Рон Денис - МакЛарън се разделиха с Мерцедес

14/04/2010 09:39, Огнян Тенчев (drJeckyll), 497/681 прочита, 21 коментара

 

Колко време мина? Да, за времето от което научихме, че Мерцедес ще имат собствен отбор и ще продадат обратно акциите си в МакЛарън говоря. Както и да е. Сега картинката за края на това приятелство започва малко по малко да се изяснява.

Въпреки, че на всички ни е ясно, че вечни неща няма, то раздялата на МакЛарън и Мерцедес предизвика доста интересни теории. От това, че Мерцедес са се разсърдили на МакЛарън заради новото им творение MP4-12C, което ще се конкурира с техният SLS, до идеи, че МакЛарън ще започнат да произвеждат сами двигателите си за болидите от Формула 1.

Вчера обаче Рон Денис повдигна малко завесата зад кулисите:
It was completely and utterly amicable. They continuously over the years wanted to have control of McLaren and we continuously told them we did not want them to have control of McLaren.

До тук нищо ново. Разделиха се като приятели, а тези от нас, които следят Формула 1 малко по-отдавна добре си спомнят упоритите слухове, че Мерцедес искат да изкупят МакЛарън, които се появяваха през някоя и друга година.

Денис продължава:
The more they wanted it, the less we wanted to give it to them. Because you look at what happens... the influence they [car manufacturers] control is not always productive. CEOs change overnight. I have got 30-odd years of my life in this company, huge quantities of friends and people who have been through thick and thin with me, and I made it very clear to Mercedes-Benz, as did the other shareholders, that we are not for sale. They hankered always.

Не описва ли добре случилото се на BMW?

И тук вече става интересно:
We initiated it, we wanted to be independent. This wasn't something which we weren't party to.
...
They got exactly what they wanted: a grand prix team they had complete control over – and we had continuous engine supply and the ability to promote our product and build the McLaren brand.
It was just a win-win situation. In the end, obviously, when we all realised this was going to happen, it was all very logical.

Ние ги искахме. Точка. Е, сега вече знаем, че МакЛарън са решили да разделят с Мерцедес, а не обратното.

източник


Още от сезон 2010:

Коментари

 
Mika
evenbg_at_yahoo.com
| Отговор
И вълкът сит и агнето цяло - Рон Денис е най-големия!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 12:36

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Нищо ново под слъбцето. Специално от Мерцедес това се очакваше след като не успяха да купят Макларън.Преди да влезат в Формула 1 Мерцедеса имаха много добро сътрудничество със Заубер(прототипи) и когато Заубер влязоха във Формула 1 една година са с двигатели Мерцедес се заговори ,че ще бъдат изкупени от Мерцедес, но не се случи.След това Мерцедес се озоваха на болидите на Макларън и вече останалата част всички я знаем
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 15:47

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Ми супер ама нека видим до къде ще я докарат сами в Макларън след 2015 остават без двигателите на немците.И мен ми е интересно дали сами ще си правят двигателите или ще използват някой доставчик,защото в момента до голяма степен болида им е толкова бърз заради двигателите на Мерцедес.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 18:20

 
mr.hyde
markauerbach2_at_gmail.com
| Отговор
Mika написа:
Рон Денис е най-големия!

???!???
Рон Денис? Най-големия?!?
Просто сте невероятни! Има една думичка:'brainwash', не вярвах, че е чак толкова сериозно, но ето на!
Британските медии дотолкова са ви зомбирали, че се връзвате на всяка глупост на въпросния Рон и повтаряте в хор всичко, което чуете по BBC! Само като видях коментарите в пресата на острова: Хамилтън "подпали" Малайзия, Хамилтън трябва да кара с вързани очи(!?!), а той завърши ШЕСТИ!!! А какво би било ако беше спечелил?
Промиването на мозъци е явно в много напреднала фаза. Вярвахте ли на Рон през 2007, когато се кълнеше, че не са шпионирали Ferrari? Вярвали сте, даже сте повтаряли теорията на таблоидите, че това е заговор на завистливите жабари срещу великия и всемогъщ McLaren!
А ти, док?
"Ние го искахме. Точка."
Вярваш ли го наитина?
Или се опитваш да убедиш и себе си и останалите, че никой не би изоставил великия McLaren, само Рон Велики решава кой командва там!
Знайте едно: извън острова нещата изглеждат доста по-различни.
И нито Рон е най-големия, нито McLaren са така богоравни!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 22:11

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@mr.hyde: Затова го има в оригинал Ако не ти харесва превода можеш и сам да го прочетеш. Точка.

А в какво вярвам аз едва ли има някакво значение
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 22:21

 
mr.hyde
markauerbach2_at_gmail.com
| Отговор
Не, има значение, кажи си: вярваш ли на Рон?
Той звучи като разстроена ученичка, изоставена от гаджето си: "той не ме е изоставил, АЗ го изоставих, аз исках независимост".
Кажи си...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 22:43

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@mr.hyde: Абе не знам, кой е разстроена ученичка ама в момента ти звучиш като истеричка
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 22:47

 
mr.hyde
markauerbach2_at_gmail.com
| Отговор
Нещо май на фенщина го избиваме, а?
Явно ще защитаваш Рон до последно.
Преди време бях писал, че това е сайт на McLaren, няма лошо, обяви го официално, за да се знае кои са управляващите и кой е опозицията тук.
Даже така ще е по-забавно.
Както сега.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 22:57

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@mr.hyde: Ъ?
Къде пък видя, че защитавам Рон Денис?
И всъщност от какво трябва да го защитавам?

За каква фенщина говорим? Ок, решил си за себе си, че това е сайт на МакЛарън - твоя воля
Други сигурно мислят разни други работи, защото някой наскоро коментираше, че много Мерцедес и Шумахер имало А може би пък съм фен на Фетел и/или Ред Бул щом публикувам толкова много видео от там. А, да забравих за Уилямс! Как така ще слагам по цели три клипа преди всяко състезание от тях ако не съм им фен ... и какъв съм нагъл ... да пускам разни интервюта с хората от Маранело ... как не ме е срам да съм и Ферарист!

... мда ... колко съм лош да не допускам да се наричат и без това малкото пилоти и отбори с истинските им имена вместо с разните цветущи епитети. Е, чалгата ми идва в повече ...

Опозиция ... управляващи ... айде стигат ми новините от нашата мила държава, че и тук да правим някакви измислени бури в чаша вода
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 23:12

 
mr.hyde
markauerbach2_at_gmail.com
| Отговор
Окей, да оставим това.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 23:18

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
| Отговор
абе, мистър хайд, кво управление и ква опозиция те гонят, тва е сайт за формула 1, доктора тука го изкара кат неква раймонда диен, което е мноо забавно, докторът и фенщина, как ли пък не, а мика аз го познавам, и щом той казва, че шорт пенис, пардон, рон денис е най-големият, значи е така и не подлежи на коментар, още по-малко на промивки от британската преса и докторът не е фен на макларън, ферари, уилямс или на който и да е друг отбор, а на хамилтън - тва го казвам, щото аз съм останала с такова впечатление, а както е видно всеки тук има различна представа за тва той на кого симпатизира, което е показателно, че е достатъчно позитивен и обективен, за да "заблуди" хората, и ако си пропуснал, докторът си го каза - той е фен на ФОРМУЛА 1
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 23:25

 
Георги
| Отговор
Заубер започнаха с двигатели Илмор.Вярно с парички от Мерцедес.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 23:29

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Георги написа:
Заубер започнаха с двигатели Илмор.Вярно с парички от Мерцедес.

И в последствие двигателите Илмор които бяха творение на Марио Илиен бяха купени от Мерцедес И тогава Марио Илиен създаде мотора Мерцедес с който Мика победи Пилето 2г подред Може би тогава в екипа Макларън-Мерцедес имаха невероятен тандем Ейдриан Нюи - Марио Илиен
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/04/2010 23:41

 
Mika
evenbg_at_yahoo.com
| Отговор
Чичко Рон можеше да продаде отбора заедно с развойния център по средата на шпионския скандал и да си измие ръцете!Ама стисна зъби въпреки силната персонална атака на ФИА срещу него!Хора разбиращи много повече от мен от Формула1 казват че въпреки че е в сянка той е един от хората които най-много влияят на развитието на този спорт!Надявам се в този сайт да не стигаме до персонални нападки между феновете с оглед на лошия пример който имаме от Спортал!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/04/2010 08:44

 
елкомендаторе
| Отговор
Mika написа:
Чичко Рон можеше да продаде отбора заедно с развойния център по средата на шпионския скандал и да си измие ръцете!Ама стисна зъби въпреки силната персонална атака на ФИА срещу него!


Не можеш да продадеш нещо, което не е твое. Колко процента акции мислиш че има лично той? Според мен не са повече от 8 пряко сили.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/04/2010 14:08

 
Mika
evenbg_at_yahoo.com
| Отговор
Да но има сериозно влияние върху арабите с големите проценти!
А ина4е има 15 процента негови - In January 2007, the Bahrain Mumtalakat Holding Company, a wholly owned company of the Kingdom of Bahrain, acquired a 30% stake in McLaren Group. The shareholding structure of the Group is 40% Daimler, 30% Mumtalakat Holding Company, 15% Ron Dennis and 15% TAG Group (Holdings) SA. The company continues to be managed by its existing management team.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/04/2010 17:32

 
Радо
| Отговор
Хехе, интересно се е развил спора. А лично аз съм съгласен с mr.hyde до толкова, до колкото и аз не бих си вадил изводи докато не чуя версията и на другата страна (Mercedes).
Иначе имам едно предложение за анкета - "От кой отбор е автора според вас?" ама без опция "от никой"
Според мен резултатите ще са изненадващо близки.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/04/2010 23:51

 
Eй,Радо чак не вярвах,че ще има нещо,за което ще съм съгласен с теб!Ако Докторе лансира такава анкета ще гласувам с две ръце
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 16/04/2010 00:04

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Радо, @jojo: Ами забравили сте Ето тук по време на зимните тестове искаха хората да направя такава анкета:
http://f1.f-e-n.net/index.php/url2548
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 16/04/2010 01:22

 
Радо
| Отговор
Хаха, ами много сериозно се изложих значи
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 16/04/2010 13:06

 
Халонсо
| Отговор
Илиян написа:
Георги написа:
Заубер започнаха с двигатели Илмор.Вярно с парички от Мерцедес.

И в последствие двигателите Илмор които бяха творение на Марио Илиен бяха купени от Мерцедес И тогава Марио Илиен създаде мотора Мерцедес с който Мика победи Пилето 2г подред Може би тогава в екипа Макларън-Мерцедес имаха невероятен тандем Ейдриан Нюи - Марио Илиен




Илийка , луд си и ти за връзване.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 16/04/2010 21:41

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729