Канада 2015 - оценете състезанието

07/06/2015 22:37, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1402/8174 прочита, 25 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Канада завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Канада беше?

Ужасно
2.68% (3)
Скучно
27.68% (31)
Горе долу
33.93% (38)
Интересно
32.14% (36)
Великолепно
3.57% (4)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 14/06/2015)


Още от сезон 2015:

Коментари

 
Becko
v_tzonev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Мисля че всички много вдигаме летвата. Сякаш състезанията с Шумахер бяха по интересни? Не, даже никак.
Рейтинг: [2|14|0.05] -10 / 14

Публикуван на: 07/06/2015 22:46

 
ick0_We
sokralen_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах интересно ,в началото беше много скучно до първите боксове ,странното беше че на стартта имаше само една размяна на позиций и всички останали успяха да задържат мястото си ,което малко го направи по-придвидимо от друг път спрямо стратегийте на отборите.Браво на Фетел успя да изпълни максимума ,хареса ми и битката им с Алонсо въпреки че нямаше кой знае какво значение.Имаше и готини изпреварвания ,надявам се някак си да има повече настъпване болидите можеха да се движат с около 1.5 сек. по-бързо ,но едва ли за 40 обиколки.Браво на Хамилтън и Ботас и Лотус имаха страхотно съзтезание
Рейтинг: [0|6|0.00] 0 / 6

Публикуван на: 07/06/2015 22:54

 
rusnakapz
rusnakapz_at_abv.bg
Спор | Отговор
Днес показаха поредния посредствен "шедьовър" наречен Ф1.От върха на мотоспорта Ф1 се превърна в абсолютна боза за съжаление на милионите си фенове,които са вече хиляди,но има още до дъното.
Рейтинг: [5|11|0.24] -1 / 11

Публикуван на: 07/06/2015 22:58

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
Моето мнение е че беше голяма скука,за феновете на Мерцедес естествено ще е великолепно хаха,само едно не ми стана ясно,как Фетел през цялото състезание кара на предела и нямаше никакъв проблем с разхода на горивото,и да не е на предела голямо настъпване си беше,сравнение с другите.
Рейтинг: [2|12|0.06] 2 / 12

Публикуван на: 07/06/2015 23:04

 
ick0_We
sokralen_at_abv.bg
Спор | Отговор
@f1renault: Той беше със супер софт ,а останалите пред него с софт гуми и с около 0.800 дефицит в аеродинамиката им спрямо Ферари не е трудно да повярваш ,че дори и Фетел небеше на лимита през повечето време
Рейтинг: [2|6|0.12] -2 / 6

Публикуван на: 07/06/2015 23:10

 
Becko
v_tzonev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@f1renault: Ами просто са му сложили 2кг повече примерно
Рейтинг: [0|8|0.00] -8 / 8

Публикуван на: 07/06/2015 23:11

 
NedkoKrastev
Krystev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Интересно, Маса и Фетел направиха състезанието . Колкото до оплакването, че няма битка за първото място как да има като по- добрия пилот от най- бързия в момента отбор стартира първи ...
Рейтинг: [2|12|0.06] 2 / 12

Публикуван на: 07/06/2015 23:20

 
planed
planed_at_abv.bg
Спор | Отговор
За състезнието, ще перефразирам Док "От всичко по малко, но пък за всички" така "За всекиго по нещо"
Аз доволен, че този път Хамилтън се събра и отнове е на върха и Нико е втори
Феновете на червените кончета могат да се гордеят с представянето на Фетел и скока му от 18 на 5 място, както и доброто представяне на Кими
Само кервана на Алонсо ще бъде пак нещастен, но ... "няма пълно щастие"
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 08/06/2015 11:03

 
Freeman
freeman75_at_gmail.com
Спор | Отговор
Какво да кажа? Да се обадиш на пилота си по радиото и да му кажеш да пуска газта 50-100 метра от точката на спиране нямам думи. Алонсо преди време беше казал: Състезание за "счетоводители" не за пилоти. Пести гориво, пази гуми, какво гледаме? Как да има битка между пилотите като нямат гориво, като гумите ги държат няколко обиколки ако натиснат здраво?
Мен не ми се гледа такава F1! Малко по-малко всичко атрактивно в този спорт си отива.
Рейтинг: [5|9|0.30] 5 / 9

Публикуван на: 08/06/2015 13:04

 
kubica
ivo_320power_at_abv.bg
Спор | Отговор
Състезанието в сравнение с предишни години беше скучно, очаквах повече интрига.
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 08/06/2015 16:12

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Freeman: Такива команди ВИНАГИ е имало във Ф1. Просто последните 3 4 години ги пуснаха да се слушат от масовият зрител и всички започнахте да си мислите, че само оттогава рейс инженерите съветват пилотите за такива детайли, което е просто нелепо.

Запознай се малко с историята на Ф1 преди да пишеш подобни неща. Формула 1 никога не е било спринтово състезание, а рали. Винаги се е пестяло нещо. Дори 2004 и 2005 с различни гуми и дозареждане пак пестяха, както гумите и спирачките, така и горивото. Единствената разлика спрямо днес е, че просто самите обиколки бяха на малко по-високо ниво като цяло. Какво значение има дали темпото на колоната като цяло е 10 секунди по-бързо или по-бавно ?! Това по абсолютно никакъв начин няма да промени разстоянието между пилотите и да допринесе за повече битки.

Я ми дай 7 8 невероятни състезания от сезон 2004 напирмер ?! Когато болидите бяха с V10 двигатели, над 20000 оборота, различни гуми и дозареждане с гориво. Сигурно 3 интересни няма да намериш.

За да има повече битки трябва просто да се изравнят силите между отделните тимове и да се намали турболентният въздух зад болидите. Ако всички пилоти караха с Маруся ти гарантирам, че щеше да има 100 пъти по-зрелищни състезания и ужесточени битки, въпреки че като цяло темпото на колоната щеше да е много по-бавно.
Рейтинг: [5|13|0.20] -3 / 13

Публикуван на: 08/06/2015 17:43

 
Freeman
freeman75_at_gmail.com
Спор | Отговор
@JM: Такива като сегашните "команди" не е имало ВИНАГИ във F1. Не ми се спори, гледам формула1 от 1994г. Не ми казвай колко интересни са били състезанията през 2004-2005г. Щом пилотите казват, че сега е различно, значи е. Единственото за което мога да се съглася с теб , е че винаги се е пестяло от нещо. НО много по-малко от сега. Не ти говоря за максимална скорост като цяло, говоря, че няма битка между пилотите защото са ограничени много повече от колкото преди.Ако поне сега имаше дозареждане с гориво например, щяхме да видим повече битки между съотборници и не само. Кажи ми кога са били изравнени силите между повечето отбори? Нали за това е Ф1? Поеследно, едно е рейс инжинера да те "съветва", друго е да ти каже, че няма да можеш да завършиш състезанието, дано да направиш разлика.
Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 08/06/2015 18:25

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Freeman: Ти май нещо или не можеш да четеш или не искаш да четеш внимателно. Исках ТИ да ми кажеш колко интересни са били състезанията през 2004, а не аз да ти казвам, че не са били. Втори път го пиша - Изброй ми поне 7 интересни състезания през сезон 2004.

Как въобще можеш да ми спориш какви команди са давали инженерите към пилотите, при положение че нямаш никакво доказателство за радио комуникацията преди 5, 10 или 20 години? Тук няма никакво място за спор, защото никой от вас няма никакви доказателства въобще да започне какъвто и да било спор по темата ...

Въобще не е важно колко пестиш и колко не, за да има зрелищна напревара. Това ми беше идеята. Искаш ми пример за изравнени сили между повечето отбори? Ето ти например сезон 2010, който беше със слаби двигатели, кашкавалените гуми и без дозареждане, а беше с ПЪТИ ПО-ИНТЕРЕСЕН от да речем 2004, който беше с дозареждане, супер яки гуми и мощни v10 двигатели. Това не ти ли е достатъчно доказателство, за да видиш, че не дозареждането и гумите правят разликата между скучен и зрелищен сезон във Ф1 ?! Проблема няма да се оправи грам, ако се въведе дозареждане. Кристиан Хорнер го обясни пределно ясно в прирейса за ГП на Монако.

Гумите винаги могат да допринесат, ако станат по-здрави, но няма да е с много на фона на огромният турболентен въздух, който създават в момента болидите. И железни думи да направят пак ще се скапят, заради липсата на притискане, когато преследваш близко пилот пред теб. Нико Розберг вчера не се оплакваше грам от гумите. Гумите в Канада даже си бяха екстра. Пилотите направиха само по 1 стоп. Проблема беше, че турболентният въздух освен, че пречи на притискането допълнително загрява спирачките. Т.е. спирачките бяха проблема. А той пък от голяма част е заради мръсният въздух.

Това да бориш негативният ефект на мръсният въздух като създаваш по-здрави гуми е толкова глупаво, колкото да наливаш повече вода в продънена кофа. Умното решние е само 1 - НЕ НАЛИВАЙ ПОВЕЧЕ ВОДА, А ПРОСТО ЗАПУШИ ДУПКАТА!!! Т.е. намали мръсният въздух и всичко ще си дойде на мястото и даже сегашните гуми ще са повече от перфектни за супер зрелищни състезазния.

Ето къде се крие проблема на Ф1. Разликата между мощността в двигателите и мръсният въздух, който аеродинамиката създава в момента. Тези 2 проблема са отговорни за 90% за скуката в Ф1. Ако всички имат изравнени двигатели и шасита, които произвеждат малко мръсен въздух ще наблюдаваме не по-малко зрелищни състезания, от когато и да било в цялата история на спорта. Въобще няма да има нужда от недомислици като ДРС или КЕРС (и досадните команди от рейс инженерите как точно да оптимизираш представянето на този КЕРС с коустинг и т.н.).

Но за да стане това нещо битката между отделните отбори трябва да бъде намалена, което явно никой в момента във Ф1 не желае. Във Ф1 винаги е имало 2 битки - между пилотите и между отборите. Когато битката между отборите е била колкото се може по-изравнена винаги е имало страхотен, зрелищен и незабравим сезон. Винаги, когато битката при отборите се засилва, битки на пистата между пилотите почти не съществува и състезанията се превръщат в парад на скуката. Това е главният проблем. Дозареждането, по-яките гуми, по-мощните като цяло двигатели и по-малкото команди към пилотите нямат нищо общо.
Рейтинг: [3|15|0.08] -9 / 15

Публикуван на: 08/06/2015 19:09

 
Freeman
freeman75_at_gmail.com
Спор | Отговор
@JM: OMG!!! Не си прави труда да ми отговаряш, няма смисъл. Хабиш си таланта! Напиши нова статия, по-подробна до FIA, управата на F1! Някой може да ти обърне вниманиe! С изключение на някой неща, "ферманчето" ти е пълна глупост!
Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 08/06/2015 20:33

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Freeman: Хах, колко си смешен. Продължавай да пишеш безмислени коментари ... Това няма да ти помогне да разсееш идеята от това, че е НЕВЪЗМОЖНО да посочиш дори 7 интересни състезания от сезон 2004, каквито през последните 5 години откакто Пирели правят гумите и вече няма зареждания не сме виждали.

Уж всички обяснявате как навремето Ф1 е била супер интересна хем дори 1 състезание не можете да ми дадете отпреди 10 години, камоли 7 8 на сезон, което е МИНИМУМА 1 сезон да се счита за добър.

Точно като комунистическите депресирани бабички сте, които само повтарят навремето колко е било по-хубаво от днес ...
Рейтинг: [3|14|0.09] -8 / 14

Публикуван на: 08/06/2015 22:26

 
McVess
peneff_at_mbox.contact.bg
Спор | Отговор
@JM: По-големи глупости отдавна не бях чел, определено ми направи началото на деня по-весело .
Рейтинг: [10|10|0.79] 10 / 10

Публикуван на: 09/06/2015 08:59

 
S.F_31
p.e.c.i.radev_1981_at_abv.bg
Спор | Отговор
Интересно състезание, но само заради Фетел и Маса.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 09/06/2015 15:42

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@McVess: Като сме тръгнали с оффтопиците ... Защо трябва аз да ти направя деня, бе пич. Само си припомни, че си фен на Каубойс и това е напълно достатъчно, за да умреш от смях. Фен на Тони Хомо и компания, хахах Аз за по-комично нещо от това да започнеш деня си не мога да се сетя ever!
Рейтинг: [1|10|0.02] -8 / 10

Публикуван на: 09/06/2015 16:05

 
tiomir
tiomir_at_abv.bg
Спор | Отговор
хора незнам за вас,но аз винаги съм се чудил на тези сравнения за интересно и скучно с преди и сега.
имам чувството,че всички сте забравили формула 1 отпреди години.
защо измислиха подвижните крила знаете всички.......
намерете в нета състезание отпреди 10-15 и т.н години гледайте го цялото и се върнете да коментирате пак
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 10/06/2015 09:08

 
Freeman
freeman75_at_gmail.com
Спор | Отговор
Няма смисъл
Рейтинг: [1|4|0.06] -2 / 4

Публикуван на: 11/06/2015 17:18

 
Freeman
freeman75_at_gmail.com
Спор | Отговор
@JM: Май смешния си ти, разбирач - http://www.clubs1.bg/news/horner-imame-nujda-ot-f1-na-pulna-gaz. Прочети какво е казал човека, и тогава ми пиши ферманчета за "мръсния" въздух от аеродинамиката.
Рейтинг: [2|5|0.14] -1 / 5

Публикуван на: 11/06/2015 17:19

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Freeman: Определено ти си смешния щом вярваш на подобни измислици. Тези от този сайт всеки ден се чудят каква нова лъжа да измислят за балъци като теб ... РАЗБИРАЧ !!!

Ако искаш да разбереш какво наистина мисли Хорнер гледай интервютата му по Sky Sport, а не чети глупостите, които пишман журналистчетата от clubs1 си съчиняват!

Плюс това идеята за връщането на граунд ефекта и намаляването на предното крило и въобще всяка друга аеродинамика, която увеличава мръсният въздух зад болдите въобще не е моя измислица, а супер логична идея на видни пилоти от рода на Мартин Брандъл!

А като обичаш да четеш БГ сайтове за Ф1 ето ти какво казва самия Нико Розберг, затова защо не е могъл да достигне Хамилтън. Да виждаш някъде да споменава, че гумите са му били прекалено скапани ?!

http://www.sportal.bg/news.php?news=551413

"Люис има същата кола като моята. Аз трябваше да карам зад него, което усложни допълнително положението със спирачките ЗАРАДИ МРЪСНИЯ ВЪЗДУХ!!! Затова и не можах да го атакувам", заяви Нико.
Рейтинг: [1|7|0.03] -5 / 7

Публикуван на: 11/06/2015 17:57

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Freeman: Christian Horner not convinced refuelling return would help F1

http://www1.skysports.com/f1/news/12475/9858714/christian-horner-not-convinced-refuelling-return-would-help-f1

Ето ти цялото интервю отпреди 1 месец за това какво мисли Хорнер за презареждането с гориво. Знаеш ли английски език или искаш да ти преведа какво казва ?!

На този фон да му пускаш подобни смешни заглавия от жалки БГ сайтове е толкова НЕЛЕПО, че няма накъде ...
Рейтинг: [1|8|0.03] -6 / 8

Публикуван на: 11/06/2015 18:22

 
Freeman
freeman75_at_gmail.com
Спор | Отговор
@JM: Жал ми е за хора като теб. Опитващи се да привличат внимание като спорят със всеки който коментира нещо. Ти не уважаваш мнението на другите, опитващ се да наложиш мнение което даже не е твое а си го прочел от някъде, обиждаш хора, наричаш ги "журналисчета" и тн. Този начин на поведение ми е познат, характерен е за хора като теб, клавиатурните майстори, пишещи цели романи , но накрая не казващи нищо.
PS: Игнориран си , така, че няма да ти доставя удоволствието да видя следващите ти 500 безсмислени изречения!
Рейтинг: [4|6|0.35] 4 / 6

Публикуван на: 11/06/2015 21:54

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
Естествено, че така ще реагираш. Точно както и не ми даде нито 1 пример за интересно състезание през сезон 2004, въпреки, че го поисках цели 3 пъти. Чудиш се как да смениш темата, защото просто е невъзможно да се аргументираш по какъвто и да било начин. Сега като ти показах думите на Хорнер също не можеш да кажеш нищо и за пореден път само и единствено реши да смениш пак темата. Но естествено НИКОГА няма да паднеш по гръб и да признаеш, че не си прав, макар и човека да ти го казва в очите. Този начин на поведение ми е познат, характерен е за хора като теб. За теб не е важно какви са фактите, а само и единствено НИКОГА да не си признаеш, че не си прав за нещо. Това за теб е най-големият възможен страх. Да си признаеш, че си сгрешил ...

PS: Щом смяташ, че е нужно да информираш всеки дали е игнориран или не (което е доста тъпичко по принцип) да знаеш, че и ти си игнориран и няма да ти доставя удоволствието да видя следващите ти 500 безсмислени изречения! Явно това е важно за теб.
Рейтинг: [1|8|0.03] -6 / 8

Публикуван на: 11/06/2015 22:57

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729