Италия 2010 - оценете състезанието

12/09/2010 16:31, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1370/6057 прочита, 69 коментара

 

Състезанието за Голямата Награда на Италия завърши. Какво мислите за него?

Състезанието в Италия беше?

Ужасно
2.37% (5)
Скучно
7.11% (15)
Горе долу
20.85% (44)
Интересно
35.55% (75)
Великолепно
34.12% (72)


Още от сезон 2010:

Коментари

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Отличен старт на Бътън и нищо запомнящо от Алонсо !
Трябва Алонсо да целува ръцете на механиците си!
Рейтинг: [0|4|0.00] 0 / 4

Публикуван на: 12/09/2010 16:36

 
BigFatLiar
boiadzhiew_at_abv.bg
| Отговор
Честито на ферари за победата, но наистина нищо запомнящо се не се случи. Може би защото имах чувство че състезанието свърши за 1 час
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 16:39

 
jojovi4
| Отговор
@Илиян: Как пък само на теб не ти омръзна да лаеш?!Какво трябва да направи за де е запомнящо за теб?!Гласувай там и баста!
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 12/09/2010 16:47

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
Много бързо състезания, по едно време гледам 48-ма обиколка и викат Фетел не е спирал в бокса смятам гледам и си викам абе то има още 5 обиколки, и се сетих за Шумахер и прословутото му финиширане в бокса
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 16:47

 
abix
abixbg_at_gmail.com
Спор | Отговор
Интересно състезание като за стандартите на съвременната формула, но с прекрасен резултат Alonso си взе победата с последния двигател.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 16:49

 
@Илиян: Илияне ти явно нищо не разбираш от формула едно! Сега е момента ти и всички които мразят Алонсо да млъкнат.
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 12/09/2010 16:50

 
pruckata
ferdika_at_email.bg
| Отговор
Велик Алонсо! Това с двигателя на Фетел беше съчинение за да може Уебър да мине пред него. ОТБОРНИ ЗАПОВЕДИ В РЕД БУЛ!!!
Рейтинг: [1|3|0.08] -1 / 3

Публикуван на: 12/09/2010 16:53

 
@originalni: Тогава поне да се беше доближил до Бътан след втория пит стоп...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 16:55

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@jojovi4 : Ами да беше изпреварил Алонсо , а не да разчита на механиците си ! Съжалявам , че съм фен на така нареченото Pure Racing , а днес такова не видяхме от Алонсо !
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 12/09/2010 16:55

 
Ico
irresistible1_at_abv.bg
| Отговор
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 16:55

 
jojovi4
| Отговор
@Илиян: След две седмици ще има pure racing доставен от Хамилтън,дотогава само валериана е решение,дерзай друже.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 16:58

 
@Илиян: фен съм на друг отбор, но Алонсо си заслужи победата! Честито! Жалко, че Хам отпадна - това ни лиши от по-интересно състезание.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:01

 
Freeman
dvs75_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Илиян: Ако карането без никаква грешка 53 обиколки е нищо запомнящо се то тогава значи и Бътън нищо не направи освен старта.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 12/09/2010 17:03

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@jojovi4 : Ако ти се дрогираш си е твой проблем ! Нямам нужда от медикаменти като теб Да вярно , че единственият който се доближава до Pure Racing и да печели с каране , а не победите да зависят от това колко са бързи механиците е Люис и затова остана в Макларън , а Алонсо всяка година сменя отбори
Рейтинг: [1|3|0.08] -1 / 3

Публикуван на: 12/09/2010 17:04

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Freeman: след време единственият ти спомен ще е старта на Бътън за това състезание , а че е карал перфектно 53 обиколки отива за статистиката
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 12/09/2010 17:06

 
Freeman
dvs75_at_abv.bg
Спор | Отговор
Всеки си има своя фоворит и е нормално да иска той да спечели.
Днес беше ден за най-добрия пилот Алонсо и обратно нямаше късмет за най - подлия Хамилтън
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 12/09/2010 17:06

 
snoopy
helico_at_abv.bg
| Отговор
@Freeman: Естествено, че Бътън не направи нищо... Предпочитам той да беше отпаднал и на негово място да караше мургавият му колега. Той поне щеше да покаже хъс, а Бътън е като беззъбо куче, бит педе*ас. Уебър за пореден път проспа старта, обаче борбата му с Хюлкенберг, който не спираше да сече завоите, беше за мен най-интересното нещо от състезанието.
Прекалено бързо се извъртяха тия 53об. час и 15 минути ми се сториха като първо полувреме на мач.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:08

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Придържайте се към добрия тон. Определения и епитети към пилотите и отборите само показват културата ви. Благодаря
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:08

 
snoopy
helico_at_abv.bg
| Отговор
Извинявай, ама една лъжа не съм казал. Просто ме е яд, че Бътън е благодарен на господ и на кралицата за второто място, вместо да натиска до край за първото.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:11

 
Наблюдател
vavarko82_at_abv.bg
| Отговор
@Илиян: Илиян, наистина си болен мозък - явно гледната точка може да бъде невъобразимо различна от реалната. Нищо лично, просто от 2-3 коментара успя да ме удивиш с "очилата" през които виждаш Ф1.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:12

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Отдавна нямам фаворит сред пилотите ! Никой не ме е впечатлил от години за да ми стане любимец ! След Сена никой не ме е впечатлявал като него ! Фен съм на Макларън и съжалявам , че Бътън изпусна победата заради 0.7с по бавен бокс !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:14

 
Freeman
dvs75_at_abv.bg
Спор | Отговор
Според мен Хамилтън не заслужава титлата не затова че не може да кара / а той и неможе , днес се видя/ а защото той е като Шумахер, има хъс където на моменти граничи с лудост. Няма да използвам епитети какъв е но само той си знае дали го засърбя нещо след като провали цяло състезение на Алонсо и Маса затваряйки нарочно след медицинската кола.
Рейтинг: [0|2|0.00] -2 / 2

Публикуван на: 12/09/2010 17:16

 
jojovi4
| Отговор
@Илиян: Алонсо смени вече четери отбора,остават му още осем възможностти,през толкова отбора мина и Сена,ако не ме лъже памета.Защо просто не оставиш хората да се насладят на момента,толкова рядко се случва тази година ,погледай малко Диема фемили и се върни утре,когато сайта си е отново само за вас.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:17

 
Freeman
dvs75_at_abv.bg
Спор | Отговор
Лека вечер на всички!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:17

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Freeman: Какво общо има колата на сигурността в състезание преди еди си колко кръга с оценката на това състезание?

Престанете да разводнявате коментарите. В противен случай ще ги трия. Вече ви предупредих. Благодаря отново.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:17

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@Наблюдател: Ако онова 82 в майла ти е годината на раждане , няма как да гледа по един и същ начин формула 1 !
Това което аз съм гледал на теб са ти го разказвали или си успял да го намериш и гледаш след като знаеш резултата. Да гледаш битка между Сена и Прост , Прост и Менсъл , Сена и Менсъл без предварително да знаеш какво ще се случи няма нищо с "блестящото каране" на Алонсо днес !
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:18

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Илиян: ПРЕСТАНИ!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:19

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
За първи път тази година (поправете ме, ако греша) победата в състезанието се решава от спирането в бокса. А и не само победата, 3/4 от двубоите са решиха с преминаванията през бокса. С това състезание се връщаме към състезанията с презареждане, когато тактиката е по-важна от пилотирането. Вижте фетел какво направи, ако не беше задължителна употребата на двата вида гуми, щеше да изкара цялото състезание с чифта гуми, който беше предвиден за 15 обиколки. За мен това състезание беше интересно с това! Оцених го като интересно, със съжалението, че Хамилтън отпадна. Да, казвал съм, че не ми харесва като личност, но не мога да отрека, че в пилотирането си тази година бележи зрялост, която не виждам у Фетел, например.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:23

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@in_the_shadow: Точно с това каране Хамилтън се върна към 2007. Направи непростима грешка и това ще му струва скъпо. Е, развали ни и състезанието, защото щеше да е интересно да видим борбата му с пилотите на Ферари
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 17:26

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@drJeckyll: Док, знаеш че съм фен на Ферари, но все си мисля, че Маса можеше да остави малко място. Верно, не беше задължен и щеше най-вероятно да загуби позиция. Так или иначе, има стюарди, щом не са го наказали, значи не съм прав. Но според мен, по-точното тълкуване на инцидента е : "състезателен инцидент" вместо "пилотска грешка".
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:32

 
snoopy
helico_at_abv.bg
| Отговор
@in_the_shadow: Напълно съгласен с теб, друже.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:32

 
snoopy
helico_at_abv.bg
| Отговор
Съгласен за коментара ти за състезанието и за Хамилтън. За грешката на Хамилтън съм по-скоро на мнението на Доктора, че не трябваше да допуска контакт с колата на Фелипе.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:34

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@in_the_shadow: Не съм съвсем съгласен защото Хамилтън беше доста назад. Ако беше стигнал поне метър по-напред можеше да има някакви претенции. В случая нямаше нужда да се навира там. Ето и какво казва самия Хамилтън:
"It was clearly a mistake by myself, one of those things that happens when you're racing and you're pushing hard. I was trying to position the car in a certain way and I was too close to Massa and he clipped my wheel and damaged the car. Nothing I could do."
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:37

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
@in_the_shadow: Точно в такива случки граница между състезателен инцидент или пилотска грешка е много тънка.Така че и в твоето твърдение има истина , но такава е била преценката на рейс контрол ! Нашето е само мнение по въпроса
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 17:37

 
Alex_M
| Отговор
Прочетох три коментара на сайта на БиБиСи и разликата с коментарите тук е голяма. Хората във Велокобритания са харесали състезнието и са щастливи от факта че тази година шампионата е толкова оспорван. Миналато състезание също бе хубаво, не ми се искаше Хамилтън да печели но това е спорт все пак а не война. Дано и тук нещата се оправят и феновете да обсъждат състезанията със чуство за хумор а не гняв
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 12/09/2010 17:53

 
in_the_shadow
adams_at_tvskat.net
Спор | Отговор
@drJeckyll: Ок, признавам! Аз един път ще се изкажа положително за хами, а вие пак ще ме наврете в "бокса". Това, в кръга на шегата. Важното е, че състезанието определено щеше да е по-интересно с неговото участие, а и точките загубени тук, биха могат да имат доста скъпа цена след още 5 старта. Между другото, поредното +3 на Михаел, сащо заслужава поредната "пчеличка", при това с автомобил със спряно развитие.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 18:00

 
kozia
kozia_at_abv.bg
Спор | Отговор
Тея ферари болидите им като танкове. Който се блъсне в тях се троши а на тях нищо им няма.
Предното състезание Баричело така се натресе в алонсо и се едно нищо, сега Маса само се почеса и продължи...
Шаситата здрави, да видим двигателите
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 18:03

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Alex_M: Анкетата показва, че състезанието се е харесало. Друг е въпроса, че някои фенове се показват като футболни хулигани, но това е трагедията на българските фенове като цяло. Затова и започнах да пиша с големи букви и удивителни. Не искам да се замърсява "околната среда" и крайно време да се научат феновете на ред.

@in_the_shadow: Е ти намери в което състезание да го хвалиш
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 18:06

 
котка
| Отговор
браво на нашето момче! заслужена победа е. и не са прави тези, които казват, че битката е решена само в бокса. ами всичките тези най-бързи обиколки на фернандо? ами постоянното му темпо? красота
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 18:22

 
Todorov1983
fresh_todorov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Някой има ли инфо какво е състоянието на механика на HRT гледах инцидента и ме побиха тръпки от случилото се
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 18:42

 
Борислав Тасев
| Отговор
Знаете ли по колко двигателя остават на всеки пилот? В този сайт имаше една много хубава таблица с двигателите, но не мога да я намеря - много ви моля, дайте ми линк към нея (особено ако е актуализирана).
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 19:40

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Борислав Тасев: Просто погледни най-горе на сайта има "Сезон 2010". Освен това има актуална информация за всяко състезание - погледни най-долу на сайта.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 19:42

 
rusnakapz
rusnakapz_at_abv.bg
Спор | Отговор
Тъй като виждам,че тук наделява фенщината,а не реалноста Ви задавам този въпрос и нека който следи Формула 1 сам да си отговори. "Кога за последно победител на състезание прави най-добра обиколка в предпоследната обиколка на състезанието" и след това да коментира представянето на Алонсо.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 20:13

 
Leonov
leonnov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Честито на привържениците на Ферари заслужена победа Не ми хареса състезанието поради факта че почти всички изпреварвания се случиха в бокса...нищо запомнящо се освен старт-а.. а такъв тип тактически надпревари не ми харесват мн мн.... самия аз очаквах повече директни двубои
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 20:21

 
Борислав Тасев
| Отговор
Благодаря
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 20:38

 
killerofdoom
noobsfucker_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Freeman: "Според мен Хамилтън не заслужава титлата не затова че не може да кара / а той и неможе , днес се видя/"
Момче ако не си гледал сезона 2007ма година, когато Хамилтън беше "новак" ... моля ти се ходи и го изгледай, има го във видео архива. Недей да се излагаш с такива изказвания !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 20:58

 
Георги
| Отговор
@Илиян: Защо да целува?Това им е работата.Пак под вола теле търсите.Да беше седнал тогава един механик да кара.Ебати омразата.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 21:21

 
kozia
kozia_at_abv.bg
| Отговор
@rusnakapz: Кими правеше най-бързи обиколки не в предпоследната ами в последната обиколка докато е първи, че и водеше с 20-тина секунди.
Ако не греша коментара му след състезанието беше нещо от рода: "Опитах да намаля, но колата стана нестабилна затова отново увеличих темпото"
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 21:27

 
Leonov
leonnov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Кой кара кой не кара...това са детски спорове... на всеки интилигентен човек му е ясно че хора които "не могат" в F1 няма. За инцидента на Хамилтън... отначало си казах "много тъпа постъпка" после когато прегледах повторението видях че преди момента на удара той държеше волана навит на ляво но въпреки това не успя да го избегне, Маса можеше да направи нещо но истината е че му беше там мястото на Хамилтън особено в този завой... хубавото в случея е че запази един двигател Много заплетен става шампионата...и по-добре за нас. Видяхме и как меките гуми изкарват 300км дистанция, от което съм много изненадан...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 21:36

 
iliev72
iliyan_iliew_at_mail.bg
Спор | Отговор
Хубаво - направил най-бързата обиколка в последната обиколка !
само , че това е за статистиката.Гледам формула 1 заради изпреварванията , заради битките меджу пилотите и не водя статистика кой колко НБО има или колко изпреварвания! Самото изперварване , подготовка за атаката , самият старт - това е според мен красотата в Ф1.Ако гледате заради НБО - няма мисъл да го гледате - просто изчакайте края на състезанието и ще ви кажат кога е била НБО.
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 12/09/2010 21:38

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
Гледам и се чудя наистина ли оценявате състезанието по това дали е било хубаво или просто по пристрастие спрямо резултата на любимия пилот?

Кое за вас беше великолепното в това състезание например?
И моля без отговори от сорта на "защото еди кой си победи" или "защото еди кой си отпадна".
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 21:47

 
BigFatLiar
boiadzhiew_at_abv.bg
| Отговор
Великолепно не знам, но ми хареса как Бътън с много по-бавна кола водеше на Алонсо половин и повече състезание. Иначе след отпадането на Хамилтън и повредата на Бътън (разрушения дифузор) се видя, че състезанието си беше на Ферари. Бяха по-бързи и успяха да се наградят за това
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 21:58

 
Leonov
leonnov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Дано никой не оценява с пристрастия... аз казах какво мисля и затова дадох средна оценка на състезанието... не оценявам резултата а това което е било самото състезание... споделям мнението на Илиян защото и на мен ми харесват преките двубои и непредвидимостта...а в това състезание те доста липсваха именно затова дадох най-висока оценка на състезанието в Канада..и на повечето състезания на които валеше дъжд..
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 22:01

 
BigFatLiar
boiadzhiew_at_abv.bg
| Отговор
Както и преди писах, състезанието за мен премина направо "на един дъх". Докато се зарадвам на старта на Бътън, Хамилтън успя да отпадне. После липсата на възможност на Алонсо да изпревари с по-бърз болид и хоп след малко бокс и Бътън вече втори, а Фетел с един чифт гуми. След минута Фетел в бокса, а то състезанието свършило. Нямаше тази борба, която искахме, но и нямам спомени по-назад какво стана, освен Уебър и Хюлкенберг..... Толкова бързо мина всичко, че не успях и да се ядосам на Хамилтън за грешката. Затова и оценката ми беше "горе-долу". Ако гласувах пристрастно само в предвид второто място на Бътън може би оценката щеше да е "интересно"
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 22:16

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: Гласувах с Горе долу, просто нямаше нещо по-запомнящо се, освен кътванет на Нико Хюлкенберг и битката му с Марк А защо не го наказаха контролата?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 12/09/2010 23:14

 
rhn20
rhn26_at_abv.bg
Спор | Отговор
Добро състезание, но не великолепно!!! Очаквах много повече изпреварвания от трите водещи отбора (Ред Бул, Макларън и Ферари), особено при този старт на биците след като ги изпревариха толкова пилота, но явно разликите не са толкова големи... Относно Хамилтън мисля си, че ако беше останал в състезанието щеше да е по-интересно с повече изпреварвания и адреналин(не че мисля, че с тези настроики щеше да завърши състезанието, като го видях на квалификацията колко беше нестабилен) ))
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 10:45

 
Вече забравих с какво гласувах точно, май беше горе-долу.
Нямаше екшън и драма просто. Явно силите бяха толкова изравнени, че единствените шансове за промяна идваха от спиранията в бокса. Двата Ред Була направиха интересно състезание, никой не обърна внимание как Марк Уебър и фетел се бориха един с друг на старта и позволиха да ги минат 2 коли. И то не заради слабия старт, а защото се дебнеха един друг и не ги е*еше за другите Фетел успя да шреметне бая пилоти със стратегията си, а Уебър и Хулкенберг имаха добър двубой. Браво на Нико, вече тотално ми спечели респекта.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 10:54

 
Преди време започнах да се убеждавам, че голяма част от един друг Ф1 сайт се е пренесла тук, днес виждам, че със сигурност е така, та скоро ще спра да идвам и тук, а отначало ми харесваше, все пак - скромен коментар. Самото състезание беше горе-долу - все пак, това е края на сезона, много отбори са спрели с развитието на колите, докато битката на върха остава оспорвана. Жалко за Хамилтън, но той сам призна грешката си. Жалко и за Маса, който сгреши три пъти, а можеше да настигне Бътън, който пък от своя страна се би достойно, но Ферари са хвърлили доста сили в това състезание. Само аз ли останах учуден от липсата на поне предупреждение за Хюлкенберг, или пропускам нещо ?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 11:03

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
Аз относно шампионата съм доволен от съзтезанието ,борбата остава ,Хамилтън направи страхотно тъпа грешка като се навря толкова надълбоко в този завой макар и на старта напрежението да си дава думата не мисля че трябва да си позволява такива грешки повече .Алонсо колкото и да не искам да си го призная беше най-добрият пилот на Монца този уикенд и заслужено си взе победата благодарение на екипа на Ферари страхотно се справиха като по книга ,Маса също направи силно съзтезание ,Бътън невероятен старт за съжъление повредата по дифузюра не му позволи да се откъсне достатъчно от Алонсо и да натрупа аванс,Фетел немога да повярвам че искара цяло съзтезание с един чифт гуми ,тези от РБР прекаляват Фетел използва стратегията на Марк от предишно съзтезание и успя да се възползва по най-добрият начин.Не беше толкова вълнуващо съзтезанието и аз като повечето мисля че Хамилтън щеше да добави повече интрига в съзтезанието ,естесвено направи грешка и ще си плати скъпо ,ако отново отпадне поради една или друга причина .Борбата остава Алонсо измести Фетел ,но както се казва Монца е специален случаи и на другите писти РБР отново ще са с предимство.Имам предчувствието че до последното съзтезание ще се решава шампионата което е добре интригата остава ,а и не съм мислел че няма да има догонващ пилот ,при положение че няма постоянство в нито един от отборите сега това ще бъде ключа към титлата
Още един път поздравления за победата на Ферари на тяхната писта към феновете
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 11:08

 
dune
mladen.slavov_at_abv.bg
Спор | Отговор
След отпадането на Хамилтън просто не го гледах състезанието.
Да - фен съм на Макларън. Но според мен грешката му беше много левашка. Имаше толкова много обиколки пред себе си, просто не ми е ясно защо реши да изпреварва Маса още в началото.
Много кофти грешка от негова страна, която може да му струва и титлата накрая.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 12:07

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
@dune: Мисля че шансът му тогава беше най-голям ,просто на старта двигателите са на друг режим и са много агресивни от към клапите само като допреш с крак газта и болида направо се побърква камо ли като настъпиш,адреналина им скача на 360 ,а грешката просто може би найстина не трябваше да се навира там ,грешката не е левашка според мен просто се случи ,пък и всеки знае Хамилтън как кара винаги на 100 процента просто прекали да настъпва Маса ,а и окачването на Хамилтън е доста слабо ,в смисъл доста лесно се счупи това също ме изненада явно сблъсъка е бил силен ,Яд ме е за Бътън също че Дифузюра го провали за победа ,но 2-ро място не е лощо макар и на Монца Макларън да имаха голямо предимство това е огромна грешка за Хамилтън и лично се надявам да бъде по постоянен и умерен.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 14:06

 
Мак
| Отговор
@Freeman: Много грешиш човече по достоен от Хамилтън за титлата няма на второ място слагам Уебър,а двукратният световен ревльо да ходи да препуска някъде с коня.Втова състезание Маса през повечето време беше по бърз защо ли не го казаха това сведение на Алонсо.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 19:48

 
Мак
| Отговор
@dune: Прав си без Хамилтън не е интересно,много гадна грешка допусна,но може би го направи защото си мислеше че има шанс за победа ако излезе на предна позиция още в самото начало защото после ще му е трудно да изпреврва,много жалко че отпадна но съм сигурен че ще навакса много скоро,радвам се че Бътън успя поне да си запази мястото от което тръгна хубав старт но не умее да се бори за да запази спечеленото.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 19:56

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Мак: Ако тази снимка е истинска, то Бътън се справи много добре.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 19:59

 
gogo
makarov45_at_abv.bg
| Отговор
@drJeckyll: А парчето дето излетя от болида на Бътън е точно това което го няма на снимката ако беше цяло с твърдите гуми ,щеше да бъде сън ....
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 20:19

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@gogo: Дали? Все пак според МакЛарън повредата е причинила загуба на пристискане. Това значи, че е помогнала за по-високата скорост на правите. Или по друг начин казано Бътън е спечелил от тази повреда Шегувам се разбира се
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 20:29

 
Leonov
leonnov_at_abv.bg
Спор | Отговор
Като край искам да видя мнението на drJeckyll за състезанието ..все пак всички се изказахме а той ни нахока че сме били пристрастни, бих искал да чуя неговото мнение кое е великолепното в състезанието освен това че заплита шампионата още повече?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 21:02

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
Спор | Отговор
@Leonov: Аз оцених състезанието като интересно. Краткото ми мнение се намира под снимката в темата за състезанието
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/09/2010 21:09

 
veselvladi
veselvladi_at_abv.bg
| Отговор
@drJeckyll: http://f1.f-e-n.net/index.php/url21420
Тук май пак се вижда.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/09/2010 00:03

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729