите на Бриджстоун и пилоти като Перес да печелят състезание със едно спиране в бокса само защото гумите могат да изкарат цяло състезание без да загубят кой знае колко от качествата си...прави сте нека гледаме такива състезания,и това не е много добре което се случва постоянно с гумите на Пирели но се замислете когато опцията е да има само един доставчик дали е по-интересно пилотите да се научат да карат пестеливо с гумите да подържат едно и също темпо постоянно! Състезанието си го биваше както и предишните 4!
Рейтинг: [3|9|0.14] -3 / 9

Публикуван на: 13/05/2012 20:20

 
white
mclarenfen74_at_mail.bg
Спор | Отговор
Поредната ролетка. Ще се повторя отново Интересен сезон но като резултати, иначе пълна скръб като състезания. Не може интереса да се опрделя само от ролетката наречена гуми.
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 13/05/2012 20:26

 
renogb
gabriel.74_at_abv.bg
Спор | Отговор
Сезонът се превръща в абсолютна боза. След повече от 20г като фен на ф1 без пропуснато състезание тея хора ще ме откажат да я гледам доброволно. Фаворит за следващ старт - Картикеянчо. Коментар за този - отегчителен.
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 13/05/2012 20:28

 
besnia3
besnia3_at_mail.bg
Спор | Отговор
Такова състезание не помня някога да е имало. Изключително напрежение и непредсказуем резултат. Дай Боже повече такива състезания.
Рейтинг: [3|8|0.16] -2 / 8

Публикуван на: 13/05/2012 20:32

 
@ikar777: Не знам кои са тези четирима. Аз лично гласувах за скучно. А "гумената" сага на Пирели, Бърни и ФИА започва да ми втръсва вече. Не може гуми, направени според нечии извратени фантазии да имат такава тежест за успеха. Надявам се тези, които обичаме спорта да покажем, че не сме тъпоумна тълпа, на която са нужни само хляб и зрелища. Иначе - радвам се за Малдонадо. Винаги съм имал усещането, че е неуравновесен. Прави едни редовни грешки, които пречат да бъде определен като силен пилот. С днешното си представяне доказа, че може да бъде на ниво и показа също психическа устойчивост. Желая му да продължи в тази посока и да му е честита победата, както и на Уилямс!
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 13/05/2012 20:45

 
Добре дошли във Формула Пирели! Ф1 винаги е била "на ръба" - до 2010. Наистина е противно да караш най-бързите хора на планетата да пестят скоростта си. Не знам...
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 13/05/2012 21:38

 
cochaczion
cochaczion_at_abv.bg
Спор | Отговор
Не беше чак великолепно, велико е когато ти спре дъха или когато се завреш в телевизора и си пукаш кокалчетата на пръстите от напрежение. Това състезание беше интерсно, а и гумите до голяма степен определиха победителя.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 13/05/2012 22:34

 
svet999
svet999_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах - "УЖАСНО"
За пореден път гледахме пазене на гуми и никакви, АМА НИАКВИ пилотски умения, освен мисъл за гумите. "Пирели" прецакват всичко, за което си заслужава да гледаш Ф1. Няма натискане на педала до дупка, няма каране на ръба...
И май вече не е и спорт...
За истинските фенове всичко това е ПЪЛНА БОЗА
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 13/05/2012 23:45

 
Gibbon
gibbon_kolev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@svet999:
Господа гумите са еднакви за всички, който си настрои колата така, че да има стабилност с скорост и по малко износване печели, в смисъл човешкия фактор играе роля. Днес в това отношение се справи отлично Пастор Малдонадо в Бахрейн Фетел в Китай Розберг в Малайзия Алонсо и в Мелбърн Бътън. Помня, че преди до зареждането с гориво през 1994г. са ставали такива състезания. Че пилот с по слаба техника е можел да спечели титлата за справка Сена 1992г. Сега пилотите са с по-изравнени умения и е нормално да имаме такива надпревари. Например за мен Сезон 2011 беше скучен от към интрига, защото знаех победителя преди да са стартирали още. Сега има напрежение интрига всичко което е нужно да се трепери до финала и да стискаш палци за любимеца си. Може би единственото нещо което трябва да се промени е да се разрешат не ограничен брой комплекти гуми за уикенда за да виждаме наистина каране на ръба с тия гуми и още по агресивни стратегии.
Рейтинг: [1|4|0.06] -2 / 4

Публикуван на: 14/05/2012 01:02

 
@he4o_xz: Това са и моите мисли. Съзтезанията като резултати и факти са следните:
За последно 5 различни победители е имало през 1983, когато Ален Прост печели съзтезание #6 в Белгия, отново.

От гледна точка на това, което допринася за това разнообразие - това несъмнено са гумите, които очевидно ще са основен фактор тази година, и разбирането на поведението им, както и това да променят болидите, за да паснат на гумите.
Самият победител, Малдонадо, го призна малко след квалификацията.
Забележете, не говоря за Бриджстоун или нещо подобно - говоря за предсказуемост и малко по-издръжливи гуми. Това е личното ми желание, но няма да го бъде, така като гледам.
Следващото ми желание е повече инженерна свобода, за щастие 2014 е близо, а там ни очакват интересни изненади, например от гледна точка на ECU-то.

От трета страна, много съм радостен да видя имена като Уилямс, Заубер, Лотус и Мерцедес да се борят активно с обичайните лидери и да печелят. Check-mark на това желание от преди началото на сезона.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 14/05/2012 10:15

 
Ledeniq
tochev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Поредното добро състезание. За това основен "виновник" са гумите. Надали и самите отбори могат да пресметнат точните времена за влизане в бокса и най-добрата стратегия за техните пилоти. Във всеки един момент с промяна на температурата и условията на пистата се променят износването на гумите и времената и на техните конкуренти. Получава се мини хаос и игра на руска рулетка.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 14/05/2012 14:56

 
Stoio_Pilota
gunitsoldier_at_abv.bg
Спор | Отговор
интересно състезание,подкрепям новите гуми на Пирели,но ако искат да стане още по-интересно и динамично ТРЯБВА да върнат дозареждането с гориво!!! Немога да разбера защо го премахнаха това правило,супер малоумници...мое мнение!!!
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 14/05/2012 15:43

 
Stoio_Pilota
gunitsoldier_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Gibbon: според мен няма как да имаш стабилност и скорост и едновременно с това по-малко износване на гумите.Тук въпросът е ,че ако трябва да караш на лимита на възможностите,то не би изкарал и повече от десетина обиколки най-много.Оттам идва цялата работа,че пилотите трябва да бъдат по-предпазливи и да пазят гумите...именно заради това подкрепям донякъде мнението на Шумахер,че с тези гуми неможеш да караш на ръба,но в никакъв случай това не трябва да звучи като извинение за Шумахер,както е ясно за всички е едно и също и другите пилоти са с такива гуми.
Затова моето мнение е ДА - гумите са фактор за интересните състезаня,но не най-големият.Аз мисля ,че главният фактор са шестте Световни Шампиона.Именно мисля,че ако Пирели започнат да правят смеси както на Бриджстоун и Гудиър навремето и най-вече ако върнат правилото за дозареждане на горивото ,то състезанията ще станат още по-интересни.По този начин пилотите ще могат да се състезават на границите на възможностите си и тогава ще се види кой е по-добрият.
Затова моето мнение е,че не само гумите правят състезанията,а пилотите.В момента като изключим 6-те шампиона,имаме доста добри и млади пичове които се представят изключително,нещо което не се е случвало от 90-те години насам
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 14/05/2012 16:07

 
Някой журналист ако не се лъжа сравни сегашната формула като футбол без засади и май-май ще излезе прав,че е хубаво да има изпреварвания хубаво е но пък всяко състезание да зависи само от работата с гумите не .. и на много хора им омръзва да гледат пестене на гуми. Защо се наливат милиарди в иновации промени на правилата и други глупости слагат им по един скоростен лост да видя тогава кой колко е пилот ,да карат като Менсъл,Сена,Прост и други велики пилоти на Каталуния 70% от обиколката с една ръка дали ще иамт чак такова значение гумите...май не
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 15/05/2012 17:58

 
centelovich
sdefa_at_abv.bg
Спор | Отговор
5-ти старт 5-ти различен победител от 5-ти различен тим ... естествено че великолепно състезание изпълнено с битки !!
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 18/05/2012 08:19

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729