Китай 2018 - оценете състезанието

15/04/2018 10:51, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1333/4112 прочита, 31 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Китай завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Китай беше?

Ужасно
6.14% (7)
Скучно
0.88% (1)
Горе долу
2.63% (3)
Интересно
47.37% (54)
Великолепно
42.98% (49)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 22/04/2018)


Още от сезон 2018:

Коментари

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
Двама фетел-фенове вече си казаха тежката дума,че е ужасно
В началото беше скучно,при боксовете се раздвижиха нещата,а след СК-просто няма какво друго да се желае.Единствено не ми хареса,че Люис свърши 4-ти,но при тази липса на стратегия и скорост-толкова!Ще се надявам в следващите състезания да се събудят и Люис и Мерцедес.
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 15/04/2018 10:58

 
Страхотно състезание! Перфектна тактика на РБ и страхотно каране на Дани Рик. Добра тактика за Мерц при спиранията, но после изпуснаха момента при КС. Положението между Фетел и Макс ще става още по-напечено в следващите състезания. Вижда се, че се получават добри състезания с много изпреварвания, ако пистата позволява.
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 15/04/2018 11:04

 
Golemanoof
maria.zlateva_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Иво Милушев: Кратък и точен коментар, поздравления!
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 15/04/2018 11:16

 
f1webberfan
aggressorbg_at_abv.bg
Спор | Отговор
Тия Торо Росо-та в точният момент се блъснаха ама ... все пак остана да се свърши работа. Гумите изиграха решаващата роля, НО ... който може да изпреварва си го може. Много добро състезание.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 11:20

 
S.F_31
p.e.c.i.radev_1981_at_abv.bg
Спор | Отговор
Отвратително състезание, благодарение на Верстапен. Иначе наистина се вдигна адреналина след сейфти кара, но малкия плужек успя да развали всичко. Съдбата ще му го върне все някога.
Рейтинг: [4|16|0.12] -8 / 16

Публикуван на: 15/04/2018 11:20

 
Thuglife
paulin1213_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ако Верстапен си беше нормален пилот щеше битката да е по-гоялма, но нали е избран за лицето на Редбула
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 15/04/2018 11:24

 
f1webberfan
aggressorbg_at_abv.bg
Спор | Отговор
А Фетел защо така грубо затвори Кими? Според мен Ферари/Фетел сами се прецакаха така.
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 15/04/2018 11:29

 
В интерес на истината, в интервюта след състезанието Фетел каза, че му е оставил място, защото е преценил, че няма смисъл и е искал да избегне контакт, но Макс просто направил грешка. Верстапен също си призна, че е сгрешил.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 11:32

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
Всички предимства бяха на страната на Ред Бул и нещата отиваха към двойна победа! Макс имаше всички шансове да стане първи но младостта и адреналина си казаха думата! Грешките учат и той ще става все по добър научавайки тези уроци!
Рейтинг: [3|7|0.19] -1 / 7

Публикуван на: 15/04/2018 11:33

 
McVess
vtpenev_at_gmail.com
Спор | Отговор
Не съм вярвал че някога ще го кажа, но РедБул показаха що е то Формула1. Смелост, "брейнинг", агресивно каране - отличен и за отбора и за двамата им пилоти, въпреки двете грешки на Макс срещу мега-гига-хипер шампионите.

Ферари за пореден път доказаха че понятията "спорт", "спортсменство" за тях са изпразнени от съдържание. Доброто класиране на Кими е плод на ред случайности, допълнени с доброто му каране, а иначе стратегията и тактиката на отбора ме навежда на мисълта че тайно са взели на работа Бриаторе.

Хамилтън без да има заслуги съкрати значително разликата в шампионата, Ботас най-после свърши нещо полезно за отбора.

Браво на Алонсо, жалко че Вандорн не е поне близко до неговото ниво. И това състезание пресече в корен подозренията, че Хонда са направили качествен скок. Светлината в тунала за МакЛарън се вижда, трябва здрава работа и ... май и трабва и нов стратег за състезанията.

Иначе великолепно състезание, но за жалост такива се случват само при възникване на извънредни обстоятелства. Факта, че на подиума бяха вторите пилоти на водещите отбори говори сам по себе си.
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 15/04/2018 11:37

 
f1webberfan
aggressorbg_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Иво Милушев: Хахха, има си хас да смее да каже друго след като така нахендри Фетел!
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 15/04/2018 11:37

 
miro8401
miroka6ika_at_abv.bg
Спор | Отговор
Добре че се блъснаха двете Хонди иначе щеше да е пълна скука.
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 15/04/2018 11:37

 
f1webberfan
aggressorbg_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Turbo_7: E, да. На галениците на съдбата винаги им се дава втори, трети, пети ... 18ти шанс.
Рейтинг: [1|3|0.08] -1 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 11:40

 
Becko
v_tzonev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Интересно гласувах. Определено вълнуващо състезание, само не мога да си обясня.... къде загуби агресията си Хамилтън, къде отиде?? От началото на сезона просто не се бори на стартовете , пази се като пенсионер който се притеснява че ще му ритнат бастуна в тълпата! Не мога да го позная. Отново грешка в стратегията на Мерцедес за трето поредно състезание. Браво на Ред Бул - чудесни. Ферари също са доста бързи. Мисля че ако вървят така нещата Мерцедесе до няколко състезания ще са третия тим на решетката.
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 15/04/2018 11:40

 
besnia3
besnia3_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Turbo_7: Къв по добър бре, да блъска по двама ли? Гледам и хам щеше да си го получи ама го изненада като пръв избра да завие към удар. А фетел понеже отстъпи макс реши че тука ще да е торпедо, че как ще се размине цяло състезание без да е изгърмял някого
Рейтинг: [0|8|0.00] 0 / 8

Публикуван на: 15/04/2018 11:41

 
@McVess: Само не съм съгласен, че Рик е 2ри пилот в РБ. Бърз е колкото Макс, но е много по-стабилен и умее да изпреварва като никой друг в момента.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 11:42

 
Golemanoof
maria.zlateva_at_abv.bg
Спор | Отговор
@McVess: Е, какво показаха Ред Бул? Показаха бърза мисъл, за разлика от състезателния инженер на Хамилтън. Ако същия беше също влязъл да смени гумите, какво щеше да стане?
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 11:46

 
McVess
vtpenev_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Иво Милушев: Съгласен съм за качествата му, но реалният живот показва че на пистата отстъпва на Макс, а по-добрите класирания на Рикиардо са в резултат на многото грешки на Ферстапен.
Рейтинг: [1|6|0.04] -4 / 6

Публикуван на: 15/04/2018 11:48

 
McVess
vtpenev_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Golemanoof: Е да де, аз нали същото казах . То и Фетел ако бяха вкарали щяха да си завършат на първо място, ама ги достраша.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/04/2018 11:51

 
besnia3
besnia3_at_mail.bg
Спор | Отговор
А наще в бг дори шампанско си отвориха от кеф че фетел е назад. А за след удара щеше да много правилно фетел да влезе за ултра и дори аз очаквах да го вкарат за ултра ама х&и. Все пак за да се обърне тои им разказа играта с бърнаута
Рейтинг: [2|6|0.12] -2 / 6

Публикуван на: 15/04/2018 11:53

 
f1webberfan
aggressorbg_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Иво Милушев: Еми да, ама както виждаш не е достатъчно за оня гущер Хелмут Марко. @McVess: И Баку ли беше с грешки на Верстапен? Или Малайзия?! Сори, пич ама във Ф1 се броят и грешките! И броят на грешките на Макс е в пъти по-голям от този на Дан. Но, както казах - интереса клати феса. Кенчетата вървят повече в Холандия.
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 15/04/2018 11:56

 
Golemanoof
maria.zlateva_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Becko: Ами с тази тактика, и само на няколко точки от Фетел. Стратегията на отбора, по-точно, липсата на стратегия и бърза намеса, бърка цялата работа
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 15/04/2018 12:05

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
В крайна сметка от "екшъна" който сътвори Макс изгуби най-много и на второ място отбора! Ако беше проявил търпение при изпреварванията щеше да завърши първи, Рикардо втори и Ботас трети! Ферари нямаше да се качат на подиума, Фетел накрая изгуби скорост (видя се в битката с Алонсо) и според мен не беше ясно къде щеше да финишира! Кими беше по-бърз от Ботас, който пък от своя страна беше по-бърз от Люис, а Кими беше зад Люис с по-нови гуми и не се знае там какво щеше да стане! Така че Мерцедес получи бонус едно второ вместо едно трето място, а Ферари взеха подиум! Губещ единствен беше Макс и Ред Бул!!!
Рейтинг: [0|4|0.00] 0 / 4

Публикуван на: 15/04/2018 12:06

 
f1webberfan
aggressorbg_at_abv.bg
Спор | Отговор
Мда, ето го пак гущера.
https://www.motorsport.com/f1/news/verstappen-gave-victory-away-says-marko-1026509/
Вместо да каже, честито на Дани, пак оправдания за Макс!
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 15/04/2018 12:15

 
kubica
ivo_320power_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах интересно. Радвам, че Рикардо победи! Този път не само с късмет, но и с каране спечели, браво! Верстапен пак се прояви като камикадзе трябва да се научи, че за да спечелиш първо трябва да завършиш.
Мерцедес направиха грешка според мен, защото трябваше да влезнат в бокса докато имаше сейфти кар както направиха Редбул.
Жалко за Хамилтън, че пак нямаше шанс да спечели, но поне този път завърши пред Фетел.
Язък, че ги похвалиха Торо Росо този път бяха трагични.
Мкл продължават да са стабилни и постоянни и да взимат точки, браво на тях.
Поредното интересно състезание се получи, аз съм доволен.
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 15/04/2018 12:59

 
Turbo_7
turbo_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
@kubica: Шасито на Торото не е най-доброто и на различните писти ще гледаме различно поведение на колата! Тук е важно Хонда какво ще покажат! В миналото състезание показаха че имат скорост! Трябва да демонстрират и нужната надеждност! Та това е интересно в този отбор защото се очаква Ред Бул да минат на Хонда от догодина при добро представяне на японците!
Рейтинг: [1|3|0.08] -1 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 13:13

 
kubica
ivo_320power_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Turbo_7: Но само ако е добро представянето, а за сега от едно добро състезани няма как да се прецени дали е така.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 13:35

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Turbo_7: И Фетел загуби-най-вероятно щеше да е 4-ти пред Кими,а Люис щеше да е 6-ти.Иначе за 1-те трима съм съгласен
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 15/04/2018 13:41

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
@f1webberfan: този е по-голям мръсник и от Бриаторе
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 15/04/2018 13:44

 
Гласувах с великолепно защото оценявам състезанието. Това е анкета за състезанието не дали съм доволен от резултатите. Аз съм разочарован защото Хамилтън взе повече точки от Фетел. На тая писта приятно изненадваща доминация на Ферари в събота. Но в състезанието стратегията се обърка а после Фетел беше ударен за поред път от бъдещия много кратен шампион с Мерцедес.Но състезанието ми хареса беше интересно.
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 15/04/2018 13:50

 
Soletka
soletka___at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах с интересно. Ако не беше КС щеше да е пълна скука до финала. Евала правя на Ред Бул за стратегията която избраха, въпреки, че дори за мен с един лайфтайминг и предаване на живо това беше единственото правилно решение, което можеше да се вземе. Мерцедес проспаха ситуацията с Хамилтън (Ботас и Фетел бяха подминали бокса), който просто трябваше да последва Верстапен, тогава щеше да стане още по-интересно!
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 15/04/2018 23:07

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729