Китай 2010 - оценете състезанието

18/04/2010 11:52, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1401/8698 прочита, 147 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Китай завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Китай беше?

Ужасно
1.57% (4)
Скучно
0.00% (0)
Горе долу
4.33% (11)
Интересно
36.61% (93)
Великолепно
57.48% (146)


Още от сезон 2010:

Коментари

 
LStaley
gruicho_at_abv.bg
| Отговор
Великолепно състезание, най-доброто до сега за 2010
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:02

 
Поздрави на всички Фенове! Страхотно състезание! Малко ме е яд за момента с пазенето на гумите в края
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:03

 
AkrOn
| Отговор
Само не разбрах защо не наказаха Хамилтон!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:04

 
Безпристрастен
| Отговор
Най-интересното състезание от много време .За мен великолепно .
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:04

 
StratoBOB
fixxxer_at_lycos.com
| Отговор
Преди няколко дни прочетох статия на сайта, как Траян е по-добрия коментатор. Иван Тенчев бъркал и обяснявал дълго скучни неща. Тук е момента да отбележа, че за мен коментара на Траян беше отвратителен. Най-малко три, или четири пъти сбърка Шумахер с Нико и Маса с Алонсо.
Вярно, ще кажете, че това е нормално при живото предаване, но моля Ви, не хвърляйте подобни обвинения по инж.Тенчев, при положение, че и други "елитни" разбирачи правят така.
Благодаря за вниманието.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:07

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Аз пък искам да отбележа да е съдите коментаторите толкова защото най-важното е че не говорят вече по време на Team radio
плюс това не е толкова лесно те са приготвили куп информация и се случват грешки важното е че ти не си се подвел ,а и там където сбъркаха после се поправиха така че този коментар относно тях е напълно излишен съзтезанието страхотно а съм много разочарован от Шумахер всички останали перфектно каране Петров е много добър започна да ми допада този пилот личи си че няма опит ,но пък здраво се бори
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:13

 
Верен фен на Шуми
| Отговор
Са мо не разбрах защо не наказаха за пореден път Хамилтън?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:14

 
pepistiq
| Отговор
Тази година тотото е за Бътан,в началото малко хаос ми се струва ,че се получи,но условията като се застояха постояни почна да става гонка.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:14

 
Kosta
| Отговор
inj.Ten4ev THE BEST
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:14

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Kosta написа:
inj.Ten4ev THE BEST

Слагай и първото име, защото и аз съм инж. Тенчев
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:16

 
AkrOn
| Отговор
Аз мисля че ни очаква интересен сезон дано да видим още различни победители от тези които са до сега
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:17

 
Kosta
| Отговор
I DVAMATA!!!!!!!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:17

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Верен фен на Шуми написа:
Са мо не разбрах защо не наказаха за пореден път Хамилтън?

За пореден път комисарите ще гледат инцидента СЛЕД състезанието. Преди малко BBC показаха повторение от камерата над главата на Фетел на забавен кадър и ако съм прав става дума за много кратко време и не е ясно дали изобщо лолипопа на МакЛарън е виждал бокса на Ред Бул или само е гледал линията в бокса, защото когато вдигна лолипопа Фетел все още не беше на линията ... ще видим много е спорна ситуацията.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:20

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
За пореден път видях как Макларън остават ненаказани за аматьорските карания на пилотите си:
1. Хамлитън в бокса
2. Бътън като задържа цялата колона и ги събра всички в едно
3. Хамилтън като изхвърли Уебър веднага след това ( трябваше да остави достатъчно място и за двамата а не да го изхвърля )
4.Уж е предупреден, защо тогава сега решиха да обсъждат наказанията след състезанието бе. Кво ся всичко е въпрос на пари значи !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:22

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
ЕЕЕ САМО МАКЛАРЪН номер 1 и 2 XD
Бътън ме зарадва не бях изобщо сигорен че ще има възможност да бъде пред Хамилтън ,а той има невероятен усет за гумите втори път слага комплект който го изтрелва яхоооооооо
Браво и на Хамилтън ето това е той винаги е на ръба на правилата за това и ми допада защото има много съзтезателен хъс в него и стремеж за победа
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:24

 
AkrOn
| Отговор
Ами то не само в заради ситуацията в бокса трябва да накажат Хамилтън ами преди това първите 2 пъти когато влиза в бокса особенно единя когато тръгна към старт-финалната права и се сети че трябва да влиза в бокса и тръгна напряко, то още малко и щеше да тръгне да кара наобратно!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:24

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Алонсо: Абе ако питаш мен Шумахер изкара двама пилоти от пистата ама ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:25

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@AkrOn: Алонсо не направи ли същото и то срещу съотборника си?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:25

 
станко
stan_li_1975_at_abv.bg
| Отговор
състезанието беше най доброто до сега имаше от всичко най вече много изприварвания
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:26

 
StratoBOB
fixxxer_at_lycos.com
| Отговор
Преди няколко дни прочетох статия на сайта, как Траян е по-добрия коментатор. Иван Тенчев бъркал и обяснявал дълго скучни неща. Тук е момента да отбележа, че за мен коментара на Траян беше отвратителен. Най-малко три, или четири пъти сбърка Шумахер с Нико и Маса с Алонсо.
Вярно, ще кажете, че това е нормално при живото предаване, но моля Ви, не хвърляйте подобни обвинения по инж.Тенчев, при положение, че и други "елитни" разбирачи правят така.
Благодаря за вниманието.gogo написа:
Аз пък искам да отбележа да е съдите коментаторите толкова защото най-важното е че не говорят вече по време на Team radio
плюс това не е толкова лесно те са приготвили куп информация и се случват грешки важното е че ти не си се подвел ,а и там където сбъркаха после се поправиха така че този коментар относно тях е напълно излишен съзтезанието страхотно а съм много разочарован от Шумахер всички останали перфектно каране Петров е много добър започна да ми допада този пилот личи си че няма опит ,но пък здраво се бори


Гого, не си ме разбрал правилно. Моят "упрек" се препокрива с твоя. Да не се правят нападки към коментаторите. Както каза сам - и те са хора. Изненадан бях от статията във fen-а, по адрес на инж.Тенчев предвид изключително добрият стил на сайта до момента, за разлика от "конкурентния" такъв.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:26

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
AkrOn написа:
Ами то не само в заради ситуацията в бокса трябва да накажат Хамилтън ами преди това първите 2 пъти когато влиза в бокса особенно единя когато тръгна към старт-финалната права и се сети че трябва да влиза в бокса и тръгна напряко, то още малко и щеше да тръгне да кара наобратно!


Той беше в зоната за сигорност за там няма какво да му кажат просто сви ТОЧНО В ПОСЛЕДНИЯ МОМЕНТ
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:26

 
Vladimir Stefanov
vladimirvarna_at_gmail.com
| Отговор
Страхотно каране на Хламилтън ,въпреки спорните ситуации .Днес той според мен караше както Шумахер преди години с голяма доза наглост и самочуствие.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:27

 
станко
stan_li_1975_at_abv.bg
| Отговор
и решаващо се оказа избора на гуми
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:27

 
AkrOn
| Отговор
Еми да накажат и Алонсо ама поне всичко да е честно това Формула 1 е или блъскане с колички!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:27

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@StratoBOB: ооо stop this!

Никога не съм писал нищо за инж. Тенчев, освен да се усмихва повече ... хайде сега да не си измисляме
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:28

 
Vladimir Stefanov
vladimirvarna_at_gmail.com
| Отговор
Vladimir Stefanov написа:
Страхотно каране на Хамилтън ,въпреки спорните ситуации .Днес той според мен караше както Шумахер преди години с голяма доза наглост и самочуствие.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:28

 
pepistiq
| Отговор
Кво се чудите за съдйската "бригада" посредствен пилот в нея посредствени решения.Това зависи какво влияние има разбира се.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:29

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@AkrOn: Всички или никой За момента не са наказали никой нали? Ако накажат някой за тази ситуация, трябва да накажат всички, които го правиха. Ако не накажат никой ... ами така да бъде ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:29

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Аз бих казал че тази публикация е ТЪМНОТО МИНАЛО на този сайт
откакто помолих Доктора да побликува повече информация за света на Формула 1 той го прави по безапелационно страхотен и изключителен начин и показва какво е да си Фен на формула 1 като дава страхотен пример на останалите който си правят поветрение на устата.Така че всяко зло за добро поне да сме по позитивни
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:30

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
за StratoBOB
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:30

 
BigFatLiar
a811765_at_owlpic.com
| Отговор
Моля Ви, моля Ви, много Ви моля.... не казвайте, че Хамилтън е карал като Шумахер. Номерата на Шумахер от преди години нямат равни и може би това е единствения пилот, който аз не бих искал да видя в МакЛарън
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:38

 
StratoBOB
fixxxer_at_lycos.com
| Отговор
drJeckyll,gogo, благодаря! И за отговора и за толерантното отношение, с което посрещате "критика". Продължавайте все така да ни радвате с добре и правилно поднесена информация.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:39

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Аз пък го искам в тамдем с Браун и Уитмарш и Хамилтън това ще е Изключително
Пък и дочух от коментаторите връщане в турбоерата където Шумахер си беше царя а договора му е 3 години за сега
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:40

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@gogo: Няма никакво тъмно минало. Всички изхождате от грешна позиция. Мислите, че аз критикувам защото съм хейтър. Не.

Аз посочвам къде са проблемите. Всички ВИЕ и АЗ отдавна мрънкате/ме срещу определени неща и това е факт.

Сега когато написах за различните проблеми в излъчването се появяват рицари на бял кон и защитават някакви каузи, които дори според "уж" засегнатите не съществуват.

Много е просто. Ако искаме по-добро отразяване на Формула 1 трябва да се посочват грешките и да се дават съвети какво да се подобри. Няма драма, няма конфликт. И хубавото, е че за момента ни "чуват".

Всички трябва да продължаваме да даваме съвети, а не само да мрънкаме. Така, че продължавайте и ВИЕ
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:42

 
Явно Бътън е по-бърз от съотборника си.
И победи видимо най-стабилната кола.
Viva Шуми!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:42

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
Док, не говоря за това изпреварване преди влизането в бокса, там явно е позволено Хамилтън като изхвърли уебър на посл. завой , и в бокса срещу фетел дето минваше м/у кабелите на механиците там до края
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:42

 
Станислав
| Отговор
Уникално състезание ... Честито на всички фенове на МакЛарън ! Хамилтън и Бътън направиха перфектно състезание, също като Алонсо ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:43

 
Snoopkata
helico_at_abv.bg
| Отговор
Много хубаво състезание. СМЯХ! за Алонсо с този фаул старт, да не говорим за поведението му спрямо Маса, който за пореден път показва, че е посредствен пилот и освен за поддържаща роля на главния пилот на тима, за друго не става. Като цяло всички се бориха яко и на пистата нещата бяха великолепни, но коментаторите се постараха за пореден път да не направят състезанието "прекрасно". То не бяха бъркания на Фетел с Уебър, на Алонсо с Маса, то не бяха глупости от страна на тоя малкия, следващото състезание щяло да бъде на 18-ти Април, изобщо имах чуството, че са пили в някое заведение до 5-6 сутринта и не могат да си намерят главите. За тая скица преди състезанието - където си говорят един на друг "Абе ти какво мислиш?" "Според теб еди-си-кво ще се случи ли?" Все едно не коментират състезание от Формула 1 пред ... не знам, може би поне милион зрители, ами са седнали на по бира и са си само двамата.
Ае със здраве.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:44

 
vikenti
| Отговор
Невероятно Състезание!Както виждам и вие сте се накефили! Поздрави и все така да ни върви през целия сезон!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:44

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
gogo написа:
Аз пък го искам в тамдем с Браун и Уитмарш и Хамилтън това ще е Изключително
Пък и дочух от коментаторите връщане в турбоерата където Шумахер си беше царя а договора му е 3 години за сега

Нещо бъркаш - царете на турбоерата са други ! Ален Прост и Аертон Сена и отбора Макларън с двигател Хонда
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:46

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
drJeckyll:Твоята публикация си беше чисто нож с две остриета и няма нужда да ме убеждаваш в гледната си точка,не те посочвам като "Hater",ако те мислех за такъв едва ли щеше да ми е хубаво всеки ден да влизам в сайтът ТИ,от друга страна неможеж да посочваш цитатът върху който коментираше че е неправилно разтълкуван,ако беше малко се усетил щеше само да акцентираш върху самия цитат без да посочваш сайта ,а не да отразяваш мнението ти за друг подобен сайт на този .Нямам нужда от спор а искам още малко да се насладя на съзтезанието преди малко беше Великолепно ,
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:46

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Алонсо: За първата ситуация, която посочи трябва да видя повторение. Все пак видях, че Шумахер на два пъти изкара пилоти от пистата при опит да го изпреварят и не им остави място, така че линийката с която се мери за момента е еднаква.

За втората мисля, че я изясних тук: http://f1.f-e-n.net/index.php/url11295#comment5464. Преди малко отново гледах повторението по BBC и наистина е доста малко времето в което двамата механици с лолипопите реагираха. Но другото, което не се посочва, е че когато бяха един до друг Хамилтън махаше на механиците на Уилямс, а в това време Фетел до натискаше към боксовете, а не ми правеше място. Така, че нека да видим какво ще решат комисарите.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:47

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
Snoopkata написа:
който за пореден път показва, че е посредствен пилот и освен за поддържаща роля на главния пилот на тима, за друго не става.



Жалка работа сте само ще ви се изсмея
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:48

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@gogo: Мислех, че говорим за статията за телевизията, а не за грешната "новина" в един друг сайт ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:48

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
drJeckyll написа:
@Алонсо: За първата ситуация, която посочи трябва да видя повторение. Все пак видях, че Шумахер на два пъти изкара пилоти от пистата при опит да го изпреварят и не им остави място, така че линийката с която се мери за момента е еднаква.

За втората мисля, че я изясних тук: http://f1.f-e-n.net/index.php/url11295#comment5464. Преди малко отново гледах повторението по BBC и наистина е доста малко времето в което двамата механици с лолипопите реагираха. Но другото, което не се посочва, е че когато бяха един до друг Хамилтън махаше на механиците на Уилямс, а в това време Фетел до натискаше към боксовете, а не ми правеше място. Така, че нека да видим какво ще решат комисарите.


Прав си, шуми може да яде наказанието, за хамилтън и фетел..мисля че трябва да се накажат и двамата защото изпреварвания в бокса са забранени до колкоот знам...Поправи ме ако греша
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:49

 
А наказаха ли Алонсо за старта?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:50

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
http://www.autosport.com/news/report.php/id/83013
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:51

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
drJeckyll написа:
@gogo: Мислех, че говорим за статията за телевизията, а не за грешната "новина" в един друг сайт ...



ами това е вируалното пространството губи се доста от едно добро общуване може да се получат грешки ,статията ти за телевизията беше точна ясна и беше ИСТИНА която не се отрича или подлага на съмнение незнам но можеж да ми видиш там коментарите че попадат под един покрив с твоята отразена гледна точка
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:52

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
SOS написа:
А наказаха ли Алонсо за старта?

ДА мина през бокса
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:52

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Алонсо: Изпреварване? Нещо бъркаш. Изпреварване нямаше. Просто факта, е че Фетел тръгна преди Хамилтън, но лолипопа на МакЛарън нямаше как да види, че Фетел е тръгнал защото той не беше излязъл на линията в бокса. В това време Хамилтън превъртя задните гуми и загуби още време и вероятно това доведе до ситуацията. Говорим за много кратко време между вдигането на единия и другия лолипоп. Не знам. Трябва да изчакаме какво ще решат комисарите, защото просто нещата се случиха прекалено бързо.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:53

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
BBC: В момента стюардите разглеждат инцидента между Хамилтън и Фетел, също и между Алонсо и Маса за изпреварването при влизането в бокса. Да видим какво ще измислят.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:55

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
@drJeckyll : Ок, убеди ме , все пак си виждам там нещо като опасна маневра в бокса или нещо такова ...нз, ще видим
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:56

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
док. дай линкче да гледам и аз :d
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:57

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Алонсо: Че и двамата сгафиха това е факт От друга страна Хамилтън можеше да намали, а Фетел да не го избутва ... така, че и двамата сглупиха
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 12:58

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Алонсо: http://www.bbc.co.uk/f1/. Но трябва да си в UK
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:03

 
Хамилтън въпреки всичките си простотии стана втори... Браво на МакЛарън! Маса и Шуми(ох!) са си на позиции след съотборниците си!
...те, съдиите, си решават, ама да караш през чуждите боксове ?!!!
Viva Шуми!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:07

 
AkrOn
| Отговор
Вище какво гледал съм на едно състезание края на 70-те началото на 80-те когато няколко обиколки преди края Рене Арно и Жил Вилньов се изпреварваха постоянно но не се избутваха извън пистата защото знаеха че ще загубят състезанието пък и се държаха много по джентълменски помежду си а Шумахер когато тръгна да се състезава във Формула 1 видя от Аертън Сена че е агресивен и че другите се пазят от него и започна да мисли че е по-хубаво да удариш някой, той да отпадне и ти да спечелиш и други почнаха да правят същото. Ако има правила то да бъдат сигурни правиш подобно нещо и те дисквалифицират от състезанието и това правило също е глупаво дето трябвало да мръднеш само веднъж ако някой те атакува. Уж имало наказание за подобни маневри от страна на Хамилтън за миналото състезнаие обаче те го предупредили само понеже интерпретирали правилата, пълни глупости за мен!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:16

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Това е формулата е кара в чуждите боксове адреналина направо им извира през каските на тази права XD страхотни изпреварваня имаше А и видяхме Хамилтън каде изпреварваше Адреналина му е бил такъв че му позволява да стане по уверен на такива места където никои не изпреварва а Хамилтън го прави и го направи и в Мелбърн Двапъти
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:18

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Вижда се че когато Хамилтън навлезе в съзтезателен стинт се увлича и то страхотно много просто му личи че му доставя страхотно удоволствие да се бори и да се съзтезава и това го прави Любимият ми пилот в любимият ми отбор
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:20

 
Nedko Krastev
Krystev_at_abv.bg
| Отговор
Добрече е Хамилтън да гледаме интересни и успорвани състезания. За последните три състезания е направил сигурно "половината" изпреварвания за сезона....
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:23

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
| Отговор
невероятно състезание, искам само такива да гледам през целия сезон, и пак трябва да кажа, че тва до голяма степен поне за мен се дължи на хамилтън, ех, само ако не беше такъв шоколадов... (докторе, ако тва е расистко, го изтрий ) мнооооооо яко състезание, ей
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:24

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
BBC: Решенията за инцидентите почти сигурно са взети. След малко ще ги знаем. Според МакЛарън ще получат мъмрене, но същото ще получи и Фетел.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:27

 
BigFatLiar
a811765_at_owlpic.com
| Отговор
Много ще ми е интерсно да чуя коментарите на Маса. А може да "го помолят" от отбора и да не коментира, но едва ли няма да си поговорят на испански с Алонсо. Талантлив младеж е Алонсо ама някак си много самовлюбен.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:37

 
Shumi
| Отговор
BigFatLiar написа:
Много ще ми е интерсно да чуя коментарите на Маса. А може да "го помолят" от отбора и да не коментира, но едва ли няма да си поговорят на испански с Алонсо. Талантлив младеж е Алонсо ама някак си много самовлюбен.

Е що на испански в Бразилия разговарят на портогалски
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:39

 
Който кара извън линиите в боксовете, да си го накажат, че да знае... Кат` има правила - да се спазват. А като не го направят навреме (имаха!) - да му смъкнат 10 позиции, че да се научи.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:40

 
BigFatLiar
a811765_at_owlpic.com
| Отговор
И двигателите на Ферари... чудя се като ги продават на клиентските си отбори дали срещу парите дават и някаква гаранция на отборите или те купуват на свой риск.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:40

 
BigFatLiar
a811765_at_owlpic.com
| Отговор
Shumi, ами да де ама се предполага че и двамата ще се разберат добре на испански по-далеч от репортери и случайни свидетели. А ако не се разберат .... ами Сена се беше разбрал с Ървайн с една "дума" след състезанието.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:43

 
AkrOn
| Отговор
drJeckyll написа:
BBC: Решенията за инцидентите почти сигурно са взети. След малко ще ги знаем. Според МакЛарън ще получат мъмрене, но същото ще получи и Фетел.

Да не би ще ги пляскат по голите дупета с пръчки
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:43

 
Shumi написа:
BigFatLiar написа:
Много ще ми е интерсно да чуя коментарите на Маса. А може да "го помолят" от отбора и да не коментира, но едва ли няма да си поговорят на испански с Алонсо. Талантлив младеж е Алонсо ама някак си много самовлюбен.

Е що на испански в Бразилия разговарят на портогалски

Те псувните ще си ги разберат - бизки езици са, все пак.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:45

 
Shumi
| Отговор
BigFatLiar написа:
И двигателите на Ферари... чудя се като ги продават на клиентските си отбори дали срещу парите дават и някаква гаранция на отборите или те купуват на свой риск.

Че кво им е на двигателите само на заубер и на алонсо гърмят на маса и торо росо за сега няма проблем
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:45

 
Ivo Panayotov
| Отговор
Състезанието беше много добро, доволен съм
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:48

 
Shumi
| Отговор
Да видим сега дали ще има наказания?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:49

 
То двигателят гърми и от лошо охлаждане, и от пилотски глупости, и от к`во ли не...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:50

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Мъмрене за Хамилтън и Фетел. Това е решението на стюардите.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:52

 
maFIA
| Отговор
SOS написа:
То двигателят гърми и от лошо охлаждане, и от пилотски глупости, и от к`во ли не...

Ще ми се да чуя мнението Ви за фал старта. Вижте го тук:
http://www.youtube.com/watch?v=kKMztXO3OFU
За мен е напълно чист!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:54

 
AkrOn
| Отговор
maFIA написа:
SOS написа:
То двигателят гърми и от лошо охлаждане, и от пилотски глупости, и от к`во ли не...

Ще ми се да чуя мнението Ви за фал старта. Вижте го тук:
http://www.youtube.com/watch?v=kKMztXO3OFU
За мен е напълно чист!!!

OOOOOO нямаше jump start
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:56

 
AkrOn
| Отговор
Ае стига много ме е яд
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:57

 
BigFatLiar
a811765_at_owlpic.com
| Отговор
Предполагам, че наистина старта на всяка кола се следи с електроника и затова не го наказаха веднага, защото сигурно е било малко под ръба. Въпреки фалстарта мисля че направи добър старт Алонсо
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:58

 
Мъмрене?!
Някой ще им "чете конско" ли?
За мен Фетел не направи нищо лошо.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:58

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@maFIA, @AkrOn: Изключително лош запис. Повторението по време на състезанието от болида на Алонсо ясно показваше фал старта. Също така можеш да видим как сочи човека болида на Алонсо, защото беше очевиден фал старт
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:59

 
AkrOn
| Отговор
Перфектен старт направи Алонсо!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 13:59

 
maFIA
| Отговор
BigFatLiar написа:
Предполагам, че наистина старта на всяка кола се следи с електроника и затова не го наказаха веднага, защото сигурно е било малко под ръба. Въпреки фалстарта мисля че направи добър старт Алонсо

Феноменална реакция,която доведе до наказанието. Има и друг момент: Сравнение на старта на Алонсо с този на Маса. И двете коли реагират идентично,като при избирането на първа предавка има леко помрудване на колата. Според мен това създаде визуална илюзия и Чарли Уайтинг май не си носеше очилата,та му се привидя нещо
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:03

 
martin
marto65_at_abv.bg
| Отговор
Чудесно състезание, Петров показа че има хляб в него, даже ако не се лъжа задържа Люис 2 обиколко а Кубица само няколко завоя...но няма значение.
Чичо Скрудж беше предложил да има шорткъци, а аз мога да предложа само едно - само тези пилоти, които записват най-добри времена(в нормалната дистанция)след например 10-тата обиколка, да могат да се възползват от това, или ако всички могат тези с най-бързите да имат право на +1 преминаване в повече!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:03

 
Shumi
| Отговор
drJeckyll
Ако има по добър запис за напред може и да преценя но за мен ситуацията си е бая спорна и мисля че алонсо направи перфектния старт за който шансът е 1 на 1 000 000
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:04

 
maFIA написа:
SOS написа:
То двигателят гърми и от лошо охлаждане, и от пилотски глупости, и от к`во ли не...

Ще ми се да чуя мнението Ви за фал старта. Вижте го тук:
http://www.youtube.com/watch?v=kKMztXO3OFU
За мен е напълно чист!!!

Дт кабината се вижда, че тръгва по-рано, но не се вижда светофарът. Може другите да са се презастраховали ама чак всички?!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:05

 
Shumi
| Отговор
martin написа:
Чудесно състезание, Петров показа че има хляб в него, даже ако не се лъжа задържа Люис 2 обиколко а Кубица само няколко завоя...но няма значение.
Чичо Скрудж беше предложил да има шорткъци, а аз мога да предложа само едно - само тези пилоти, които записват най-добри времена(в нормалната дистанция)след например 10-тата обиколка, да могат да се възползват от това, или ако всички могат тези с най-бързите да имат право на +1 преминаване в повече!

Да и ти си някъв болен мозък като чичо скрудж е с такива идеи ще загине ф1
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:06

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@martin: Едно излизане от бокса е достатъчно рискована ситуация, а ти говориш за много такива със шорткъти? Това е безумна идея, която е и крайно рискована.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:06

 
BigFatLiar
a811765_at_owlpic.com
| Отговор
Martin...това е несериозно с шорткътите. Ами ако е така да направят паралелни писти и всеки да си се състезава за време.
Напротив изпреварванията показват много нещо. Най-много ми беше интересно Хамилтън срещу Шумахер. Въпреки, че Хамилтън беше по-бърз и предприемаше атака след атака, като че ли си личеше прекомерната му предпазливост от факта, че срещу него е именно Шумахер. А може и да очакваше някакъв номер Самият Шумахер пък като че ли се бори най-много с Хамилтън.... на другите се даде по-лесно
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:10

 
maFIA
| Отговор
drJeckyll написа:
@maFIA, @AkrOn: Изключително лош запис. Повторението по време на състезанието от болида на Алонсо ясно показваше фал старта. Също така можеш да видим как сочи човека болида на Алонсо, защото беше очевиден фал старт

Много такива стартове сме виждали от страна на Алонсо(2005,2006),но явно са позабравени вече и ни изглеждат като нечестни. Убеден съм,че нямаше.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:10

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@maFIA: Ако не друго то поне електрониката не може да се излъже Има система, която следи за фал стартове, така че хайде да не търсим под вола теле
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:12

 
AkrOn
| Отговор
Сравнение на старта на Алонсо с този на Маса. И двете коли реагират идентично,като при избирането на първа предавка има леко помрудване на колата. Според мен това създаде визуална илюзия и Чарли Уайтинг май не си носеше очилата,та му се привидя нещо
Напълно съм съгласен, може би гумите помръднаха за хилядна от секундата преди да угасне светофара но за мен бе идеален старт.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:12

 
Iskren
Gibbon_kolev_at_abv.bg
| Отговор
maFIA написа:
drJeckyll написа:
@maFIA, @AkrOn: Изключително лош запис. Повторението по време на състезанието от болида на Алонсо ясно показваше фал старта. Също така можеш да видим как сочи човека болида на Алонсо, защото беше очевиден фал старт

Много такива стартове сме виждали от страна на Алонсо(2005,2006),но явно са позабравени вече и ни изглеждат като нечестни. Убеден съм,че нямаше.

Фалстарт имаше 100 на 100 просто избърза
Имай предвид че съм фен на Алонсо заслужаваше си приминаването през бокса
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:13

 
lucas
lucasbg_at_gmail.com
| Отговор
Моля публиката да се държи на нивото на сайта! Поне си проверявайте правописа преди да натиснете 'Публикувай', да не говорим за писането с главни букви и/или на латиница!
Иначе - най-после едно наистина напрегнато състезание! Отдавна не се беше случвало.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:14

 
maFIA
| Отговор
Iskren написа:
maFIA написа:
drJeckyll написа:
@maFIA, @AkrOn:

Много такива стартове сме виждали от страна на Алонсо(2005,2006),но явно са позабравени вече и ни изглеждат като нечестни. Убеден съм,че нямаше.

Фалстарт имаше 100 на 100 просто избърза
Имай предвид че съм фен на Алонсо заслужаваше си приминаването през бокса

Ще се радвам,ако някой прочете нещо по въпроса и по специално за електронната систаме за фалт старт и го сподели тук. Чакам и мнението на Алонсо,но засега нищо не е излязло
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:17

 
AkrOn
| Отговор
Не не не и пак не гледам го вече 100 пъти за мен е идеален старт тръгна със угасването на светофара сякаш един и същи човек натисна бутона да угаснат светлините и даде гас на Ферарито
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:18

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@maFIA: най-кратко е записано тук
Цитат:
Jump start

When a driver moves off his grid position before the five red lights have been switched off to signal the start. Sensors detect premature movement and a jump start earns a driver a penalty.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:19

 
AkrOn
| Отговор
Докторе според мен беше за мъмрене
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:21

 
maFIA
| Отговор
drJeckyll написа:
@maFIA: най-кратко е записано тук
Цитат:
Jump start

When a driver moves off his grid position before the five red lights have been switched off to signal the start. Sensors detect premature movement and a jump start earns a driver a penalty.


Съгласен!Как обаче ще коментираш предположението ми за "ритането" на скоростната кутия? Някой видя ли старта на Маса?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:21

 
AkrOn
| Отговор
И аз съм съгласен със maFIA това са зъбни колела все пак неможе да не мръдне леко
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:23

 
martin
marto65_at_abv.bg
| Отговор
По-горе просто дадох идея, а не заповед, то идей много ама кой да ги чуе хаха
Иначе има ли точно определено време между светкането на последния червен светофар и изгасянето им, защото според мен Алонсо може и да си е правил такива тренировчици, за мен старта е чист поне на пръв поглед, но вече системите за следене ще дадат точен отговор. И какво като се окаже, че не е сгафил - ще му приспаднат 18 сек ли !?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:24

 
maFIA
| Отговор
martin написа:
По-горе просто дадох идея, а не заповед, то идей много ама кой да ги чуе хаха
Иначе има ли точно определено време между светкането на последния червен светофар и изгасянето им, защото според мен Алонсо може и да си е правил такива тренировчици, за мен старта е чист поне на пръв поглед, но вече системите за следене ще дадат точен отговор. И какво като се окаже, че не е сгафил - ще му приспаднат 18 сек ли !?

Нищо няма да приспаднат. Всички знаем кое е момчето на Бърни!Мисълта ми беше ако някой намери официална информация по темата да я сподели,безкрайно интересно е за мен.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:27

 
Viper
| Отговор
Nedko Krastev написа:
Добрече е Хамилтън да гледаме интересни и успорвани състезания. За последните три състезания е направил сигурно \"половината\" изпреварвания за сезона....

Не само, че направи над половината от изпреварванията за сезона, ами повечето от тях ги направи на места, на които останалите пилоти не биха си и помислили да атакуват.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:28

 
AkrOn
| Отговор
Оставете го тоя Хамилтън я го сложете в колата на Лотус да го видим
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:31

 
А на мен това,което направи Алонсо с Маса изобщо не ми хареса,не знам защо му трябват такива простотии в стил Хамилтън!Сигурно е бил изнервен от проблемите с мотора ,а и в последните две състезания Маса му изяде много време като се моташе пред него.И той знае,че бразилеца го няма никав на мокро-предходните 3 обиколки му взе цели 4 секунди,сметнал е,че трябва да го чака още 5 в бокса,не знам..аз съм му фен и по този начин си го оправдавам ,но не го удобрявам изобщо!Добре.че Ървайн не беше във второто Ферари Явно ще си имат тема за разговор през тези три седмици...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:32

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
хахахах нямаше фалстарт...ми какво да кажа вече...не наказаха и хамилтън или фетел..мии направо нямам думи..браво на ФИА и на комисарите...заслужиха си честно заплатите :p
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:33

 
martin
marto65_at_abv.bg
| Отговор
Ето по-чист запис от старта:
http://www.youtube.com/watch?v=-O-2k6jHOuQ
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:33

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@martin: времената на светлините са определени в спортните правила 38.9:

Цитат:
Once all the cars have come to a halt the five second light will appear followed by the four, three, two and one second lights. At any time after the one second light appears, the race will be started by extinguishing
all red lights.


По нататък в точка 38.13 е записано:
Цитат:
Either of the penalties under Articles 16.3a) or b) will be imposed for a false start judged using an FIA supplied transponder which must be fitted to the car as specified.


Точки 16.3 а и б са съответно:
Цитат:
a) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without stopping;
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least ten seconds and then re-join the race.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:33

 
STOIAN_CSKA
| Отговор
ALONSO S 5 BOX-a E 4 ti kvo li 6ete6e da e ako bqha 2 ? a i minavaneto s nakazanieto 6to nikoi ne komentira tva !!! v simisal 4e progresa mu be6e u4eviden
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:36

 
Iskren
Gibbon_kolev_at_abv.bg
| Отговор
STOIAN_CSKA написа:
ALONSO S 5 BOX-a E 4 ti kvo li 6ete6e da e ako bqha 2 ? a i minavaneto s nakazanieto 6to nikoi ne komentira tva !!! v simisal 4e progresa mu be6e u4eviden

В това няма спор но трябва да прибавиш и втория СК-р иначе това не би било възможно
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:40

 
Viper написа:
Nedko Krastev написа:
Добрече е Хамилтън да гледаме интересни и успорвани състезания. За последните три състезания е направил сигурно \"половината\" изпреварвания за сезона....

Не само, че направи над половината от изпреварванията за сезона, ами повечето от тях ги направи на места, на които останалите пилоти не биха си и помислили да атакуват.

Абе, изпреварвания от типа: "`щот` болидът ми е с по- голяма скорост, аз те засичам, пък ти вече си зад мен и трябва да си убиеш собствената скорост", не говорят за големи пилотски умения, а - за хубава кола!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:40

 
STOIAN_CSKA написа:
ALONSO S 5 BOX-a E 4 ti kvo li 6ete6e da e ako bqha 2 ? a i minavaneto s nakazanieto 6to nikoi ne komentira tva !!! v simisal 4e progresa mu be6e u4eviden

Не забравяй колко пъти излезна колата за сигурност,това също оказа влияние(огромно).Хамилтън,например беше на 55 секунди след водача Бътън точно преди последното излизане на сейфтикара,а виж какво стана после ,за Алонсо е същото!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:43

 
martin
marto65_at_abv.bg
| Отговор
Благодаря ти Док,
това все повече ме радва, защото Алонсо е направил много добър старт все пак, но ще видим после ФИА с какво заключение ще излязат. Тия от тв7 нещо казваха за време за реакция и некви такива простотии, но времето за реакция би трябвало да е горе-долу едно за всички, освен ако не направиш чудото ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:45

 
maFIA
| Отговор
Iskren написа:
STOIAN_CSKA написа:
ALONSO S 5 BOX-a E 4 ti kvo li 6ete6e da e ako bqha 2 ? a i minavaneto s nakazanieto 6to nikoi ne komentira tva !!! v simisal 4e progresa mu be6e u4eviden

В това няма спор но трябва да прибавиш и втория СК-р иначе това не би било възможно

Колкото му помогна втория SC, толкова му попречи и първия. За мен Алонсо и Хамилтън караха най-силно днес, други имаха шанс, а трети просто бяха трагични - визирам Маса и Шумахер. Дори ми стана жал за него - хубаво е да се откажеш когато си на върха. Той закъсня, а на всичкото отгоре се завърна. Смятам, че ще навакса, но истината е, че сега има много силни конкуренти.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:46

 
maFIA
| Отговор
martin написа:
Благодаря ти Док,
това все повече ме радва, защото Алонсо е направил много добър старт все пак, но ще видим после ФИА с какво заключение ще излязат. Тия от тв7 нещо казваха за време за реакция и некви такива простотии, но времето за реакция би трябвало да е горе-долу едно за всички, освен ако не направиш чудото ...

Мисля,че точни тук липсва Иван Тенчев. Щеше да разясни ситуацията на старта и системата за контол, макар и малко мудно и монотонно,но човека е инж. ,не очаквате да говори като журналист нали
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:49

 
AkrOn
| Отговор
Може да спорите колко искате, според мен кара най силно този който спечели в дадено състезание
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:52

 
Iskren
Gibbon_kolev_at_abv.bg
| Отговор
AkrOn написа:
Може да спорите колко искате, според мен кара най силно този който спечели в дадено състезание

колкото и да ме боли това е вярно
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:54

 
Iskren написа:
AkrOn написа:
Може да спорите колко искате, според мен кара най силно този който спечели в дадено състезание

колкото и да ме боли това е вярно

Прав е и jojo: "Не забравяй колко пъти излиза колата за сигурност..."
То оставаше накрая Хамилтън и да мине и пред Бътън(, който си караше стабилно).
За мен най-доброто сравнение е между двамата от един отбор и - в началото на сезона.
Тъй че - браво на Бътън, Розберг, Кубица, Алонсо(не ми особено приятен)...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 14:57

 
formula
krestenov_at_abv.bg
| Отговор
Страхотно състезание! Това е Формула 1 в чист вид- много битки на ръба на техниката и характерите. Без значение, кой пред кого е. Много добро каране от повечето пилоти - с около 200+ км/ч. на мокро е трудно дори за такива таланти като тях. Все пак ние сме си у дома пред телевизора. С удоволствие ще го гледам пак като го качите от ВВС. Поздравления за феновете на Макларън!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:16

 
Vlado
vpravov_at_mail.bg
| Отговор
Искам да поздравя всички участници в дискусията. Рядко човек може да попадне на свестни коментари за събитие, без да е пълно с посредствени полуидиоти, които да обезсмислят четенето. Дано тука си остане без тях и в бъдеще.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:22

 
kozia
| Отговор
Наистина прекрасно състезание. Но като се замисля добре че имаше дъжд та да се обърка реда и коли за сигурност за да се спести малко гориво, че да карат като във Формула 1. Времето за пореден път спасява спорта.
Добре, че са някой пилоти като Хамилтън и Алонсо за да стане интересно, за да има изпреварвания и малко агресивност на ръба на правилата и на пистата, а не такива като Бътън - без нито едно интересно изпреварване, които просто нямат хъса и смелостта, а само пускат по инерция, пазят гумите и пестят горивото. В края на краищата са във Формула 1, като искат да пестят да си хващат автобуса.
Просто тези правила, сътворени от болните амбиции на двете алчни старчета така ще култивират пилотите, че всички щат нещат ще трябва да станат като Бътън
Ще умрем от скука при следващото сухо състезание
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:27

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Фернандо Алонсо казва, че е направил фал старт:
Цитат:
I made a serious mistake at the start as my reflexes let me down and I left early. It's never happened to me before and I am very disappointed with myself. Luckily, despite the penalty, I managed to finish fourth.


За ситуацията с Маса казва:
Цитат:
If he was not my team-mate, there wouldn't be so much talk about it and for me it was a normal move and it definitely won't compromise our relationship. We have a great potential and we must hope we get some normal races like the one in Bahrain.


Ето какво казва пък Маса:
Цитат:
As for the passing move Fernando made, I ended up on a puddle of water coming out of the hairpin and slightly lost control of the car: he managed to get inside me, passing me going into the pit lane. I lost some places because of it, as I had to wait for his stop to be finished.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:28

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
горния коментар на kozia мн ми хареса...дори и да не накажат никой все пак това са пилотите които правят състезанието ...Бътън, Маса като ги гледам направо ми и де да плача...бътън на празна писта се хлъзга (смятайте колко е концентриран) маса с опитите си да мине пилоти от GP2 направо :X
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:29

 
kozia
| Отговор
Е то най-смешното ще стане ако завалят наказания след като Господ им подари дъжд
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:47

 
f3n43
nelito18_at_abv.bg
| Отговор
Ае тоя Хамилтън да земе да прочете правилата вече!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:51

 
maFIA
| Отговор
Алонсо написа:
горния коментар на kozia мн ми хареса...дори и да не накажат никой все пак това са пилотите които правят състезанието ...Бътън, Маса като ги гледам направо ми и де да плача...бътън на празна писта се хлъзга (смятайте колко е концентриран) маса с опитите си да мине пилоти от GP2 направо :X

Искам да отбележа нещо друго, което ми направи впечатление. Макларън отново изпозваха различни стратегии за пилотите си. Не вярвам на това,че Бътан сам е взел решение за гумите си. В крайне сметка в бокса следят метероологичната прогноза и са по-наясно от него какво предстои. Мисълта ми е,че постигайки двойна победа с две противполжни стратегии говори за пълната им доминация днес. Също мисля,че Уебър разочарова много напоследък, чудя се дали това няма да се окаже последнич му сезон за Биците.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:54

 
Iskren
Gibbon_kolev_at_abv.bg
| Отговор
http://www.youtube.com/watch?v=TNFIvp8KFZ8&feature=player_embedded
Пардом това е маневрата
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 15:56

 
maFIA
| Отговор
Iskren написа:
http://www.youtube.com/watch?v=TNFIvp8KFZ8&feature=player_embedded
Пардом това е маневрата

Хм Гледайки това си мисля, че Алонсо го застигна внезапно точно преди спирането за завоя и оставам с впечатлнието,че Маса нямаше намерение да влиза в бокса. Необяснимо е иначе как е еднакви коли Алонсо го застигна толкова бързо.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 16:01

 
Iskren
Gibbon_kolev_at_abv.bg
| Отговор
Май му затвори подхода за старт финалната права и го пренуди да влезе в бокса
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 16:11

 
Iskren написа:
Май му затвори подхода за старт финалната права и го пренуди да влезе в бокса

Не,няма такова нещо-нали ги чакаха два комплекта гуми,боксовете бяха предвидени,но Маса казва по-горе,че се е набутал в локва точно на това място,а може и по-лошо да е излезнал от предпоследнич завой.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 16:19

 
Iskren
Gibbon_kolev_at_abv.bg
| Отговор
Каквато и да е причината важното е че Алонсо му скри шапката на входа на питлейна по-много брутален начин(не че съжалявам радвам се) за да спечелиш титлата трябва да си много луд безрасъден и да действаш на лимита за да вземеш максимум от ситуацията
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 16:23

 
kozia
| Отговор
Когато в Ф1 безопастността беше на много по-ниско ниво пилотите бяха много по-агресивни. Сега, когато колите са спънати като куци магарета искат да направят от пилотите "безопасни игли".
Кой измисля правилата ве да му счупим главата
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 16:29

 
Iskren
Gibbon_kolev_at_abv.bg
| Отговор
kozia написа:
Когато в Ф1 безопастността беше на много по-ниско ниво пилотите бяха много по-агресивни. Сега, когато колите са спънати като куци магарета искат да направят от пилотите "безопасни игли".
Кой измисля правилата ве да му счупим главата

Уволниха го беше Макс Мозли да видим догодина ко ще измисли Жан Тод
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 16:34

 
Боби
| Отговор
Хамилтън на 3 пъти, Фетел, Алонсо и Шумахер си заслужиха наказания, а Бътън - предупреждение. Фетел можеше да не бута Люис в механиците да прегази някого, Люис пък при влизането в пита преди това не караше в линията и cut-на, за да изпревари Фетел, (видео) както Алонсо направи с Маса. Освен това преди друго влизане в пита си направи разходка през чакъла. Бътън не караше гладко зад колата за сигурността, предизвиквайки струпване на пилоти и излизане на Хамилтън извън пистата, който няколко завоя след това изхвърли Уебър. Същото направи и Шумахер с Маса. Ако комисарите не накажат пилотите за тези маневри, Формула 1 ще се превърне в блъскащи се колички.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 16:58

 
Васил
vasil.yankulov_at_gmail.com
| Отговор
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 17:01

 
Боби
| Отговор
Спорните моменти, освен фал старта и Шумахер-Маса.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 18:16

 
1formula
krestev_at_yahoo.com
| Отговор
Боби написа:
Хамилтън на 3 пъти, Фетел, Алонсо и Шумахер си заслужиха наказания, а Бътън - предупреждение. Фетел можеше да не бута Люис в механиците да прегази някого, Люис пък при влизането в пита преди това не караше в линията и cut-на, за да изпревари Фетел, (видео) както Алонсо направи с Маса. Освен това преди друго влизане в пита си направи разходка през чакъла. Бътън не караше гладко зад колата за сигурността, предизвиквайки струпване на пилоти и излизане на Хамилтън извън пистата, който няколко завоя след това изхвърли Уебър. Същото направи и Шумахер с Маса. Ако комисарите не накажат пилотите за тези маневри, Формула 1 ще се превърне в блъскащи се колички.

Който мисли, че в днешното състезание е иимало твърде много и твърде тежки нарушения, по-добре да гледа художествена гимнастика. В този спорт състезалите не рядко умират или губят краката си или изгарят. Вхудожествената гимнастика е по-спокойно. Мисля, че беше чудесно състезание...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 18:22

 
Боби
| Отговор
Нищо против борбата на пистата, но все пак има правила. Ако няма да се спазват, направо да ги махат (правилата).
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 20:37

 
Радо
| Отговор
Много силно състезание. Харесва ми политиката на съдиите тази година - пилотите вече не треперят от страх дали няма да ги накажат за някоя глупост, която дори те не са знаели, че са направили и в резултат на това карат по-интересно. Почти всички направиха по някоя друга маневра, която не се хареса на останалите, но недвусмислени нарушения на правилата нямаше. За мен това което стана в бокса с Хамилтън и Фетел беше по-скоро лошо стечение на обстоятелствата. Гумите на Хамилтън превъртат и не успява да си заеме мястото пред Фетел, който от своя страна не е длъжен и не иска да го пусне пред себе си. Е, може би не отчетоха ситуацията перфектно, но и нарушение нямаше.
В първия момент реагира силно когато Алонсо се завря пред Маса, но сега виждам, че и там няма виновни.
И коментарът беше добър - двамата има добра комуникация и знаят кога и за какво да говорят. Може би прекалено много пъти не можеха да разпознаят пилотите и то на топ отбори с много различни каски, но все пак има движение в правилната посока. А английският на този Траян е много по-добър от този на Иван Тенчев.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 20:47

 
Дженсъм им скри шапката просто, другите влизат излизат, изпреварват и т.н. Човека е пилот на място, влиза само когато е нужно и използва минимално ресурса на колата!
Същински Прост, който си е мислил че е случаен шампион, много е сгрешил.
Хамилтън е най-бърз, но е луд. За мен трябваше да го накажат, второ мъмрене получава за 2 състезания. Алонсо и Маса ще хвърчат искри в най-скоро време. Маса едвам ли е очаквал съотборника му да се опита да го изхвърли от пистата.
Обаче Тенчев, ама хич не ми липсва! Траян внесе много динамика и коментира състезанието, не кой какво е казал в квалификацията. Да го хване до края на сезона липсата ел. инж. Иван(не Огнян) Тенчев!

Накрая Нико, какво ще кажете? Тихо, мирно и спокойно втори в шампионата с колата дето има да наваксва!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 21:28

 
Shumi
| Отговор
Незнам то мнението си е ваше ама как гласувате вликолепно аз цъкнах интересно за великолепно маже да се изискват още малко работи
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 21:48

 
Shumi
| Отговор
даже*
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 21:49

 
logimaster
iastehuia_at_abv.bg
| Отговор
Цялото съзтезание ме изкефи максимално!
Но най много се ядосах на подлото изпреварване на Ф.Алонсо в бокса срещу забележете СЪТОТБОРНИКЪТ му Ф.Маса...
Алонсо за мен е най-противният пилот на всички времена!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 22:40

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
| Отговор

а по-кротко с квалификациите дали може?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/04/2010 23:00

 
McLaren FEN
| Отговор
logimaster написа:
Цялото съзтезание ме изкефи максимално!
Но най много се ядосах на подлото изпреварване на Ф.Алонсо в бокса срещу забележете СЪТОТБОРНИКЪТ му Ф.Маса...
Алонсо за мен е най-противният пилот на всички времена!

Напълно те подкрепям, за това Алонсо се издъни в МакЛарън и по същия начи ще се издъни във Ферари, той където отиде само създава каши и разсипва отборите.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 19/04/2010 15:56

 
написа:

Напълно те подкрепям, за това Алонсо се издъни в МакЛарън и по същия начи ще се издъни във Ферари, той където отиде само създава каши и разсипва отборите.

И аз напълно те подкртепям,припомни си само как разсипа Рено преди няколко години.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 19/04/2010 16:22

 
LStaley
gruicho_at_abv.bg
| Отговор
Радвам се че добрия тон се запази, независимо от пристрастията ни
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 19/04/2010 16:46

 
Shumi
| Отговор
shadow написа:
а по-кротко с квалификациите дали може?

AАми аз съм съгласен с горния коментар и ти не се дразни какви квалификации тук си се пише най-културно
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 19/04/2010 20:56

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729