Бахрейн 2012 - коментарът по Филм плюс (анкета)

22/04/2012 20:55, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1659/4285 прочита, 35 коментара

 

Отново е време за оценка на коментара по Филм плюс тази година:

Доволни ли сте от коментарът по Филм Плюс за състезанието в Бахрейн?

Да, коментарът беше добър
20.51% (24)
Не, коментарът не ми хареса
38.46% (45)
Няма разлика от преди година
10.26% (12)
Не го слушам
30.77% (36)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 29/04/2012)


Ще бъде добре да споделите в коментарите, какво ви хареса и какво не ви хареса. Конструктивната критика винаги е полезна!


Още от сезон 2012:




Коментари

 
milenf1
milen.ms_at_mail.bg
Спор | Отговор
Сууууууууууууупер! Уникален просто не мога да го опиша с думи.От ББС трябва да видят как се прави и да се учат.
Рейтинг: [8|8|0.75] 8 / 8

Публикуван на: 22/04/2012 21:43

 
Не знам какво да кажа! Потресен съм отвсякъде. Уж имаше някакъв човек между нас, който има връзка с Филм+ и все едно неговото/нейното мнение не иска или не може до достигне до ушите на коментаторите (или просто не си прави труда, ама..)! Не знам какво още трябва да направим, ама ако продължават така - сигурно ще почнем да правим стачки.. Мисля че от коментара ми се разбира какво ми е мнението за тях.
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 22/04/2012 22:21

 
StratoBOB
fixxxer_at_lycos.com
Спор | Отговор
1.Момчетата от Ред Бул, момчетата от Маккларън, момчетата от Лотус, момчетата от кафето...
2.Чеко, Пеко, меко, леко у лево...
3.И нещо което няма нищо общо с коментара. Само на мен ли ми се стори, че рекламите с всяко следващо състезание стават все по-нагъсто? И на всичкото отгоре във важни моменти.

Рейтинг: [4|8|0.25] 4 / 8

Публикуван на: 22/04/2012 23:07

 
@Speedy: Да, има човек между нас, който е от "тях" - Филм+. Аз съм, но както казваш ти - какво от това. Мисля това да ми е последното гласуване в тази анкета, тъй като повлияването от моя страна в положителна насока се оказва неосъществимо. Защо? Това не мога да коментирам с вас Това е което мога да споделя с вас. Тук съм, защото знам какво е да няма обратна връзка - все пак едно време и аз съм гледал у дома и съм се дразнел на някои неща, които съм искал да се променят. За съжаление обаче това се оказва мисия невъзможна, за сега...
Рейтинг: [8|8|0.75] 8 / 8

Публикуван на: 22/04/2012 23:10

 
kartagen27
kartagen27_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ами какво да кажа ... за пореден път ужасен, отвратителен, депресиращо дразнещ коментар .... а и как може да пускат по 4 или 5 (за 5тата не съм сигурен) рекламни паузи на едно състезание - е това е вече прекалено ! ... и след края на рекламите двамата убавци въобще не смятат за нужно да ни светнат какво се е случило докато ние гледаме оназ мадама как казва на мъжа си че е бременна .... на както и да е .... разбирасе във времето в което Манчев не говорише за Хамилтън все едно му е жена и за Перез все едно му е брат имаше наченки на мисъл - тамън тръгне да казва нещо и по средата на изречението започва да говори за нещо друго и накрая става нищо ! и то не веднъж или два пъти го направи това ! ..... е ше ме извините ама коментар НЯМАШЕ - имаше някакъв дразнещ звук между рекламите !
Рейтинг: [8|10|0.54] 8 / 10

Публикуван на: 22/04/2012 23:10

 
@StratoBOB: Не, миналият път бяха само 2 рекламни блока, но сега си бяха 4. Хубавата новина е, че на повторенията няма никакви реклами, а поне повторенията се въртят често, както и но МотоГП.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 22/04/2012 23:12

 
gogulef
georgi.petko_at_abv.bg
Спор | Отговор
Моите съболезнования на потребителите на "Булшитком".Платили са си хората и ще гледат.На мен ми бяха достатъчни вчера на квалификацията само 5 мин.за да реша днес изобщо да не слушам лицето М.М.За пет мин чух за Чеко Перес.Отваряне на ейпекса.Натоварване на предна ос и много други бисери.Има една болест,казва се логорея.Означава словесна диария.Ей това е цялата работа.Набарах SKY и въпреки слабото познайване на английския разбрах всичко каквото ми трябваше.В коментарите за предното състезание някой спомена анкетата да е само от две точки:Не, коментарът не ми хареса и Не го слушам.Според мен и две са много,може направо да се закрие.
Рейтинг: [8|10|0.54] 8 / 10

Публикуван на: 22/04/2012 23:43

 
jojovi4
jojo_jojovi4_at_abv.bg
Спор | Отговор
А според мен коментара се подобрява,макар и Емо да липсваше,но за сметка на това Момчил дразни много по-малко отпреди
Рейтинг: [1|5|0.05] 1 / 5

Публикуван на: 22/04/2012 23:49

 
Ledeniq
tochev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Спрях да гледам Филм+ Защо да си развалям хубавото състезание с дразнещи коментари? Дори на английски език и да не разбирам 100% от това което коментират, пак има много по-голям смисъл отколкото това, което говори Момчил!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 22/04/2012 23:58

 
dirty
dirty.flow_at_gmail.com
Спор | Отговор
Аз не мога да разбера, как хем канала е платен и върви само с абонамент на Булсатком, хем пускат реклами?!?! В Германия по RTL наистина също прекаляват понякога с рекламите, но е безплатна телевизия, а който си плати за SKY - гледа без реклами.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 23/04/2012 00:17

 
besnia3
besnia3_at_mail.bg
Спор | Отговор
@kartagen27:

Много си прав за думите за хамилтан. Ама преди като пиша че тея са пристрастни за подцинкованите сребарни стрели, всеки ме опровергаваше. Аре сега най-после и друг да го каже- всеки път кат изпреварва хамилтан тоя има оргазъм, и крещи повече от девственица.
Рейтинг: [1|5|0.05] -3 / 5

Публикуван на: 23/04/2012 01:02

 
jojovi4
jojo_jojovi4_at_abv.bg
Спор | Отговор
@besnia3: Аз пък мисля ,че грешиш.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 23/04/2012 01:08

 
cochaczion
cochaczion_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз го гледах по бнт2, а там марков пак говореше простотии и правеше грешки, но пък беше забавно, а по филм+ даже не искам да си помислям да го слушам, защото ми забива мозъка от тъпотия.
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 23/04/2012 08:09

 
SKYLINE
skylined92_at_gmail.com
Спор | Отговор
@StratoBOB: Какви реклами по film+ бе приятел? Нещо си се объркал.Няма никакви реклами.От тая гледна точка са супер , освен това е HD
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 23/04/2012 11:19

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@SKYLINE: По Film+ си има реклами. По Film+ HD няма.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 23/04/2012 11:28

 
betafan
kojuharov.1968_at_abv.bg
Спор | Отговор
@desotv: Ами дано да има промяна! Всички искаме. На миналото състезание "емоцията" бе в по-малко, но грешките продължиха и побългарените английски думи станаха все повече и повече.
Не можах да го изгледам цялото защото трябваще в Интернет, но проблема си остава един. Не знам защо тоя човек умишлено иска да изглежда като такова дърво и покрай него цялото предаване. Не е главен редактор на списание което рекламира, недоумявам защо тогава е трудно да бъде махнат???? Въжета вместо връзки ли има, кафето със собственика ли си пие? Вече близо 10 години не е спирал да коментира Ф1 и в последните поне 4-5 само дразни. Още от 2006-та получаваше оргазъм като види Шумахер.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 23/04/2012 12:09

 
white
mclarenfen74_at_mail.bg
Спор | Отговор
Каква обратна връзка, какви пет лева, какви вътрешни хора ви гонят. Още преди два старта ви казах, че дори евентуално някак си Манчо Момчилов и сие се объркат да прочетат мнението на другите за тях, ще се изсмеят и ще продължат още повече да се лигавят. Човека се мисли за толкова валик, че нищо не е в състояние да промени мнението му. Държи се сякаш гледа махленски футбол, айка вайка, грухти и кво ли не още. Ще става по-зле приятели, повервайте ми. Имаше и една добра новина този път. Въпреки че завърши втори и направи добро каране не се спомена прякора "Кимстера", въпреки че ЧЕКО присъстваще, та чак и Борето го подхвана. И Боре недей бърка Маса с Алонсо, че ще се сърди Боянския. Следващия път ако липсват Чеко,Румен /Грожан/, Кимстера, момчетата от нам кой си отбор и ако не ни обяснява как Алонсо струвал всеки цент даден от банката за него, ще променя вота си.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 23/04/2012 14:43

 
stenly_m
stanislav.a.dimov_at_gmail.com
Спор | Отговор
@desotv: Господине, Вие които сте нашата връзка с кораба майка (Ф1 по Булсат), и ни упреквате, че гледаме само грешките на водещите, бихте ли коментирали повторението на думата "Момчетата" - 38 пъти в рамките на час и 40 минути, още толкова пъти "Машините", и как така Шумахер се беше изстрелял на 11-то място и след 5 секунди информацията, която се появи на екрана беше 13-то място. Хубав е лайв тайминга на Ф1.цом, ама рефрешва малко бавно и това, което се случва на телевизора е малко по-напред във времето. Хамилтън седя 15 секунди в бокса, обаче нашите хора си коментират кой влиза, кой излиза без да им направи впечатление - ситуацията. Чудя се следното нещо - как "Булсатком" са изсипали една торба с пари да купят правата за Ф1 (евала за което, защото дават и 3-тата тренировка), а се подиграват с нас с този коментар. Пристрастието лично на мен не ме дразни, защото всеки човек е субективен - няма как да не е, но направо ме побърква факта, че куцо и сакато работи това, което не му се отдава. За съжаление не ставам за водещ иначе за без пари щях да коментирам състезанията. Само 4-5 човека в България ли са фенове на Формула 1 и само те ли могат да коментират? Направете някакъв филмов формат "България търси водещ" и хем ще изкарате някой лев от хората, които пускат смс-и, хем ще имате читави водещи(ако реализирате идеята ми ще искам процент ). Поздрави!
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 23/04/2012 14:45

 
Tonev12
anton_n_t_at_abv.bg
Спор | Отговор
Лош! Много Лош! Най-Лош! Дори и по-лош от този на БНТ2!
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 23/04/2012 17:56

 
Мислех че след Марков няма как да стане по зле....почвам да се разубеждавам.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 23/04/2012 18:44

 
Ivan
ivand_at_abv.bg
Спор | Отговор
Туитера на Серхио Перез е @SChecoPerez. Изненада-Чеко. Така ,че не се нервирайте като му викат така. За коментара разбрах ,че работата е безсмислена, няма да си губя времето да коментирам. Тия са безнадеждни.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 23/04/2012 19:04

 
StratoBOB
fixxxer_at_lycos.com
Спор | Отговор
@desotv: Тоест, рекламните блокове се увеличават. Факт!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 23/04/2012 19:58

 
betafan
kojuharov.1968_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз си мисля, че нотката с която ги казва имената е това което ни кара да се дразним. Един вид ги произнася като имената на приятели, а ние като знаем, че той е никой в света на Ф1, тогава звучи много жалко като го гледаме как се опитва да изглежда много важен. Като се повтори всичко това вече става и дразнещо. От друга страна Иван Тенчев дето от толкова години ходи по състезанията не си позволява да говори по такъв самоуверен начин, от къде на къде Момчил го прави само той си знае!
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 23/04/2012 20:17

 
Becko
v_tzonev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@StratoBOB: Aбе какви реклами бълнувате бе хора?! За първи път , сигурно и в света няма състезание от Ф1 където буквално почти няма реклами, вие... пак за реклами говорите! Ай мисля че вече под вола теле търсете само и само да оплювате Булсатком. И преди някой да ме е упрекнал че съм техен служител - не не съм.
Рейтинг: [2|5|0.14] -1 / 5

Публикуван на: 24/04/2012 09:27

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Продължавам да следя темата и да виждам агонията в думите на потребителите, и наистина не мога да разбера ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА СИ ГО ПРИЧИНЯВАТЕ. Коментаторите в България които могат да коментират Ф1 са много малко и отдавна не са в ефир (или поне не са оснивните фигури) затова за пореден път гласувам с НЕ ГИ СЛУШАМ. Sky са повече от достатъчни и ми дават напълно изчерпателна и грабваща информация.

п.п. Като не ви харесват, спрете да ги слушате, така както направих аз.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 24/04/2012 11:10

 
Ferrari_F2012
mitaka458_at_hotmail.es
Спор | Отговор
За коментара на господин М.Манчев мога да кажа смо ,че е под всякаква критика. Разбирам ,че речника му е беден и това ,че малко бавно загрява бързо променящатат се ситуация на пистата. Но това да се хилиш като мишок, когато Фелипе Маса беше изпреварен от няколко "момчета". Или викове като ОООООООООУуууууууу всеки път когато някой се удари, мен лично много ме дразнят. Поне малко професионализам трябва да има! Не си във вас, да коментираш с приятели. Но както и да е, спирам до тук с критиките защото това е най-лесно. Трудно е да се коментира Formula 1 спор няма, но все пак това му е работата и за това муплащат...
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 24/04/2012 12:58

 
StratoBOB
fixxxer_at_lycos.com
Спор | Отговор
@Becko: Не зная от кога си техен абонат, но аз помня времето, когато Film+ беше в стандартния пакет на оператора и когато гледането на филми по него се плащаше с "кредити". В момента, в който стана ясно, че ще излъчват състезанията от Формула 1 го "качиха" в премиум пакета си, т.е. да доплащаме. Ок! Искаш формула - доплащаш си! И аз съвестно си доплатих. Предполага се, че след като канала е "платен" би следвало да е с по-малко реклами, защото и без друга абонатите си плащат! Но уви, хем от едното да печелим, хем от другото. Сега разбирам, че ако доплатя още... ще мога евентуално да гледам без реклами в HD пакета. Ама няма гаранция до кога. С тази опция, че от декември ме въртят в офиса им в моя град и не ми дават да си закупя HD приемник!!! Това обаче няма отношение по темата на анкетата.
В крайна сметка не съм портфолио мениджър и може мнението ми да погрешно.Но както се казва, "като не ти харесва, бегай от тука". Та вероятно като ми изтече срока, за който съм предплатил да ползвам "услугите" на този оператор и то немалка сума, ще го сменя без да се замислям. Уви постъпих глупаво, че в края на миналата година предплатих до ноември. Както се казва "каквото си направиш сам, никой не може да ти го направи".
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 24/04/2012 21:16

 
i_van_ivanov
boro_filibe_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах с "не ми хареса".
През по голямата част от коментарите на водещите си задавах въпроса:
-На тези момчета не им ли е известен сайта/www.f1.f-e-n.net/, който би им дал прекрасна възможност да бъдат по-близко до истината и да не се излагат, по един доста неприятен за хората, които са по в час с "Формула 1"?
И в тази връзка се обръщам към аудиторията и създателя на сайта, да се направи връзка, ако това е възможно и не противоречи на политиката на /www.f1.f-e-n.net/, с ръководството на телевизия, излъчваща състезанията и дружески да им се предложи едно полезно партньорство, в името на многобройните фенове/не говорещи немски и английски езици/ на този прекрасен спорт.
Смятам, че красотата и високите технологии заложени във F1, заслужават добър коментар, а той би бил възможен с по-добра осведоменост на водещите.
п.п.Желая този коментар да се приеме като една идея.Съзнавам не осведомеността си по отношение на не малко неща, касаещи едно подобно действие, но.....
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 26/04/2012 13:10

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@i_van_ivanov: desotv е човек от телевизията, така че ...
Рейтинг: [3|3|0.53] 3 / 3

Публикуван на: 26/04/2012 15:04

 
i_van_ivanov
boro_filibe_at_abv.bg
Спор | Отговор
С@desotv: @drJeckyll: След като създателят на сайта няма против подобно делово партньорство, то не виждам причина "човекът от тях-ФИЛМ+"/desotv/да препоръча или предложи, не съм запознат с позицията му във въпросната телевизия, водещите да следят лайф тайминга на www.f1.f-e-n.net.Това би им помогнало да не допускат грешки във фактологията.
При един добър коментар, за който всички ние мечтаем, не е допустимо свободното съчинение по картинка, а стриктно следене на ситуацията на пистата и забележете в реално време, а не постфактум.
Смятам, че като бонус за водещия/те/ ще са коментарите на нашия домакин и за много от Вас добър приятел.
Просто една препоръка, вместо www.Formula1.bg, www.f1.f-e-n.net.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 27/04/2012 11:48

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@i_van_ivanov: Нямам представа за какво партньорство става дума, но desotv, коментира заедно с нас и вас, когато има отразяване на живо. Това значи, че е наясно какво пишете всички вие в коментарите и съответно следи какво се публикува тук.

Разбира се съвсем друг е въпроса с какво може той да повлияе върху ситуацията. Хубавото е, че все пак има някаква обратна връзка. Спомняте си преди години, че на никой не му пукаше. Затова и аз правя анкети след всеки старт. Успешни или не, те все пак са индикатор ...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 27/04/2012 11:56

 
i_van_ivanov
boro_filibe_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Под партньорство в конкретният случай, разбирам намиране на форма при която коментаторите, във въпросната телевизия ще използват Вашия труд/сайта Ви/, за да заслужат средствата заработвани от тях, без да изнервят зрителите.
Ако не се лъжа този добър сайт е факт благодарение на добра воля, любов към F1 и не малкото труд полаган от Вас за изграждането и поддръжката му?
Останах с убеждението, при посочване "desotv" от Вас/в първият ви отговор/, че съзирате в хрумналото ми на първо четене, в моята главата, добра възможност за реклама на /www.f1.f-e-n.net/.
Той има право да радва и осведомява многобройните фенове.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 27/04/2012 13:05

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@i_van_ivanov: Не, не за никаква реклама не става дума. Колкото до партньорството - сайта е отворен за всички - въпрос на желание. Нищо повече.

Просто казах, че има човек от телевизията, който чете какво се случва тук и разбира се когато има информация и желание я споделя с нас.

Много от вас го критикуват, но честно казано не съвсем оправдано. И той си има шефове и си следва "партийната линия". Ако успее да прокара нещо, което феновете намират за уместно - ОК.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 27/04/2012 13:17

 
i_van_ivanov
boro_filibe_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Зная, че не става дума за реклама.
Когато един човек е способен да изгради такъв, за кой ли път ще го повторя, добър продукт, то се предполага, че ще изгради и неотстъпваща по величина рекламна стратегия, стига да реши.
Създаденият от Вас продукт има правото да достига до многото фенове и в конкретния случай това ще става чрез един смислен, максимално доближен до ситуациите на пистата коментар, независимо кои са коментатори.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 27/04/2012 14:13

 
@drJeckyll: Привет, момчета и от мен. Няколко дни нямах време да чета какво се случва наоколо, но ето ме сега. Аз "партийната линия" си я следя, понякога излизам и извън нея, но гледам всичко да е в рамките на допустимото отклонение. Както и преди съм казвал: първо съм почитател на спорта и едва след това съм някакъв си редактор там на едно Студио Формула 1. Разбира се, има неща, които мога да коментирам с вас, което и правя, както и други, които не мога. Затова, моля за повече толеранс - когато не вземам отношение по даден въпрос, то не е защото нямам позиция и нямам какво да кажа, а защото не е редно да го правя от позицията, която заемам.
@i_van_ivanov: Колкото до това коментаторите да използват информацията от сайта - това е добра идея, но според мен е трудно осъществима. Най-малкото, защото и двамата коментатори имат пред себе си лайфтайминг по време на квалификациите и състезанията, а освен това следят и още куп неща свързани със случващото се на пистата. Ще им посоча сайта, който те така или иначе индиректно "ползват" чрез мен и съобщенията, които им пращам по време на живото предаване. Дали и доколко ще го ползват, това вече е друг въпрос.
Иначе не си мислете, че човекът зад микрофона е пълен идиот и гледа само случващото се на екран и се чуди какво да каже. Напротив - доста е трудно да следиш всичко наведнъж и в същото време мисълта ти да тече гладко...
До скоро и приятно изкарване на почивните дни около празника на трудещите се хора - 1 май!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 28/04/2012 21:56

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729