20100420 - накратко (19:30)

20/04/2010 09:35, Огнян Тенчев (drJeckyll), 443/581 прочита, 30 коментара

 

Новините от деня в няколко думи (публикацията се обновява, като часа в заглавието показва към кога е актуална):

  • 19:47 - Корейската GP може да стане хит. Или поне така мисли шефа на надпреварата. "Тази седмица чухме истории за нас, но аз съм доволен, защото всички ни обърнаха внимание и започнаха се интересуват от състезанието, което определено ще се случи. Бърни Екълстоун беше тук и изясни всичко, за което искам да му благодаря. Корея е много силна в телекомуникациите, с компании като LG и Самсунг. Нашата писта и главна трибуна ще имат маяци, като стари предаватели. Жалко, е че по света толкова писти изглеждат еднакво, но когато дойдете в Корея веднага ще познаете пистата". (източник)
  • 19:29 - Ковалайнен разчита на големите промените в болида за Испания, където се очаква Лотуса да е почти нов и да им донесе по-добри времена, като се спрягат времена от почти секунда по-бързи от досегашните. "Това е значима стъпка за нас и значима точка в развитието на болида. Ако пакета, който се готви за Испания ни донесе, това на което разчитаме, то ние ще се отделим и ще излезем напред пред останалите нови отбори. Да се надяваме, че след това ще можем да разчитаме на по-регулярни обновявания през сезона". Както се казва надеждата умира последна. Все пак да не забравяме, че Майк Гаскойн може да направи сносен болид, а и като се има предвид с какъв запасен е правен този "квадратен" Лотус ... може пък и да са прави хората. (източник)
  • 18:04 - Хамилтън е доволен от решенията на комисарите в първите четири старта. "Мисля, че FIA и стюардите и тази година са най-добрите които съм виждал във Формула 1. За тях е трудно. Ние всички сме тук за да се състезаваме, да се забавляваме. Не сме тук за да правим каши. Със сигурност всички ние търсим границата на правилата, и правилата са си правила, но мисля, че тази година са много по-честни и определено много по постоянни. Сега можем да се състезаваме без да рискуваме да ни накажат и аз мисля, че това е фантастично. Комисарите си вършат добре работата и това допринася за чудесния сезон до момента". Докато няма наказания комисарите си вършат работата добре нали Люис?:) Е, ти имаш богат опит с тях през изминалите години и би трябвало да знаеш най-добре :) Все пак съм съгласен. Тази година има напредък при отсъжданията. Няма какво да си кривя душата :) (източник)
  • 15:37 - Ферари не се отказват от идеята за трети болид на пистата. Не се отказват и от идеята си в него да седи Валентино Роси. "Искаме трети болид и аз ще направя всичко възможно да имаме Валентино. Когато той спечели тази година MotoGP, това ще е достатъчно и той ще трябва да печели и във Формула 1" - Монтеземоло. Ех мечти, мечти ... (източник)
  • 15:20 - Торо Росо нямат намерение да се занимават с F-duct в близко бъдеще. Причина? Пари. "Ако имам в джоба си десет евро и съм гладен предпочитам да купя два сандвича, вместо три грама хайвер" - Асканели. "Може би ще намеря предимство след пет месеца разработка, но в същото време можем да подобрим представянето си дори повече, ако разработвами други елементи от болида си". Хм ... какво ли са си мислили Заубер а? Според първоналните индикации, които той виждал системата работила само ако болида се намира в чистия въздух. Ако обаче трябва да се изпреварва това не важало. (източник)
  • 14:52 - Испанците бележат ръст на проджабите на билети - с около 10% в сравнение с миналата година. Това разбира се е съвсем разбираемо, но пък е и добра новина с оглед на заливащите ни приказки за кризи, облаци и други разни глупости ...
  • 14:17 - Сепанг се нужда е от ремонт. Или поне това твърдят някои пилоти и отбори. Разбира се Бърни не остава по-назад: "Започва да изглежда малко занемарен и уморен. Има и боклуци около пистата, а това не е добре за знак за Малайзия". Същото говореше и за Силвърстоун преди време. Според шефа на пистата Разлан Разали има планове за ремонт на пистата на стойност 36 милиона лири. "За съжаление пистата не е добре поддържана в последно време. Има места на главната трибуна, където покрива тече. Покрива на падока също тече. Изпитваме и различни електрически и механични проблеми. Нуждаем от генерален ремонт и рециклиране". Надява се също и да получат от правителството 180 милиона малайзийски долара в следващите пет години за да извършат всички ремонти. Та така ...(източник)
  • 13:59 - Президента на Ферари, Лука ди Монтеземоло казва, че няма проблем между Маса и Алонсо. "Няма диспут между Алонсо и Маса. И двамата добре знаят какво трябва да правят и ще продължават да го правят, защото карат за Ферари а не за себе си". Продължава с "Да се надяваме, че скоро ще се върнем към победите. Помислих си, че неделята можеше да бъде правилната случка - Видях отличен Алонсо в първите пет завоя, но имаше една малка подробност - беше направил фалстарт". Е, малка, малка ... колко да е малка? Но приказките колко са добри отношенията между пилотите им, и че карали за отбора започват да ми идват в повече ... (източник)
  • 12:52 - Хамилтън - "Направих го по трудния начин, а Дженсън по лесния. Да направиш толкова трудни състезания и да нямаш победа е трудно за разбиране. От друга страна Дженсън има две победи ... което е фантастично. Аз направих много интересни състезания, но той взе правилните решения и това беше лесния път. Три брилянтни състезания за мен, но без победа. Да се надяваме, че скоро и за мен състезанията ще бъдат по-леки. Но аз съм много щастлив за Дженсън. Той свърши по-добра работа и аз съм сигурен, че когато нещата се обърнат, а те ще се обърнат, ще бъде същото и за мен". Е? Започва ли да разбира Хамилтън срещу кого се е изправил? Или в нормално състезание Бътън ще потъне? (източник)
  • 12:22 - Ред Бул може и да покажат своя вариант на F-duct в Испания, но само ако са уверени, че работи и им носи предимство. Ако обаче това не се случва вероятно ще изчакат до състезанието в Турция, защото ефекта от такова решение в Монако е минимален. "Нека почакаме и да видим какво ще се случи. Като всеки друг компонент и сега ще го ползваме само ако има ефект. Нашите хора работят усилено по наша версия, но няма да бързаме с нещо, което е все още в етап на разработка." (източник)
  • 11:47 - Бътън определя година до момента като най-добрата в живота му. "Миналата година беше изумителна. Спечелих шест състезания в началото на годината и се преборих за шампионската титла. Това беше много специално за мен. Сега съм шампион. Това винаги е било моя цел. Тази година от четири състезания имам две победи. И да, това е най-хубавото време за мен в моя живот до момента. Можете да го разбирате както искате". По-натам Бътън говори, че изобщо не си прави илюзии за останалите състезание. Всеки път слушаме подобни изказвания от пилотите. Някой най-после трябва да премахне тези сладки приказки, защото са абсолютно безсмислени. Пилотите трябва да могат да говорят какво искат, а не каквото са им написали ... (източник)
  • 11:25 - Вулканичният облак създава трудности на пилоти, отбори и журналисти. В twitter има маса съобщения кой в какви авантюри се е забъркал за да се прибере. Уебър и Хорнер в момента са хванали самолет за Шотландия.
  • 09:36 - Ферари се скараха на медиите. На сайта си вчера публикуваха изявление, в което се говори, че думите на Фелипе Маса в някои медии са изкарани извън контекста им. По-натам се казва, че някой се опитва да създаде лоши отношения между двамата им пилоти след случката на влизането в бокса в 19-тата обиколка. И двамата пилоти са били пределно ясни, че това няма да промени по никакъв начин взаимоотношенията им. Фелипе и Фернандо пътуват към Европа с един и същ полет заедно с механиците на отбора. Говорителят на отбора е казал "Това, което се случи вчера е просто епизод от състезанието и трябва да бъде разглеждан само като такъв. Нашите пилоти знаят как да се държат на пистата и го показаха и този път. Разбира се и двамата искат да победят и двамата притежават борбен дух, като спазват едно много просто правило - благосъстоянието на отбора е по-важно от благосъстоянието на всяка една персона". Не знам за вас, но за мен е малко странно Ферари да продължават да се обясняват. Защо го правят? Нали всичко е ОК? Какви са тези ненужни обяснения? (източник)

Още от сезон 2010:

Коментари

 
Иван
| Отговор
Намирисва работата на "Гузен негонен бяга" при Ферари.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 10:22

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
То се видя какво стана
Май всеки път прецаканият ще е Маса
До кога ли ще търпи много ми е интересно
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 10:58

 
Maй всичко за стоповете е било определено предварително,просто Алонсо застигна Маса точно преди пита.Хората на стената не са слепи-какво темпо има Алонсо предишните няколко обиколки се вижда ясно!Три поредни състезания беше задържан от Маса,и трите квалификации го би,няма да го чакат да се върти като на Силвърстоун!Рано е да се определя първия пилот,но ако от Ферари вярваха,че Маса ще ги направи шампиони,защо тогава плашат луди пари на Алонсо и на Райконен?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 11:35

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
| Отговор
знам, че няма нищо общо с темата, ама като видях за облака, и проблемите с придвижването на хората, свързани с формулата, не можах да се сдържа и да не кажа кви образи са джеймс хетфийлд и компания, които заявили, че "малко вулканична пепел" няма да им попречи да изнесат планираните си в европа концерти
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 12:13

 
Аз ли бъркам или в състезанията досега при всеки случай в който Бътън и Хамилтън се окажат гума до гума, Бътън е тоя който яде дървото?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 13:56

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
jojo написа:
Maй всичко за стоповете е било определено предварително,просто Алонсо застигна Маса точно преди пита.Хората на стената не са слепи-какво темпо има Алонсо предишните няколко обиколки се вижда ясно!Три поредни състезания беше задържан от Маса,и трите квалификации го би,няма да го чакат да се върти като на Силвърстоун!Рано е да се определя първия пилот,но ако от Ферари вярваха,че Маса ще ги направи шампиони,защо тогава плашат луди пари на Алонсо и на Райконен?

Лудите пари на Алонсо не ги плаща Ферари , а Сатандер
Ккакто се случи и Кими - за да не кара пак се бръкна Банка Сатандер
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 14:42

 
написа:

Лудите пари на Алонсо не ги плаща Ферари , а Сатандер
Ккакто се случи и Кими - за да не кара пак се бръкна Банка Сатандер

Да,ето роди се новина!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 15:02

 
Радо
| Отговор
А пък аз много се радвам на успехите на Бътън не за друго, а защото две неща станаха ясни за всеки: първо в Макларън не комадва Хамилтън и второ - Хамилтън всъщнност не е лош съотборник.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 15:37

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Радо и аз много се радвам за Бътън В началото смятах , че той не е достатъчно добър за Макларън , но се оказа , че е куче и знае как да се възползва от дадена ситуация и да печели. Евала му И второто се видя , че Алонсо е бил проблема в Макларън и че просто тогава Хам си е го бил по всички правила и всичките номера и интриги са били правени от испанеца !!! Последното състезание показа , че Алонсо не е отборен играч , а нищо повече от един егоист
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 15:48

 
Viper
| Отговор
Хамилтън ще започне да се притеснява от Бътън, само когато завърши пред него в сухо състезание без кола за сигурност.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 16:06

 
А комплектите гумите не са ли един вид персонални и надписани даже?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 16:53

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
jojo написа:
А комплектите гумите не са ли един вид персонални и надписани даже?

Да точно така И затова всички сме учудени как не настана хаус при това което извърши Алонсо и затова всички се съмняват за това изпреварване не е ли нареждане от бокс ?!
Едва ли биха извикали и 2 пилоти в една обиколка при условията които бяха на пистата ! Всичко беше прекалено странно да е само съвпадение
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 16:57

 
Тяхната бройка е ограничена,нали?Затова понякога дори и квалификацията не я карат с чисто нови гуми.В бокса бяха много спокойни и си свършиха работата,както е било предвидено явно.Защо веднага се хващате за Алонсо?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:04

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Хамилтън найстина направи едно найстина вдъхновяващо съзтезание за другите пилоти и всичките му битки бяха изключителни изпреварва на интересни места ,Шумахер му са опана найстина здравата,с Розберг също се бори здравата ,и с Фетел и с Сутил направо този човек кара със собствено темпо когато са увлече дърпа напред който го може го може
Само МакЛарън XD
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:14

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
jojo написа:
... В бокса бяха много спокойни и си свършиха работата,както е било предвидено явно.Защо веднага се хващате за Алонсо?

Ако е било предвидено би трябвало Маса да пусне Алонсо пред себе си или бъркам
Ако е било така, това не е ли заповед от бокса?
Ако е било така не би ли трябвало Маса да знае, че Алонсо ще го изпревари? А той каза, че не е знаел
Та кой се опитва да разиграва сценки?

Разбира се съвсем възможно е след маневрата преди влизането в бокса някой или двамата да са говорили с бокса и да са казали, че първи е Алонсо втори Маса, а не както в бокса очакваха до последно Маса и после Алонсо.

Ех, само да имаше някой до бокса на Ферари за да види дали механиците бързо са сменили с правилните гуми
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:16

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Защото в последните години няма скандал който да не е свъезан с името на Алонсо И вместо да се държи така , че да попада в медийното пространство и да го свъзват с нови скандали - той е точно там където не трябва да бъде
Не се ли питаш защо това не се случва в Макларън,Мерцедес или Рено
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:16

 
Аз писах вече,че просто Алонсо може да го е застигнал прекалено късно.Маса казва,че не е знаел,че Алонсо влиза въобще-как тогава да знае,че трябва и да го пусне,тук някъде е гнилото,но ако има заповед от бокса това не прави от Алонсо лош съотборник!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:21

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@jojo: Аз не съм казвал това. Казах, че в тази случка някой се опитва да ни пробутва сценарии. Все още не се знае какъв, а е възможно и никога да не се разбере, но изглежда доста съмнително
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:24

 
Илияне,кой в какви и колко скандали се е забърквал знае всеки един от нас-тук едва ли има човек,който да е пропускал състезание в последните години и сам може да си направи изводите.След две трудни откъм изпреварвания състезания-там ще видиш какво е скандал,помни ми думата.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:28

 
Според мен във Ферари си знаят добре,че Маса не става за мокро и нагласиха нещата-просто не са очаквали да стане толкова горещо.Маса и той знае,че не става в такива условия и си мълчи.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:32

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@jojo: Да разбираме, че според теб Ферари са използвали заповеди от бокса?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:37

 
Ферари знаят кой колко тежи!Ако Маса беше минал първи за смяна на гуми пак нямаше да стигне до четвъртото място,сигурен съм.Той изгуби 6 секунди при този стоп,но разликата накрая беше малко повечко,нали?Алонсо ги убеди в качествата си още в Малайзия и сега просто чувства подкрепата на тима.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:43

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@jojo: И като знаят какво? Ако са режисирали спектакъла това, че уж Алонсо е по-добър на дъжд ги оправдава? Да бе да

Ако, ако, ако ... ама не стана. Алонсо изпревари Маса на входа на бокса. Факт. И ако Ферари не са участвали в режисурата на този спектакъл ще бъде най-добрата новина. Всичко останало са разни размишления на фенове като нас
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 17:55

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Ако не помните след съзтезанието Маса беше ядосан на Алонсо а после умекна като "краставица на слънце" и каза че в името на отбора е отстъпил
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 18:05

 
Aлонсо изпревари там ,факт,не беше само той,факт,разликата на финала между двете ферарита е 46сек.Дали пред бокса или на спирането за предпоследния завои Маса щеше да бъде изпреварен-защо обаче да се губи време?За да се остави Маса на спокойствие да се бори за деветото място?Да,става а и тотално се препокрива с амбициите на тима.Девето място...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 18:10

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@jojo: Размислите ти са достойни за WWE

Факта е само един - Алонсо изпревари Маса. Ти продължаваш да не си го признаваш, но по всичко личи, че искаш от Ферари да наредят на Маса да пуска Алонсо. Както казах - Ако Ферари не са режисирали спектакъла с изпреварването на Маса само ще се радвам. Ако има режисура, то явния ти фаворит Алонсо не е можел да се справи на пистата с Маса? Това ли искаш да ми кажеш?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 18:15

 
Радо
| Отговор
Радо написа:
Много силно състезание. Харесва ми политиката на съдиите тази година - пилотите вече не треперят от страх дали няма да ги накажат за някоя глупост, която дори те не са знаели, че са направили и в резултат на това карат по-интересно. Почти всички направиха по някоя друга маневра, която не се хареса на останалите, но недвусмислени нарушения на правилата нямаше.


Хамилтън написа:
Мисля, че FIA и стюардите и тази година са най-добрите които съм виждал във Формула 1. За тях е трудно. Ние всички сме тук за да се състезаваме, да се забавляваме. Не сме тук за да правим каши. Със сигурност всички ние търсим границата на правилата, и правилата са си правила, но мисля, че тази година са много по-честни и определено много по постоянни. Сега можем да се състезаваме без да рискуваме да ни накажат и аз мисля, че това е фантастично. Комисарите си вършат добре работата и това допринася за чудесния сезон до момента


Неопровержимо доказателство, че Хамилтън чете f1.f-e-n.net

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 18:22

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
HAHAHAHAHA
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 18:24

 
Аз нямам абсолютно нищо против Маса,много ми е симпатичен като пилот дори,карал е вече с трима световни шампиони,признава си,че е научил много от тях,сега и от четвъртия ще научи,къде е проблема?Само времето се брой на пистата.Аз Алонсо го осъдих веднага след финала за това,после обаче се разбраха някой други неща и така.Аз не съм му адвокат,само се подразник,че хората тук веднага почнаха с препратките за2007.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 18:25

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Радо: Радо президент!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 20/04/2010 18:27

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729