Формула 1 в телевизора

24/02/2011 08:01, Toдор Стойчев (FATboy), 2622/4866 прочита, 47 коментара

 


Авторски материал на Тодор Стойчев

Формула 1 е най – популярният автомобилен спорт. Състезания са се провеждали на шест континента – Европа, Азия, Австралия, Африка, Южна и Северна Америка, като най–популярен е в Европа, където се провеждат и най–много надпревари.

Бюджетите във Ф1 са огромни, годишно един отбор харчи десетки или по-скоро стотици милиони, а пилотите получават заплата от по няколко милиона евро. Много рядко пилот взема под милион, случва се само на новаци, които или плащат за да карат или се наемат от по-слабите отбори, а те съответно разполагат с по-оскъден бюджет.

В България, да притежаваш правата за излъчване на Формула 1 е нещо много интересно. Хем имаш силно рейтингово предаване, хем нямаш рекламодатели. Чудна работа! Уж много хора те гледат, а рейтинг няма! Има нещо гнило, но къде е то?

В началото на 90-те години започнах да гледам Формула 1, която се излъчваше по „Канал 1“. След това се зародиха множество „кабеларки“, обособи се и спортен канал, но Формула 1 така и не намери място в ефира му за дълго! Правата за излъчване започнаха да се подмятат между телевизиите като мръсно бельо. През 2006 годна bTV започнаха да излъчват състезанията и тогава си казах: Дойде си на мястото. Уви не съм бил прав. ТВ7 се заеха с не леката задача да поносят мръсното бельо. Сякаш напипват верния път към успеха. Има директни включвания от пистата, коментари и интервюта с хора от кухнята. Това добре. От друга страна обаче може ли същата тази телевизия 5 месеца да не показва нищо свързано с този спорт?!? Да, през зимата няма състезания, но това съвсем не означава, че ние феновете спим зимен сън! Единственото обзорно предаване беше веднага след края на сезона и остана някак си незабелязано или по-скоро слято с него. През изминалите месеци обаче с нищо не ни напомнят, че Формула 1 се излъчва по тази телевизия?

В заключение бих написал няколко препоръки към имащите правата за излъчване. ТВ7 добре се ориентираха с излъчването на квалификациите и студиото преди всяко Гранд При. Да, това е верния път.

Повече внимание на пред сезонната подготовка – тя не се излъчва, но мисля си, че едно студио, в което се коментират новите болидите за предстоящият сезон комбинирано с тестовете и анализ на показаното в тях е удачен вариант.

По–голямо студио преди стартовете, в което да се обясняват множеството нововъведения в болидите би било прекрасно. Така коментаторите ще имат възможност спокойно да коментират самото състезание, а не хем да следят какво се случва на пистата, хем да ни обясняват кой какво направил.

За не спортна телевизия, като повечето в България няма да е удачно да предават свободните тренировки преди всяко състезание, това не означава, че ние не искаме да ги гледаме!

Не на последно място е коментара. Опитваме се един инженер да го направим коментатор, това оказа се съвсем не лека задача, да не кажа невъзможно.

В крайна сметка какво ли можем да очакваме в държава, в която няма никакво развитие на спорта като цяло, та камо ли на моторните спортове, които съвсем не могат да бъдат задоволени с едно кожено кълбо на стойност 15 – 20лв.
Формула 1 се оказва не толкова бърз и лесен източник на пари, колкото изглежда!

(снимка - TV7)


Още от сезон 2011:




Коментари

 
PRO
pro_at_mail.bg
Спор | Отговор
Има и добра новина обаче! Радвайте се, че състезанията все пак се излъчват! И то на живо. Проблемите с предаването на този спорт не мисля, че са само в България.
Вероятно имаш наблюдения за друга телевизия, която следи предсезонната подготовка? Ако е така, моля да споделиш да гледаме и ние Аз лично освен в новинарските емисии да излъчат по нещо информативно за тест или представяне на болид, нещо повече не съм виждал, нито в БГ нито по чужда медия.
В България може да си говорим за много области и неща, които не се случват както би ни се искало. Формула 1, според мен, е най-малкото, което би трябвало да ни тревожи
Феновете, ако имат нужда от информация, намират начин да я получат. Сайтове като този, дават шанс на заинтересованите да следят събитията изкъсо. Благодаря ти за предоставената услуга и дано не загубиш желание да я продължиш! Успех
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 09:01

 
BigFatLiar
boiadzhiew_at_abv.bg
Спор | Отговор
+1
Както се казва аз и на това съм доволен. Единствената алтернатива при мен ако не е ТВ7 е РТЛ и то ако от близу не са решили да я спрат временно. Така, че се радвам на която и да е Българска телевизия, която излъчва състезанията от Формула 1, и мога да изтърпя всеки коментар само за да гледам.
Ако можех да пусна на телевизора с качеството на телевизионния сигнал видеото от живите предавания на надпреварите, които Док предоставя тук, нямаше въобще да се занимавам с Българските телевизии
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 10:46

 
pruckata
ferdika_at_email.bg
Спор | Отговор
Кой е този Тодор Стойчев, че му се дава подобна трибуна за изява?
Рейтинг: [1|9|0.03] -7 / 9

Публикуван на: 24/02/2011 10:48

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@pruckata: А ти кой си, че питаш? Човека поне името си е написал ... всеки е свободен да публикува информация - http://f1.f-e-n.net/index.php/url688
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 10:53

 
pruckata
ferdika_at_email.bg
Спор | Отговор
Няма значение кой съм, защото аз не публикувам статии. След като се дават публичност на подобни фенчета е редно да знаем кои са. И по внимателно с тона, разбрахме ли се?
Рейтинг: [0|9|0.00] -9 / 9

Публикуван на: 24/02/2011 11:00

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@pruckata: Значи си плюем анонимно.

Както казах статията си има автор. Ако не си съгласен с нея можеш да коментираш съдържанието и.

Ако пък не ти харесва начина за публикуване на авторски материали можеш да си намериш друг сайт за изява.

Колкото до тона, то мисля, че е пределно ясно кой тръгна с рогата напред.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 24/02/2011 11:04

 
pruckata
ferdika_at_email.bg
Спор | Отговор
Да пределно ясно е - drJeckyll. Или ми отнемаш правото да знам кой стои зад статиите, които ми лепиш пред лицето със сайта си? А, дали ще го песещавам е също мой проблем, публичен е, имам това право.
Рейтинг: [0|8|0.00] -8 / 8

Публикуван на: 24/02/2011 11:08

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
хахах... добре ве човека си е написал skype-a намери го оправете се по "мъжки" Като не искаш да ти лепят статти пред лицето не влизай тук... аз съм съгласен с темата така че не ми пречи... на теб като ти пречи спи да посещаваш този публичен сайт не е важно кой си а какво мнение имаш.. за какво ти е да знаеш кой е?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 11:13

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@pruckata: Май и 100 пъти да го повторя няма да го прочетеш. В този сайт статиите си имат автори - затова и правилата се изисква пълното име. От това по-голямо "стоене зад статиите" няма.

Щом имаш правото да посещаваш сайта, имаш правото и да не четеш, това което не те вълнува. Явното противоречие, че ти лепя нещо пред лицето пък си имал право да не го гледаш не заслужава коментар.

Спора се измести за това ако имаш други възражения - има си място - http://f1.f-e-n.net/index.php/url19489 http://f1.f-e-n.net/index.php/url28132. В противен случай ще те помоля да коментарите ти да са по статията.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 11:13

 
FATboy
fatboy83_at_gmail.com
Спор | Отговор
@pruckata: все пак аз съм автора на статията! какъвто и проблем да имаш ще ти го разреша!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 24/02/2011 11:21

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Съгласен съм със статията но и с коментарите по горе че трябва да сме доволни че имаме и това което гледаме... в държава където липсата на този спорт е факт не може да има претенции за повече Какво да кажят феновете на NBA? Ето футбола е развит спорт затова имаме 5-6 телевизии които го предават почти всеки ден. В момента Ф1 при нас се развива информационно ..преди време имаше 1 телевизия ..един вестник нищо повече..а сега се усеща увеличаване интереса към този спорт и нарастване на инфо източниците и може би от там идва този глад към спорта и искане за повече и повече Аз лично ще се радвам ако някой "вкара" BBC в бг...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 11:30

 
Ico
irresistible1_at_abv.bg
Спор | Отговор
Няколко въпросчета...
Като имаш Интернет за какво ти е телевизията? Смяташ, че някой ще направи толкова изчерпателен репортаж, че ще научиш нещо ново, което не си прочел из сайтовете ли? Това не е Германия, нито RTL! Това е нашата мила родина и това са ни възможностите! А и се съмнявам да има чак толкова много фенове в БГ, които копнеят за подобни предавания през паузата...
Кой пък ако не инженер да коментира? Някой хванат от улицата? Или някой, който най-после ще ви угоди "да не говори по време на радиото". Ех тва радио, много ценно бе! Не стига, че хората ПОЧТИ навреме млъкват, за да чуем скъпоценното радио, ами и след това го превеждат на български, доколкото са чули. Като има толкова недоволни, да отидат те да коментират бе!
Ние българчетата най-добре умеем само да мрънкаме и да плюем, а?
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 12:09

 
tsiven
tsiven77_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Напипа болна тема!
Аз нямам нищо против "ритнитопковците", дори гледам понякога, но в една емисия спортна продължаваща поне пет, десет минути да не вмъкнеш кратко (30 sec) инфо, какво се е случило днес или вчера...! То 3/4 от времето е само за футбол (казахме - написахме, че не сме против футбола), но все пак аудиторията има различни интереси!
Това се отнася за всички "наши" телевизии.


Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 12:21

 
Vasko
vasillazov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@pruckata: Ти си голям сладур бре! Ще те изпапкам!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 13:03

 
а някой знае ли до коя година тази кабеларка е купила правата на формулата?
Аз лично се надявам скоро пак да се върне в национална телевизия.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 13:44

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@samolev: TV7 е национална ефирна телевизия. 2009 затова излъчваха заедно с bTV, защото нямаха национално покритие. От 2010 имат и затова сами излъчват. Договорът им е за три години (2009-2011), като през 2011 според непотвърдена информация са закупили цифровият пакет и могат да излъчват в Интернет.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 13:48

 
cents
ivan777_at_mail.bg
Спор | Отговор
Дано да се решат за продължаване на договора и след 2011. И дано имат ексклузивни права за допродължаването на договора, че нищо чудно от 2012 да премине в ефира на Булсатком и 2та им платени канала
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 14:14

 
нямам нищо против булсатком, но дано формулата не попадне в техни ръце.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 14:29

 
@PRO: Съгласна съм с теб, защото аз също не съм забелязала на предсезонната подготовка да се обръща сериозно внимание. Може би и нямам толкова наблюдения, защото се въртя само по TV7 и между RTL.И все пак предложенията от статията ми се струва, че не са за пренебрегване, няма да е лошо да се обособи по-голямо студио, като че ли.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 24/02/2011 14:51

 
@pruckata: Първо се научи, как да се държиш в "публичното пространство"! Комплексите - избивай в дома си, по-добре и за теб и за останалите, които посещават "публичното пространство".
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 15:12

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Ico: Извини ме но в 90% от случеите в които гледам Ф1 на живо аз разбирам какво е станало преди коментаторите да реагират, и това е не защото много разбирам а защото следя това което се случва на пистата и ме интересува какво се говори по радиото защото почти винаги е важно за състезанието. Това е друга тема ..може би М.Манчев ви е смешен с изказванията си но той най-много следи в реално време какво се случва на самата писта... и затова беше там С целия ми респект към знанията на инж.Тенчев но тези знания са за преди или за след състезанието... не по време на състезанието да обеснява нещо(колкото и интересно да е) докато се случват други неща не е правилно... Бих се радвал да гледам Ф1 в интернет... но монитора ми е 2 пъти по малък в инчове от Тв-ра и е съвсем друго ...а и за сега тук качестово е отвратително затова предпочитам тв излъчването...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 15:14

 
donjon
donjon_at_abv.bg
Спор | Отговор
Има една телевизия от която всички се учат. ТВ7 коментаторите ще направят услуга на феновете, ако си сложат слушалки и просто превеждат на български коментара на BBC (ако не го и правят де) И понеже F1 е спорт, най-важното е усета към спортните моменти в състезанието, напрежението в борбата за всяка точка и позиция, всяка маневра, куража и решителността на пилота и тима. Това прави тръпката, а не монотонното мрънкане на безброй техничести детайли по време на изправарване или решителен бокс. Има много работа за инжинера по техническите коментари (в студиото преди състезанието), но по-ценнен е спортния коментар, а той на практика липсва на чист български език.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 24/02/2011 15:25

 
хаха, горе на снимката за момент водещите ми заприличаха на иван и андрей и се зачудих дали няма да е интересно те да коментират веднъж изцяло, за да станем свидетели на другата крайност
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 24/02/2011 15:34

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@samolev: Това отдавна се каня да запитам някой... Защо коментаторите излизат с еднакви костюми, ризи..в началото и дънките им бяха еднакви и обувките но после ги смениха ... седят по едентичен начин(вдървени) като по калъп някой така им казва или ?
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 15:38

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
По-дълго студио и без реклами беше когато имаше конкуренция!Иначе и това което дават не е малко защото ако не са те ще има да си настройвате антените да хващате френски немски и английски телевизии!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 24/02/2011 17:31

 
bmw325
ionca1_at_abv.bg
Спор | Отговор
Браво мн хубава статия .
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 18:13

 
pruckata
ferdika_at_email.bg
Спор | Отговор
@formula: Какви комплекси бе ***, не осъзнаваш ли, че след подобни изцепки затъпява все повече цялото ни закърняло вече общество. На *** и *** се дава трибуна. Това е жалко! Но какво ли го обяснявам на теб, като цялата *** отдавна те е поела и си хипнотизиран до уши от простотия. Докторе, ако искаш ме банни, дреме ми! Това обаче няма да промени по никакъв начин нивото на аудиторията ти, тя винаги ще е съставена от лапета на по 15-16 години! По време на тестовете един свестен коментар не можеш да получиш и няма да получиш! Замислял ли си се защо? Замисли се! И ако мислиш, че със сръдни от сорта - "няма да гледате повече тестове", нещо ще промениш, яко си се объркал! Айде, сбогом! Сигурен съм, че това ще е последният ми коментар, НО не само заради бана на Доктора, а и заради липса на мотивация да се боря със "стената" наречена БГ ПРОСТОТИЯ.
Рейтинг: [0|4|0.00] -4 / 4

Публикуван на: 24/02/2011 18:17

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Shumi: Антените
Да не би да си с "Юнюс"

FatBoy;
Нямам проблем ,с това че няма излъчвания на зимните тестове ,то няма излъчване на тестовете преди съзтезание ти искаш зимата да стоят на студеното студио и да си бъбрят за Формула1 ,ами няма как ефирното време струва пари и изобщо мисля че много лесно го каза Fatboy скочи от началото после по средата и ся в края за живото излъчване и спортният коментар който да подлага зрителите на жив интерес наистина липсва от страна на г-н.Тенчев умението да балансира коментара си ,но да не забравяме че и човека е Фен и е нормално да се увлича пък и на пук на всички ви има хора който също разбират добре от техническите характеристики на болидите и живо се интересуват от това което той говори пък и както казахте не сме на мач XD
Най-добре само да паузира на team radioto аз си гледам на пистата какво става следя си времената на пилотите той е като енциклопедия която няма затваряне ,но иначе всичко си ми харесва и хич нямам притенций и оценявам това което правят и по начина по който то (Ф1) достига при нас.Вместо да се радвате ,че телевизията ни пита какво искаме да ни представят по време на студиото и изпълняват желанията ни както се казва по Отделно ти си седнал и хленчиш ,съжалявам за тона но хич не съм съгласен с това "Мръсно белио" и реклами като че ли на коментаторите им е работата да решават кога са реклами и всичко останало с воденето на студиото ,хората са се подготвили и някав тука се оплаква че били облечени с дънки колко повърхностнно само бих казал стоят тука мнения и половината липсваха когато Траян Сарафов преди всяко съзтезание изпълняваше желания свързани с интервю на пилоти и така нататака подвига да извърви пистата "Спа" и да ни покаже червената вода от страхотен ъгъл и много още примери мога да дам и изобщо се радвам ,че правата преминаха в Тв7 защото е много по-отворена медия и яки филми дават по нея и така драги зрители,каквото ви дават не го оценявате а искате повече.На който не му харесва има безброи спортни канали може да си ги прещрака и да си харесва това което му изнася все пак е телевизия .....
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 18:29

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@pruckata: До тук нито един коментар по същество от теб, претендиращия че се бори със "стената" наречена "БГ ПРОСТОТИЯ".

Колко по-лесно беше да обориш статията с аргументи и факти. Но, не би ...

Колко по-лесно беше да напишеш една контра статия ... но и това не би ...

Но, пък е по-лесно да се репчиш на някой решил да напише какво мисли ... ех тази "БГ ПРОСТОТИЯ".
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 24/02/2011 18:35

 
Vasko
vasillazov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@pruckata: Хей ****** ***! Ти вече не си ли баннат веднъж от тук?! Може би искаш още **** в ***? Ти за най-великия *** ли се мислиш? Или просто си един *** ***? Ти си поредната ***!

p.s. Четох ти **** блог. Ти наистина си едно ****, ****, ***** и **** момче... Но може би някога ще ти дойде малко мозък в ***** и **** глава...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 19:08

 
kimi_fen
sashotasev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@pruckata: Пич, говориш ни за простотия и селяния ?! Виж се бе ! Какви коментари правиш, псуваш макар и да слагаш цензура ! Мнг си зле момче ! И като искаш толкова Док да види един смислен коментар, защо не напишеш ти бе МОЗЪК ?!!! Тва, че има хора на по 15 и 16 год( аз си признавам, че съм на 15) и какво ?! Мнг по-възпитани сме от тебе и съм сигурен, че ти си ''лапе'' като нас , но ние имаме мозък, за разлика от теб
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 19:49

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Vasko:
@kimi_fen:
*** ги слагам аз ... в случая Vasko се самоиронизира, но горният коментар на pruckata го цензурирах аз.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 19:51

 
kimi_fen
sashotasev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: ясно, е значи дори свободно си псува .... тцт
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 20:01

 
@drJeckyll: Благодаря за спестените ***. Няма по-лошо от дейния, неуморим, глупав човек. Визирам отчупения клон.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 20:12

 
Fortza_Alonso
sote009_at_abv.bg
Спор | Отговор
Хе хехехе Станала е дискусия тук
и то доста сериозна
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 24/02/2011 22:55

 
PRO
pro_at_mail.bg
Спор | Отговор
Съгласен съм донякъде с казаното от въпросното лице със странен прякор. Но! Не мисля, че посетителите на сайта са тези, които той описва. Е, може би с 1-2 изключения, които обаче са бързо забелязани от всички. Е то няма как да не изпъкнат и да останат незабелязани. Да съществуват все повече въпросните промити мозъци, и правилно е посочил, че са най-вече сред младите. Но не всички са такива, както се вижда от коментарите по-горе. А и при положение, че това те вбесява, вземи направи нещо по въпроса. Опитай се да покажеш твоята гледна точка. Не съм следял дали имаш други изяви в сайта, но тези директни крайни изказвания изглеждаха смешни и не на място. И в заключение. Опитай се да разбереш и останалите хора, не стой с главата в пясъка!
И едва ли си баннат. Не мисля, че Док би го направил. Преосмисли ситуацията и очакваме отговор! Ако не смяташ да го направиш, пожелавам ти успех!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 08:27

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
Следя от вчера дискусията и реших и аз да напиша нещо.Мисля, че това което ни предлага тв7 е доста добро. Аз живея в Гърция и сравнявам с излъчваниятя тук.Трябва да ви кажа , че рекламното време е повече от това на състезанието и дори кфалификациите понякога са на запис взависимос от часовата разлика.А тестовета в петак несе излачват , че мисалтами е ,тв7 ни предоставят доста неща за гледане.Вярно е че коментаторите допускат мн грешки и ни палнят с техническа инф. поервеме на састезанието, но мисля че като цяло се справят. Аз предлагам ако има начин вашите мнения и предложения да достигат до тях зада направят по-добро излачване и всички даса доволни.що се отнася до статията е мн добра и е хубаво, че човека си е направил труда да напише нещо което валнува всички фенове.Пожелавам на всички един сезон изпълнен с истински битки мн емоции.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 09:45

 
Понеже аудиторията е широка, да питам - колко от телевизиите извън България поддържат off-season F1 профил, както автора предлага, или всичко е изнесено в Интернет ? Да не забравяме, че тези неща струват доста пари, нали ? Дори и днес в един от популярните блогове за Ф1 имаше идея за платен достъп ! Друг уважаван експерт, технически предимно, публикува безценни статии, като финансира всичко от своя си джоб. ББС са върха на айсберга - няма телевизия която може да се мери с тяхното излъчване и покритие. Питър Уиндзор има неговата си "летяща обиколка" в Интернет, и т.н., но специализирано покритие по телевизията в нарочни предавания едва ли може да има - днес медиите се казват Туитър и Фейсбук, като често публикациите се правят от едно място и информацията идва безплатно на секундата до заинтересованите. Колкото до ТВ7 излъчването и покритието - аз лично съм доволен - кучето скача според тоягата - не можете да очаквате Мартин Брандъл и Дейвид Култард по ТВ7, просто се сетете с какво разполагаме като парични обеми и други капацитети.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 14:17

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
Първо - не му обръщайте внимание на "интелектуалецът" с жълт паспорт оприличаващ себе си като част от дърво или храст! Всеки друг коментар е напълно и заслужено излишен!
Второ - (баш по темата)
Добра статия! Телевизиите са организации с мениджър, маркетингов отдел и всичко друго, което една обикновенна и уважаваща себе си организация трябва да има. БНТ е изключение
Телевизиите съществуват благодарение на зрителите си, ако правят добри предавания ще имат рейтинг, реклама и печалба/възвращаемост. Никой не ги задължава да купят нечии права, освен ако не са разучили, че доста хора например са фенове на F1 и търсят начини за гледане, слушане и четене за този спорт.
Давам за пример каналът bTV Action, той е олицетворение на добрата маркетингова работа (макар и нещата там да не са 100% перфектни. Шампионската лига + Лига Европа в една телевизия кога е било това? Само тези многотo сериалчета където са ги пуснали не се вписват много много, но все се започва отнякъде
Така че с нужните умения и желание се постига доста добри резултати. За пример погледнете флаш рекламите по телевизиите - досадни или не те са някаква новост. Има много още какво да се изчиства и въвежда в телевизиите.
Един потребител по-горе с право беше писал, че коментаторите могат да ни препредадат по един по-интересен и емоционален начин случващото се на пистата.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 15:36

 
naskogoranski
naskogoranski_at_abv.bg
Спор | Отговор
ug mnogo hora gledat f1 no mai ne e taka kade e reitinga
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 15:58

 
AkrOn
alex13sasho_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз лично несъм се замислял толкова за това коя телевизия колко пари печели или губи от излъчването на формулата, зная само че БиБиСи правят страхотни предавания предавайки наживо Формула 1 и затова предпочитам там да я гледам. Англичаните правят предаванията им да изглеждат като холивудски филм понякога и това сякаш ме кара да чакам с нетърпение следващото състезание, то може би това привлича и повече фенове. Имайте напредвид, че те непускат реклами по време на състезанията и откъде им идват печалбите немога да зная, плюс това единият от коментаторите е бивш пилот от Формула 1 а тази година може би ще са двама



Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 16:50

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Alex: BBC = БНТ
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 16:51

 
AkrOn
alex13sasho_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Имаше една песен на Тодор Колев в която се пееше: Кога ще ги стигнем ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 16:57

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Alex: От къде такъв бюджет в българска телевизия !А и нали се сещаш че се говори на английски няма как Култи да работи за наша телевизия на живо и веднага да му се пишат субтитри или да се озвучава на момента,защото не всеки разбира идеално английски.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 25/02/2011 19:48

 
FATboy
fatboy83_at_gmail.com
Спор | Отговор
в отговор на някои коментари искам да напиша само:
1. имам много добро мнение за инж. Иван Тенчев! може да се види в анкетата за коментаторите - http://f1.f-e-n.net/index.php/url29947
2. никъде в материала не съм дискредитирал тв7, дори напротив!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 26/02/2011 11:29

 
AkrOn
alex13sasho_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз лично нямам нищо против инж. Иван Тенчев, дори може да се каже че съм свикнал с коментарите му. Човека е образован и знае много за спорта което е голям плюс, но някакси като че ли неможе да изрази емоцията си на екрана когато се случва нещо интерестно и когато започне да обяснява нещо, прекалено много се задълбочава и понякога може да забравиш за какво говори. Едва ли може да му се намери заместник имайки предвид и ние като народ колко сме претенциозни и все търсим кусорите на другите. Затова който и да коментира Формула 1 по българската телевизия се съмнявам, че ще сме доволни
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 26/02/2011 15:40

 
Hugo_Boss
tankov_at_gbg.bg
Спор | Отговор
Всеки без М.М. мога да понеса. Вярно е, че с коментарите си Иван Тенчев може някой да приспи и че леко се издава, че е ферарист, но на мен не ми пречи.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 26/02/2011 17:24

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729