Унгария 2012 - оценете състезанието

29/07/2012 16:49, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1389/3539 прочита, 28 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Унгария завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Унгария  беше?

Ужасно
4.55% (10)
Скучно
25.00% (55)
Горе долу
28.64% (63)
Интересно
33.18% (73)
Великолепно
8.64% (19)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 05/08/2012)


Още от сезон 2012:

Коментари

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Спокойно може да изкарат Унгария и Монако от календара и на никой нема да му липсват,пълна боза си беше това състезание нито едно изпреварване не видяхме и това е Ф1,да да ...
Рейтинг: [3|11|0.11] 3 / 11

Публикуван на: 29/07/2012 16:54

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
Трудно може да се очаква интересно състезание от пистата в Унгария, все пак Кими разведри обстановката. Браво на момчетата и заслужена почивка за всички.
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 29/07/2012 16:56

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: е имаше, мен едно ме изкефи поне, Алонсо срещу Перес и то без ДРС
Рейтинг: [3|11|0.11] -5 / 11

Публикуван на: 29/07/2012 16:58

 
nixx
nikolay.papazov_at_gmail.com
Спор | Отговор
скучно състезание - типично за пистата. малки разлики и без изпреварвания, само няколко прескачания в бокса. ако беше заваляло може би щеше да бъде по интересно или щеше да е зад кола за сигурност. кой знае... следва почивка
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 29/07/2012 16:59

 
lizitu
lizitu_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: То в Монако бе по интересно от тук Имаше шоу
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/07/2012 17:03

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
както казват много хора - уникално състезание.Великолепно проведено от страна на Хамилтън. Единствено се ядосах на грешната стратегия на Бътън. Нямаше никакъв смисъл да го вкарват толкова рано в боска за смяна на твърдите гуми след като много успешно задържаше Фетел зад себе си. При едно по-късно и добро преценено спиране вероятно можеше и той да се качи на подюма. Страхотно представяне и от страна на пилотите на Лотус. Кими направи уникално каране, но денят твърдо принадлежи на един пилот - Хамилтън. Британецът беше и доминираше над всички не само днес, но и през целия процес - свободни тренировки, квалификация, състезание. Няма съмнение кой трябва да е най-добрият пилот за това конкретно състезание.
Рейтинг: [5|11|0.24] 5 / 11

Публикуван на: 29/07/2012 17:22

 
fen_07
fen_007_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ако на пистата имаше възможност за изпреварвания щеше да е доста по интересно ...... Лотусите като нищо щяха да вземат първите две места .... Ако оправят колата да загрява по-бързо гумите ще станат силни и в квалификациите....... Всъщност Лотус нямат спелено състезание, Грожан отпадна на половината състезания и не донесе точки на отбора и въпреки това са трети ..... май това е колата с най-голям потенциал ..... ако успеят да го оползотворят обаче във втората половина на сезона ще стане доста интересно ....
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 29/07/2012 17:29

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
Малко не съм съгласен че е доминирал защото и двата Лотуса бяха по бързи просто няма къде да се изпреварва иначе просто Хам нямаше да има никакъв шанс срещу Лотусите ))))))
Рейтинг: [5|12|0.22] -2 / 12

Публикуван на: 29/07/2012 17:29

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@f1renault: Малко не съм съгласен с теб. Да приемем, че Лотусите са били много по-бързи от Макларъна. Ок - приемам го за вярно. Значи на всяка друга писта Лотусите - много по-бързи биха изпреварили Маклатъна, но не и тук? Какво лошо стечение на обстоятелствата, при това Лотуса на Кими с гуми цели 5 обиколки по-нови от тези на Люис. Не ми се вярва болид много по-бърз и с много по-свежи гуми да не може да изпревари по-бзавен болид, има ДРС зона, където тиолкова бърз болид като Лотус би трябвало без проблем да изпревари, издуха, задмине много по-бавния според теб болид на Макларън. Трябва да е ясно, че това систезание Хамилтън напълно контролираше темпото си, за да остане ресурса в гумите до последната обиколка. Това е причината лотусите да записват по-добри времена. В нито един момент от състезанието обаче не успяха да застрашат първата позиция. Когато трябваше Хамилтън беше бърз. Точно както миналото състезание Алонсо.
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 29/07/2012 17:36

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
Малко си се главозамаел май,ти не видя ли Фетел със меките гуми не можа да изпревари Бътън колко обиколки а след като Бътън влезе в бокса Фетел започна да дава времена със секунда по добри от преди това просто ДРС зоната е много кратка това е Лотуса бяха с една идея по добри от Макларън и ако беше на друга писта щяха да си вземат двойната победа,а и май забрави преди две състезания Грожан и Кими как минаваха покрай Хам и Бътан а,но там имаше къде да се изпреварва,а и идва Спа ще видим иновацията на Лотуса ))))))
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 29/07/2012 17:48

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@f1renault: Ако беше друга писта стратегията щеше да бъде различна, температурата друга, лотусите едва ли толкова бързи или маклараните със спукани гуми и най-вероятно щеше да спечели Алонсо и неговия късмет. Пистата е тази, условията са такива, стратегията вече е изготвена въз основа на данните за пистата и победителят е един - Хамилтън. Няма АКО. Браво на Лотус за болида и за напредъка, браво на Кими и Грожан за карането, което показаха, но просто в момента Макларън са все още по-бързи. Може би някое друго състезание Лотус ще има много по-голямо предимство и ще успеят да победят, но не днес и не тук.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/07/2012 17:53

 
fen_07
fen_007_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Кими вече е улегнал пилот, и той знае че Хамилтън е готов на отпадане, но не и да отстъпи място ..... справка Валенсия и глупавото отпадане на Малдонадо и Хамилтън, Кими се пребори уникално за това второ място и най глупавото нещо беше да го жертва ....... така че ......, то се видя и от секторните времена че е по-бърз, но нямаше как да материализира това превъзходство, просто трябваше да изчаква да се отвори възможност .... но нямаше такава .....
Рейтинг: [2|8|0.09] 2 / 8

Публикуван на: 29/07/2012 17:55

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@f1renault: А това, че Фетел не успя да изпревари Бътън с по-меките гуми си е лично негов проблем. Точно затова казвам, че беше огромна грешка да вкарват Бътън толкова рабо в бокса за меки гуми. Можеше поне още 7-8 обиколки успешно да държи Фетел зад себе си и с твърдите гуми. Тогава имаше шанс да се бори за място на подюма. И да, главозамаял съм се, когато любимият отбор печели няма друг начин.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/07/2012 17:55

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@fen_07: Съгласен съм, че Кими е улегнал пилот и преценява добре ситуацията. Но не съм съгласен, че така завоалирано обвиняваш Хамитън за инцидента във Валенсия. Там вината е изцяло на Малдонадо. Видя какво направи и днес и в доста други състезания. Тази година Хамилтън е доста израстнал пилот и кара с голяма мисъл и много разум. Така че по отношение на разума в състезанието Кими и Хамилтън трябва да се поставят на равно. И двамата не биха рискували отпадане.
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 29/07/2012 17:58

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
Май само ти си мислиш че Макларъна e най бърз да не си гледал друго състезание ха оптимист )) но не му е тук мястото за спор де.
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/07/2012 18:05

 
fen_07
fen_007_at_abv.bg
Спор | Отговор
Съгласен съм че Малдонадо има по голяма вина, но във Валенсия Хамилтън нямаше никакъв, ама никакъв шанс да задържи позицията и трябваше да отстъпи, просто разчиташе на агресията си и на това другия да отстъпи .... но и Малдонадо не отстъпи, справка при рестарта на състезанието след прибирането на колата за сигурност понеже Лотуса не загрява бързо гумите и е бавен след рестарт или смяна на гуми Кими прояви разум и остави Хамилтън да го изпревари, после около двайсетина обиколки беше по-бърз от Хамилтън , но не достатъчно за да го изпревари ..... и съм сигурен че Кими го е отчел това, че после дълго време Хамилтън ще го бажи и няма да има възможност да атакува първите .... но въпреки всичко не се защити на всяка цена ....
Рейтинг: [0|5|0.00] -5 / 5

Публикуван на: 29/07/2012 18:09

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: А прочете ли интервюто на Хамилтън той казва:Ако момчетата на Лотус бяха тръгнали преди мен аз едва ли щях да мога да ги догоня,забележи думата догоня а камо ли изпреваря
Рейтинг: [2|5|0.14] -1 / 5

Публикуван на: 29/07/2012 18:13

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
Придържайте се към темата - състезанието в Унгария и дали то ви е харесали или не.

Предишните случки можете да ги обсъждате като натиснете линка "спор".
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/07/2012 18:13

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@f1renault: "These guys were rapid," he [Hamilton] said. "If they had qualified at the front it would have been impossible to get past them."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/101618.

Не мисля, че преводът ти е правилен.

И като добавка: "It was never really close. I allowed them to close up in certain corners so that he may have problems with his tyres. I just made sure I saved my speed for the last sector so I had a big enough gap in the last three corners."
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/07/2012 18:15

 
kubica
ivo_320power_at_abv.bg
Спор | Отговор
Определено Хамилтън е пилота на състезанието! От старта до финала се справи да задържи първото място без проблем. Иначе съм доволен от състезанието, за мен беше интересно.
Рейтинг: [1|3|0.08] -1 / 3

Публикуван на: 29/07/2012 18:29

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
Добре няма да спорим сигурно защото съм един от малкото фенове на Лотус съм се заблудил че те бяха със най доброто темпо днес ))))))
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/07/2012 18:30

 
fen_07
fen_007_at_abv.bg
Спор | Отговор
@f1renault: Аз пък ти казвам че не само в това състезание Лотус поддържат темпото на победителите даже и по-добро, просто са слаби в квалификационно темпо, според мен не им е достатъчна една обиколка за да загреят добре гумите, слаби са и първите обиколки след старта, след рестарт и смяна на гуми и тогава губят позиции което в последствие се оказва фатално..... иначе за разлика от другите болиди абсолютно на всички писти са много бързи ....и за това са и трети при конструкторите ... макар че Грожан отпада доста често .....
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/07/2012 19:03

 
Stoio_Pilota
gunitsoldier_at_abv.bg
Спор | Отговор
когато пуснах Sky Sports в 13.30ч и казаха ,че няма да вали по време на състезанието ми стана 100% ясно че това състезание ще е адски скучно и за съжаление се оказах прав....Турция е 10 пъти по-добре отколкото Унгария....да е махат тая писта от календара,няма място тук!!!
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 29/07/2012 19:52

 
bang
stefan_poli_at_abv.bg
Спор | Отговор
Абсолютно си прав Stoio, а и Турция е по-близо, но никой не ни пита!!! Относно квалификацията изглеждаше, че Хамилтън имаше нещо нередно в колата в сравнение с на Бътан дори, реактивен двигател или Сам Майкъл или нещо друго хаха. Но браво на Хамилтън, заслужи си победата, който е бил по - бърз да го е изпреварил, правилата са еднакви за всички, поздравления!!! Италианците явно са празнували победата от миналата седмица или са правили магии за дъжд, които не сработиха хаха, но постигнаха определени цели. Иначе скучно състезание като цяло!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/07/2012 22:10

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@fen_07: "Кими вече е улегнал пилот, и той знае че Хамилтън е готов на отпадане, но не и да отстъпи място ..... справка Валенсия и глупавото отпадане на Малдонадо и Хамилтън"
Хахах "УЛЕГНАЛ ПИЛОТ" ... излагаш се сериозно. Нима днес Кими направи нещо различно спрямо Грожан при излизането си от бокса, отколкото Хамилтън направи спрямо Малдонадо във Валенсия ...

Значи, когато Кими изтика изтика друг пилот от пистата го наричаш разумен и "улегнал пилот", а когато Хамилтън направи абсолютно същото нещо го наричаш глупак ... Да живее обективното мислене !!!

Иначе относно състезанието - няма място за спор. Очеизвадно е, че Лотус имаха най-бързата кола на пистата в лицето на Кими. Не знам какво направи в този втори стинт, но правеше най-бързи обиколки с опшън на над 20 обиколки ... Заради тези феноменални времена във втория стинт успя от 6-ти да стане 2-ри.

Състезанието щеше да е великолепно, ако пистата предлагаше сериозно място за изпреварване. Мисля, че все пак беше над средното ниво. Между "горе долу" и "интересно".
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 30/07/2012 01:47

 
Mika
evenbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Люис цял уикенд беше супернахъсан за победа(повече от година не съм го виждал толкова съсредоточен).Това е нещото което ще запомня от това състезание
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/07/2012 10:00

 
скучно състезание, независимо от малките разлики и всички предпоставки за голям драматизъм. Хамилтън си гледаше в огледалата през цялото време, грожан се напъваше, фетел само се оплакваше, алонсо едва креташе, бътън се прецака за поредн път, само от кими лъхаше на шампионско каране!
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 30/07/2012 12:12

 
fen_07
fen_007_at_abv.bg
Спор | Отговор
@JM: Пропускаш една малка подробност, Кими излезе с нови гуми, беше по бърз от Грожан и трябваше да се пребори за това място .... и го направи съвсем по правилата ...... иначе щяха да го накажат, колкото до Люис ..... той нямаше гуми, движеше се като мравка спрямо Малдонадо, с две думи си беше пътник, ако не в този завой в следващия, за това казвам че постъпи много глупаво като прояви агресия. Трябва да утоня обаче че в слуая използвам максимално мекия термин "глупаво", иначе според мен думата трябва да е друга, но не искам да засягам феновете на Хамилтън.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 30/07/2012 22:15

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729