Италия 2012 - оценете състезанието

09/09/2012 13:04, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1499/3527 прочита, 30 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Италия завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Италия беше?

Ужасно
2.63% (6)
Скучно
1.32% (3)
Горе долу
14.04% (32)
Интересно
54.82% (125)
Великолепно
27.19% (62)
(Само регистрирани потребители могат да гласуват в анкетата, която е валидна една седмица - до 16/09/2012)


Още от сезон 2012:

Коментари

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
Браво!!! СУпер, от години не е имало такова интересно състезание. В началото Алонс в края Перес ме оставиха без дъх...
Рейтинг: [3|9|0.14] 3 / 9

Публикуван на: 09/09/2012 16:26

 
Този път няма да гласувам. Интересно, да, но по неестествен начин. Ако в повечето състезания факторът гуми не е толкова очевидно натрапващ се, то в това състезание ни извади очите. А влиянието на този фактор в съвременната Формула на мен отново не ми хареса.
Рейтинг: [5|15|0.17] -5 / 15

Публикуван на: 09/09/2012 16:46

 
mad131313
mike131313_at_abv.bg
Спор | Отговор
великолепно заради хамилтън иначе нищо особено малко скучно
Рейтинг: [6|13|0.26] -1 / 13

Публикуван на: 09/09/2012 16:47

 
ivvchy
ivvchy_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Targor: аз пък не видях кой знае какво преимущество от гумите, само един Серхио Перес, който беше по бръз от другите ... Иначе за състезанието горе/долу(в края беше най-напечено) , Фетел го наказаха според правилата, Алонсо беше много бръз, а Хамилтън пестелив, Бътън не оправдава доверието ..
Рейтинг: [3|7|0.19] 3 / 7

Публикуван на: 09/09/2012 16:56

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
@mad131313: е кое му беше великолепното - точно при него грам емоция нямаше в цялото състезание
Рейтинг: [1|11|0.02] 1 / 11

Публикуван на: 09/09/2012 17:02

 
kubica
ivo_320power_at_abv.bg
Спор | Отговор
Състезанието беше супер.. Перез за мен е пилот на състезанието, всички ги издуха!! Бравоооо!! Жалко че нямаше време да мине и Хамилтън. Фен съм му вече на Перес!!
Рейтинг: [4|9|0.22] -1 / 9

Публикуван на: 09/09/2012 17:05

 
Atanas71
kalata893_at_abv.bg
Спор | Отговор
Беше интересно съзтезание с много изпреварвания и изненади.
Разбра се всъщност че на тази писта фактора издържливост е основен както и максималната скорост. Ясно се видя че болиди които претежават висока макс. скорост трудно могат да бъдат изпреварени дори с използване на DRS. Да се каже е сътезанието е било скучно или без грам емоция , човек трябва да преосмисли интереса си да гледа Ф1
Рейтинг: [6|8|0.46] 6 / 8

Публикуван на: 09/09/2012 17:13

 
@ivvchy: И аз него имам предвид. И не че при Бриджстоун не е имало стратегия с един или два бокса. Просто тогава характеристиките на гумите бяха много по-постоянни във времето. Липсваше елементът на лотарията и на "интересното". Е, може за някого да е било и безинтересно. Моето мнение обаче е обратното. Ако Пирели си направят труда да произвеждат гуми с постоянни характеристики и ако се задържат в спорта, може нещата да се пооправят. Сега обаче фарсът е твърде ясно видим - особено на моменти
Рейтинг: [0|4|0.00] 0 / 4

Публикуван на: 09/09/2012 17:15

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувам с - Интересно. Малко съм разочарован от отпадането на Бътан, иначе това можеше да бъде и евентуална двойна победа за Макларън. Разбира се всичко щеше да зависи от това на каква разлика щеше да бъде Перез. Имаше интересни момент, разбира се, на тази италианска писта присъстваше и типичният за Ферари дух, дай да пуснел Алонсо малко по-напред. От какво може да е недоволен един истински фен на Формула 1? От абсолютно нищо. Ще се запомни и като единственото състезание, което принадлежи не на един полит - в останалите победителя, а на цели трима пилоти.
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 09/09/2012 17:17

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
Според мен нямаше такава лотария с гумите, просто Перес беше с перфектна стратегия - когато колата беше тежка кара с твърдите и по-бавни гуми. При това издържа с добро темпо без да се откъсва много цели 30 обиколки. След това при вече лека и доста по-приятна за каране кола беше с по-бързите гуми. Използва златните им обиколки и трупаше с по 3 сек. преднина пред пилотите с по-бавни и вече използвани 10 и повече обиколки гуми. Накрая вече нямаше това огромно преимущество и успяваше да е само с по около секунда по-бърз. Сметките на екипа му и перфектното му изпълнение му донесоха подиума
Рейтинг: [6|8|0.46] 6 / 8

Публикуван на: 09/09/2012 17:31

 
ivvchy
ivvchy_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Targor: Да де , ама аз не видях фактора на гумите конкретно в това състезание, нито лотария, както и да е. Победи този който най-много заслужаваше в едно не особено зрелищно състезание. А колкото до гумите, подкрепям Пирели, правят нещо ново , не копират никого(както казваш да правят както е било по бриджстоунско време), няма смисъл да се повтаря нещо старо, преди на монца е имало и по бързи обиколки но поради редица причини сега болидите се движат доста над рекорда на пистата, което не бива да значи че формулата е затъпяла, просто се променя - така е и с гумите .. Съжалявам за отклонението (офтопика както се вика на английски)
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 09/09/2012 17:34

 
fer_nando
furmola_at_abv.bg
Спор | Отговор
Перез и Алонсо направиха състезанието интересно.
Рейтинг: [1|11|0.02] 1 / 11

Публикуван на: 09/09/2012 17:36

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@fer_nando: За Перес съм напълно съгласен с теб. Бит се съгласил и за Алонсо, само че пускането от страна на Маса и заповедите от боска унищожиха всичко хубаво, което успя да сътвори Алонсо на пистата. Да взима няколко точки повече в борбата за титлата. Както се казва : една добрина не може да заличи едно зло, но едно зло, може да унищожи хиляди добри дела.
Рейтинг: [7|15|0.28] 7 / 15

Публикуван на: 09/09/2012 17:44

 
Ledeniq
tochev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Алонсо беше по-бърз, заповедта от бокса само намали риска от сблъсък между двамата, както и спести ценно време на Алонсо, защото в края на състезанието никога не знаш колко ще бъде ценна дори една секунда.
Рейтинг: [5|9|0.30] 5 / 9

Публикуван на: 09/09/2012 18:10

 
fer_nando
furmola_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Явно за някои фенове отборните заповеди още са забранени.
Рейтинг: [3|9|0.14] 3 / 9

Публикуван на: 09/09/2012 18:10

 
goose
nivanov0_at_gmail.com
Спор | Отговор
@fer_nando: Прав си, за истинските фенове отборните заповеди винаги ще си бъдат забранени
Рейтинг: [5|11|0.24] -1 / 11

Публикуван на: 09/09/2012 18:12

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Ledeniq: Вярваш ли си на това, което казваш? И Алонсо като беше по-бърз от Маса колко секунди преднина успя да отвори след като мина пред него? 10 секунди, 15 секунди? Разликата стабилно се държеше на 2 секунди. И мислиш ли, че докато Маса официално е втори пилот и е напистата едиснтвено, за да пуска Алонсо когато може, би се стигнало до инцидент между двамата? По-скоро Маса ще излезне извън пистата и ще направи път на Алонсо, отколкото да рискува удар и да изведе испанеца от състезанието.
Рейтинг: [0|10|0.00] 0 / 10

Публикуван на: 09/09/2012 18:16

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@fer_nando: Не става въпрос за забранено и разрешено. Става въпрос за редно и нередно. Сигурен съм, че правиш разликата между двете. Ок, да приеме, че със заповед от бокса да пропуснеш съотборник е редно, обаче в същото време този съотборник не спира да се оплаква как друг пилот по-бавен със секунда от него го държи цели 10 обиколки зад себе си.
Рейтинг: [1|9|0.03] 1 / 9

Публикуван на: 09/09/2012 18:19

 
Ledeniq
tochev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Ето ти линк с крайното класиране, сам си отговори на въпроса
http://www.formula1.com/results/season/2012/876/7107/
9,1 секунди - няма какво повече да коментирам
Рейтинг: [3|7|0.19] -1 / 7

Публикуван на: 09/09/2012 18:24

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Ledeniq: Крайното класиране си е едно на ръка. Дай линк с разликите да кажем две обиколки след като го изпревари или три обиколки след това? Айде да кажем малко повече, каква е разликата между двамата 5 обиколки след изпреварването? Или да кажем една обиколка преди Перес да изпревари Маса, каква е разликата тогава между Алонсо и Маса?
Рейтинг: [3|7|0.19] -1 / 7

Публикуван на: 09/09/2012 18:29

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@SULAS: Тази информация ще я има на сайта след като получа всички данни. Провери секцията "Анализи 2012" - графиката "Разлики по обиколки". Провери по-късно
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 09/09/2012 18:33

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Благодаря, знам, че в сайта ти може да се намери всякаква информация и не пропускаш нищо. Но тук с един колега провеждаме креативна дискусия относно това дали Алонсо е бил по-бърз от Маса и затова го е изпреварил или Маса го е пуснал без да е бил по-бавен от Алонсо.
Рейтинг: [4|9|0.22] -1 / 9

Публикуван на: 09/09/2012 18:36

 
thedeivis
thedeivis_at_mail.bg
Спор | Отговор
@SULAS: не знам дали мислиш че Маса е достатъчно добър за да държи Алонсо зад себе си. Алонсо повече от категорично е доказал че е по-добрия. Недоброто износване на гумите на Маса започна много по-рано в състезанието. Много по-рано влезе в бокса от Алонсо без да е имал такива двубои и такова износване на гумите като него. Да направи път на испанеца, но кажи ми каква е ползата да го държи зад себе си една две обиколки и в крайна сметка пак да го изпревари, като на пистат не са само те двамата. Другите зад тях веднага се нахвърлят като акули на кръв, започнат ли двама да се атакуват и бранят. По памет от това дето гледах на лайфтаиминга Алонсо беше с 3 до 4 десети по-бърз от Маса преди "изпреварването" .
Рейтинг: [6|10|0.35] 6 / 10

Публикуван на: 09/09/2012 18:50

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
@thedeivis: Гласувам с плюс за твоя коментар. Съгласен съм с теб, че Алонсо е с много класи над Маса. Съгласен съм, че по принцип Алонсо е много по-бърз от Маса. Съгласен съм дори, че заповедите от бокса са разрешени. Обаче кажи ми, правилно ли е това? да печелиш няколко точки повече в борбата за титлата. Ок можеш да станеш и шампион с тези няколко точки повече. Позволено е от правилата, но в същото време говориш как десет обиколки пилот по-бавен със секунда не те пуска да го изпревариш. Предполагам, че си фен на Алонсо и в никакъв случай не искам да те засягам теб като негов фен и Алонсо като пилот. Просто за мен това не е правилния начин.
Рейтинг: [1|11|0.02] 1 / 11

Публикуван на: 09/09/2012 18:56

 
На фона на други години сега беше по-интересно.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 09/09/2012 19:05

 
Горе-долу!!! Ако не беше Перес - не ми се мисли... И няколко "нелепи" отпадания.
Рейтинг: [0|3|0.00] -3 / 3

Публикуван на: 09/09/2012 19:07

 
Mika
evenbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Наистина само двойна победа на Макларън щеше да ме накара да гласувам с "великолепно".Уви и този път не стана.Иначе отново всичко се завъртя около гумите...........

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/09/2012 08:41

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@SULAS: Добре де, ама защо отново премълчавате, че по същото време и Уебър пусна Фетел? (дори ако не се лъжа, беше 1 -2 обиколки преди Маса да остави по-бързия си съотборник да го задмине. Освен това, не съм много сигурен дали малко по-агресивните настройки на Маса щяха да бъдат достатъчни, за да неутрализират DRS-а на Алонсо на правата. Фенщината си е фенщина, но трезвото мислене изисква еднакъв аршин.
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 10/09/2012 11:40

 
Ledeniq
tochev_at_abv.bg
Спор | Отговор
@SULAS: Това са времената на Алонсо и на Маса няколко обиколки преди и след като си размениха местата.

Маса Обиколка Алонсо Разлика
1.29.712 36 1.29.458 -0.254
1.29.734 37 1.29.323 -0.411
1.29.917 38 1.29.193 -0.724
1.29.563 39 1.29.115 -0.448

Изпреварване

1.30.598 40 1.29.073 -1.525
1.29.491 41 1.29.126 -0.365
1.29.577 42 1.29.332 -0.245
1.30.311 43 1.28.913 -1.398
1.29.895 44 1.28.835 -1.060
1.29.670 45 1.28.915 -0.755
1.29.952 46 1.29.829 -0.123

Очевидно е, че темпото на Алонсо е по-високо, в някои обиколко дори с повече от секунда.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 10/09/2012 14:34

 
centelovich
sdefa_at_abv.bg
Спор | Отговор
Гласувах с интересно ,защото имаше доста изпреварвания и битки , но не беше баш великолепно. Яд ме е за това че Маса трябваше да пуска Алонсо , но все пак той си призна в тийм радиото след края на гп че е играл отборно , а и все пак Ферари тъй или иначе щяха да вземат 27 точки дали Алонсо или Маса на подиума нямаше чак толкова голямо значение според мен , но все пак тук Алонсо си беше по - бърз и дали с пускане или изпреварване щеше да я спечели тая позиция.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2012 08:38

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729