Кой трябваше да получи новото предно крило в Ред Бул? (анкета)

10/07/2010 22:18, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1271/2939 прочита, 38 коментара

 


Ред Бул отново разбуниха духовете с едно решение, което може би не трябваше да бъде взимано. В третата тренировка предното крило на болида на Фетел просто се откачи. От отбора казаха, че няма да има проблем в квалификацията, но малко по-късно разбрахме, че всъщност в Ред Бул имат само две нови предни крила. Очевидно това върху болида на Фетел се счупи и не можеше да бъде използвано.

По-странното, е че Кристиан Хорнер е взел решение крилото поставено върху болида на Марк Уебър да бъде преместено върху болида на Себастиан Фетел. Разбира се в интерес на отбора е да реши как най-добре да преразпредели силите си за да спечели най-много точки, но при очевидното предимство на Ред Бул дали не беше по-правилно просто да не използват новото предно крило и на двата болида? Според Хорнер новото крило не носело повече скорост, а просто било повече до усещане от страна на пилота.

След случката в Турция, когато след инцидента между Уебър и Фетел от отбора първо хвърлиха вината върху Уебър, а после решиха, че и двамата са виновни сега у доста от феновете остава убеждението, че Ред Бул си имат пилот номер 1.

До момента двамата пилоти на Ред Бул имат еднакъв брой победи и еднакъв брой първи позиции. Фетел води на Уебър с 12 точки, но поведе едва в последното състезание, когато Уебър не завърши заради катастрофата с Ковалайнен. Това внася още съмнения относно думите на Хорнер, че решението му е базирано на позицията в шампионата и представянето в третата тренировка, когато разликата между двамата му пилоти беше едва 0.034 сек:

Basically it is a team decision. The drivers don't specify the car. They never have and they never will. So it was a team decision. Adrian wanted to run the wing and based on the fact that the wing was to be run, then I have to make a decision as to which car it will run on. And obviously the logical position, based on championship position but also P3, was that is went to on this occasion Sebastian.


И така време е да задам въпроса:

Кой пилот в Ред Бул трябваше да получи новото предно крило?

Марк Уебър
62.91% (95)
Себастиан Фетел
23.84% (36)
Никой
13.25% (20)



Още от сезон 2010:




Коментари

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
66% никой .... стига глупости , има едно крило ,поставено на Уебър още от първата тренировка (поне така мисля) и изведнъш отбора решава да му го вземе преди квалификацията и да го сложи на съотборника му , това направо си е простотия .... и приказват за някакво усещане .... ,че той и Уебър сигурно му е било по-добре с новото ама кой ли го пита нали трябва да подпишат с Фетел до 2015 ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:19

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Jokerface: През тренировкite са пробвали новото крило и на двата болида:
Цитат:
Both drivers tried it yesterday and one had a better preference for it over the other. And it was tried by both again this morning.

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:24

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
@drJeckyll:

Не съм се изразил правилно и за това става объркване ,исках да кажа ,че Уебър си е карал с него (едно крило за него и едно за съотборника му , но изведнъш стават две за Фетел) и му го взимат защото на съотборника му се чупи, а за по добрите резултати на Фетел си е направо глупост , то ако беше така Уебър щеше да си поиска старото крило и да си кара с него ,още преди да му го вземат ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:31

 
подкрепям отборното решение това си е тяхно право , да не би Хамилтан и Алонсо да не се ползват от подобни решения
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 10/07/2010 23:32

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
А и още нещо ,сигурен съм ,че от Редбул са били сигурни ,че ще спечелят квалификацията , независимо с какво предно крило са, сега друг въпрос е с кой пилот искат да я спечелят ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:34

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
@ani:

Какво ползват те ,че някоя част не е разработена защото е нямало време ли ? .... нещата са доста различни в този случай и досега не са правили такива действия и от двата отбора с цитираните от теб пилоти ,а доколкото чух днес Маса е с нещо различно в задното окачване което ще е готово за Алонсо в другото състезание ( забравих какво беше)
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:38

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Jokerface: Капака на скоростната кутия, но там проблема, е че не може да бъде сменен заради ограничението от 4 старта с една скоростна кутия. Промяната е заради новите изпускателни тръби и дифузьор с обдухване.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:41

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
@drJeckyll:

Да , мерси за инфото,вярно ,че му трябваше още едно състезание за да я смени
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:45

 
да такмо това си мисля , че старите лисици от Ферари и Макларан ще си кажат какво ново има по колите им и на кого първо са го дали, това да не са новаците от Ред Бул
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:51

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@ani: Репортерите в бокса не спят.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:54

 
Snoopkata
helico_at_abv.bg
| Отговор
Съгласен съм с Жокерчето. Който чупи - купи. Или перефразирано, който чупи - кара със старо (щом няма ново резервно). Ред Бул почнаха да се държат като Ферари по времето на Шуми - Баричело...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 10/07/2010 23:55

 
то лесно се вижда предното крило ама то не е всичко нали
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:56

 
ами то така се печелят титли
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 10/07/2010 23:59

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@ani: Препоръчвам ти да слушаш коментар на някоя телевизия, която има репортер в бокса. В момента, в който механиците започнат да работят нещо по болида хората отиват и гледат какво се случва.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 10/07/2010 23:59

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
@ani:

Дано я спечелят (така се казва,не ги подлрепям ) , че иначе само ще оставят лошо впечатление в очите на феновете и ще са без титла , което ще е провал
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:01

 
ами аз гледам от 25 години вече ама никога не сам виждала някоя телевизия да дава всичко от близак план , защото следващия пат едва ли ще има репортер в бизост до боксовете
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:07

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@ani: Не говоря за картина, а за репортер. Има разлика. Справка видео архива и слушай Тед Кравиц, който е репортера на BBC в бокса. Той каза за предното крило още на десетата минута от квалификацията.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:11

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
@ani:

Със сигурност няма да видиш , защото е забранено да се излъчва от близо ,но да гледат репортерите ,не е забранено и всичко що видят излиза в статии или коментар по време на преките предавания
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:11

 
Jokerface
аз също не сам фен на Ред Бул , ама тази година си имат най_ добрата кола не лоши пилоти и нека си я вземат , макар да си мисля ,че с тази демокрация която цари в отбора май са на пат да я загубят
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:12

 
да със сигорност предното крило го видяхме всички(не е малко лесничко се вижда )
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:16

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
@ani:

Интересно щом мислиш ,че си го видял/а по тв-то , кажи каква точно е разликата м/у двете крила на Редбул ?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:20

 
имат и видима разлика но не това имах предвид а това ,че предното крило е основна и видима част от конструкцичта лесно забелижима и се разбира на коя кола я има ,ама има много не лесно видими нови части който дори и пилотите не са наясно и си ги значт инжинерите и конструкторите и ако нямат достатъчно време да ги разработят са на разположение само на водещич пилот (като Алонсо и Хамилтон)
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:45

 
www.originalni.be - FUTBOLNI FLANELKI ZA SVETOVNOTO PURVENSTVO 2010
nikollas_h_at_abv.bg
| Отговор
АБСОЛЮТНО НИКОЙ НЕ ТРЯБВАШЕ !!!!!!!!!!!!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:57

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
Така е има доста верни работи в постати , а това за водещите пилоти според мен си напълно правилно, но такива действия няма при тях каквито има в Редбул ,а и виждам идентично представяне на пилотите им , а при Ферари специално Алонсо си е твърдо по бързия пилот ,което се вижда ясно
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 00:57

 
имаме една поговорка ,,Който плаща той поръчва музиката" това се отнася както за Алонсо(има си добри спонсори) така и за Ред Бул (те си плащат те си решават на кого да е крилото)
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 11/07/2010 01:05

 
а Алонсо и Уебар не ги харесвам - те са най -големите мрънкала в грифа
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 01:09

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Абе нека аз много се радвам нека да ги настървят че да им е още по зор докато От РедБУл чакат В МакЛарън да стане инцидента то в РедБул няма да има отървия до края на сезона
Нямам търпение да видя натрити носове и счупени ауспуси щом електронна система засича на еднакво налагяне в издишането ето защо и Фетел довлачи болида си на едно мин.съзтезание тези РедБули са супер неиздръжливи предполагам че те даже не са очаквали да доминират този сезон ,но пък не са и очаквали от почти всички Пол-позиции да са поназаде в класирането ,Алонсо поне показва че Ферари са в играта а Парадокса е Маса изостава като Шумахер от Розберг всеки с проблема си ,Та както и Уебър който за Миг беше един от Фаворитите а сега е със старото Шаси на Фетел и а новото му крило е пак при Фетел аз лично виждам фаворит в РедБул а при такива ощетявания по болида си е доста болезнено за един пилот .
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 03:29

 
IHI
jpetkovbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
смешен и жалък ход от страна на Ред Бул също както и обясненията на Хорнер
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 07:34

 
Както каза Рос Браун най-справедливо щеше да бъде да го дадат на отбора на Мерцедес новото крило ,за да не се карат.
Хи ,Хи ,Хи.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 08:23

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Иначе казано пак се издъни управлението в Редбул , а толкова тръбяха , че едва ли не ще има проблеми в Макларън.Да вземат да го приключат този театър и да кажат 1-Фетел 2-Уебър и да няма сръдни.Защото това което се случва може да се определи като грешки на растежа и тези грешки може да им струват и двете титли което за мен като фен на Макларън ще е супер
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 09:21

 
@IHI: Определено! Ако Доминикали беше следвал логиката на Хорнер, то на Монако трябваше да вземе шасито на Маса и да го даде на Алонсо, който определено беше по бързия пилот, но никой не му е виновен, че смаза болида си!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 11:42

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Hill: Както каза и самия Хорнер, Фетел не е счупил предното крило. Просто е имало повреда. А това е различно от удара на Алонсо в Монако.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 11:46

 
@drJeckyll: Док,не казвам, че Фетел има каквато и да е вина, по-скоро лош късмет, но за мен не е правилно този лош късмет да се прехвърля върху Уебър. Ако говорим за вина, то тя определено е на Хорнер. Винаги е имало и ще има втори пилот. Няма нужда да се опитват да ни убеждават в противното. Интересно ми е също, как решиха проблема в колата на Хамилтън, а в тази на Бътан не? Иначе поклон пред Биците за невероятните им постижения, но поне на мен Хорнер ми звучи като закъсняла за час ученичка
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 13:02

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Hill: Относно Бътън можеш да прочетеш тук:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85157
Сам казва, че сутринта (FP3) болида е бил OK. След това обаче в квалификацията вече не е било така.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 13:09

 
Мак
| Отговор
@ani: Айде стига ви е вадил очите Хамилтън това го правиха от Макларън миналата година по простата причина че от карането на Хейки нямаше как да разберат дали новите компоненти действат .Факт неоспорим е че Хейки беше слаб пилот и беше нормално да залагат малко повече на Хамилтън,но тази година да е имал нещо повече от Бътън още повече напоследък камерите доста често засичат шефа Уитмарш до кокпита на Бътън преди състезание/не до това на Хамилтън/
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 17:45

 
Мак
| Отговор
@Hill: До колкото разбрах са обърнали повече внимание на колата на Бътън от колкото на Хамилтън това го пише в клуб s1 пък и Хамилтън не е толкова претенциозен той просто може да кара.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 17:55

 
Мак
| Отговор
Фетел вчера пееше УАКА, УАКА но днес много сериозно се наака.Поздравления за Уебър,за пореден път доказа че е боец.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 11/07/2010 17:58

 
... in the shadow
| Отговор
@Мак: е как пък реши, че е непретенциозен?! логично е, както се държи на пистата, така да се държи и в пита, а това значи само едно, претенциозен и нахален. Всъщност, нахален е доста меко казано, той си е просто нагъл. А и е абсолютно ясно, че Бътън е номер 2. А това, че в отбора нямало номер едно, е игра на думи. Отговора на въпроса кой е номер две, автоматично отговаря ан въпроса кой е номер едно.
Предното крило трябваше да си остане на колата на Уебър, най-малкото защото, риска да се загубят настройките при смяната на този елемент го има и воъбще не бе за пренебрегване. Може би си позволиха да рискуват, защото преднината им пред другите е доста се оказа доста сериозна, между другото.
От друга страна пък, благодарение на скандала, гафовете на Алонсо останаха на заден план, а неговите издънки просто бяха за Златен скункс!
Слабия старт, задминаването през шикана без връщане ан позицията, поредното оплакване ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/07/2010 12:06

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729