Белгия 2017 - оценете състезанието

27/08/2017 16:17, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1208/3403 прочита, 19 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Белгия завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Белгия беше?

Ужасно
1.20% (1)
Скучно
4.82% (4)
Горе долу
31.33% (26)
Интересно
50.60% (42)
Великолепно
12.05% (10)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 03/09/2017)


Още от сезон 2017:

Коментари

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
Доста битки и драми-"интересно"за мен,ако беше и заваляло щеше да е"великолепно".
Кой ли е"болният мозък"дето каквото и да стане,ако спечели ХАМИЛТЪН състезанието е"ужасно".
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 27/08/2017 16:36

 
Перес го направи интересно
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 27/08/2017 16:40

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
@formula: и Перес и Окон,и Алонсо на старта,и Рикардо,и Хюлкенберг,и СК,и избора на гуми след СК-доста неща бяха интересни
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 27/08/2017 16:47

 
@tiomir: да, те спасиха влакчето, но си спомням изключителни битки на Спа, гарнирани с дъжд, разбира се
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 27/08/2017 17:18

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
А аз искам да обърна внимание на едно нещо което ми направи впечатление - начина по който Хамилтън изрази радостта си след края на състезанието когато излезе от болида и после в стаичката - нищо общо с начина по който сме свикнали да го виждаме да се радва до сега! Лично на мен ми се стори доста нервен и превъзбуден (Фетел ми се видя доста спокоен .......). Не знам, всеки може да си го интерпретира както му се иска, но според мен това бих казал леко неадекватно поведение е вследствие от натиска който му бе оказан от Фетел през всичките 44 обиколки! Аз мисля че ще има още доста ситуации в които Хамилтън ще бъде подложен на подобен натиск - дали ще издържи - не знам, мисля че по-скоро не!
Рейтинг: [3|11|0.11] -5 / 11

Публикуван на: 27/08/2017 19:23

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
@formula: Може и да съм пристрастен,но като кажат Спа-винаги се сещам за 2008 и финала на надпреварата със сухите гуми в дъжда
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 27/08/2017 19:29

 
Интересно- в никакъв случай. Добре, че назад имаше някакви борби и изпреварвания и поне не беше скучно... Но пък като си спомня назад в годините какви състезания е имало на Спа това не се класира и в Топ 20...
Рейтинг: [2|5|0.14] -1 / 5

Публикуван на: 27/08/2017 19:37

 
@tiomir: Да, Райконен и Хамилтън - безценно
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 27/08/2017 22:11

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Turbo_7: Като е видял Фетел зад него с УС гуми,едва ли е очаквал да завърши пръв.Нормално да е превъзбуден,почти не се зарадва.Фетел също изглеждаше нeщастeн след финала, предполагам и той като е видял Софта на Люис на Мерцедеса и вече се виждаше пръв......но греда
Ако бяха с болидите от 2016 Фетел ще го изпревареше нищо че Ферарито беше доста по-бавно.
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 27/08/2017 22:47

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
@tiomir: На мен ми се стори че Хамилтън просто нямаше сили да се зарадва, беше изцеден и леко неадекватен ........ В ситуация като неговата преследвания е в по-неизгодно положение от всякъде - и психически (защото има какво да губи) и физически (защото освен да кара и да си гледа пътя трябва и постоянно да следи в огледалата и да внимава за действията на преследвача)! Да не говорим че в конкретния случай на Спа и на Монца Хамилтън трябва задължително да спечели!!! Аз лично не си спомням в последните години от началото на турбо ерата Хамилтън да е бил притискан така като този уикенд буквално от първата до последната обиколка и то на писта на която се очакваше Мерцедес да имат явно превъзходство. Убеден съм че той изобщо не е очаквал това, едва ли и в най-песимистичните си прогнози си е представял че ще бъде поставен под такъв огромен натиск от първата до последната минута на състезанието и ще трябва да кара на предела през цялото време! Всичко това според мен няма как да не даде отражение върху психиката на който и да е и в конкретния случай си пролича веднага след карирания флаг! Това в комбинация с малкото време оставащо до следващия старт (1 седмица) ме кара да мисля че ако и на Монца ситуацията е същата на Хамилтън ще му е доста трудно и може и да не издържи.......
Рейтинг: [3|8|0.16] -2 / 8

Публикуван на: 27/08/2017 23:57

 
white
mclarenfen74_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Turbo_7: Има състезания, в които залога за титлата е много голям. Това беше точно от тях, защото в противен случай Фетел би се откъснал много напред. Хамилтън винаги е реагирал по този начин в такива моменти. Явно едва сега го забелязваш, щом толкова много се учудваш. И това показва колко е бил надъхан преди старта и говори за шампионския му дух. И това, че не допусна грешка при това напрежение, може да ви подскаже много, разбира се ако искате да го разберете, а не да хейтвате само.
Рейтинг: [2|8|0.09] 2 / 8

Публикуван на: 28/08/2017 08:32

 
Интересно се получи с майсторски и аматьорски маневри в различни моменти. Ако Хамилтън е в зоната си е много много трудно да бъде победен. Въпросът е дали ще е там - въпреки, че е пилотът с най-много победи този сезон все още изостава със 7 точки. Фетел много добре знае тази му слабост. Новият двигател на Мерцедес бе най-бърз в края на прават - с 5-6 км/ч пред Ферарито, което хич не е малко при тези изравнени сили.

Рестартът показа разликата между топ пилот и много добър такъв (по-точно Хамилтън и Ботас) - дост интересни детайли има тук:
https://www.motorsport.com/f1/news/belgiangp-analysis-hamilton-vettel-spa-946267/
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 28/08/2017 14:53

 
kubica
ivo_320power_at_abv.bg
Спор | Отговор
Определено беше интересно състезанието. Много битки и тъпа маневра на лудия Перес!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 28/08/2017 16:57

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
@white: "Хамилтън винаги е реагирал по този начин в такива моменти." Ти не се чуваш какво говориш ..... )) Посочи ми други "такива моменти" в състезание в периода на доминацията на Мерцедес в което Хамилтън да е притискан от опонента си за титлата от първата до последната секунда буквално!!! Фетел се движеше плътно зад него средно на 1.5/ 2.0 секунди от старта до финала!!! Ако някой друг знае такива моменти нека и той да каже, може и да съм пропуснал нещо, но аз лично не си спомням цяло състезание от старта буквално до финал някой да му е дишал във врата и да го е принуждавал през цялото време да кара на предела .......
Рейтинг: [2|7|0.10] -3 / 7

Публикуван на: 28/08/2017 20:08

 
white
mclarenfen74_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Turbo_7: Аз много добре знам какво съм написал, но ти си го прочел като дявола евангелието. Няма смисъл от повече обяснения.
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/08/2017 09:30

 
@tiomir: Ти сляп ли си или си гледал друго състезание?
За цялото състезание Хамилтън едва ли се е притеснил от Фетел за повече от 10 секунди и това беше при рестата след колата за сигурност. Въпросът беше не дали изобщо ще задържи ферари-то отзад с много по-твърдите си гуми, а дали е успял да подготви гуми и спирачки достатъчно за да го задържи в първите няколко завоя. Разбира се Фетел се напъна, но не успя и много бързо спря да се напъва, все пак не е идиот- дори Рей Чарлз можеше да види, че цяло състезание Мерцедеса е МНОГО по-бърз обаче Хамилтън си пази машината за Монца...
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/08/2017 20:45

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
@mstef: "Мерцедеса е МНОГО по-бърз обаче Хамилтън си пази машината за Монца..." Сигурен ли си в това или просто ти се иска да е така ..... ))))))
Рейтинг: [0|4|0.00] 0 / 4

Публикуван на: 29/08/2017 22:00

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
@white: Май изобщо не знаеш какво си написал ...... а и какво повече да обясняваш ....... И ти като Хамилтън си объркан и не разбираш какво става ......... ))))))
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 29/08/2017 22:03

 
@Turbo_7: АБСОЛЮТНО СИГУРЕН СЪМ, че на Спа Мерцедеса беше много по-бърз.
Фетел пилотски умения има, не е новак дето да се уплаши от нещо, има по-бързите гуми и достатъчно обиколки да ги загрее и да подготви атака и ВЪПРЕКИ всичко не можа да влезе дори в ДРС зоната на Хамилтън- ти друго обяснение освен "Мерцедес-а е МНОГО по-бърз от Ферари-то на Спа" имаш ли? Не ми обяснявай само "и Фетел пазеше колата"- преди сейфти кар-а може би, но не може да имаш огромно предимство в гумите и да се возиш отзад като пенсионер...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 02/09/2017 13:59

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729