Кой ще замести Кубица в Рено? (анкета)

07/02/2011 11:52, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1882/3610 прочита, 55 коментара

 


Знам, че бъркам с пръст в раната, но Формула 1 ще продължи. Кой ще замести обаче Робърт Кубица в Рено?

Ерик Булие вече каза, че първата резерва на Рено е Бруно Сена. Той обаче има един сезон само зад гърба си и в комбинация с този на Витали Петров едва ли ще покрият амбициозните планове на Рено с агресивният им подход тази година.

От друга страна имаме Кими Райконен, който изглежда все по отдаден на Рали спорта и дори вече има собствен отбор. Дали обаче собствениците на Рено ще се свържат с него? Той изглежда като идеалният заместник.

Разбира се имаме Ник Хайдфелд, който тази година може дори да не бъде резерва на Мерцедес, имаме и тестера на Пирели в момента Педро де ла Роса.

А какво ще кажете за Нико Хюлкенберг, който остана без място тази година и ще трябва да се примири като резерва на Форс Индия?

Или пък Тонио Лиуци?

Време е за спекулации ...

Кой ще замести Робърт Кубица в Рено през 2011 година?

Бруно Сена
22.61% (97)
Кими Райконен
24.94% (107)
Ник Хайдфелд
30.77% (132)
Педро де ла Роса
1.86% (8)
Нико Хюлкенберг
17.48% (75)
Някой друг
2.33% (10)



Още от сезон 2011:




Коментари

 
S_Gonzalez
raptor90_at_abv.bg
Спор | Отговор
ами някой от "старите" легенди като Монтоя, Р.Шумахер? Или да пратят Я. Трули или Ковалайнен в по-добрия Лотус тийм? Или пък Ж.Вилньов - той търсеше начин да влезе със собствен отбор?
А защо не С. Льоб? Вариантите пред Лотус Рено сякаш не са малко. Грешка ще е,ако изберат някой от записаните си резерви обаче
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 12:16

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
Спор | Отговор
Спонсорите няма да са доволни а и шампоната при конструкторите ще е обречен но според мен от уважение към всичко което направи Кубица за Рено за последната година отбора трябва да се състезава с една кола ......
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:21

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@S_Gonzalez: Вилньов отдавна каза, че за него Формула 1 е свършена. Льоб пробва болид и също заяви, че няма намерение да кара във Формула 1. Монтоя и Ралф вече са толкова далече, че едва ли ще имат мерак да се връщат ... пък Монтоя хич не се изказва ласкаво за Формула 1 ... напоследък
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:23

 
Vasko
vasillazov_at_abv.bg
Спор | Отговор
За мен най-реалистичният вариант е Хайдфелд. Не че не ми се иска Кими да се върне, но за мен няма реален шанс за това.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 12:23

 
котка
| Отговор
Докторе, извинявай, но мисля че раната е прекалено зейнала все още. На мен не ми се мисли сега по този въпрос.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:23

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@kartagen27: Не, че няма такъв вариант, но си мисля, че и чичко Бърни няма да е доволен ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:24

 
S_Gonzalez
raptor90_at_abv.bg
Спор | Отговор
@kartagen27 за да не завалят много негативни коментари към мен и теб евентуално, ще кажа само - не си прав, според мен
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:24

 
S_Gonzalez
raptor90_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: съгласен съм, това са просто спекулации
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:26

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Току що Ерик Булие е казал, че Рено имат нужда от ДРУГ пилот, а не от резервен ...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 12:27

 
thesnail
germanov79_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@S_Gonzalez: Хм, аз също си помислих за Вилньов. Беше много надъхан да се завърне. Райконен го интересува предимно парата. Не вярвам да му платят толкова. Надявам се да не е Хайдфелд или де ла Роса. За Бруно е добра възможност, но чак за първи кокпит едва ли е готов. Мисля, че при всички положения ще сме доста изненадани от избора.
Изключително тъжен развой за Кубица.
Малко абсурдно ми се вижда и 1 кола. Такъв развой не сме наблюдавали, дори след смърта на Сена.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 12:30

 
thesnail
germanov79_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@drJeckyll: Дали няма да докарат някой от САЩ? Имам предвид, някой от тамошния шампионат.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:33

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@thesnail: Аз лично отговорих с Хайдфелд. Според мен Кими никога няма да се върне във Формула 1 (колкото и да е жалко, но може и да греша). Ако аз бях шеф на отбор и загубя водещия си пилот ще взема солиден пилот, който може да носи точки, без излишни рискове. Вижда се, че дори на Шумахер му трябва време. Затова не бих разчитал на някой стоял извън спорта много време или на младок. Просто мое мнение.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:37

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
Спор | Отговор
Тъй като вероятноста за празно място на старта е много малко вероятна аз гласувам за Хюлкемберг ...... той ми се вижда единствения който може да победи Петров а вътрешно отборната конкуренция е мотивираща и за двамата и може да донесе много точки ..... никой друг от изброените не ми се вижда достатъчно добър за седалката на Кубица.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:42

 
thesnail
germanov79_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@drJeckyll: Да, съгласен съм с теб. Аз лично залагам и се надявам на Нико. Но в момента се отварят доста възможности. Дори за привличане на нови спонсори от и за новия пилот.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 12:43

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
Не бяха ли Дойче телеком спонсори на Кубица? Ако е така, определено можем да мислим за немски пилот. И на мен ми се иска Хълк за се върне в играта, но пък опита на Хайфелд би наклонил везните в негова полза.
Моля се, Кубица да се възстанови и да кара пак във Ф1!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 13:00

 
dune
mladen.slavov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах за Нико. Просто ми се иска да е той. Трябва да му се даде възможност на това момче да расте. Много лошо се получи между него и Уилямс. Но по по-горе изложени причини (наличието на по-голям опит) мисля че в крайна сметка няма да се спрат на него.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 13:10

 
Todorova
juli_ng_at_abv.bg
Спор | Отговор
Колкото и да ми се иска Кими да се върне във Формула1,мисля че това е невъзможно/в тази ситуация/.Въпреки ,че от горепосочените пилоти той може да изпълни програма максимум за Рено.Може би Ник Хайдфелд .Отговора ще разберем от Рено
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 13:11

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
И според мен Ник Хайдфелд е най-подходящ - има опит с гумуте, има опит изобщо и се работи добре с него. Но ако колата е изградена около Робърт значи не може да очакваме чудеса от Ник - поне с началото !
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 13:36

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах за Райконен колкото и да не ми се вярва да стане
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 13:44

 
Hugo_Boss
tankov_at_gbg.bg
Спор | Отговор
Иска ми се Кими да се върне, макар че може би вече е късно за него. Гласувах за Нико, но пък може би не е готов да поведе отбор. А Хайдфелд е дългогодишен съотборник на Кубица и може би бързо ще се приспособи към болида.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 14:36

 
cekyputo
cekyputo_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз грасувах за Сена! Вярвам, че от Лотус-Рено ще го пуснат за първите 2-3 състезания да му дадат шанс ако се представи добре и покаже напредак през тези 2-3 състезания мисля, че ще го оставят! Иначе ако търсят друг пилот то определено ще вземат Хюлкенберг.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 15:07

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Бруно Млад и сега момента е да покаже дали е бил прав чичо му , че го бива
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 07/02/2011 15:50

 
Gibbon_kolev
gibbon_kolev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Реалните заместници според мен са Хайдфелд или Райконен
За Райконен зависи как се е обвързал със Ситроен, ако има възможност сигорно ще се завърне в Ф1.
Ник просто е най-добрата възможност от всички останали
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 16:08

 
dominik76
veselinbilalov_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Златен шанс за Бруно Сена!
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 16:45

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Добре де, колко опит има Хюлкенберг че него ще слагате пред останлите? Каква е разликата м/у Сена и него? Явно вие сте пристрасни с нещо и затова искате да го видите пак, но за мен той е новак както са и всички останали. Да Рено трябва да заложат на опитен пилот, но в договорите на останлите които са се подписали за "резервни пилоти" не пише ли че те са резерви ако титулярите не могат да карат? Ако вземат друг ще е гадно...за какво тея момчета са резерви?...някой да ги предрехда...бързия Ник...Де ла Роса.... те незнам дори с Петров дали ще се справят Кими няма шанс... и той не е сядал от много време няма смисъл да рискуват с човек който не е в спорт-а вече... За мен Сена е късметлията за начало...а ако е зле винаги може да сложат някой друг
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 18:20

 
ime
mail_at_mail.com
| Отговор
Гласувах за Хайдфелд. Имат немски спонсор, а Ник има опит с гумите. Доказано бърз и способен, опитен.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 20:22

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
| Отговор
@Leonov: Петров също беше новак но това не му попречи да направи великолепен сезон и сега той ще поеме задачата за води отбора към титлата (жалко че по такъв начин стана първи пилот) и за съотборник ще му трябва някой бърз напорист и агресивен който да му диша във врата а Хайфелд не е такъв, Кими вече се откъсна от спорта и едва ли ще е същия какъвто го напусна (а и тогава не беше цвете за мирисане), Сена според мен е във Ф1 само заради името си (може и да греша, това е мое мнение), Грожан вече доказа че не е готов за Ф1 (за 1 година едва ли се е променил много)а Хо-Пин Тунг, Ян Шаруз и Файруз Фаузи нали не смяташ че са по добри от Хюлкемберг ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 20:59

 
tsiven
tsiven77_at_yahoo.com
| Отговор
Колкото и да ми се иска да е Кими, мисля, че Хайдфелд ще е!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 21:25

 
Tsvetan
yordanov17_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз глсувах за Бруно, нека му се даде шанс. Сигорен съм, че има талант, но много години е испуснал в обучението си. Има доста за учене, и ще е добра реклама за Лотос, с пилот на име Сенна. Само от историческа гледна точка трябва да му дадат ханс да се пробва. Може пък съдбата да е на негова страна, както казваше Ванга "така е трябвало да стане".
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 21:26

 
миро
| Отговор
много хора се кефят нали това е манталитета на българина една сигурна заплаха този сезон си отиде,говоря за момента,а бях сигурен че ще имаме победи,ЕДИН ЗАКЛЕТ ФЕН НА РЕНО
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 21:46

 
Ivan
ivand_at_abv.bg
Спор | Отговор
Резервен пилот имаме само през сезона, който не е започнал нали? Резервния пилот сменя титуляра само в краен случай, а не за цял сезон, а само ако нещо му се случи през самия уикенд. Сега те търсят водещ пилот, не резерва дето не са очаквали изобщо да кара. Затова си мисля ,че Хайдфелд е верния избор. Кими няма да се върне, тъй като сега е изградил собствен отбор във WRC. Конурентите на Рено биха се надявали те да изберат Сена за да им е по-лесно на тях. миро я се успокой малко. Каквото станало ,станало, никой тук не го е искал, ама е станало. Това е. С тия мантинели етапа за мен си е доста опасен.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 07/02/2011 22:15

 
iziy@mail.bg
| Отговор
току що водещият на f1 турската телевизия каза в twitter че са се обърнали вече към кими и са му предложили една година да кара за рено казва че е бил от вътрешен източник
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 07/02/2011 22:42

 
jofast
bobo_tr_at_abv.bg
| Отговор
За мен само Кими Райконен може да замени Кубица, който и да сложат от останалите, нищо няма да направи
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 08/02/2011 00:13

 
cents
ivan777_at_mail.bg
Спор | Отговор
@jofast: Абсолютно те подкрепям. Ако от рено искат да постигнат нещо голямо този сезон няма да стане с Петров и племенника. Другия добър вариант за мен е quick Nick. Всички останали изброени свободни пилоти са по-скоро стават за пилот номер 2 или за някой по-слаб отбор.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 10:32

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Е това не мога да го разбера - Кими ясно каза - тази година WRC дори отбора си е негов ! Ник поне за мен вече история и не е лошо да погледнем в бъдещето ! Трябва да е млад и преспективен пилот - Бруно или Нико ?! Залагам на Бруно и дано думите на Аертон Сена се потвърдят.
When leaving McLaren at the end of 1993, Ayrton said: "If you think I'm fast, just wait until you see my nephew Bruno".
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 08/02/2011 10:41

 
cents
ivan777_at_mail.bg
| Отговор
@Илиян: Бруно или Нико ОК, но ако имат до себе си пилот номер 1. А в случая ВП да е пилот номер 1 си е чист хазард. Аз лично не бих гласувал доверие на такъв екип с пилоти от по 1 сезон, естествено ако екипа има някакви амбиции. Ако не няма проблеми
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 12:37

 
white
| Отговор
ще им трябва опитен пилот. мисля че ако изгонят Петров, Алонсо би се върнал с удоволствие агейн. /шегичка/
та за опитния пилот - Лиуци но е слабичък, Хайдфелд може би но не е подтоянен нещо, Райконен каза че Рено не е класен отбор за да побеждава, Дела Роса сякаш вече не става... май няма да е опитен тогава Нико или Бруно и двамата имат един и същи опит. според мен ще поемат риск с Нико. определено Сена няма да седне в болида. има и още един вариант - Филипе Маса - златен шанс да се оттърве от Ферари и да победи Алонсо. това вече не е шегичка.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 13:36

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
| Отговор
@white: интересна идея за Маса, въпреки че във Ферари има друг пилот с традиции в Рено, Джанкарло Фисикела се казва, но като си спомням миналата година как би шута на Форс Индия, за да отиде във Ферари, е малко вероятно да го видим в екип, различен от червения
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/02/2011 13:44

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Спред мен това е шанс да видят колко струват наистина резервите които имат и до колко могат да разчитат в бъдеще на тях ! За да не се получи като Ферари и Лука Бадоер ! Мислиш ,че имаш резервен пилот то се оказа че имали резервен ГИД
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 13:59

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Е добре де според мен реалните заместници на Кубица са само 2-ма и те са Кими или Ник.Аз гласувах за Ник.Колкото и да ми се иска Кими да се върне,той сам каза че не е невъзможно но не е и вероятно да е през тази година,НО сега имаме друга ситуация в която определено той ще е водещия пилот и болида ще се върти около него,ще почакаме и ще видим.За Ник това е златен шанс но явно ще трябва да почака за отговора на Кими.Относно другите предложения дори няма да мисля за тях единственно защото са неопитни и не стават за лидери.Та дано да съм гласувал за грешния човек но и той да е пак ще се радвам да го видя отново зад волана
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 14:13

 
Vetfan
hussyi_at_abv.bg
Спор | Отговор
Видяхме го този Сена но не е другия, голяма ще е грешката ако го сложат вместо Кубица, най-удачни са Хайдфелд или Хюлкенберг понеже си имат по голими постижения в миналото а този само носи славата на Сена
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/02/2011 14:50

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Vetfan: Не е хубаво да пишеш без да си прочел ! Все пак този Сена заради чичо е имал забрана да се състезава до 18г възраст ! И все 2008 е бил 2 в GP2 ! Никак не е лесно да си 2 GP2 и то след Пантано и да си пред Петров,Малдонадо,Буеми и Кобаяши !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 15:08

 
Току що Буйе е казал, че вариантите са само три : Сена, Лиуци и Хайдфелд.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 15:59

 
AlonsoBest
tankov_mitko_at_abv.bg
Спор | Отговор
Бруно може да го вземат за първите няколко състезания, но ако трябва целия сезона да кара едва ли ще го оставят. Райконен е с много малки шансове. Хайтфелд има опит, но не е достатъчно бърз според мен. Де ла Роса след тоя слаб сезон със Заубер едва ли ще е той. Хълк е много добро попълнение въпреки че няма много опит, но пред него може да бъде пречка договора с Индията(дано да не е, искам да го видя още една година). Тонио и той е малко вероятен според мен. Абе най ми се да видя Нико в Рено ама да видим дали ще стане.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 08/02/2011 18:03

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@RaceControl: Значи отпиши първите двама и остава Ник
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 08/02/2011 18:11

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
Сена ще бъде
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 08/02/2011 19:25

 
Аз мисля също, че ще бъде или на Ник Хайдфелд или Нико Хюлкенберг. Ник може би заради опита си във Формула 1, а Нико заради факта, че той много добре се представи миналият сезон и би трябвало пак някви спонсори да са му се лепнали зад гърба. Ама и все пак момчето си е много талантливо и според мен, ако някой му даде шанс да се развие още 2 години, може и той да бъде един от пилотите, имащи СТ.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/02/2011 20:23

 
Rumen
rumen_1981_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Колкото и да ми се иска да видим Нико като титулярен пилот отново през тази година, за мое огромно съжаление това едва ли ще стане и ще го гледаме само от време на време на свободните тренировки. Ако се съди по думите на Булие изборът ще е между Сена, Хайдфелд и Лиуци. Затова си мисля, че от споменатите трима пилоти с най-голям шанс да направи най-много състезания в болида на Робърт е "Quick" Ник. Въпреки това не изключвам и възможността да дадат шанс на Бруно през първите няколко съзтезания. Странно или не, не мисля, че има голям шанс да видим Лиуци в Лотус-Рено освен ако не намери много мощни спонсори, които да застанат зад гърба му.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/02/2011 20:44

 
Vetfan
hussyi_at_abv.bg
| Отговор
@Илиян: Този сена да изкарва толкова сезона колкото е изкарал Ник пак ще е добре за него за това постояно го разменяха миналия сезон с друг пилот
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 09/02/2011 13:55

 
Vetfan
hussyi_at_abv.bg
| Отговор
Аз съм за Ник Хайдфелд заради това, че е подходящ за заместване на Кубица който му беше бивш съотборник в БМВ то
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 09/02/2011 14:01

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Бруно Сена не е никой освен един който прави кариера на вече изградено име и едно казано изречение от вуйчо му!!!!!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 09/02/2011 14:15

 
diandim
dian_dimitrov_at_yahoo.com
Спор | Отговор
На бас, че утре на тестовете ще кара Сена и ще е в топ 5!
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 10/02/2011 00:03

 
Vetfan
hussyi_at_abv.bg
Спор | Отговор
@diandim: В топ 5 от 10 на горе сигурно но може и да се Установи и при бившите си опашкари на грида за компания
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 10/02/2011 16:24

 
Vetfan
hussyi_at_abv.bg
Спор | Отговор
Първите двама ги отпишете вече за фаворити Ник ще бъде
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/02/2011 18:24

 
Vetfan
hussyi_at_abv.bg
Спор | Отговор
казах ли ви а Ника си го избраха
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 19/02/2011 18:17

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729