Малайзия 2013 - оценете състезанието

24/03/2013 07:43, Огнян Тенчев (drJeckyll), 2002/5329 прочита, 78 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Малайзия завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Малайзия беше?

Ужасно
21.20% (74)
Скучно
4.01% (14)
Горе долу
21.49% (75)
Интересно
37.54% (131)
Великолепно
15.76% (55)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 31/03/2014)


Още от сезон 2013:

Коментари

 
Tonev12
anton_n_t_at_abv.bg
Спор | Отговор
Великолепно! Имаше от всичко по малко! А и интригата бе до 46 обиколка!
Рейтинг: [8|19|0.26] -3 / 19

Публикуван на: 24/03/2013 11:47

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
Интересно, много интересно почти великолепно. Алонсо се изтърва и сам опропасти състезанието. В РедБул и в Мерцедес се скараха съотборниците. Добре че бяха Хълк и Кими да направят малко зрелище.
Рейтинг: [0|10|0.00] 0 / 10

Публикуван на: 24/03/2013 11:53

 
gosch
gogow_at_abv.bg
Спор | Отговор
ред бул и мерцедес се изложиха с тези подпирания на даден пилот
Рейтинг: [8|14|0.36] 8 / 14

Публикуван на: 24/03/2013 11:55

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
@gosch: Рано или късно всеки си показва същността, поне вече няма да го нападат че само Алонсо бил ревлъо...
Рейтинг: [6|18|0.18] 6 / 18

Публикуван на: 24/03/2013 11:57

 
kiko6298
kiko6298_at_gmail.com
Спор | Отговор
Браво на всички луди фенове в България! Браво Луис.
Рейтинг: [1|13|0.02] 1 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 12:00

 
miro8401
miroka6ika_at_abv.bg
Спор | Отговор
Май ще ни очакват още доста такива състезания с двойна победа на Ред бул.
Рейтинг: [5|16|0.16] -6 / 16

Публикуван на: 24/03/2013 12:01

 
kiko6298
kiko6298_at_gmail.com
Спор | Отговор
Жалко за Бътън.
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 24/03/2013 12:01

 
miro8401
miroka6ika_at_abv.bg
Спор | Отговор
Те маковете май загубиха интерес да се състезават вече.
Рейтинг: [8|10|0.54] 8 / 10

Публикуван на: 24/03/2013 12:03

 
SHARK
w_wasilev_at_mail.bg
Спор | Отговор
Горе долу, отборните заповеди ми оставиха горчив привкус от състезанието
Рейтинг: [14|16|0.68] 14 / 16

Публикуван на: 24/03/2013 12:03

 
chromosome
chanliev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аматьорско начало, пародичен край. Какво да кажеш за това състезание. В средата беше интересно.
Рейтинг: [8|10|0.54] 8 / 10

Публикуван на: 24/03/2013 12:06

 
kiko6298
kiko6298_at_gmail.com
Спор | Отговор
Карат на "задна", уви...@miro8401:
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 24/03/2013 12:06

 
Fanracer
maxatn_at_gmail.com
Спор | Отговор
Гласувах ужасно. Мерцедес и Ред бул се подиграха със спорта. Едно е да имаш отборана тактика в края на сезона, съвсем друго е да прецакваш пилотите си във второто състезание от годината.
Рейтинг: [19|27|0.55] 19 / 27

Публикуван на: 24/03/2013 12:06

 
siv1
stoianovy_at_abv.bg
Спор | Отговор
ако това бе състезание аз съм шампион в f1 още две такива състезания и приключвам с гледането.да си подредят шампионата още от сега и да не ни губят времето
Рейтинг: [8|18|0.27] 8 / 18

Публикуван на: 24/03/2013 12:07

 
kiko6298
kiko6298_at_gmail.com
Спор | Отговор
Сякаш, ще се обединим около твойто мнение. @Fanracer:
Рейтинг: [5|9|0.30] 5 / 9

Публикуван на: 24/03/2013 12:09

 
malini
malini_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах ужасно, заради отвратителните отборни заповеди още във второто състезание за годината. Определено Формула 1 изгуби от това.
Рейтинг: [10|18|0.37] 10 / 18

Публикуван на: 24/03/2013 12:12

 
nicksan79
nikynakov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Интересно бе, определено... но след 46 обиколка интригата умря. Ще стават скандали в двата тима - РедБул и Мерцедес. И много много глупава заповед за Алонсо...
Рейтинг: [8|12|0.43] 8 / 12

Публикуван на: 24/03/2013 12:15

 
Admiral
lazarov3_at_mail.bg
Спор | Отговор
Какъв е смисъла на това,което направиха РедБул и Мерцедес ?Как да разбера кой пилот е по добър,като нещата се режисират.Ако продължава така и за мен F1 остава в историята.
Рейтинг: [2|8|0.09] 2 / 8

Публикуван на: 24/03/2013 12:17

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Гласувам с УЖАСНО, защото е най-близко до ГРОЗНО. Имаше си интересните моменти, имаше драма, но 2 тима показаха, че Ф1 от известно време е по-скоро много скъп театър, отколкото надпревара и спорт.
Рейтинг: [15|23|0.48] 15 / 23

Публикуван на: 24/03/2013 12:17

 
peterham
simpexbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
в спорта най-лошото нещо са нагласените мачове.
днес видяхме как не трябва да се правят нещата. по тази логика едни трябва винаги да бият, а други само да губят.
но кой желае само да губи ?
Рейтинг: [9|13|0.46] 9 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 12:20

 
silaslo
silaslo_at_mail.bg
Спор | Отговор
Гласувах с ужасно!Ужасен ден за спорта и подигравка с истинските фенове!
Рейтинг: [12|16|0.55] 12 / 16

Публикуван на: 24/03/2013 12:20

 
mi6etata123
milen.ivanov78_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах скучно,ако Хамилтън и Фетел ще печелят по този начин и тази година УЖАС.Жалко за Алонсо и Кими те са истинските пилоти.Е и фетел бе по-бърз от Марк но към края можеше да бъде по интересно.А Мерцдес нямат шанс да се борят тази година за нещо повече и то с помоща на късмета.
Рейтинг: [2|20|0.03] 2 / 20

Публикуван на: 24/03/2013 12:21

 
S_Gonzalez
raptor90_at_abv.bg
Спор | Отговор
Евала на Уебър.. не го харесвах до сега... но показа, че е голям!
Рейтинг: [11|21|0.35] 11 / 21

Публикуван на: 24/03/2013 12:21

 
maximusbigboss
nicky_f1_2000_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@LStaley:
Напълно споделям мнението ти.
СРАМ! Това съвсем не е спорт вече.
Разбирам отборните заповеди, разбирам корпоративните интереси, съгласен съм, че без тях не може, но... е едва второ състезание.
Рейтинг: [11|15|0.52] 11 / 15

Публикуван на: 24/03/2013 12:22

 
veselin4o100
veselin4o100_at_abv.bg
Спор | Отговор
Нали само Ферари дават отборни заповеди???Лъснаха им г...те на всички!Днес гледахме "състезание"!
Рейтинг: [10|16|0.42] 10 / 16

Публикуван на: 24/03/2013 12:26

 
vlado007
philipov_at_hotmail.com
Спор | Отговор
Ужасно! И на мисля, че Алонсо си е провалил състезанието. Просто се опитваше да вземе своето в първите завои. Според мен Фетел съвсем тенденциозно намали повече от нужното и ако към това се добави факторът дъжд, беше съвсем неизбежно Алонсо да се удари в него. Жалко наистина. Така ли ще стават шампиони Ред Бул и техния измислен трикратен шампион, когото редовно всички фенове по пистите освиркват.
Рейтинг: [12|31|0.26] -7 / 31

Публикуван на: 24/03/2013 12:26

 
bobsanf1
bobsanf1_at_abv.bg
Спор | Отговор
Nemoga da razbera kogato Ferari gi praviat tezi neshta s direktni zapovedi ot boksa vsicho e normalno a sega daje feraristite revat poveche.Ot ferari tezi raboti sme gi gledali dosta pati.
Az glasuvah s interesno zashtoto se vidiaha dosta Iinteresni neshta
Рейтинг: [6|20|0.16] -8 / 20

Публикуван на: 24/03/2013 12:27

 
DAMN4O
gbhiq_at_abv.bg
Спор | Отговор
Жалко състезание, така бих го окачествил! Пирели с калпавите гуми, отборните заповеди, мамините синчета, единствено Кими, Серхио, Хамилтън и Розберг ми държаха интереса докрай! Евала на Люис, пораснал е човекът!!!
Рейтинг: [8|14|0.36] 8 / 14

Публикуван на: 24/03/2013 12:28

 
DAMN4O
gbhiq_at_abv.bg
Спор | Отговор
vlado007 С две ръце те подкрепям!
Рейтинг: [4|9|0.22] -1 / 9

Публикуван на: 24/03/2013 12:29

 
Stoio_Pilota
gunitsoldier_at_abv.bg
Спор | Отговор
много естествено че Фетел ще атакува победата при положение ,че на излизане от пита е лепнат зад крилото на Уебър....колкото до Мерцедес жалка постъпка,чудя се какво щяха да решат ако ситуацията беше разменена,дали Нико щеше да бъде изпреварен....от 19 години не съм изпускал състезание и мога да ви кажа ,че колкото и да казват отборите че във Формула 1 няма отборни заповеди ,то винаги е боло точно обратното...но не само това е проблема на Ф1,за мен в този спорт трябва пилотът да е водеща фигура,а не болида и точно това наблюдаваме в момента,за разлика от миналото,когато пилотите диктуваха...от 90-те до началото на милениумът състезанията бяха най-интересени
Рейтинг: [4|16|0.12] 4 / 16

Публикуван на: 24/03/2013 12:30

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@vlado007: Така да приемем,че си прав и Фетел е намалил нарочно.Какво му гарантира на Фетел,че когато Алонсо го удари няма да се завърти и от 1-ви да стане 21-ви?Мерцедес направиха цирк,а за Ред бул не знам какво мрънкате след като си имаше битка и замалко да се сблъскат по между си.

ПС:Жалко,че Маса не можа да се класира по-напред.
Рейтинг: [9|19|0.30] -1 / 19

Публикуван на: 24/03/2013 12:32

 
Като изключим драмите, състезанието никак не беше лошо - с изсъхващата писта и поредицата боксове. А за това, което направиха Мерцедес - срам и позор. Ред Бул очевидно и на двамата пилоти бяха дали еднакви инструкции, просто Фетел не ги спази.
Лично мое мнение: състезанието е 56 обиколки, аз искам да гледам състезание до карирания флаг, а не до половината и после тътрене до финала!
Рейтинг: [10|14|0.49] 10 / 14

Публикуван на: 24/03/2013 12:33

 
nickin
nickita_at_mail.bg
Спор | Отговор
Жалко състезание но това е дано за на пред не е така.
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 24/03/2013 12:35

 
jikard0
jivkohtodorov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Една хубава надпревара бе опропастена от Ред Бул и Мерцедес. Супер тъпо подоходиха и двата тима с тези отборни малоумни заповеди. Тези неща се правят но в втората половина на сезона, когато има силно изразена разлика м/у пилотите. Чисто и просто сега и двата отбора с тези глупави решения отровиха атмосферата в отборите си. Искаше ми се Лотусите да бяха в по добра форма. Определено този сезон са най-приятната изненада. Много глупаво решение на Ферари да оставят Алонсо обиколка с счупено крило. Вината за инцидента м/у Алонсо и Фетел е на Алонсо ако може да се говори за вина при един чисто състезателен удар. Розберг е пилота на това състезание според мен. Изключително чисто каране от негова страна и невероятна тийм дисциплина. Бъдещето е негово макар и не в Мерцедес.
Рейтинг: [7|15|0.28] 7 / 15

Публикуван на: 24/03/2013 12:41

 
Operaman
niki_g_m_at_abv.bg
Спор | Отговор
Докато Хамилтън,който благодари на Розберг и призна превъзходството му в края на състезанието ,то поведението което демонстрира Фетел е ОТВРАТИТЕЛНО!
Рейтинг: [12|20|0.42] 12 / 20

Публикуван на: 24/03/2013 12:41

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
След 3тата си титла Фетел стана много много самовлюбен
Рейтинг: [7|13|0.32] 7 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 12:48

 
Operaman
niki_g_m_at_abv.bg
Спор | Отговор
Розберг не трябваше да пита Рос , а направо да си изпревари!!! Нищо не го спираше дотогава.
Рейтинг: [5|11|0.24] 5 / 11

Публикуван на: 24/03/2013 12:49

 
jojovi4
jojo_jojovi4_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Operaman: Само много малка част от комуникациите достигат до нас-преди Нико да пита каквото и да е било вече му е казано да не прави нищо.При ред бул беше същото,само дето родните коментатори не го разбра и сипаха веднага на Марк.
Рейтинг: [7|7|0.72] 7 / 7

Публикуван на: 24/03/2013 12:54

 
StratoBOB
fixxxer_at_lycos.com
Спор | Отговор
Страхотно състезание! Алонсо стана жертва на прекомерната си амбиция. Такива постъпки му пречат да вземе трета титла.
Да, нахъсан е. Амбициран е. Темпераментен е и прочие, но това повечето пъти му пречи. Ако беше успял обаче да изпревари Фетел феновете му щаха да имат повод да триумфират. Освен това съм далеч от мисълта, че други пилоти в тази ситуация биха постъпили по друг начин. Всичко си беше жива доза късмет.
Каквото и да говорят противниците на Фетел обаче, за мен той показа защо е трикратен шампион. Бори се в трафика, рискува с първата смяна на гуми. Не отстъпи в първата обиколка по шампионски. Видя шанса си при последното излизане от бокса и го грабна. Така прави един състезател във Ф1 и това е красотата на този спорт.
Да, както казах по-горе противниците на Фетел ще имат много поводи да го "плюят". Привържениците му обаче днес имаме повод да празнуваме! Честита победа!!!
Рейтинг: [9|27|0.21] -9 / 27

Публикуван на: 24/03/2013 12:54

 
Toldo
toli_at_aztrans.cz
Спор | Отговор
Гласувах "Ужасно". След "Алонсо е по-бърз от тебе" точно тия първи хвъляха камъните, които днес се изгавриха със всички. Позор за спорта!
Рейтинг: [11|15|0.52] 11 / 15

Публикуван на: 24/03/2013 12:57

 
Toldo
toli_at_aztrans.cz
Спор | Отговор
Фетел днес загуби доста фенове... Да му е честито!
Рейтинг: [8|24|0.20] 8 / 24

Публикуван на: 24/03/2013 12:59

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах с горе-долу!Първо постъпката на Ферари и Алонсо в началото да не го вкарат в бокса когато трябваше беше най-глупавата възможна и се видя защо,състезанието беше доста интрересно докато не започнаха от Ред Бул и Мерцедес да разиграват цирк за феновете,не ни се гледат нагласени състезания а битки от началото до края.Явно Мерцедес имат напредък с износването на гумите но им трябва още доста работа докато се поздравят с победата,а днес се видя че Нико въобще не отстъпва по нищо на Хам и заслужаваше подиума,а решението на отбора беше гнусно и жалко!
Рейтинг: [7|13|0.32] 7 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 13:40

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
цирк
Рейтинг: [7|9|0.50] 7 / 9

Публикуван на: 24/03/2013 13:54

 
pepistiq
petar_dimitrov2004_at_abv.bg
Спор | Отговор
Поздрави на всички фенове които критикуваха ФЕРАРИ за заповедите,останете си със здраве...
Рейтинг: [11|17|0.45] 11 / 17

Публикуван на: 24/03/2013 14:02

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
Спор | Отговор
Днес спорта в Ф1 УМРЯ !!
Рейтинг: [3|11|0.11] 3 / 11

Публикуван на: 24/03/2013 14:03

 
antoni054
antoni054_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Operaman: Състезанието беше много показателно. Именно в това се състои разликата между шампиона и вицето, докато първият е уверен в своите възможности и сили,вицето обикновенно чака да му кажат от горе,
Рейтинг: [4|15|0.13] -7 / 15

Публикуван на: 24/03/2013 14:47

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@bobsanf1: Хе хе, да, дори и когато не са ви центъра на вниманието, пок Ферари са ви виновни за всичко. Дори и за гайките на Бътън и Форс Индия.
Рейтинг: [5|11|0.24] -1 / 11

Публикуван на: 24/03/2013 14:59

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
Гласувах с интересно. Интересно от познавателна гледна точка: Как не трябва да се развива едно състезание. С откровено тъпото решение на Ферари да не сменят крилото на Алонсо. С веселата грешка на хамилтън с бокса на макларън. Как единият пилот трябва да спазва отборната тактика, а другият да прави каквото си иска. И с отборната заповед: "Стой си отзад Нико, виж колко добре изглежда дифузьора на хамилтън!". Затова гласувах с интересно. От чисто спортна (ако все още някой може да каже, че съществува такава) гледна точке и от гледната точка на обикновен фен, бих гласувал чрез репликата от бокса на мерцедес: "Негатив, негатив".
Рейтинг: [5|13|0.20] 5 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 15:19

 
Shkarov
shkarov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ужасно! Това не е състезание.
Аз съм разочарован!
Всичко е нагласено. Вече се замислям дали гледам повече тези "състезания"
Рейтинг: [4|10|0.19] 4 / 10

Публикуван на: 24/03/2013 15:34

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
Състезанието беше ужасно, отвратително, кошмар. Токлова нагласена работа отдавна не бях гледал. Всичщност от доста време насам във формула едно поне при Ред Бул и Ферари всичко е нагласено. Драйфа ми се. И има хора, които твърдят, че тия заслужават да се наричат световни шампиони?
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 24/03/2013 15:59

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
И още нещо. Един шампион не мънка по радиото " Кога ще го разкарате тоя? На пъря ми е, пречи ми да карам, махнетего от пред мен". Това е "шампиона" Фетел. Това правят истинските шампиони, молят се на отбора си да разкарат съотборниците им отпред. Хвала на всички фенове на такива шампиони. Да са ви честити всичките титли изкарани със плачене и заповеди- неспазване на отборни заповеди, разбира се неспазване от страна само на единия пилот.
Рейтинг: [7|11|0.39] 7 / 11

Публикуван на: 24/03/2013 16:02

 
cochaczion
cochaczion_at_abv.bg
Спор | Отговор
Много неща се случиха днес някои страшни други забавни...пилотите искаха да се борят до край, но по отекчените лица на Нюи и Браун разбрах, че това не им харесва, но това не означава, че трябва да има отборни заповеди и да провалят спорта формула 1 разочарован съм.... иначе си имаше интересните моменти..,но това, което стана с Алонсо е адски тъпо.. днешното състезание трябва да се нарече "АБСУРДНО"....
Рейтинг: [4|10|0.19] 4 / 10

Публикуван на: 24/03/2013 16:05

 
vlado007
philipov_at_hotmail.com
Спор | Отговор
Подкрепям напълно решението на ферари. Тази година Алонсо има една основна цел и тя е да докаже колко жалък е в действителност Фетел, когато срещу него има съперник с конкурентен болид. И вервайте ми, ще го направи
Рейтинг: [6|13|0.26] -1 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 17:56

 
danianev
dani_anev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз прочетох всички коментари до тук и не разбрах сега ние - ,,За отборните заповеди ли сме или Не " защото Фетел НЕ изпълни отборната заповед ?
Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 24/03/2013 18:06

 
danianev
dani_anev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Забравих.... гласувах за интересно състезание
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 24/03/2013 18:08

 
centelovich
sdefa_at_abv.bg
Спор | Отговор
Няма опцията нагласено , най вероятно щях да тикна нея , то няма такава помия просто ... Ферари направиха грешка с Алонсо , но то на Ферари изцепките от '10 и '12 бледнеят пред тая пумия от Мерцедес ГП и РБР
Рейтинг: [2|12|0.06] 2 / 12

Публикуван на: 24/03/2013 18:27

 
rusnakapz
rusnakapz_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах ужасно заради режисираната "надпревара" а що се отнася до Ф1 като цяло да не се чудят защо им пада непрекъснато посещаемоста и гледаемостта.Това е заради нагласения цирк,абсурдното пазене на гуми,водеща аеродинамика а не пилот и забрана на тестове.
Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 24/03/2013 18:33

 
plamen_n
pl_nik_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Уникално интересно състезание.Ферари в поза партер
Няма как да не съм доволен
Рейтинг: [8|17|0.29] -1 / 17

Публикуван на: 24/03/2013 18:33

 
anif1
anetangelova_at_gmail.com
Спор | Отговор
Интересно състезание всъщност великолепно - цялата минала година всички обясняваха на Ромен Грожан ,че състезанието не свършва в първия завой и той май разбра и се появи тази година доайен Фернандо Алонсо и се по заблъска в първия завой и той ,можеше да опропасти състезанието на Фетел , и на още други добре че не стана .Браво на Фетел че игнорира отборните заповеди защото колата им не изглежда добре и тези точки ще му трябват а що се отнася до отбора му или по точно тези който работят с него правят тактически грешки от Абу Даби до това състезание включително и може би те трябва да му се извинят а не той на тях.
Рейтинг: [5|13|0.20] -3 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 18:35

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@anif1: Ако в края на сезона, фетел отново стане шампион с разлика по-малка от 8 точки пред пилот различен от Уиебър, това ще стане благодарение на неизпълнената отборна заповед, и от разпни го, нещата ще се обърнат към осанна. Но дотогава неподчинението му го отрицателен персонаж. Но пък съществува и вероятност, макар много малка, на Уебър да не му стигнат 6-7 точки за да стане той пък шампион. И тогава би било интересно какво ще разправят от отбора
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 24/03/2013 19:08

 
anif1
anetangelova_at_gmail.com
Спор | Отговор
in_the_shadow - Ама ти мислиш че Уебър заслужаваше повече победата ли ? Защо не я взе тогава той разбра че Фетел изобщо не се съобразява с заповедта що не се защети що не кара до последния завой с него ами сега реве ами те му казали че щял да бие, шампионите не се предават .
Рейтинг: [6|13|0.26] -1 / 13

Публикуван на: 24/03/2013 19:17

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@anif1: Ами най-малкото, защото беше с твърди гуми, а фетел беше с медиум. Загубата на време от ограничението, което му наложи отбора щеше да му стигне, за да се защити от фетел. И въпреки това, няма значение заслужава ли или не заслужава да спечели. Важното е, че не е изпълнил нареждането от бокса.
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 24/03/2013 20:20

 
jvi_67
jvi_67_at_abv.bg
Спор | Отговор
Не съм фен нито на Редбул нито на Мерцедес, но на днешното състезание докато при Редбул Фетел не спази отборната заповед при Мерцедес Нико се подчини на отборната заповед и само мрънкаше като девица .......... В крайна сметка Уебър след като видя че Фетел не спазва отборните заповеди защо и той не ги наруши, или и той се възползва от ситуацията за да мрънка че е прецакан....... Много въпроси ????? Аз за себе си си обяснявам по следния начин заповедите от бокса на такъв ранен етап от шампионата: и Редбул и Мерцедес искаха да си подсигорят на 100% многото точки които взеха от това състезание и които могат да се окажат много ценни в края на сезона защото тези точки им дойдоха малко като бонус поради съсдалата се ситуация -отпадането на Алонсо и лошия старт на Кими. Ако не беше мокра пистата в началото и Кими не беше наказан с 10та стартова позиция с тази една смяна на гуми по-малко Лотус пак щеше да е в челото, а и Фераритата са доста бързи в момента. В течение на сезона това може да се промени, но в момента е факт. Така че в този смисъл е разбираемо отборните заповеди за финиширане без рискови ситуации и вземане на максимално много точки! А да се твърди че Фетел е виновен за отпадането на Алонсо ....... смехотворно е, просто малшанс .........
Рейтинг: [2|10|0.07] 2 / 10

Публикуван на: 24/03/2013 20:22

 
Miteva
mamasisi1965_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ако имаше определение Блестящо, щях да гласувам така. Защото " блеснаха" кирливи ризи отвсякъде ! С 300км/ч състезанието днес се отдалечи от истинския спорт. Но каквото и да си/ни говорят, винаги става дума за пари , а тук са ПАРИ !
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 24/03/2013 21:15

 
peplulin
pep_lulin_at_hotmail.com
Спор | Отговор
Пълен фарс!Нужна е нова категория- гнусно!
Рейтинг: [2|8|0.09] 2 / 8

Публикуван на: 24/03/2013 21:25

 
plamen_n
pl_nik_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Много сте интересни червените Фенове, мрън мррън не било честно.Баста.Спорта е ОТБОРЕН и за много ПАРИ които се осигуряват от ОТБОРА.Като ви не кефи гледайте голф или тенис!
Рейтинг: [3|9|0.14] -3 / 9

Публикуван на: 24/03/2013 22:33

 
veso_fire
veso_fire_at_mail.bg
Спор | Отговор
Като фен на този спорт мога да кажа само, че бавно и постепенно Ф1 се превръща в един цирк. Ако се продължава в същия дух то просто "пишия бегала". Жалко, много жалко!
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 24/03/2013 23:20

 
OrioN
orion133_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах с ужасно!!! По-нас.ани физиономии не съм виждал до сега да стоят на подиума. Всеки се чуди как да се засмее, че да симулира някаква радост. 75% от хората с купите бяха гузни, а останалите 25% бяха ядосани. Много разочароващо "състезание"
Рейтинг: [8|8|0.75] 8 / 8

Публикуван на: 25/03/2013 08:59

 
eddim
eddim_at_dir.bg
Спор | Отговор
Би могло да стане прекрасно състезание, а вместо това видяхме падението на F1. Видяхме как пилот иска от отбора да отстрани от пътя му съперник (независимо че е съотборник) щото не можели да го изпреварят. Друг иска разрешение от отбора си да изпревари съотборника си. Тук не става въпрос конкретно за Фетел или Розбрег, а за манталитета на Примадоните в съвременната F1. Пардом пилотите. След състезанието единия се оплаква, че не били спазени отборните заповеди, а другия му се извинява. Шефа на отбора го порицава. За това няма да бъдат запомнени с борбата си на пистата, а с "Махнете ми го от пътя".
Рейтинг: [5|7|0.41] 5 / 7

Публикуван на: 25/03/2013 09:14

 
Поговорката за лъжицата катран и кацата с меда важи ...
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 25/03/2013 10:33

 
S.F_31
p.e.c.i.radev_1981_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах с УЖАСНО, защото имах големи надежди за Фераритата, а накрая така се усраха, че нямам думи с които да ги опиша. Е да Маса финишира пети, но аз очаквах да е по- напред.
Рейтинг: [3|10|0.13] -4 / 10

Публикуван на: 25/03/2013 12:02

 
Mika
rtomov465_at_gmail.com
Спор | Отговор
Ясно е че най-закоравелите фенове няма да ни откажат да гледаме Ф1 но продължават да опитват.Второ състезание за сезона и почнаха сметките?
Жалко за Бътън 5-тото му място нямаше да е незаслужено след солидното му каране.Относно Перез - още ми е загадка.Цяло състезание сън и накрая НБО?
Рейтинг: [2|5|0.14] -1 / 5

Публикуван на: 25/03/2013 12:36

 
Абе нещо не мога да разбера - от кое се възмущавате като поставяте Мерцедес и Редбул в едно изречение? От това че, Фетел не изпълни отборната заповед или от това че Розберг я изпълни? Щото е смешно и двете неща да ви разочароват - това е едно медицинско определение
Рейтинг: [0|12|0.00] 0 / 12

Публикуван на: 25/03/2013 16:36

 
А представяте ли си ако се случваше по-често съотборници да са в позиция да се състезават в края на състезанията?
Иначе трябва да призная, че ако бях гледал без звук състезанието щеше да ми е доста интересно.
Рейтинг: [2|6|0.12] 2 / 6

Публикуван на: 25/03/2013 18:24

 
SKYLINE
skylined92_at_gmail.com
Спор | Отговор
Почти винаги съзтезанията тук са били скучни и това не беше изключение.Нямаше екшън по пистата , тук много се износват гумите и пилотите още повече имат нуждата да карат като на парад и да пазят гумите - добре , че бяха драмите накрая с отборните заповеди , за да се запомни с нещо...
Рейтинг: [0|8|0.00] 0 / 8

Публикуван на: 25/03/2013 19:09

 
Formul8r
formul8r_at_abv.bg
Спор | Отговор
Уебър има пълното право да е бесен на тва лапе Фетел. И на всичкото отгоре нахално му се извинява после, че и нарочно спря да елиминира Алонсо. Ем не знам за вас ама според мен Фетел е най-смешният шампион в историята.
Рейтинг: [2|6|0.12] -2 / 6

Публикуван на: 28/03/2013 22:28

 
Formul8r
formul8r_at_abv.bg
Спор | Отговор
@bobsanf1: напълно съм съгласен с това че Фетел е смешен шампион.
Рейтинг: [3|7|0.19] -1 / 7

Публикуван на: 28/03/2013 22:34

 
toni701111
antoan70_at_ABV.BG
Спор | Отговор
хора и формулата стана вече част от порно индустрията.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 05/04/2013 12:21

 
toni701111
antoan70_at_ABV.BG
Спор | Отговор
ще стане така че никоя телевизия да не иска да я предава.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 05/04/2013 12:24

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729