Монако 2013 - оценете състезанието

26/05/2013 17:18, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1512/3814 прочита, 31 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Монако завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Монако беше?

Ужасно
17.32% (40)
Скучно
26.84% (62)
Горе долу
28.57% (66)
Интересно
21.65% (50)
Великолепно
5.63% (13)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 02/06/2014)


Още от сезон 2013:

Коментари

 
Formul8r
formul8r_at_abv.bg
Спор | Отговор
Състезанието беше скучно. ФИА най-накрая наказаха някой и взеха че наказаха за нещо за което не трябваше да има наказание, защото са Фетелисти. След това състезание мразя Перез, но поне Кими го научи.
Рейтинг: [3|23|0.05] 3 / 23

Публикуван на: 26/05/2013 17:26

 
rbr
vassil6ok_at_abv.bg
Спор | Отговор
Като за тази писта беше забавно. Имаше изпреварвания, имаше борби, така че гласувах с горе-долу. Самата писта трудно ще произведе по-добро зрелище.
Рейтинг: [2|12|0.06] 2 / 12

Публикуван на: 26/05/2013 17:28

 
toli
svetoslav_kovachev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Formul8r: Напълно съм съгласен с теб.
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 26/05/2013 17:28

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Гласувах с интересно, защото няма избор "забавно" Не съм харесвал Перес, но сега вече ми е и антипатичен. Кими е велик... Алонсо не чак толкова Ф1 2013та (пълен смех)
Рейтинг: [10|16|0.42] 10 / 16

Публикуван на: 26/05/2013 17:29

 
vlado007
philipov_at_hotmail.com
Спор | Отговор
Гласувах с "Ужасно". С всяка следваща година става все по-очевидно, че технологиите и автомобилите са изпреварили отчайващо много това трасе. Оставането му в календара може да доведе единствено до инцидент с ужасни последици. Дано хората, от които зависи, преосмислят присъствието му, защото тук не виждаме нищо, освен инциденти.
Рейтинг: [9|15|0.39] 9 / 15

Публикуван на: 26/05/2013 17:32

 
vlado007
philipov_at_hotmail.com
Спор | Отговор
Някой знае ли нещо повече за състоянието на Маса? Ще може ли да участва в следващата надпревара? Изглеждаше доста обезпокоително.
Рейтинг: [5|7|0.41] 5 / 7

Публикуван на: 26/05/2013 17:34

 
Thuglife
paulin1213_at_abv.bg
Спор | Отговор
Горе долу в края малко стана интересно, излизанията на SC и катастрофите бяха доста дразнещи.
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 26/05/2013 17:34

 
rosenoire
stani75_at_hotmail.com
Спор | Отговор
@vlado007: силно подкрепям това изказване. и аз гласувах с"ужасно". изпитвах клаустрофобия само като ги гледах, а ми е трудно да си представя какво е на пилотите. то всъщност се видя - тези които нямат твърде много опит на тази писта, помляха всичко по пътя си.
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 26/05/2013 17:42

 
abix
abixbg_at_gmail.com
Спор | Отговор
ГП на Монако е интересна, когато нещата зависят от пилотите а не от гуми коли стратегии и пр. Затова и в момента там изпъкват проблемите на съвременната F1
Рейтинг: [10|10|0.79] 10 / 10

Публикуван на: 26/05/2013 17:49

 
nicofen
steliana_nico_at_mail.bg
Спор | Отговор
Великолепно - за Нико Розберг и неговите фенове!
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 26/05/2013 17:51

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах с "Горе-долу",харесаха ми малкото битки който станаха по пистата явно може да се изпреварва и на нея,не ми хареса че всичко зависеше пак от гумите на Пирели,дано за в Канада извадят нещо по-добро защото не ми се гледа пазене на гуми а състезание между болиди и пилоти!
Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 26/05/2013 17:57

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
Определено скучно състезание за мен. Подредиха се на влакче и нямаше никаква интрига. Сейфти кара помогна на пилотите на Ред Бул. Рисковано каране на Серхио Перес, но не го виня за това. Да попитам, колко изпреварвания направи любимия на всички Райконен на пистата? с едно май успя да хване последното място. Интересно ми е какво щяхте да пишете ако Райконен беше пробвал подобни опити за изпреварвания. Определено е един много разумен пилот, но ако иска да се бори за Световната титла ще трябва да покаже, че има и топки.
Рейтинг: [5|23|0.11] -13 / 23

Публикуван на: 26/05/2013 18:53

 
dirty
dirty.flow_at_gmail.com
Спор | Отговор
Скучно си беше
Рейтинг: [7|7|0.72] 7 / 7

Публикуван на: 26/05/2013 19:37

 
arapah
arapah_at_abv.bg
Спор | Отговор
Абсолютна скука....
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 26/05/2013 19:53

 
Sm0key
dj_kloc_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: В интерес на истината след удара с Перез, Кими излезе на 16-та позиция. От там махаме 1 заради отпадането на по-горе споменатия мексиканец и можеш сам/а да си сметнеш колко (5) изпреварвания е направил ледения за 7-8 обиколки....
Рейтинг: [8|8|0.75] 8 / 8

Публикуван на: 26/05/2013 20:31

 
AkrOn
alex13sasho_at_abv.bg
Спор | Отговор
Най-лошото състезание което съм гледал от години насам
Рейтинг: [2|8|0.09] 2 / 8

Публикуван на: 26/05/2013 20:31

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Sm0key: Признавам грешката си. Така е. Райконен е направил 5 изпреварвания срещу ? ? ? А да срещу Марусия, Катерам и Заубер. Ако Лотуса изоставаше от тях го признавам, Велик е. Но май Лотуса е поне с две секунди по-бърз от гореизброените болиди. Нека сега видим какво направи Перез. Изпревари Алонсо с ферари, от което Макларъна изостава с над секунда, притискаше "ледения" през голяма част от състезанието. Лотуса също е по-бърз с над секунда от Макларъна. Колко Изпреварвания имаше Кими преди да отиде на 16 позиция?
Рейтинг: [5|17|0.15] -7 / 17

Публикуван на: 26/05/2013 20:48

 
toli
svetoslav_kovachev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Искаш да изкараш Перес по-добър пилот от Кими, но просто няма как. Ако си слушал коментара по Филм+ щеше да разбереш, че от Макларън са имали добро състезателно темпо, а например Алонсо не е.
Рейтинг: [5|11|0.24] 5 / 11

Публикуван на: 26/05/2013 21:17

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
SULAS, Кими Райконен през последните 23 състезания е в зоната на точките, 11 пъти е бил на подюма и 2 пъти е победил с Лотуса. Перес е същото неадекватно л***о като Грожан и Малдонадо, затова изобщно не ми ги слагай на един кантар.
Рейтинг: [7|11|0.39] 7 / 11

Публикуван на: 26/05/2013 21:38

 
cochaczion
cochaczion_at_abv.bg
Спор | Отговор
В състезанието имаше повече катастрофи от колкото изпреварвания, случиха се някои ужасни неща като катастрофата на маса и мн тъпи неща като идиотщините на перес. Все пак бих казал, че бях доста времеме лепнат за телевизора така, че не беше скучно, но и не беше хубаво, по скоро бих го наракъл тъжно.. тук, който стартира първи печели не се показват истинските възможности на пилотите..Както казва баща ми "ще го гледам само заради яхтите"..
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 26/05/2013 22:27

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@toli: Искам да кажа, че Перес определено може да стане по-добър пилот от Кими Райконен.
Рейтинг: [1|17|0.01] -15 / 17

Публикуван на: 26/05/2013 22:48

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@LStaley: Съгласен съм. Но я ми припомни колко титли спечели Кими със тези 23 състезания в зоната на точките и 11 състезания на подюма? Нула. Голям таланр без никакъв спор, но дори и единствената му титла беше късметлийска. А за Перес дали е л...о, както твърдиш или не ще се разбере в бъдещето. За сега л.....а не спират да мънкат и да наричат другите пилоти борещи се с тях глупаци. Без лоши чувства.
Рейтинг: [3|13|0.10] -7 / 13

Публикуван на: 26/05/2013 22:52

 
toli
svetoslav_kovachev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Да, той може да стане добър като Кими някой ден, но в момента е на светлинни години зад него. Перес в момента е млад и надъхан и иска още от първия ден да се меша при големите, но му трябва още много опит, за да може да се бори с тях. Кими е голям спортист и не би допуснал такива глупави грешки както Перес направи днес.
Рейтинг: [5|7|0.41] 5 / 7

Публикуван на: 26/05/2013 23:28

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@SULAS: В периода си в МакЛарън Кими Райконен беше най-големият карък на света. 2005 година изпусна титлата заради карък, не заради слабо каране. 2007-ма просто той беше пилота с най-много победи и заслужено стана шампион Перес лично аз не го виждам шампион или поне пилот с повече от 5 победи. Според мен ще е поредният Малдонадо.
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 27/05/2013 09:37

 
centelovich
sdefa_at_abv.bg
Спор | Отговор
Жалко че няма опция : Разбиващо , щях да воутна за нея , но иначе като за тая писта беше интересно , изпреварванията ги имаше , но имаше и моменти на които искрено се смях (случая с Малдонадо и стената и поредния епизод на поредицата : Грожан и катастрофите) , а на други се нервех , като маневрите на г-н Перез и естествено имаше и кофти моменти като удара на Маса , абе както винаги в Монако от всичко по малко , и скуката я имаше в началото , като се събраха на влакче
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 27/05/2013 10:36

 
Formul8r
formul8r_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Никога няма да стане.
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 27/05/2013 11:09

 
balbalrog1
balbalrog_at_gmail.com
Спор | Отговор
Мизерия, най-ужасното и скучно състезание в Монте Карло.На Мерцедес това ще им е... за повече нямат ресурс.
Рейтинг: [3|8|0.16] -2 / 8

Публикуван на: 27/05/2013 12:08

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@LStaley: Подозирам, че си фен на Кими най-вече заради това, че не си държи устата затворена и постоянно говори глупости и разсмива хората. В това отношение става, но е станал прекалено голям сметкаджия на пистата. А това на мен не ми харесва. Много талантлив и надарен пилот, няма спор. и чакам момента когато ще предизвика той подобен инцидент, за да видим какво ще се изговори тогава. А за това колко победи ще вземе Перес само бъдещето ще покаже. Може пък да са 5 титли.
Рейтинг: [1|10|0.02] -8 / 10

Публикуван на: 27/05/2013 18:17

 
mi6etata123
milen.ivanov78_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Кога може да стане по-добър от Кими? Никога. Как можеш да кажеш че пилот като Перез може да бъде добър.Да караш пезрасъдно не означава че си добър пилот.
Рейтинг: [5|7|0.41] 5 / 7

Публикуван на: 27/05/2013 21:35

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@SULAS времето ще покаже
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 27/05/2013 22:44

 
jvi_67
jvi_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
Кими е голям пилот ...... не Лотуса пази гумите а Кими ги пази, минимален брой превъртания на задните и минимален брой блокиране на предните гуми в едно състезание ............. може би нещо е понаучил в повече от участието си във рали шшампионата ...... но това само той може да го каже ....
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 30/05/2013 19:02

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729