Ферари се разминаха с по-голямото наказание

08/09/2010 19:11, Огнян Тенчев (drJeckyll), 951/1986 прочита, 67 коментара

 

Според първата информация от президента на Италианската Моторспорт Федарация, след заседанието на WMSC решението на FIA е да не се налагат други санкции на Ферари.

Според информацията също така ще има преразглеждане на правилата за отборните заповеди. Това вече се потвърди от изявлението на FIA (цитирано по-долу).

Веднага след състезанието комисарите на пистата им наложиха глоба от 100 000 долара.

Решението на WMSC за наказанието на Ферари e?

Леко
54.60% (95)
Правилно
36.78% (64)
Тежко
5.17% (9)
Не ме вълнува
3.45% (6)


Обновено на 08/09/2010, 22:02:
Изявлението на FIA след заседанието:

On 25 July 2010, at the Grand Prix of Germany, the Stewards of the meeting found an infringement by the Scuderia Ferrari to the prohibition of team orders interfering with a race result and then decided to impose a fine of 100,000$ and to forward the dossier to the World Motor Sport Council for further consideration.

The Judging Body of the World Motor Sport Council held an extraordinary hearing in Paris on 8 September 2010 to examine this matter.

After an in depth analysis of all reports, statements and documents submitted, the Judging Body has decided to confirm the Stewards’ decision of a 100,000$ fine for infringing article 39.1 of the Sporting Regulations and to impose the payment of the costs incurred by the FIA.

The Judging Body has also acknowledged that article 39.1 of the Sporting Regulations should be reviewed and has decided to refer this question to the Formula One Sporting Working Group.

The full decision will be available on the website www.fia.com on 9 September 2010.

Proceedings

In March 2010 at Bahrain at the initiative of the FIA President, the World Motor Sport Council adopted a new transitional disciplinary procedure, in order in particular to ensure the separation between the prosecuting body and the judging body. At the General Assembly on 5 November 2010, a more global reform of the FIA judicial system will be submitted for approval, including in particular the creation of an International Tribunal which will exercise the disciplinary power in the 1st instance in place of the World Motor Sport Council.

In application of this new procedure, previously applied within the context of the US F1 case, the FIA President exercises the role of prosecuting body. As such, he has the authority to notify any person being prosecuted of the grievances brought against him and to submit the matter to the Judging Body of the World Motor Sport Council, chaired by the Deputy President for Sport, Mr Graham Stoker.

The Deputy President for Sport has the power to proceed with an investigation and, within this context, to designate a reporter from among the members of the World Motor Sport Council.

In the present case, the Deputy President for Sport designated Mr Lars Österlind, a member of the World Motor Sport Council, as reporter. Mr Österlind’s report was forwarded to the Scuderia Ferrari Marlboro as the party being prosecuted.

Prior to the hearing, the members of the Judging Body of the World Motor Sport Council received all the documents in the case, including the observations submitted by the Scuderia Ferrari Marlboro.

The FIA President did not attend the hearing but was represented by Maître Jean-Pierre Martel from the law firm Orrick Rambaud Martel.

The hearing before the Judging Body of the World Motor Sport Council, assembled on 8 September 2010 in an extraordinary meeting, was chaired by the Deputy President for Sport and allowed the hearing, in person, of Mr Stefano Domenicali, Team Principal of the Scuderia Ferrari Marlboro, assisted by lawyers, Mr Henry Peter and Nigel Tozzi. The World Motor Sport Council had the possibility to join the drivers Mr Fernando Alonso and Mr Felipe Massa via video conference.

Обновено на 08/09/2010, 22:03:
Изявлението на Ферари:
Ferrari has taken note of the decision of the FIA World Council, relating to the outcome of this year’s German Grand Prix and wishes to express its appreciation of the Council’s proposal to review article 39.1 of the Formula 1 Sporting Regulations, in light of what emerged during today’s discussions.

Now, all the team’s efforts will be focussed on the next event on track, when the Italian Grand Prix takes place at Monza this weekend.


Още от сезон 2010:




Коментари

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ами да то това се очакваше МАФИА да си подпомагат подлогите,ех тия пари какво ли не правят,дори и пилоти шампиони правят.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 19:21

 
Vasko
vasillazov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз не очаквах по-различно решение...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 19:37

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Ако това е вярно всичко губи смисъл ! Ферари ще си редат кой да 1 и кой 2 независимо кой колко е добър !
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 08/09/2010 19:46

 
Петър
| Отговор
Наказанията, трябва да се регламентират предварително за да не се чудим леко ли е наказанието или тежко, колко голямо е провинението и колко са 100 000 долара. Има провинение има и наказание, комисарите са по компетентни и затова го оценявам като правилно.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/09/2010 19:47

 
Факт. Наказанието вече беше наложено. Малко или не, това е положението. От тук нататък трябва да се преразгледат правилата...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 19:51

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@Петър: @rbr: Напълно споделям мнението на двама ви! Всяко рзлично отсъждане би довело до нови спорове и противоречия! Така или иначе е ясно, че всеки пилот има клауза в договора си, за подчинение по един или друг начин на заповеди от бокса!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 20:01

 
Моето предложение за промените в правилника: всяко споменаване на думата "спорт" да се премахне.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 08/09/2010 20:05

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Все още чакам да излезе решението на WMSC, но това, което се набива на очи е "последователността" на FIA. През 2002 година заповедите бяха разрешени, но Ферари бяха глобени с 1 милион долара. През 2010 година заповедите са забранени, но глобата е 100 000 долара.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 20:26

 
Alonso
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
@Петър: Че кой не го прави...а и отдавна си личи кой е по - добър в отбора...Даже според мен в повечето отбори е решено кой кой е...
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 08/09/2010 20:28

 
Alonso
mondrio_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Alonso: Обърках...отговора е към @Илиян:
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 20:29

 
BigFatLiar
boiadzhiew_at_abv.bg
| Отговор
Мен повече ме интересува дали тези 100к долара за напред ще откупуват правото за отборните заповеди... т.е. 100000 в касичката на фиа и хоп разрешена отборна заповед за състезание. Че то печеливш бизнес бре. Трябва да измислят нещо не само сега за Ферари, но и за в бъдеще. Майната им вече на Ферари, разбрахме че им се размина. Майната им и на феновете, които остават излъгани
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 20:33

 
Петър
| Отговор
@BigFatLiar: Ако заповедите са по дискретни, може да се размине и без пари
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 20:39

 
Ако, е вярно, това е лошо за спорта. Наистина странна непоследователност! Но нека чуем/видим изявлението и мотивите зад него.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/09/2010 20:43

 
Leonov
leonnov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ако няма наказание за какво се събират там? Да го бяха обявили без да се срещат в Париж.... док беще изброил трите възможни наказания (пари,условна,отнемане на точки) ... а то се оказа че има четвърти вариант... да няма никакво.... Добре за тях, лошо за нас.... ще гледаме нагласени жалки постановки... и какво точно означава "от тук нататък трябва да се разгледат правилата" нали за това са правила, целта им е като се нарушат да се определя наказание... незнам какво да напиша вече защото се придържам към добрия тон и цензурата, но това не ми харесва...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 08/09/2010 21:15

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@formula: Няма какво да слушаме и гледаме,отново ни излъгаха както ни лъжат и националите,вижте колко много си приличат МАФИА и БФС,да ги цункаш направо,такъв кеф ти правят с решенията си и подкрепата на едни и видимата ненавист към други.И за какво го правят това?Отговора е само един,за пари ли?Неееее за много пари.Отдавна е ясно че вече няма спорт никъде и на всякъде играят паричките.А сега как ми се иска да ги благославям ама ще си запазя благословията,че то и нерви не ни останаха на някой вече от простотията и ла*ната дето се сипят върху нас феновете и стоят и ни гледат в очите и продължават да ни лъжат,ей на това му се вика безгранична наглост
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 21:16

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Leonov: За съжаление не пазя документа на комисарите от състезанието, но съм почти сигурен, че там се казваше, че ги глобяват за нарушение на 39.1, а за 151c ги пращаха при WMSC. Според мен щом глобата остава това означава, че има нарушение на правилата. Защо обаче няма последващи действия относно 151c се надявам да разберем от решението на WMSC. Ако глобата пък е по двете обвинения, то FIA доста са свалили мизата спрямо 2002 година А казват, че имало инфлация ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 21:21

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Ех Док в момента има само едни щастливи мижитурки на планетата,нема казвам кой са че се засягат бързо,ама как ли са се олендзили сега и потриват доволно ръчички.Ама аз бих им казал само едно "всичко се връща" и нека си спомнят тая година в Малайзия
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 21:27

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Изявлението на Ферари:

"Ferrari has taken note of the decision of the FIA World Council, relating to the outcome of this year’s German Grand Prix and wishes to express its appreciation of the Council’s proposal to review article 39.1 of the Formula 1 Sporting Regulations, in light of what emerged during today’s discussions.

Now, all the team’s efforts will be focussed on the next event on track, when the Italian Grand Prix takes place at Monza this weekend."
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 21:44

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Изявлението на FIA:

"On 25 July 2010, at the Grand Prix of Germany, the Stewards of the meeting found an infringement by the Scuderia Ferrari to the prohibition of team orders interfering with a race result and then decided to impose a fine of 100,000$ and to forward the dossier to the World Motor Sport Council for further consideration.

The Judging Body of the World Motor Sport Council held an extraordinary hearing in Paris on 8 September 2010 to examine this matter.

After an in depth analysis of all reports, statements and documents submitted, the Judging Body has decided to confirm the Stewards’ decision of a 100,000$ fine for infringing article 39.1 of the Sporting Regulations and to impose the payment of the costs incurred by the FIA.

The Judging Body has also acknowledged that article 39.1 of the Sporting Regulations should be reviewed and has decided to refer this question to the Formula One Sporting Working Group.

The full decision will be available on the website www.fia.com on 9 September 2010.

Proceedings

In March 2010 at Bahrain at the initiative of the FIA President, the World Motor Sport Council adopted a new transitional disciplinary procedure, in order in particular to ensure the separation between the prosecuting body and the judging body. At the General Assembly on 5 November 2010, a more global reform of the FIA judicial system will be submitted for approval, including in particular the creation of an International Tribunal which will exercise the disciplinary power in the 1st instance in place of the World Motor Sport Council.

In application of this new procedure, previously applied within the context of the US F1 case, the FIA President exercises the role of prosecuting body. As such, he has the authority to notify any person being prosecuted of the grievances brought against him and to submit the matter to the Judging Body of the World Motor Sport Council, chaired by the Deputy President for Sport, Mr Graham Stoker.

The Deputy President for Sport has the power to proceed with an investigation and, within this context, to designate a reporter from among the members of the World Motor Sport Council.

In the present case, the Deputy President for Sport designated Mr Lars Österlind, a member of the World Motor Sport Council, as reporter. Mr Österlind’s report was forwarded to the Scuderia Ferrari Marlboro as the party being prosecuted.

Prior to the hearing, the members of the Judging Body of the World Motor Sport Council received all the documents in the case, including the observations submitted by the Scuderia Ferrari Marlboro.

The FIA President did not attend the hearing but was represented by Maître Jean-Pierre Martel from the law firm Orrick Rambaud Martel.

The hearing before the Judging Body of the World Motor Sport Council, assembled on 8 September 2010 in an extraordinary meeting, was chaired by the Deputy President for Sport and allowed the hearing, in person, of Mr Stefano Domenicali, Team Principal of the Scuderia Ferrari Marlboro, assisted by lawyers, Mr Henry Peter and Nigel Tozzi. The World Motor Sport Council had the possibility to join the drivers Mr Fernando Alonso and Mr Felipe Massa via video conference."
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 21:47

 
Alonso
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
и най-накрая едно решение на МАФИА в наша полза (happy)
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 21:50

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Alonso: Честно казано не виждам и до момента решението да е в нечия полза ...

Дано утре като публикуват пълното решение да получим повече отговори, защото от тези изявления става ясно, че някой си е измил ръцете.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 21:56

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Alonso: Абе какво едно бе,майко мила вие Алонсистите сте много слепи и ограничени хорица бе,знаеш ли от какво ме беше срам най-много когато Пилето караше за тия червени дри*ни,именно че кара за тях и това което се случи 2002 на А1-ринг,че то тогава чак Шумахер се почувства засрамен от това което стана бе.Ама верно вие не помните сега когато вашия любимец кара за тия мърди колко ги бутаха тогава.За това ако обичаш не ми говори че веднъж решили и във ваша полза ДРАЗНИИИИИИИИИШ ЯСНО.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:00

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Някой ли ясно е кой си ги мие,ама то не му е за първи път де и още колко ще има в името на парите.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:01

 
noname
| Отговор

The FIA is to review the rules relating to team orders in Formula One racing after its World Motor Sport Council (WMSC) decided on Wednesday to impose no further sanction on Ferrari for their controversial one-two finish in July’s German Grand Prix.

Hockenheim stewards fined Ferrari US 100,000$ for imposing team orders and bringing the sport into disrepute after Felipe Massa moved aside to let team mate Fernando Alonso win the race.

Following a special hearing in Paris on Wednesday afternoon, the WMSC decided that decision should stand.

More to follow.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:10

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@noname: Ако цитираш нещо слагай източник ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:15

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@Тодор Тодоров: За Австрия, напълно те подкрепям! Михаел нямаше нужда от такава помощ тогава. Так или иначе, щеше да спечели титлата. От Ферари тогава прекалиха, презастраховаха се и лепнаха доста тъмничко петно, върху имиджа на Михаел, който така или иначе не беше много светъл. Между другото Михаел като караше в супербайк, ти гледаще ли формула
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:16

 
Hugo Boss
| Отговор
Все пак не разбирам. Феновете бяха в основата да се налжи това правило, най-вече заради тяхната реакция след А1 2002г. сега в чий интерес това се отменя?
За кой се прави този "спорт"?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:17

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@in_the_shadow: По темата, по темата ... не се отплесвайте с разни ненужни спорове и обяснения кой какъв и защо моля
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:18

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Hugo Boss: Ти къде видя/прочете, че нещо е отменено?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:18

 
Hugo Boss
| Отговор
@drJeckyll: Ако това е цената на отборните заповеди, то за мен правило не съществува!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:20

 
noname
| Отговор
@drJeckyll: Сори, на официялната страница на Ф1 - www.f1.com
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:27

 
Колчо
| Отговор
Фиа за пореден път показаха на света що е то двоен стандарт и корупция. Ако беше тим Различен от Ферари сега щеше да има дисквалификации и рязяне на глави. С тази си постъпка Тод показа че не зааслужава да е президент на ФИА - Ватанен щеше да се справи доста по добре от него. Писнало ми е на Колеца от двойния аршин на ФИА и от мерките които въпросната организация взима за да докара Формула 1 до клинична смърт.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:31

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Колчо: Ми пич то спорта отдавна е в кома вече ти сега ли го проумяваш.И за да е по-нтересно всичко започна в името на това да бъдат свалени Ферари и Пилето от върха,само дето цената която плащат сега е много много солена за нас феновете,но е*и го живота не свършва с затриването на още един спорт.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:40

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Иначе казано смениха Макс с Жан , но всичко си върви по старо му ! Поне аз не чух за драстични промени в ФИА ! Какво да правят просто Ферари и Алонсо тази година няма да видят титлата ! И Алонсо е слаб и Ферари също !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 08/09/2010 22:51

 
pepistiq
petar_dimitrov2004_at_abv.bg
| Отговор
Поредното финансово решение почти реши проблема за заповедите,същото решение реши и шпионския скандал въпреки ,че тогава се говореше за изхвърляне от шампионата а не както в този случей за вземане на точки.Същото това решение беше налагано многократно при различни прояви които бяха за по сурови наказания,ами извода е парички им трябва на федерацията криза е.А и разбраха ,че със други наказания няма да постигнат нищо както се и вижда от многото случеи.(нецитирам случките мисля че са ясни на всички,няма значение на кой отбор или пилот симпатизира)Мисълта ми е че любимият ни спорт става все по-комерсиален и нищо не се прави за оспорване на надпреварите и завръщането на публиката по трибуните,факта че писта като "Спа" обявява за поредна година че е на загуба и пистите които се строят на ишлеме в близкия изток потвраждава тезата имаш ли пари си добре дошъл в спорта на чичо Бърни.Плащай си и всичко е ОК.Лошото е ,че и отборите го разбраха и затова аз подкрепям идеята за алтернативни серии,които да бъдат пълни с хора които са отдадени на спорта и които искат да се състезават на пистата а не с алчни гъзове които решават всичко в централата в Париж.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 00:11

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Относно тези финансови решения има една реплика на Сена в трейлъра към новият филм - Pure Racing - само това ме интерсува ! Единствено и чисто каране !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 00:20

 
Hugo Boss
| Отговор
Сега какво ще стане? Ще допълват и променят правилото. И следващия които изпадне в подобна ситуация като на Ферари ще го отнесе. Нещо не ми изглежда много честно и справедливо.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 00:21

 
Vasko
vasillazov_at_abv.bg
Спор | Отговор
А дали Ферари не са направили сделка с ФИА?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 09:19

 
Nasko85
nasko85_at_gmail.com
Спор | Отговор
Дано да гръмнат двигателите и на двете ферарита на Монца.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 10:13

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Nasko85: Няма смисъл от злоба Когато има да става нещо то ще стане и колко аванти да им пуска ФИА те ще се оакат
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 10:43

 
IHI
jpetkovbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Карлос Гарсия, който е председател на испанската автомобилна федерация е обяснил в интервю мотивите ФИА да не накаже по-строго екипа на Ферари.
"Ферари са казали на Маса, че Алонсо е по-бърз от него за да го мотивират" а станалото след това "Маса ядосан от съобщението е натиснал спирачки , което води до съмненията"(за отборни заповеди)
Гарсия също така казва: - "Имах възможност да говоря с Фернандо и той не знаеше нищо" (източник)
По-голяма глупост отдавна не бях чел

Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 11:09

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@IHI: ха ха ха Дали им е разказал и приказката за червената шапчица?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 11:13

 
IHI
jpetkovbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@drJeckyll: Все едно казват "Вие сте глупаци. Станало е така както ние решим."
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 11:17

 
mertol
| Отговор
Ама много ясно какво се учудвате. Тия правила са написани възможно най-абстрактно и недовършено за да могат фиа да манипулират шампионата. Ферари сега са назад затова минават метър, ако водеха с 50 точки щяха да ги резнат 100%.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 11:33

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@IHI: Не знам кой се е ядосал и кой не, но в последните два старта Алонсо е спечелил 18 точки, Маса 24. Преди състезанието в Германия разликата между Алонсо и Маса беше 31 точки сега е 32 точки. Или иначе казано в цялата тази олелия Маса е загубил цифром и словом 1 (една) точка.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 11:36

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
Спор | Отговор
Аз ще се въздържа от коментар щото съм много ядосан
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 11:55

 
Hugo Boss
| Отговор
@gogo: Не се нервирай за глупости. Това решение на ФИА не е толкова изненадващо. Все пак става въпрос за Ферари!! Сега се чудя, ако на Монца примерно се окажат примерно 1ви Маса, 2ри Розберг, 3ти Алонсо, означава ли, че от отбора могат да наредят Маса да пропусне и двамата? Нищо, че Ферари ще вземат по-малко отборни точки.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 12:00

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Жан Тод: Нямаше достатъчно доказателства за да накажем Ферари.

"Before you say you are guilty, you need to be able to prove that you are guilty. And if you understand all the parts that have been asked, everyone has denied that it was a team order. We take notice of the decision of the World Council which has confirmed the decision of the stewards and appreciate the fact that the World Council has taken into consideration the fact that the rule has to be amended to make it much clearer. This is an important step towards transparency".

източник

Да се чуди човек тогава защо има наложена глоба ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 12:25

 
Hugo Boss
| Отговор
@drJeckyll: Наистина,ако е нямало доказателства, защо са глобени тогава? Не може да си полувиновен или полуневинен. Или е имало отборна заповед или е нямало.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 12:38

 
dune
mladen.slavov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Hugo Boss: Това много ми хареса ....
Да се чудиш при такъв вариант какво ще направят във Ферари ?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 12:50

 
Leonov
leonnov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Няма доказателства.... целия свят видя за какво става въпрос те не видяха.... това е все едно да се заведе дело от прокуратурата в съда и там да кажят ам...няма доказателства.... ми изобщо да не бяха насрочвали дата да си бяха останали с глобата от състезанието. Тях не може да им влияе общественото недоволство което сигурен съм е голямо... и може би ще видим нарочно същите заповеди от други отбори.. жалко много жалко... правилно е казал човека FIA - Ferrari International Assistance... нямам думи
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 13:10

 
Vasko
vasillazov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Няма достатъчно доказателства, но същевременно имат наложена глоба от 100 000!! Смех! Смех...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 13:15

 
FATboy
fatboy83_at_gmail.com
Спор | Отговор
@Vasko: както вчера бе написано - глобата е по друга точка от правилника!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 13:20

 
Hugo Boss
| Отговор
И коя е другата точка от правилника? До колкото знам, са наказани по точка 39.1 която гласи, че са забранени заповеди от бокса които променят класирането на пилотите.
Ако е нещо друго и съм пропуснал, то грешката явно е в мен.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 13:24

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Ех момчета колкото и да се чудите Leonov го е написал много правилно FIA - Ferrari International Assistance,но мен ми е интересно в момента къде са многобройните фенове на "Конюшнята",та да обелят някоя дума в защита на любимците им в подкрепа на биещия се в гърдите "велик" техен шампион Алонсо,защото всичко става заради неговата голяма уста и шибаната банка зад гърбът му.Ми питам се какви са Сантандер да не владеят света,колко по-големи и мощни банкови организаций има който могат да застанат зад гърба на друг пилот,е питам се защо само Сантандер и Алонсо го правят това и започвам да си мисля че Алонсо е с болен мозък и е за психиатрията,иначе защо всички му играят по свирката и банката бди над него като орлица над малкото си и му изпълнява прищявките.Ми то е ясно страда от недоизживяно децтво и се мисли за малчуган на който като тропне с крак и трябва да му се отварят райските порти.Е това ли е великия спорт на ония пенсионер дедо Бърни,на мен ми изглежда като забавачница а МАФИА са гледачките на непослушните дечурлига сред който се откроява едно много послушно копеленце и бива толерирано непрекъснато.Няма какво да се заблуждаваме и да обвиняваме само Ферари,защото всичко е по вина на голямата уста на Алонсо,но е е първия нито последния скандал дето ще е предизвикан от него.Е ако някой от вас си спомнят бях поставил въпрос "Нужен ли ни е палячо като Алонсо във тоя и без друго умрял спорт?".Е отговорите ви направо ме довършиха,продължавайте да се питате защо.
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 09/09/2010 14:48

 
BigFatLiar
boiadzhiew_at_abv.bg
| Отговор
Спокойно бре младежи
Нито ФИА, нито дедо Ви Бърни ще Ви чуе, не се палете толкова.
А за Алонсо.... да устата му е голяма и ревлива, да не го харесвам, но не отричайте че притежава и доста талант
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 15:29

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@BigFatLiar: Преди 2007 може да се каже , че има талант , но от тогава насам само се оплаква и няма едно състезание да е направил , а се забърка във всички големи скандали за тези 3г.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 17:05

 
Петър
| Отговор
@Тодор Тодоров: Не съм фен на Алонсо, но мисля, че употребяваш многот остър език, граничещ с добрия тон Не мисля че Алонсо заслужава това.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 21:34

 
jojovi4
| Отговор
@Петър: За какъв остър език говориш-ти чел ли си му коментарите,преди Доктора да успее да ги изтрие?Всяка втора дума му е псувня,най-лошо е обаче,когато шумахер направи слабо състезание
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:15

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Петър:
@jojovi4 :
След известно време ще има опция за игнориране на коментарите от определени хора. Така няма да ви се налага да ги чете когато има коментар от тях
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:20

 
jojovi4
| Отговор
@drJeckyll: А Док,няма проблем-аз четя всичко наред,не се нервирам вече,за половин година ги научих всички,сега просто споделих с колегата
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:32

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@jojovi4 : Ахахах добре бе всяка 2-ра дума псувня ти ме уби,явно не си влизал в един много известен и красив на думи сайт за Ф1.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:33

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@jojovi4 : А и не си спомням да съм се нервирал до момента за лошо представяне на дедо дори ако си толкова наблюдателен трябва да си забелязъл че не пиша за Пилето много много не ме изкарвай това което не съм
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:36

 
Петър
| Отговор
@drJeckyll: Не е въпроса за мен, аз също ги чета. Въпроса е за добрия тон. Може ли за един световен шампион да казваш такива ообидни думи.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:38

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Петър: Все още не е преминал границата в противен случай щеше да бъде редактиран коментара. Иначе всеки си носи последствията за думите и е в правото си да се излага както намира за добре ... култура.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:41

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Петър: Пич ти на Алонсо ако му казваш световен шампион адраве му кажи,за мен е един чудесен актьор в продуцираната сапунка от дедо ти Бърни и МАФИА.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 09/09/2010 22:55

 
Петър
| Отговор
@drJeckyll: Съжалявам че се отплеснах от темата, не съм казал че нещо трябва да се трие или редактира, просто се обърнах към човека. Сигурно пилотите във F1 не се харесват, но едва ли употребяват такива думи един за друг. Тук слагам точката на отклонението.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 09/09/2010 22:59

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729