Най-доброто изпреварване за 2010 (резултати)

08/01/2011 11:36, Огнян Тенчев (drJeckyll), 3862/9070 прочита, 26 коментара

 


След краят на сезон 2010 ви попитах кое е най-доброто изпреварване за годината според вас. Ето и какво отговорихте вие.

Точно 30 човека написаха коментар съдържащ изпреварване или изпреварвания. Тъй като никой не беше посочил повече от десет изпреварвания класирането е по точки, като за съответно първата позиция се получават десет точки, за втора девет и т.н. до десета за която се дава една точка.

Предложенията бяха 27, като в тях участваха различни причудливи предложения, като изпреварването от страна на Хамилтън срещу колата на сигурността, както и "изпреварването" между двата Ред Бул-а в Турция, които разбира бяха изключени от класацията.

Въпреки, че според мен Алонсо и Бътън в Италия не записаха изпреварване все пак го оставих в класацията, защото четирима от вас са решили, че е изпреварване. Нека всеки да е прав за себе си.

И така резултатите:

10. Кобаяши срещу Алонсо във Валенсия - 30 точки

Младият японски пилот участва в класациите ви с няколко изпреварвания, но това сте класирали на най-предна позиция. С новите си гуми Кобаяши изпревари не само Алонсо, който допусна грешка, но и Буеми.

Kobayashi overtakes Alonso at Valencia 2010



9. Алонсо срещу Маса в Германия - 30 точки

Някои хора имат интересно чувство за хумор. Три гласа и трите за първото място за това "изпреварване".




8. Изпреварванията на Кубица в Сингапур - 31 точки

С новите си гуми Робърт Кубица направи серия от изпреварвания в Сингапур като стигна до седмата позиция от 11та.

Singapore / Singapur 2010 HD - Kubica wyprzedza Buemiego , Pietrova , Masse , Hulkenberga i Sutila -



7. Алонсо срещу Хюлкенберг в Бразилия - 37 точки

Фернандо Алонсо се нуждаеше от добро класиране в това състезание и това зависеше от ранното изпреварване на Нико Хюлкенберг, който изненада всички с първата си позиция на старта.




6. Алонсо срещу Бътън в Италия - 38 точки

При това изпреварване вероятно сте оценили работата на механиците на Ферари или добрата защита на позицията от страна на Алонсо.

Alonso Adelanta A Button GP Italia 2010



5. Борбата между Хамилтън и Бътън в Турция - 42 точки

Състезанието в Турция ще се запомни не само с инцидента между пилотите на Ред Бул, а и с борбата между двамата съотборници в МакЛарън. Оценили сте я за пета позиция.

Lewis Hamilton :: Turkey 2010 Onboard (Economy laps)



4. Хамилтън срещу Шумахер в Китай - 57 точки

Люис Хамилтън срещу седем кратният световен шампион Михаел Шумахер и ако не се лъжа първият директен сблъсък между двамата. Една сбъдната мечта за Хамилтън, който беше заявил, че винаги е искал да кара заедно със Шумахер.

Hamilton pases Schumacher chinese 2010 China overtakes Schumacher Hamilton 2010



3. Хамилтън срещу Розберг в Австралия - 59 точки

Люис Хамилтън направи наистина едно красиво от гледна точка на изпреварванията състезание в Австралия и заслужено сте го класирали на третата позиция с маневрата му срещу Нико Розберг.

Hamilton Adelanta A Rosberg GP Australia 2010



2. Шумахер срещу Алонсо в Монако - 78 точки

Въпреки, че след състезанието Михаел Шумахер получи наказание за това изпреварване, това не е спряло девет от вас да го посочат в класацията си, като трима са го определили и като най-доброто за сезона.

Schumacher vs Alonso green light (Monaco GP 2010)



1. Барикело срещу Шумахер в Унгария - 105 точки

Цели 12 участници са посочили това изпреварване в класацията си, като петима от тях са го поставили на първата позиция. Бившите съотборници във Ферари сега каращи съответно за Уилямс и Мерцедес този път бяха значително по-решени да се докажат отколкото в дните им прекарани във Ферари.





В класациите ви осем пъти сте посочили като изпреварващ пилот Алонсо, седем пъти Хамилтън, четири пъти Кубица, два пъти Маса и Кобаяши и по един път Шумахер, Барикело, Петров и Глок.



Още от сезон 2010:




Коментари

 
IceKimi
plameniliev1994_at_abv.bg
Спор | Отговор
А така казали ви го Док за изпреварването в Италия между Бътън и Алонсо Работата на механиците на ферари ли оценявате? Така е като вашия го има в класацията повечето пъти как го изпреварват вместо обратното
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 08/01/2011 13:49

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
9-то място в класацията няма място в нея но някои фенове на паралията явно са помислили че той е голям талант и никой друг не може да направи такова нещо.Иначе браво шефе супер се е получило.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 08/01/2011 13:59

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Най-интересното е че Ред Бул ги няма в тази класация може би защото не им се е налагало много много да го правят... Добра работа г-н Тенчев 6тото и за мен не му е тук мястото но пък трябва все пак да изразите волята на гласувалите.. надявам се да няма толкова недоволни лица както от предната класация
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/01/2011 16:32

 
mitaka
opasen_15_at_abv.bg
| Отговор
аз пък бих определил ето това за талант .... и изпреварване но не го класирах защото то е срещу доста болиди а старта беше просто уникален за части от секундата Шуми реагира така ... Това е талан. http://www.youtube.com/watch?v=aK9iNTonyvk&feature=related
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/01/2011 16:34

 
Петър
| Отговор
Не мога да кажа, че всяко задминаване е добро изпреварване. В този смисъл класираните под № 2, и №9 нямат място тук.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 08/01/2011 19:15

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Петър: за 9 съм съгласен ама за 2 то това беше най доброто изпреварване за сезона на тея тесни завои направо Шумахер го побърка!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 08/01/2011 20:23

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Петър: Напълно съм съгласен с теб !!! Всичко останало е много добре оценено, но 9 и 2 просто не са изпреварвания.

@Shumi: Изпреварването е когато двамата пилоти се борят за една позиция. Маса в 9 и Алонсо в 2 просто не се състезаваха. Не можеш да направиш изпреварване срещу пилот, който въобще не се състезава.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 08/01/2011 22:40

 
LR
Grisha.hq_at_gmail.com
Спор | Отговор
@JM: Според мене при номер 2 Алонсо изобщо не очакваше, че ще бъде изпреварен и тва му дойде като гръм от ясно небе. Подкрепям Shumi, че изпреварването беше от най-добрите тоя сезон. Абе Шуми си знае работата (но не правилата,за съжаление ) Виж само как буквално се размина на милиметри от мантинелите. Според мен заслужава да бъде в класацията. Колкото до 9 то тва дори не може да се нарече изпреварване. Всички знаеха предварително , че ще се случи - както Алонсо и Маса, така и милионите фенове които гледаха състезанието и останаха много разочаровани в тоя момент.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 08/01/2011 23:41

 
Жалко, никъде не виждам Алонсо срещу Кубица на Силвърстоун?! А той и Ферари толкова се учудиха, че последва наказание...
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 08/01/2011 23:45

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@LR: Алонсо въобще не го очакваше, защото му е казано по радиото, че НИКОИ НЯМА право да го изпреварва и просто трябва да докара колата до финала. Все пак Алонсо е двукратен световен шампион с 160 старта зад гърба си. Смешно е да се мисли, че би оставил място за атака при положение, че има възможност да изгуби позицията си.

Това е все едно да си караш зад колата за сигурност и изведнъж някой да те атакува и да те задмине ... Голямо изпреварване няма що.

Тази ситуация, както и изпреварването от страна на Хамилтън срещу колата на сигурността могат да се класират за най-голям куриоз на сезона, но не и за най-добро изпреварване.
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 09/01/2011 03:22

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@JM: Само един въпрос за номер 2.Ако Алонсо си е мислил че Дедо няма да го изпревари,защо се напъваше толкова при рестарта и задницата му танцува Рио Де Жанейрска самба докато Пилето мина покрай него а?Да не говорим че и Нико се бе запътил да го изпреварва без мигач .Айде ако обичате големите разбирачи не ми говорете простотий защото 2 и 9 нямат нищо общо,ама нищо.Просто 9 подадна в класацийте защото някой хора както е писал Док имат развинтена фантазия и интересно чувство за хумор.А едва ли някой е гласувал за 2 без да си дава сметката че това беше брилянтна маневра срещу най-изпреварвания пилот в класацията.Защо не дискутирате 6 при положение че там нямаше никакво изпреварване???
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 09/01/2011 12:52

 
MSV_Fire
sebran_at_abv.bg
| Отговор
@Тодор Тодоров: Напълно съм съгласен с теб! Алонсо не Рио Жанейрска самба, ами то т'ва направи един кючек си беше бе ! Нико щеше да го мине ма той нали Алонсо последните му обиколки трябва най-бързите да бъдат (rofl)!
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 09/01/2011 15:17

 
Leonov
pleonnov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Добре де... изпреварване номер 6 дори не е изпреварване те не са си сменили позицията дори за 1 завой??? Алонсо влиза 1ви и излиза 1ви ... за какво сте го посочили като изпреварване ? Помислете над това....
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/01/2011 18:17

 
ferrarko
ferrarko_at_gmail.com
| Отговор
Странна класация, можеби сте прекалили със шегите и от там класацията се е изкривила. От 10-те, само 4 са за класацията. Не виждам какво е красивото в изпреварването на Хамилтън срещу Шумахер, всеки може да изпреварва с по-бърза кола по бавна. По скоро браво на Шумахер за защитата. Какво е хубвато на Шумахер срещу Алонсо? Можеби оценявате добрата идея на Рос Браун, а Шумахер просто изпреварва някого който знае, че преди "бялата" линия няма защо да се защитава! А онова с излизането от бокса няма, да го коментирам. А можеби, аз не знам какво е това" маневрата изпреварвне". Тазгодишните майстори на изпреварвания са Кубаяши, Кубица и Хамилтън, имат доста по добри изпреварвания от посочените
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 09/01/2011 18:48

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@ferrarko: Само за протокола - изпреварването на Шумахер срещу Алонсо си беше по всички правилa с изключение на т. 40.13, където изобщо не става дума за никакви линии, а за последна обиколка при положение, че на пистата е имало кола на сигурността до този момент. Повече можеш да прочетеш тук: http://f1.f-e-n.net/index.php/url13222.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/01/2011 18:54

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
Спор | Отговор
Според мене е престъпление да ги има тия от Монако, Германия и Италия а да няма Хам VS Петров .......... но глас народен.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 09/01/2011 20:45

 
ferrarko
ferrarko_at_gmail.com
| Отговор
Не оспорвам, че не беше изпреварване. Искам да кажа, че се съмнявам в това Алонсо да се е съпротивлявал много, тъй като можеби той или отбора са били по-наясно с правилника, също така не се вижда добре от записите, цялото поведение на двамата.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/01/2011 22:28

 
Hugo_Boss
tankov_at_gbg.bg
Спор | Отговор
@kartagen27: Тази битка си е за разбирачи @ferrarko: То едно изпреварване е хубаво когато има и добра защита.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/01/2011 22:33

 
gogulef
georgi.petko_at_abv.bg
Спор | Отговор
@MSV_Fire: И кой отнесе наказание за това "изпреварване"?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/01/2011 22:55

 
mitaka
opasen_15_at_abv.bg
| Отговор
@Георги Г: Шуми го отнесе ... Той направи интересен момент за феновете , а тези от фиат ... Просто му сринаха рейтинга като си измислиха разни т. и правила само и само да го накажат понеже ако се нелъжа един от съдиите в Монако беше вечен враг в битките с Шумахер през 95 и 96 г ... Сетили се? Damon Hill ... Така ,че спрете да подкрепяте този пилот Алонсо защото неговия майсторлък го видяхме в класацията освен да го изпреварват ... друго невидях ааа да забравих за Италия добра работа на МЕХАНИЦИТЕ на скудерия изобщо не заслужава топ в класацията това изпреварване !!!! Феновете на Шуми са 10 пъти повече от тези на Алонсо така ,че и да си мънкате като Шумахер друг няма !!! Шуми е пилот на риска както и трябва да е в този спорт !!!!!!!! а не балетаджия ...за тях място в Ф1 няма те дърпат формула 1 само надолу и надолу !!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 10/01/2011 18:49

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@mitaka: Само не разбрах какво общо има точката в правилата с присъствието на бивш пилот при комисарите, които между другото са трима. Убеден ли си, че Хил е знаел за точка в правилата преди да стъпи при комисарите? Аз лично не съм ... въобще конспирацията в случая е напълно измислена.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/01/2011 19:07

 
mitaka
opasen_15_at_abv.bg
| Отговор
@drJeckyll: док . определено аз не съм съгласен за тази т. 40.13точка дето ся я сложили. Ако се нелъжа имаше и теем радио с някой от по задните класирали се. От боксла казаха , че колата за сигурност се прибира и че може да пробва атака ... немога да се сетя точно с кой тиим беше това радио... се тая ... наказаха го по много странен начин Шуми а той доказа че определено има още качества като пилот ... а те по този начин му убиха желанието за по добро класиране в следващите състезания ... По скоро не бих се изнервил ако го бяха наказали за опасно изпреварване
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/01/2011 18:48

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@mitaka: А ти защо ми обясняваш на мен все едно аз съм писал правилата? Едни тимове бяха наясно как ще тълкуват FIA правилата, други не бяха. В крайна сметка решенията се взимат от комисарите на пистата. Малко по-нагоре съм дал линк към моя публикация и съм казал какво мисля по въпроса.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/01/2011 18:52

 
ferrarko
ferrarko_at_gmail.com
| Отговор
Ако на Шумахер му се е убил мерака заради това наказание, то това не е той, а някакъв негов двойник. Въпреки, че съм голям фен на Шумахер от времето му в Бенетон и най-вече от Феррари, то лично аз тази маневра не я приемам, предвид обстоятелствата. Шуми си ги има качествата, нека само му дадът по добра кола и да се аклиматизира още малко
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/01/2011 12:26

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@ferrarko: Ахахаха баце надявам се знаеш какво значи "аклиматизация" може би си искал да напишеш само "климатизация"
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/01/2011 14:54

 
ferrarko
ferrarko_at_gmaail.com
| Отговор
@Тодор Тодоров: По скоро на теб ти трябва вентилация под каската
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/01/2011 22:36

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729