Канада 2010 - оценете състезанието

13/06/2010 17:17, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1387/4595 прочита, 50 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Канада завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Канада беше?

Ужасно
1.49% (3)
Скучно
0.50% (1)
Горе долу
1.98% (4)
Интересно
42.57% (86)
Великолепно
53.47% (108)


Още от сезон 2010:

Коментари

 
Честито на всички Макларънци
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 20:43

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Кой сега номер 1
Макларън
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 20:45

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
вече напълно разбирам защо Монтедземоло "плюеше" малките отбори...да се махат всичките до един ...тъпанари прости...Браво на стрелите за темпото...харесаха ми гонките НО ако нямаха възможност да минат Алонсо по този случаен начин щеше да е разл. Все пак наистина браво Шуми мисля че трябва да се откаже СЕГА !!! щом буеми и форс индия го минаха като спрели просто нямам думи
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 13/06/2010 20:49

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Браво на Маковете,да похваля и Алонсо за доброто състезание което направи,Ред Бул се осраха Мерцедесите и те не ги бива.Най-интересното състезание до сега в календара и то без дъжд и кола за сигурност,явно както казаха коментаторите класическите писти са най-добри
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 20:52

 
Shumi
stoicho.marinov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Маса най-добия!!!!!!!!!
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 13/06/2010 20:55

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Алонсо: А ти гледа ли състезанието или спа?Как няма да го изпреварят като единствен шуми караше с меките гуми 25 обиколки,голям разбирач си бе пич,браво на тебе.А защо не видя на старта как от 13 изкочи на 8 позиция а?От такива фенове като теб ми се отщява да пиша,а и Алонсо не са го изпреварили случайно,явно и двамата пилоти на Макларън имат по-добър поглед върху ситуацията от идола ти,ама и това не виждаш нали?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 20:56

 
Хубаво състезание, мисля че Алонсо беше победител, но беше леко прецакан от трафика. Дано новата кола която му предоставят в следващото състезание да им помогне в борбата за титлата
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 20:59

 
Васил
vasil.yankulov_at_gmail.com
| Отговор
@Алонсо: Не знам дали си гледал състезанието или не, но искам да ми покажеш къде видя трафик пред Алонсо, когато Хамилтън го изпревари.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:04

 
По-тъпа стратегия от тая на Мерцедес просто няма.Какъв беше тоя стинт със меките гуми? 30 обиколи, тия имаха ли малко акъл. А имаше предостатъчно време за смяна на гумите, беше на над 18-19 сек. пред преследвачите. Тоя отбор просто не става и Рос вече не същия.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:04

 
ляля
deni4chka_at_abv.bg
| Отговор
Интересно беше състезанието,мисля че тук и в Австралия бяха най-добрите състезания за този сезон,надявам се на повече до края и пак честито на Макларън и браво на Фернандо,другия път победа
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:09

 
Tsvetan
yordanov17_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ако не беше кубица, Шуми щеше сега де е на 5-6 позиция!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:13

 
@Васил: Той не е имал предвид трафика. Когато Хамилтън испревари Алонсо преди това на обратния завой Алонсо се опита да изпревари автомобил от външната страна което беше грешен ход защото това позволи на Хамилтън да излезе по-добре от завоя и на правата да го изпревари. Няколко обиколки по-късно обаче Алонсо застигна Хамилтън и тръгна да го изпреварва може би заради трафика който пък забави Хамилтън. Алонсо направи една бърза обиколка и щеше да направи втора, но беше забавен от кола на Лотус ако не се лъжа, дето даваха повторението където ръкомахаше, но това му костваше състезанието защото щеше да излезе пред Хамилтън .
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:19

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
нзех че Шуми е с меки гуми ... sorry
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:20

 
Това се случи когато започнаха да влизат втори път в бокса. На края когато Алонсо загуби позицията си срещу Бътън, също бе заради трафик, но като че ли и грешката тогава си беше на Алонсо понеже не разчете деиствията на застигнатия автомобил с обиколка
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:22

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Alex:
@Алонсо:
Само преди часове завърши 24-те часа на Льо Ман ... там пък колко коли има на пистата, колко класове и колко коли на сигурността
Бавните болиди не могат да изчезнат и най-важното не трябва да изчезнат - това е част от Формула 1 - напоследък започвам да се замислям за думите на Маля, че сините флагове трябва да се махнат
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:23

 
Ивелин Бинев
ivo_binev_at_abv.bg
| Отговор
АММАААА МНОО МА Е ЯД!!!Тая стратегия на Мерцедес направо сложи нови стандарти на думата - ТЪПАЦИ!!!Как можаха да сложат меки гуми в 40-тата обиколка(не съм сигурен някъде там беше).А иначе следях движението на Шумата на повторенията на старта и направо ме изпълни тоя човек 5 спечелени позиции само до края на 2-ри завой - БРАВО!!!А иначе за маса познах,че няма да излезе здрав от първи завой даже по-едно време пилотите се движеха така както е в прогнозатами - чак се възгордях
Иначе се кефя за Люис и Бътън - Алонсо - за него ми е се тая тос ми е най-големия противяга там!А за Марк си мисля,че нарочно му изместиха бокса толкова късно само и само да е зад Фетел.Немога да разбера как ще имаш 12секунди преднина и в поредни 10 обиколки да губиш по секунда на обиколка и да продължаваш да си на трасето - тва за мене си е чиста измама и тва е!Иначе състезанието беше страшно истинско Тилке да земе да си направи изводите!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:24

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
Спор | Отговор
Великолепно състезание !!!! Поздравления за Макларан и поздрави за Алонсо ,който се бори мъжки въпреки забавянето от шиканите , може би и подхода за изпреварването на шиканите не беше правилен , не знам .......
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:25

 
dibsi
dibsis_at_abv.bg
| Отговор
Наистина много добро състезание, поздравления за Хамилтън!
Невероятен Бътан, просто такова хладнокръвие и спокойствие няма. Напрежението в редбул наистина си оказва влияние. А в Мерцедес да вземат да се съсреодоточат в другия сезон . Ферари ами
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:39

 
svet999
aaa_at_aaa.aa
| Отговор
Поздрави на всички фенове на МакЛарън. Невероятно състезание и изживяване. И най-готиното е, че стана без да вали дъжд. Старите писти са си класика
А Хамилтън изпревари Алонсо след като двамата настигнаха водача на колоната (Себастиан Буеми), а не изостанал пилот.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:53

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
В 24 часа на Льо Ман имаще след катастрофата на Менсъл само 3 коли на сигурността в един и същи момент
А класове бог дал
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 21:55

 
Tsvetan
yordanov17_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Напълно съм съгласен с теб за сините флеагове, даже си мислих преди три дни да предложа подобна тема за обсъждане.
Инаначе за 24-те часа на Льо Ман още ме тресе еофорията от състезанието ят ме е само че легнах през ноща да поспя малко и пропуснах няколко часа audi размазаха
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 22:26

 
Шумахер сложи меките гуми в 33-тата обиколка. Значи е карал 36-37 със меките гуми. Гуми които бяха добри само за 6-10 обиколки. Не знам какво са пушили Мерцедес, но явно е било добро. Възможно е просто да са нямали повече нови твърди гуми за Шуми? Ами да му бяха дали някои запазени или нови меки ако са имали. Всичко щеше да е по-добре от меките дето са били на 25-30 обиколки.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 22:32

 
Tsvetan
yordanov17_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Ivan: пири инцидента с кубица се прецакаха един комплект меки гуми които бяха дамо на два завоя
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 22:37

 
Не, тогава прецака твърди гуми. Той сложи само веднъж меки.Ама какво стана и с първите му твърди гуми, защо ги смени толкова рано? Само 12 обиколи ,докато другите ги караха над 30 обиколки. Но и Вебер и Фетел смениха рано първите си твърди? Кубица също, явно тежките коли ги изядоха бързо.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 22:44

 
Станислав
| Отговор
Състезанието беше много добро . Честито на всички фенове на Макларън за втората поредна двойна победа !! Евала на Хамилтън и Бътън, както и на отбора за перфектната тактика .
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/06/2010 22:54

 
logimaster
iastehuia_at_abv.bg
| Отговор
Браво на Хамилтън, великолепно каране(за пореден път)!
Иначе жалко за прецакания Weber, то с толкова куца стратегия и 5 годищно детенце щеше да измисли по добра...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 13/06/2010 23:13

 
Ивелин Бинев
ivo_binev_at_abv.bg
| Отговор
Според мен смисъла на за ранното спиране на Шумахер бе стратегия с две ранни спирания.Той бе на 3-та позиция и можеше да си остане там ако пърия път бе сложил меки и на 2-та смяна твърди и цепеше мрака - амма тва е.
А иначе Шуми направи страшно състезание като исключим класирането му той направи много просто прекалено се заяде с Кубица - аз лично се искефих,видя се че да изпревариш 7-кратен шампион не е като да испревариш Сутил или Алонсо
Другия сезон ще мачка
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 13/06/2010 23:47

 
NedkoKrastev
Krystev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Браво на Хамилтън и Бътън .... и на Алонсо въпреки че не го дишам тоя. Лимонадите безспорно показаха че Фетел трябва да е водещия им пилот ....Безспорно най-голямото ми разочарование е Шуми ....... то не бяха пресичания на завои за да си запази позицията то не бяха удари ......../ много ми напомня за Култард в последната си година във Ф1 - хората ги беше страх да го изпреварят защото все ги блъскаше / предлагам Рос Браун да му даде за следващото състезание един трактор поне да не троши собствената си техника.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 00:16

 
NedkoKrastev
Krystev_at_abv.bg
Спор | Отговор
АААА забравих механиците на Хамилтън май трябва да потренират доста - второ поредно състезание го забавят повече от неговите преки съперници Добре че наваксва с агресия на пистата
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 00:21

 
veselvladi
veselvladi_at_abv.bg
| Отговор
Честита двойна победа.
Мисля ,че от тук до края на сезона ще има само два отбора.
Макларън и ферари.Ред Булите не се представят много добре в дълга серия от обиколки с износени гуми.А и Люис май си е направил изводите от миналия сезон за съхранението на гумите.
Успех на Макларън.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 00:46

 
FATboy
fatboy83_at_gmail.com
| Отговор
някои хора са разочаровани от Шумахер, както аз от тях!
човека направи невъзможното с тия меки гуми, а вие го хулите!
тоя човек можеше с едно спиране да мине, най-вероятно щеше да финишира 20-ти, то пак няма да вземе точки :Р щом с меките е карал над 30 обиколки без проблем щеше да врътне 40-ина кръгчета с твърдите!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 01:14

 
ivajlo
| Отговор
честито на всички печеливши и губешти и най вече на зрителите, голямо шоу беше много щеше да ми е интересно и все още се чудя какво щеше да стане ако алонсо беше успял да изпревари хамилтън в обиколката повече която направи? според мене алонсо щеше да е първи защото единствения по бърз от него беше бътън но на него нямаше да му разрешат да изпревари хамилтън за да се бори с алонсо :/ а гумите на хамилтън нямаше да му позволят да се бори за първото място в крайна сметка много добро състезание , а за другия път можем да си пожелаем по-малко трафик пред по-бързите, повече издържливост за по-трошливите и повече късмет на който му липсват кадърни рейс инжинери

П.С.: дано инжинерите не ги взимат от ТУ-Варна (малко самоирония никога не е излишна)
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 01:24

 
Докато гледах си мислех, че сега вече нямам избор освен да призная, че забраната на дозареждането е била смислена и че благодарение на нея стават интересни състезания. След това се замислих - защо това състезание беше толкова интересно? С какво беше различно от останалите (сухи) тази година? Отговор: многото спирания в бокса. В крайна сметка от там дойде непостоянното темпо на болидите, благодарение на което гледахме изпреварвания.
Сега мога да кажа, че съм още по-сигурен, че дозареждането е нещо необходимо.

Иначе дадох "великолепно". Поздравления за Макларън, въпреки, че поне 10 пилота показаха каране, достойно за подиум.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 02:16

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Радо: Многото спирания в бокса се дължаха на гумите. Състезанието се получи, защото меките гуми караха малко, твърдите държаха. Това, което ни трябва е просто гуми, които да отговарят на имената си, а не презареждания
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 02:20

 
@drJeckyll: Аз по-скоро бих казал, че твърдите не държаха, а меките съвсем не държаха
Но и така да е, забраната за дозареждане стимулира каране на дълги стинтове и пазене на гумите.
Не съм съгласен и за това, че си отговарят на името, понеже на теория меките трябваше да са забележимо по-бързи поне за няколко обиколки и това да е причината да се използват, а не защото е задължително или защото не са останали твърди.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 02:34

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Радо: Казах, че ни трябват такива, които да си отговарят на името, а не че сега са такива.
Забраната за презареждане ни донесе реплики като: "Трябва ли да изпреваря Дженсън за да спечеля състезанието", "Тези преди нас няма да спират. Пробвай изпреварване". Истинско изпреварване, а не чакане някой да влезе в бокса.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 06:53

 
Kamen
soletka__at_abv.bg
Спор | Отговор
За Шумахер ще кажа, че сам си съсипа гумите ! Като излезна от бокса избута Кубица по брутален начин, при положение, че той вече беше до него и беше по-бърз, но това си е Шумахер! А за състезанието беше великолепно!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 10:07

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Абе да ви кажа не разбрах стратегията на Мерцедес и на Шумахер защо влезе в бокса 3 пъти до 30 -тата обиколка ?
Та направи невероятен старт и влиза в бокса 3пъти толкова ли бързо му свърши ресурса в гумите незнам ,но адски много се разчаровах мисля че им беше грешна стратегията като цяло при положение че пилотите в челото спряха 2 пъти ,
А иначе страхотна надпревара Хамилтън показа кой е по-добър,Алонсо и той кара добре макар и да не го харесвам добре се справи далеч далече по-добре от Маса ,Маса нещо изстина като че ли няма хъс в него ,нещо просто се губи с това ферари из форс индията голям зор докато мине ,Уебър загуби най-много при положение че имаше чисто нови гуми ,защо не влезе по-рано никои няма да разбере ,отново ще има спекулации и т.н. ,излизам с мнение че Фетел е на първо място в отбора ,Адски много неочаквах 2-на победа за любимият ми отбор ,и тази неделя видях шанса Хамилтън отново да спечели Титлата което ще е невероятно в историята на Ф1 ,а за мене (rock),Валенсия според мен ще е аналог на Бахрейн да се надяваме че не
Съзтезанието беше найстина много яко ,и останах доволен
особено от факта че РедБул почнаха да губят предимство което значи че изостават ,МакЛарън се справят страхотно добре и вършат страхотна работа само като видях че Хамилтън ще влезе преди Алонсо в бокса и разбрах че ще спечели ,а иначе преди това като влязоха двамата веднага изтръпнах защото бокса на Ферари бе
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 10:36

 
Мак
| Отговор
Aбе хора защо всички говорят за втора двойна победа на Макларън те са ТРИ двойни победи Китай Турция и Канада.Честито на всички фенове на Макларън,жалко за Уебър,очеизбождащо е че бутат с всички сили Фетел но....Господ си знае работата.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 16:32

 
ceckov
ceci0715_at_abv.bg
Спор | Отговор
@cho: Аз също мисля,че Алонсо беше победител ако на 3 пъти не му беше попречил трафика.Иначе състезанието биваше
П.С. Несъм фен на Алонсо,но трябваше да спечели това състезание
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 16:46

 
Tsvetan
yordanov17_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Kamen: Място си му остави заразлика от кубица за следващия завой ти какво искаш да го пусне да мине ли? това да не трули
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 19:37

 
jojovi4
| Отговор
Много се радвам,че Шумахер се заварна-все пак има доста хора,които сега се запознават със спорта,не са имали възможност да се насладят на мръсните му номера.Има още толкова много старта до края на сезона-сигурен съм,че ще изкара целия репертоар познат ми оше от 94-та!
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 14/06/2010 21:08

 
McLaren FEN
| Отговор
Момчета приказвате глупусти като говорите че са бутали Фетел напред. Чесно казано аз никак не го харесжам, но представете си какво щеше да стане, ако го бяха вкарали в бокса когато имаше 12 сек. преднина. Тогава той щеше да кара 30 обиколко с меките гуми и в края на състезанието щеше да последва съдбата на Шумахер.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/06/2010 21:14

 
NedkoKratsev
Krystev_at_abv.bg
| Отговор
@McLaren FEN: Уебър нямаше шанс за победа, но с преднината, която имаше ако беше направил 1 бокс повече от Фетел щеше да е пред него. Т.е. , докато му работеха ОК твърдите гуми влиза и сменя с другия си нов чифт твърди и продължава да тича напред, 5-10 обиколки преди финала още един бокс меки гуми и финишира на 2-3 място. Смятам че такава стратегия щеше да му е удачна още повече че всички други върнаха газта защо им се разпаднаха задните гуми. Но аз не съм недоволен така Маковете имат двойна победа
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/06/2010 14:52

 
Ивелин Бинев
ivo_binev_at_abv.bg
| Отговор
@jojovi4: Добре,че е той и още 2-ма 3-ма че да се гледа този спорт,че иначе незнам.Когато Хамилтън взлезе във Ф1 много го мразех,все му излизаше късмета,все нещо мишкуваше и накрая печелеше.Но от извсестно време му се кефя много.Фен съм на това как се бута в бокса,как прави няколко маневри да защити позиция и как изпреварва там където никой не вярва,че може да има изпреварване.Ако ги няма тези неща незнам дали ще има ново поколение фенове.Все пак трябва да има нещо което да те грабне от пръв поглед.
На кое да се кефя - на Марк Уебър ли?Да добър пилот пилот е умее да държи булида в състезателна линия,умее да си пази гумите и да пести гориво.На тези негови умения може да се кефи някой специалист.Изчезнат ли тези като Шумахер,Хамилтън и Алонсо ще изчезне и Формулата.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/06/2010 19:37

 
Tsvetan
yordanov17_at_abv.bg
Спор | Отговор
@jojovi4: Ако си толко обективен заначи и Сена, Хамилтън , Алонсо и т.н.... трябва да са в твоя списака с мръсни номера
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/06/2010 20:53

 
jojovi4
| Отговор
Tsvetan,Хамилтън отдавна е в този списък-мога ли да забравя как блъсна Маса в последното състезание в Бразилия,когато се решаваше титлата?А другия,испанеца е още по-долен,но ще се въздържа от коментари по негов адрес понеже знам,че ти е любимец-все пак трябва да се уважаваме тук!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 15/06/2010 21:16

 
МЕДО
MEDO_BG_at_ABV.BG
| Отговор
МЕДО абе по долен от шумата май не е емало ,но пак сега всичко му се въща. толкова е нещастен .НОсе чудя момчета дали алонсо съжалява че се махна от стрелите(на подиума толкова му бе виснал носа че... .Сега браво на маковете само така да мачкат БРАВО.!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 16/06/2010 21:14

 
Ивелин Бинев
ivo_binev_at_abv.bg
| Отговор
@МЕДО : Защо,да му се връща колега?Данеби да са му отнели титлите
А за Алонсо си мисля,че е останал с обеждението,че 2007-ма Хамилтън го побеждаваше заради превилегийте си в отбора на Маковете.И сега му става ясно,че не е само там причината
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 17/06/2010 11:42

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729