Австралия 2011 - най-добър пилот (анкета)

30/03/2011 15:45, Огнян Тенчев (drJeckyll), 2715/8494 прочита, 58 коментара

 


След състезанието в Австралия кой пилот според вас се представи най-добре?

Моля оставете пристрастията си и бъдете възможно най-обективни!

Кой беше най-добрият пилот в състезание?

Себастиан Фетел
14.90% (93)
Марк Уебър
1.28% (8)
Люис Хамилтън
13.94% (87)
Дженсън Бътън
3.21% (20)
Фернандо Алонсо
18.27% (114)
Фелипе Маса
1.92% (12)
Михаел Шумахер
0.80% (5)
Нико Розберг
0.00% (0)
Ник Хайдфелд
2.88% (18)
Витали Петров
37.34% (233)
Рубенс Барикело
0.32% (2)
Пастор Малдонадо
0.16% (1)
Адриан Сутил
0.00% (0)
Пол ди Реста
0.00% (0)
Камуи Кобаяши
0.48% (3)
Серхио Перес
4.33% (27)
Себастиен Буеми
0.00% (0)
Хайме Алгерсуари
0.00% (0)
Хейки Ковалайнен
0.00% (0)
Ярно Трули
0.00% (0)
Тимо Глок
0.00% (0)
Жером ДАмброзио
0.16% (1)
(само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетите)


Още от сезон 2011:

Коментари

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
Аз гласувах за Петров и видях, че е събрал най-голям процент,поне за сега.Вярвам ще се запази до края на анкетата.Мисля,че добре се справи и заслужено се качи на подиума.Сигорно много хора като мен сравняват и миналогодишното представяне,но в Австралия той показа, че не напразно е оставен в отбора.Дано нени разочерова за напред.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 08:37

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
И аз гласувах за Петров, защото направи невероятно изстрелващ се старт и след това задържа позицията си до края. Алонсо сега се чувства сигурно глупаво за изказванията, че той му е пречил в последния старт миналата година
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/03/2011 10:18

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
Сега обърнах внимание,че съм допуснал грешка с процентите които са били за Ник,но се надявам че Петров ще събере голям процент до края.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/03/2011 10:25

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
100% има няква грешка когато гласувах за Петров той имаше 5 гласа сега има 4 а и кой би гласувал за Хайдфелд може и да е добър ама точно в Австралия какво направи че аз дори не му чух името през цялото състезание
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 10:37

 
Vasko
vasillazov_at_abv.bg
Спор | Отговор
И на мен ми е чудно с какво Ник заслужава висока оценка, но явно така преценяват.
Най-добър пилот за състезанието в Австралия оценявам Хамилтън. Той беше единствения който даде някакъв отпор на Фетел с по-слаб болид!
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 29/03/2011 10:55

 
mitaka
dimitar.dimitrov_91_at_abv.bg
Спор | Отговор
не се стягайте просто се е объркало нещо ... ще го оправят спх
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 29/03/2011 11:46

 
Петров най-много ме накефи този уикенд. Направи ми впечатление, че много сърдечно и приятно се радваше на подиума и на пресконференцията. Направи добро каране.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 29/03/2011 12:04

 
Да бяха с 2-3 отговора, щях да сложа така - Петров, Алонсо и Бътън. Петров доказа, че наистина не е оставен в отбора заради спонсори, Бътън доказа отново, че няма пак да остави нещата да ги играе Хамилтън и че още не се е съгласил да бъде втората цигулка, Алонсо заради интензивният прогрес от 9то място до 4то без проблеми и то с 3 стопа в бокса, при условие че голяма част от отборите бяха със стратегия 2 стопа.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/03/2011 12:57

 
dirty
dirty.flow_at_gmail.com
Спор | Отговор
7 гласа за Уебър до момента!! моляя??? та той нищо не направи цяло състезание
и 3 за Маса..е вярно че съм му фен, ама поредното слабо състезание, нищо не се е променило от предната година

та ми е интересно, с какво точно са заслужили тези гласове
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 13:24

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
Спор | Отговор
въпреки призива за безпристрастнот и обективност аз се колебая пристрастна съм към алонсо и фетел и смятам, че и двамата се представиха на ниво но ако те се справиха очаквано добре /с малко резерви за алонсо/, то петров се справи неочаквано добре, и аз ше се изгласувам за него колкото до тва кой се е справил най-добре СЛЕД състезанието, както може нееднозначно да се прочете въпросът, то според мен пак е петров, щото е руснак и едва ли любител на плодовите сокове като алонсо може да го надпие освен че не може да го изпревари
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 13:31

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах за Петров, но не защото Фетел или Хамилтън са направили лошо състезание, просто всички биха се съгласили, че щом те са първи значи те са се представили най-добре, но все пак това се очакваше до някаква степен. А иначе Петров беше приятната изненада и затова доста хора са гласували за него. Но и Перес и Ди Реста също показаха зъби и с тези коли какво можеше да се очаква от тях?!
Неприятната изненада направиха - Барикело, Маса на кантар и Уебър - просто се очакваше повече от тях. От Мерцедес нямаха шанс, но и те можеха да направят нещо - Рос Браун и тактика е равно на интересно състезание!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/03/2011 14:03

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
Е тва фенщината е голяма работа! Кво направи Алонсо точно на тва състезание?
Рейтинг: [1|9|0.03] 1 / 9

Публикуван на: 29/03/2011 14:13

 
mitaka
dimitar.dimitrov_91_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Paco: и аз това се питам .... Според мене старта му беше много куц... както винаги или прави фал старт или не тръгва на време ... след това масса му помогна с бътан и борбата която беше решена в бокса с Марк Уебър ...Това направи Алонсо едно нищо.
Рейтинг: [0|6|0.00] 0 / 6

Публикуван на: 29/03/2011 14:16

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Paco: и антифенщината е голема работа, ше знаеш
Рейтинг: [0|6|0.00] 0 / 6

Публикуван на: 29/03/2011 14:34

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
@shadow: Знам
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 14:49

 
demonen
roskata_stoev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах за Алонсо, защото въпреки каръка на първия завой успя да стане от 9 - 4 и успя да се пребори с уж по-добрите болиди на Бътън и Уебър Пребори се и със съотборника си И в крайна сметка никой не е длъжен да ви се обяснява, всеки има право да гласува за който сметне. Не виждам пък Петров какво направи ? Крета 3ти и едва удържа позицията си. Но не ви казвам на всеки по отделно
Рейтинг: [4|12|0.16] -4 / 12

Публикуван на: 29/03/2011 15:35

 
smith
evil_smith_at_abv.bg
Спор | Отговор
1. Фернандо Алонсо - 9-ти след първият завой - 4-ти на символична разлика след карираният флаг... и то с болид, който явно имаше проблем с гумите.
2. Джейсън Бътън - въпреки наказанието показа стабилно темпо.
3. Фелипе Маса - безкомпромисен в борбата с Бътън. Така трябва да кара и занапред!
Първите 3-ма само се возеха...
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 29/03/2011 17:40

 
pepistiq
petar_dimitrov2004_at_abv.bg
Спор | Отговор
Дадох вота си за Перез но незнаех,че няма да мога да избера повече от един пилот и понеже е дебютант се спрях на него но специално за този старт мисля че анкетата"Най-добър пилот" не е много показателна защото и аз мисля както по-горе се споменава от колегите има още няколко пилота които заслужават приза от анкетата.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 29/03/2011 18:01

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Явно някой хора си гласуват по инерция и наистина фенщината е голям проблем за един безпристрастен отговор и гласуване,не разбирам защо Алонсо има равен брой гласове с Петров след като втория по лично мое мнение,изненадващо или може би не беше по-добър от първия.И сега ясно се вижда фенщината от страна на Фераристите и Алонсистите в сайта.Искам да ви попитам с какво вашия любимец заслужава да гласувате за него?Със слабия старт който направи ли?Или посредцтвеното състезания което проведе?Или може би с "многобройните" му изпреварвания?Алонсо си е същия,НО вижте Петров!!!Та странна работа сте Алонсистите,дори Алонсо да е последен пак ще гласувате за него това е 100% сигурно,вземете си свалете розовките очилца,това призовавам всички не само феновете на Ферари и Алонсо,все пак Док моли за БЕЗПРИСТРАСТЕН отговор!!!
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 29/03/2011 18:40

 
CruzZ
ado_boy_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах за Фетел мисля че беше безгрешен и направи истинско шампионско каране браво на момчето.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 19:27

 
demonen
roskata_stoev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: Ами да това е безпристрастен отговор. Алонсо надви съотборника си, надви уж по-добрия Редбул на Уебър, мина още 2 болида и от 9ти стана 4ти. Направи и една от най-бързите обиколки след тази на Маса. Не виждам Фетел и Хамилтън какво са направили, камоли пък Петров ? Петров цяло състезание се движеше с умерено темпо, нито е изпреварил някой, нито е правил бързи обиколки, да не говорим че в края Алонсо го стъпка и ако имаше още малко време вероятно щеше да го мине. За Бътън и Маса да не говорим, сами си провалиха състезанието. Мислех да не правят разбор, но Както да гледам, безпристрастно Алонсо бе най-добрия на Австралия 2011. Това че Петров се възползва от проблемите на Уебър, Алонсо, Маса и Бътън и бе 3ти незначи, че е най-добрия бил. Това говори, че вие не сте безпристрастни
Рейтинг: [1|7|0.03] -5 / 7

Публикуван на: 29/03/2011 19:27

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
Спор | Отговор
@demonen: Я сподели какви им бяха проблемите ?? Само Бътан дето получи наказание и тогава беше зад Петров а това че на Алонсо му свършиха обиколките си е негов проблем ..... да беше завъртял още няколко .....
Рейтинг: [1|3|0.08] -1 / 3

Публикуван на: 29/03/2011 19:48

 
Fortza_Alonso
sote009_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах за Фелипе Маса
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 19:48

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: аз лично гласувах за петров и също ме изненадва резулатът на алонсо, но тва, което ме изненадва не по-малко е защо някои хора се опитват да обърнат темата на нещо като "я да оплюем алонсо, щото алонсо не струва, а феновете му страдат от фенщина", значи цитираш апела на док за безпристрастност, ама аз що ли не видех твоята безпристрастна оценка на пилотите, а само страстната ти неприязън към алонсо и феновете му
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 29/03/2011 19:56

 
naskogoranski
naskogoranski_at_abv.bg
Спор | Отговор
колко изпреварваниа направи петров колко битки за да е 1
Рейтинг: [3|8|0.16] -2 / 8

Публикуван на: 29/03/2011 20:26

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
Така ли ми се струва или се заформя спор. Мисля, че крайния резултат показва кой се е справил най-добре.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 29/03/2011 21:10

 
Thuglife
paulin1213_at_abv.bg
Спор | Отговор
А БЕ каво направи Фетел нищо не го видяхме в действие така че Петров е най-добрият въпреки че не съм му фен
Рейтинг: [0|4|0.00] -4 / 4

Публикуван на: 29/03/2011 21:26

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Thuglife: Ти кво искаш да видиш още от лидера в състезанието??
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 29/03/2011 21:58

 
CruzZ
ado_boy_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Paco: Напълно съгласен ... какво ти трябва да видиш още от безгрешен победител ?
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 29/03/2011 23:22

 
Stoio_Pilota
gunitsoldier_at_abv.bg
Спор | Отговор
за мен Перес се представи най-добре и най-изненадващо....първо състезание,завършва в топ 10 и преди съотборника си и прави единствен той само един пит....какво повече от това....и ако караше Ред Бул сигурно щеше да е първи
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 30/03/2011 00:22

 
dirty
dirty.flow_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Thuglife: Себ ги скъса на квалификацията, просто ги отвя - направи 2 обиколки с почти равно време, а хамилтън остана доста зад него. в състезанието не даде никакъв шанс на конкуренцията, перфектно каране!! и победи съотборника си много по-явно отколкото алонсо го направи. а алонсо накрая като видя петров пред него му прилоша и не искаше да го доближи даже
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/03/2011 01:25

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Лошо ще е ако Петров не спечели тази анкета заради пристрастия... но на там отиват нещатата
Рейтинг: [0|4|0.00] 0 / 4

Публикуван на: 30/03/2011 01:35

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@shadow: Аз ли съм пристрастен?!? Просто си изказах мнението,което мисля че е правилно точно в тази ситуация,това че фенщината към вашия идол Алонсо ви е замъглила безпристрастието и че освен Алонсо има и други пилоти на пистата и то много по-добри от него не е мой проблем,но тъй като сте най-многобройни в сайта явно няма да има друг победител в класацията освен ваш Алонсо,което доказва колко са зле феновете му и с какви очила гледат спорта.Няма смисъл да убеждавам никой тук за какво става въпрос защото всеки поне малко вникващ в същината на спорта знае за какво става въпрос.А и мисля че ме познаваш по-добре от другите тук,тъй че не ме обвинявай колко мразя Алонсо че и фенувете му,когато заслужава гласувам и за него,колкото и да не ми е приятен,признал съм качествата му и добрите и лошите
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 30/03/2011 02:15

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
Спор | Отговор
феновете на Шуми ,хич не харесват Алонсо , това съм го забялзал изразено в много глупости писани за него .....

Док предлагам ти , каквито и класации (анкети) да правиш ,Алонсо да не присъства в тях , така ще са по спокойни темите , без глупости и караници
Рейтинг: [0|4|0.00] 0 / 4

Публикуван на: 30/03/2011 08:16

 
@Jokerface: Е, как да го харесват, ако не беше Алонсо, Шумахер щеше да има 9 титли и сега нямаше да се връща в Ф1!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 30/03/2011 09:38

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ахахахах това си го биваше но за съжаление проблема не е в това че детронира Пилето а начина по който се държи и начина по който получава нещата който иска,капиш???Той е като едно дърто бебе което постоянно реве ли реве,да не говорим ако не стане това което иска какво става после до тук е разбил всички отбори за които е карал или греша а или ти като Макларанист го подкрепяш
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 30/03/2011 10:46

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: точно ти само преброй колко пъти си написал "алонсо" и производни и въобще не му е тук мястото да се разправяме, темата е за най-добре представилия се пилот в австралия, а не за най-кофти пилота въобще а ти така и не посочи за кого си дал гласа си, ма то е ясно - гласувал си, ама не ЗА петров, а ПРОТИВ алонсо и въобщееееее, ако са ми падне златната рибка и ме попита кво ми е желанието, ше поискам всичките да ви направи фенове на алонсо
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 30/03/2011 11:02

 
Hugo_Boss
tankov_at_gbg.bg
Спор | Отговор
Чета коментарите и виждам как и тук се превръща в подобие на един друг сайт за F1
Рейтинг: [0|4|0.00] 0 / 4

Публикуван на: 30/03/2011 11:44

 
Alonso
mondrio_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Paco: хахха ей тва е фенщина вика...... наистина заприличваме на другия сайт просто вместо да си пишете гласа и коментар за него вие спорите...Аз гласувах за алонсо не защото ми е любим ( пък и ако гласувам само за това, то си е моя работа ) а защото от 9ти напредна до 4та позиция че и за малко да хване и русначето ( въпреки че ме съмняваше да го мине ...имаме лоши спомени с него ) Маса ми хареса как се пази от бътън...руснака ми хареса че е постоянен..не направи фатални грешки... ( добре че кубица го няма иначе щяха да са бая в челото рената ) ахахха и Перез ми хареса...макар и с мъничко невалидна кола ги спука...

Ако имаше анкета за най - лош представил се пилот това съм сиг. че ще е Барикело...толкова го хвалят най - опитния, най добрия рекорди а у ...само като му видях влизането в завоя там като се удариха с розберг ми стана лошо...те новаците не правят такива грешки бе...баси... опит...къв опит тоя не е и за Gp2 :X
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 30/03/2011 12:08

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@shadow: Ахахаах айде от мен да мине гласувах за Витали,братушката,защото си го заслужи след всички тези критики миналия сезон,сега показа че може дори да е водещ пилот,особенно ако в следващите стартове записва отново добри класирания и постоянство @Симеон Дряновски: Баце ами какво да ти кажа ако ще определяме кой е най-заслужил за определено състезание по броя спечелени позиций мисля че трябва да е някой друг а не вашия човек,не разбирам какво му се кефите толкова че е спечелил 5 позиций в цялото състезание след като още на старта загуби 4 и за това ли гласувате че се е представил най-добре???Аз съм виждал пилоти да печелят състезания от последна позиция,а това което направи Алонсо какво му е специалното и различното от другите състезания в които участва???Гласувах за Петров защото направи много-добър старт и бе с постоянно темпо в състезанието,не направи нито една грешка и си заслужи ПЪРВИЯ подиум в кариерата,повтарям ПЪРВИЯ!!!Предпочитам да гласувам за някой който се качва за пръв път на стълбицата на победителите отколкото за някой от редовните посетители там.Вземи гледай Япония 2005 и ела да си говорим после,ей на това му казвам състезание и състезател,айде със здраве
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 30/03/2011 13:05

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Toдоре съгласен съм с теб за Япония 2005та. Затова след Сена, най-любим ми е Кими
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 30/03/2011 15:52

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Тъй като нашите руски приятели решиха, че ще гласуват просто за Петров без да се съобразяват с условията в анкетите вече ще може да се гласува само ако сте регистрирани и сте влезли в профила си.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 30/03/2011 17:54

 
oich
auch_at_abv.bg
Спор | Отговор
Перес се представи най добре.Успя да направи невероятно каране с което направи 1 стоп и кара доста стабилно и заслужено 7 място(жалко за дисквалификацията).
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/03/2011 18:21

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@drJeckyll: А защо да не гласуват като са руснаци не могат да гласуват за него ли?Петров направи добро състезание и се представи добре и аз гласувах за него.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/03/2011 18:34

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Shumi: Четенето никога не вреди ... просто прочети какво пише, защото никъде не се споменава, че не могат да гласуват ...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 30/03/2011 18:45

 
IHI
jpetkovbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@Shumi: Всеки ще може да гласува стига да е РЕГИСТРИРАН
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/03/2011 18:49

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@drJeckyll: Ами то е вярно че българския и руския са доста близки езици ама може да не разберат че трябва да имат рег@IHI: това го прочетох
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/03/2011 19:02

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Док само един въпрос имам резултата на Витали нали си е в ред че много скочил изведнъж
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/03/2011 19:47

 
f1renault
f1renault_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ееее мерси на всички моят човек е доста на пред!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 30/03/2011 22:15

 
smith
evil_smith_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll, мисля че по-обективно нещата биха били оценени, ако ние раздаваме точки на най-добре представилите се пилоти...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 30/03/2011 23:17

 
Alonso
mondrio_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: @LStaley: Унгария 06та !!! Нюрбургринг 07ма.... като сме тръгнали да си припомняме история
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 31/03/2011 02:59

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Симеон Дряновски: В Унгария през 2006 Алонсо си отпадна.А през 2007 на Нюрбургринг си спомням че трактора вдигна Хамчо за друго не се сещам ама като сте тръгнали да говорите за състезания и състезания кой е по добър Монако 1984 казвам аз.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 31/03/2011 11:25

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Аз пък казвам да се преместите в battlefield-а ... стига толкова свободни съчинения. Има тема - ако нямате какво да напишете по нея си има други места. Следващите коментари, които не са по темата мистериозно ще изчезнат ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 31/03/2011 11:27

 
Не виждам как Петров е бил добър пилот, при положение, че завърши на една секунда пред Алонсо с един пит стоп по-малко, иначе с три спокойно щеше да е в средата на таблицата. Също не виждам как Фетел е бил толкова добър, когато той реално нямаше заплаха за лидерството си, като Хамилтън караше със счупен под на 20-30 сек зад него. Добра кола и огъващо се предно крило не означавт непременно добър пилот. Колебаех се между Маса и Алонсо, гласувах за последния. Маса направи добра битка с Бътън, това е годината на оцеляването за него, и ще виждаме все повече такива отчаяни ходове от Фелипе, докато Алонсо направи лош старт, беше притиснат, но в крайна сметка изпревари Кобаяши, Розберг и Маса, и завърши 4-ти от 9-то място. Добре се представи Перез, несъмнено.
Рейтинг: [4|11|0.18] -3 / 11

Публикуван на: 31/03/2011 14:22

 
Tonev12
anton_n_t_at_abv.bg
Спор | Отговор
Може да има и други състезатели,които са се представили на ниво,но за мен Фетел се представи на едно ниво над всички още от началото на състезателния уикенд и заслужено спечели!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 31/03/2011 16:13

 
rbr
vassil6ok_at_abv.bg
Спор | Отговор
Не разбирам защо Себастиан фетел се изкарва "недобър пилот". Защото няма конкуренция? Ами ако това не значи, че си добър, не знам... Трябва ли един пилот да направи грешка и да падне с n на брой места в класирането, след което да направи няколко изпреварвания и да стане автоматично най-добър. Себастиан контролираше уикенда от началото до края, това че не е имал конкуренция се дължи И на неговите умения. Иначе такъв тип анкета винаги ще има изцепки. Много е лесно да се обезценят успехите на пилоти от отборите на които не симпатизираме. Или ще е добрата кола или ще е късмет, но почти никога признание "да, той е добър и си го заслужи"
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 01/04/2011 23:56

 
betafan
kojuharov.1968_at_abv.bg
Спор | Отговор
Фетел имаше най-добрата кола и нямаше нужда да показва на какво е способен, той си е свършил работата с отбора най-добре на тестовете и сега беше на разходка в парка!
От останалите беше впечатляващо темпото на Хамилтън след като му падна пода, скоростта на Петров и стратегията на Перез.
Мисля че и тримата заслужават титлата най-добър пилот на това състезание, не мисля че Петров е същия пилот като миналата година, защото малко ме съмнява Рено да имат чак пък толкова бърза ракета. В следващите стартове ще си проличи, но Хайдфелд няма да е зле да се стегне и поне да бъде на нивото на Петров. По време на тестовете изглеждаше по-бърз от него, но изглежда руснака си е пазил силите за първото състезание.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 02/04/2011 17:45

 
Chochone
livetiming_at_start.bg
Спор | Отговор
Гласувах за Фетел. Защото победи и защото контролираше нещата от тренировките до края на състезанието.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 04/04/2011 22:15

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729