Бахрейн 2010 - квалификация (дискусия)

13/03/2010 12:05, Огнян Тенчев (drJeckyll), 1399/3978 прочита, 126 коментара

 

Първа квалификация за сезона. Кой ще успее да намери най-доброто решение? Кой ще сбърка? Кой ще отпадне във всяка част? Хайде вие сте!

Как се разви третата свободна тренировка
Дискусията от третата  свободна тренировка

Снимките от петък

Как се разви втората свободна тренировка
Дискусията от втората  свободна тренировка

Как се разви първата свободна тренировка
Дискусията от първата свободна тренировка

Тук можете да коментирате всичко свързано с квалификацията. За момента ще има такава тема и отделен сайт с моя коментар, надявам се картина и live timing. В процес съм да ги обединя на едно място.

Моят коментар ще бъде тук: http://live.f1.f-e-n.net/. За момента няма осигурена картина, така че вероятно ще бъде от някой от сайтовете justin.tv или ustream.tv. Ако намерите сайт за гледане, можете да го споделите в коментарите.

В по-късен етап ще се опитам да направя нещо подобно на това, което имахме при тестовете, а именно да може да се виждат времената от стинтовете на пилотите.



Още от сезон 2010:

Коментари

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Айде да се запишем първи тука
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:32

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Ама айде пишете нещо де,че съм от нощна а и разправий с полицията имах на работа и едвам отрайвам 13:00
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:36

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Аз лично си мисля, че Макларън могат да се преборят за 1-то място на решетката днес. Болида ни е бърз и има потенциал. Бътън направи добра, серия, а и вчера времената ни бяха сходни с тези на Мерцедес. Но си мисля че фаворити Но1 за квалификацията са все пак болидите на Ферари, но нищо не се знае. Шуми е лисица, а Ред Бул не бива да бъдат пренебрегвани.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:40

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Едно е сигурно,че първите 10 на старта ще са от Ферари,Мерцедес,Макларън,Ред Бул и Уилямс после може би ще последват Рено,Форсовете и Торо Росо,от там нататък за мен отбори не съществуват,а само зачатъци от болиди по пистата
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:44

 
Илиян
| Отговор
Не забравай Заубер
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:46

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Рено могат НЕприятно да изненадат някои от топ 10. Кубица прави добри времена. Абе лудница ще е в квалификациите, а новите отбори със сигорност ще направят доста главоболия на големите тимове
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:46

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Верно ,викам си абе имаше още някой
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:47

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Нали на това се надявахме всичко да е непредвидимо
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:48

 
Илиян
| Отговор
как е стрийма при другите ?!
при мен много зле !!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:48

 
Ogi4os
ogi4os_at_mclarenbg.net
| Отговор
Ми аз вече предложих в предишната дискусия , ама пак да си кажа - нека всеки напише прогноза за днешната квалификация, така както мисли че ще завърши , а не както му се иска.
Мойта прогноза :
1. Розберг
2. Алонсо
3. Маса
4. Шумахер
5. Хамилтън
6. Бътън
7. Уебър
8. Фетел
..............
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:49

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Дам, така е, отдавна Ф1 трябваше да изглежда толкова непредвидима, дано и реално да е така и целият сезон титлата се решава м/у 4 тима, а Рено и Уилямс да са достатъчно силни и да взимат по някои подиум от големите и да объркват още повече сметките, това беше красотата на Ф1 едно време, дано отново я видим през този сезон
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:50

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
1 Хамилтън
2 Алонсо
3 Росберг
4 Фетел
5 Шумахер
6 Маса
7 Бътън
8 Уебър
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:52

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Айде ето ви и моето мнение за квалификацията:
1.Маса
2.Алонсо
3.Розберг
4.Шумахер
5.Хамилтън
6.Фетел
7.Уебър
8.Бътън
9.Хюлкенберг
10.Кубица
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:52

 
Bigfatliar
boiadzhiew_at_abv.bg
| Отговор
1.Маса
2.Розберг
3.Алонсо
4.Хамилтън
5.Шумахер
6.Бътън
7.Фетел
...... нататък мъгла
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:54

 
MikaHack
| Отговор
1 Хамилтън
2 Росберг
3 Алонсо
4 Фетел
5 Шумахер
6 Маса
7 Бътън
8 Уебър
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:54

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Започваааааааааа
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:55

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
Картина от ТВ7 ?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:56

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Ох на батко тия мацонки там ако ми паднат некъде
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:56

 
Илиян
| Отговор
какво става с тв7 ?!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:57

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Защо който има ТВ7 не гледа направо от ТВ-то си???
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:57

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
Аз я нямам ,и за туй питам ,да не да има някакъв проблем ..
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:58

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Илианчо ако имаш ТВ7 пускай де
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:58

 
Илиян
| Отговор
По-добре без Иван Тенчев !!!
И той като Момчил Манчев отдавна не е в час !!!
С какъв събереш такъв ставаш
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:59

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Не бе няма проблем започнаха
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:59

 
ТВ7 не е в 16:9?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 12:59

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Илиане дам ама точно Тенчев плямпа
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:00

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Айде аз ще гледам и по-малко ще пиша
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:01

 
Илиян
| Отговор
Тодоре , сутринта се насладих на истински коментатори и анализ на живо !!! Ей тези от SpeedTV са много добри !!!
Свали си състезание предаване от тях и ще видиш разликата
Като се прибера това ми е 1 задачка - квалификацията да се я сваля и я гледам от SpeedTV
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:03

 
Snoopkata
helico_at_abv.bg
| Отговор
Abe Dok, nqkvo Low quality ima li, che mnogo se4 na TV7
p.p. ne sym v sofiq i sigurno neta e problem, no vse pak nqkvo LQ stream4e? :?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:15

 
Върджин победител от слабаците.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:26

 
Tochev
smith856_at_abv.bg
| Отговор
ТВ 7 е много зле, не може да се гледа, на всеки 10 сек засича
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:27

 
kobrata
| Отговор
На мен пак не ми тръгва въобще
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:33

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Яба изсипаха се всички на куп на пистата 17 болида на пистата все едно гледаш състезание
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:40

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Бътън отпадна
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:43

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
Фетел свали първи под 1.54
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:43

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Мба вмести се с 300 зора в 10-ката
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:44

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Еми пич тогава никой не печели
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:45

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Айде да залагаме кой ще стартира първи
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:46

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
Така е Редул ме изненадват с това темпо и мисля че Фетел ще грабне пола ,но за състезанието няма да успее да се пребори
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:46

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Аз пък си оставам на мнение че Маса ще е на пола
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:48

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
Ся ми е интересно с какви гуми ще карат
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:51

 
Ивайло Ставрев
orion133_at_abv.bg
| Отговор
аз пък ще кажа че Алонсо ще стартира от първа позиция
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:53

 
Ивайло Ставрев
orion133_at_abv.bg
| Отговор
а може ли някой да направи хубаво време с меката смес и после да направи една обиколка с твърдите и да остане с тях за състезанието
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 13:55

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Ееее добре че не залагахме пари
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:02

 
Jokerface
jokerface61_at_gmail.com
| Отговор
Спечелих залога за жалост ....
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:02

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Айде честито да му е на Фетел пола,аз лягам да спя че не издържам повече
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:04

 
Тодор Тодоров
fresh_todorov_at_abv.bg
| Отговор
Защо за жалост бе,не стига че печелиш ми и за жалост вика Айде лека от мене
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:05

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Ивайло Ставрев написа:
а може ли някой да направи хубаво време с меката смес и после да направи една обиколка с твърдите и да остане с тях за състезанието

Не, стартираш с гумите с които си поставил най-добрата си обиколка. За това и квалификацията за момента изглежда провал ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:07

 
Ивайло Атанасов
ikar777_at_gmail.com
| Отговор
Въпреки че симпатизирам на Ферари,браво на Фетел,не случайно някой го беше нарекъл "Детето чудо",тепърва ще гледаме неговите "подвизи" по пистите.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:07

 
logimaster
logimaster19_at_yahoo.com
| Отговор
Магаретата на 2-ро и 3-то място, Фетел 1-ви БРАВО на детето чудо! Жалко за моите любимци: Розберг-5-ти и Пилето 7-ми...
Но както се казва пилците се броят на есен ще си говорим пак утре след съзтезанието...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:10

 
Илиян Джисов-Ferrarko
ferrarko_at_gmail.com
| Отговор
Здравейте. Много интиргуваща квалификация, надявах се Шуми да е малко по напред. За утре се очертава доста напредгнато състезание, на Фетел го съжалявам Алонсо и Маса зад него ще са много нахъсани.
Докторе не можах да гледам Ф1 от твоето излъчване, за съжаление. Добре че намерих iptv сайта,че щеше да е тъпо.
Изобщо не съм доволен от начина на излъване на квалификациите, повечето коли ги изгубих и непоказаха, също нямаше постоянна тажлица с времената да се вижда кой къде е . Все едно за сефте излъчват такова предаване!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:13

 
Алонсо
mondrio_at_abv.bg
| Отговор
Аз не знам да се радвам ли да плача ли...От кога не сме били в челото с възможност за 1во място през квал. От друга е 3ти...Не знам но съм доста положително настроен за утре !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:19

 
Снежанка
tabakovas_at_mail.bg
| Отговор
Фетелчо пак надмина себе си. Браво!!! И след него - обичайните заподозрени.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:20

 
markitologa
| Отговор
момчета, можете ли да ми предложите някакъв сайт с инфо и статистика за квалификацията на състезанията за GP преди сезон 2002 назад ... (ако има и свободни тренировки би било чудесно), мерси предварително.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:25

 
jojo_jojovi4
jojo_jojovi4_at_abv.bg
| Отговор
Алонсо написа:
Аз не знам да се радвам ли да плача ли...От кога не сме били в челото с възможност за 1во място през квал. От друга е 3ти...Не знам но съм доста положително настроен за утре !

Какво толкова си настроен положително за утре,не знам,да си победен от съотборник-има ли по-гадно ,на Фернандо не му се е случвало от 2 години,нека изчакаме Доктора да преведе интервютата,защото направо не знам какво става
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:26

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
jojo_jojovi4 написа:
... нека изчакаме Доктора да преведе интервютата,защото направо не знам какво става

Нямам намерение да превеждам интервюта
Ако не си забелязал оставям истинските новинарски сайтове да препечатват и превеждат такива неща.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:27

 
markitologa
| Отговор
drJeckyll, мисля че ти ми бе насочил по моя въпрос
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:29

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
markitologa написа:
момчета, можете ли да ми предложите някакъв сайт с инфо и статистика за квалификацията на състезанията за GP преди сезон 2002 назад ... (ако има и свободни тренировки би било чудесно), мерси предварително.

http://www.statsf1.com/
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:32

 
markitologa
| Отговор
искрено ти благодаря !
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:33

 
jojo_jojovi4
jojo_jojovi4_at_abv.bg
| Отговор
В Q3 само Маса е с по-добре време спрямо Q2
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:37

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
jojo_jojovi4 написа:
В Q3 само Маса е с по-добре време спрямо Q2

Като гледах в каква редичка се бяха наредили, това изобщо не ме учудва ... просто сбъркаха за пореден път ... измисленото правило да се стартира с гумите, с които си направил най-бързата си обиколка си каза думата. Уж истинската квалификация, в която трябваше да видим, най-бързият пилот на първа позиция просто не се състоя.
Аз честно казано съм разочарован. Последната част беше сведена до една обиколка, точно както преди години, когато пилотите имаха само една обиколка за да запишат най-доброто си време. Ако това беше целта просто нямаше нужда да се пишат такива сложности за третата част. Ако пък не беше, то е показателно как за пореден път правилата бяха сбъркани, този път бутнати повече от колкото трябва в някаква посока за уж по-интересно състезание. Не, мерси ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:46

 
jojo_jojovi4
jojo_jojovi4_at_abv.bg
| Отговор
А Док,защо не можах да гледам квалификацията при теб-аз ли съм проблема?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:50

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
jojo_jojovi4 написа:
А Док,защо не можах да гледам квалификацията при теб-аз ли съм проблема?

Доста хора гледам, че са писали ... вероятно трафика е доста голям. Ще видим какво мога да измисля по въпроса ...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:51

 
AkrOn
| Отговор
Аз съм съгласен със drJeckyll. Споних си за едно изказване на Алонсо през зимата, според него забраната за презареждане ще доведе до това само първите трима да се борят за побета и новите правила всъщност може би ще доведат до това да няма изпреварвания по време на състезанието нещо към което се стремяха да постигнат със системата KERS през 2009
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 14:53

 
El.M.
plam2000_at_mail.bg
| Отговор
и аз не харесах начина по който предаваха по тв7 квалификация. Док, можеш ли на намериш инфо кой с какви гуми ще тръгва утре, че не дадоха всички болиди. Предварително благодаря
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 15:30

 
Вебер направи грешка във сектор 2(1 сек.). Със сигурност беше преди Алонсо, а може би и преди Маса.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 15:33

 
От първите 10 всички са с по-твърдите гуми,само Сутил е с меките.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 15:34

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Ivan написа:
От първите 10 всички са с по-твърдите гуми,само Сутил е с меките.

Точно обратното. Първите девет са с по-меките гуми (със зелен кант), Сутил с по-твърдите (без кант).
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 15:35

 
Илиян
| Отговор
Нищо чудно някой от първите 10 да са пазили гумите и след това нещата да се завъртят !!!
Надявам се меджу тези които са пазили гумите да не Ферари(Алонсо и Маса) и Пилето.
Не бих се изненадал ако са пазали гумите Макларън(Люис и Джейсън) и се надявам и Нико Розберг
Знае ли човек Утре ше разберем кой е съхранил гумите си днес
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 15:48

 
котка
| Отговор
е, да публикувам и тук моята златна формула, защото доктора вероятно не я е чел още
формулата е: фернандо + фелипе + фетел
квалификацията днес я потвърди , само че в обратен ред
но въпреки това - аз се радвам естествено на моите любимци!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 16:20

 
ляля
| Отговор
котка написа:
е, да публикувам и тук моята златна формула, защото доктора вероятно не я е чел още
формулата е: фернандо + фелипе + фетел
квалификацията днес я потвърди , само че в обратен ред
но въпреки това - аз се радвам естествено на моите любимци!


Да ама на самото състезание утре ще е
1 Алонсо
2Маса
3Фетел

3ФЕТЕЛ
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 17:16

 
shadow
alonso73_at_abv.bg
| Отговор
девойки, не спорете, фетел ше е световен шампион
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 17:21

 
hahaha
| Отговор
shadow написа:
девойки, не спорете, фетел ше е световен шампион


Ааа, не така shadow. Шампион ще е Алонсо и Ферари при тимовете. Вярно е ,че няма да им е леко ,но ще успеят.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 17:31

 
котка
| Отговор
ляля, не ми стана много ясно за какво трябва да спорим или да не спорим. ти си повторила точно същото, каквото е съдържанието на моята отколешна формула
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 17:35

 
ляля
| Отговор
Отколешна мечта може би ,а може би и малко променена Ей ,реда на любимците ни може да е и лекинко различен
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 17:46

 
velko schumacher
velko.manov_at_abv.bg
| Отговор
май като гледам ще има голяма разлика между представянето в квалификацията и самото състезание, такаче не бих се учудил утре ако макларън и мерцедес, ако уточнят баланса на масите нещата да се обърнат
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 17:48

 
Shumi
| Отговор
hahaha написа:
Ааа, не така shadow. Шампион ще е Алонсо и Ферари при тимовете. Вярно е ,че няма да им е леко ,но ще успеят.

Да да Маса като го бие 3 пъти и ще почне да мрънкалясва като в макларън
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 17:53

 
hahaha
| Отговор
Shumi написа:
hahaha написа:
Ааа, не така shadow. Шампион ще е Алонсо и Ферари при тимовете. Вярно е ,че няма да им е леко ,но ще успеят.

Да да Маса като го бие 3 пъти и ще почне да мрънкалясва като в макларън

Ще поживеем и ще видим . Ааа, то пък може и друг да започне да мрънка и да се оплаква като баба.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 18:24

 
StoioPilota
gunitsoldier_at_abv.bg
| Отговор
много съм изненадан от темпото на Шумахер,страхотно време при положение че не е карал толкова време и то с различна техника по онова време.Стискам палци и не изключвам възможността утре Шуми да стъпи на подиума.Все пак той е известен с това че е велик стратег и умее да съхранява гумите в продължителна серия от обиколки,а като се има и предвид,че и в бокса е и Рос Браун,нещата за класиране на подиума са доста реалистични!!!Стискам палци!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 18:24

 
Илиян
| Отговор
Свали розовите цайси бе
Бил стратег !!! Щото е велик стратег прецака две състезания на Кими !!! Не разбрахте ли , вече няма стратегия има само здраво каране - както в 80-те и началото на 90-те и няма вече победи в бокса !!! Всичко на пистата се решава
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 18:47

 
jojo_jojovi4
jojo_jojovi4_at_abv.bg
| Отговор
Нико Розберг говори как очаквал да вземе полпозицията,затова и бил толкова разочарован.Самонавива ли се или просто го е напекло слънцето?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 22:17

 
Shumi
| Отговор
jojo_jojovi4 написа:
Нико Розберг говори как очаквал да вземе полпозицията,затова и бил толкова разочарован.Самонавива ли се или просто го е напекло слънцето?

Розберг е малък фантазьор без победа в Ф1 и от една секретна информация след първата победа на Шумахер Розбер ще се подвизава като втора цигулка в отбора на Мерцедес
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 13/03/2010 22:20

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
За Нико не знам, но тимът на Мерцедес и Шуми имат един цял комплект нови гуми, защото направи само една бърза обиколка в 3-та част. Аз лично очаквам изненада от него и да се бори за подиум. За Хам и Макларън не знам какво стана. Появи се проблем с прекомерно износване на гумите който не е добре, особено сега с резервоари до горе и само един стоп или два за смяна на гуми, а ще тръгнат и с карани. Според мен най-реални шансове за победа имат Фетел, Алонсо и Маса, но от Хамилтън и Макларън винаги се очаква битка до последно, а и доколкото виждам единствен с твърди гуми в 10-та е Сутил, който малко остана в сянка с неговото стабилно и добро представяне, утре също трябва да се следи как се движи
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 00:09

 
StoioPilota
gunitsoldier_at_abv.bg
| Отговор
напротив Иляне няма к`во да свалям розивите цайси.Здраво каране винаги е имало и винаги ще има,та това е идеята на спорта,обаче стратегията в този спорт винаги е била от значение и в момента също е така,само че сега всичко ще зависи от това кой до каква степен съхранява ресурса на гумите-един вид стратегия,нали се сещаш,така че мисля че този сезон именно фактора на гумите ще е от голямо значение,а за това че Шумахер е велик стратег по-добре не го оспорвай,защото ще станеш смешен.Факти за това има от тук до небето!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 00:55

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Не карай да падна от смях
2 състезания този керпенски задник провали на Кими и това са фактите.Ако не си разбрал - Хем стратег и пилот беше само Сена !!! Затова може да си направиш сверка в едно състезание на дъжд този велик стратег смени 2 пъти повече гуми от Сена както всички тогава на пистата !!! И така освен мръсните игрички от Рос и Бреаторе няма други стратегии в арсенала на керпенски кокоши врат !!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 09:53

 
котка
| Отговор
докторе, ами ти нищо не се произнесе по моята прословута формула по-горе? по мълчанието ти разбирам, че не я одобряваш много - много
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 10:30

 
vikenti
| Отговор
много ми е интерсно дали някои от вас е запознат с хранителния режим на пилотите?какво им е позволено да хапват,какво не и така на татък.Пишете ако знаете нещо по темата..Поздрави и приятно гледане на състезанието
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 10:39

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
котка написа:
докторе, ами ти нищо не се произнесе по моята прословута формула по-горе? по мълчанието ти разбирам, че не я одобряваш много - много

Аз да не съм съдия или господ, че да се произнасям по всяка фенска хрумка?

vikenti написа:
много ми е интерсно дали някои от вас е запознат с хранителния режим на пилотите?какво им е позволено да хапват,какво не и така на татък.Пишете ако знаете нещо по темата..Поздрави и приятно гледане на състезанието

Ако не се лъжа миналата година TV7 имаха репортаж от пистата и интервю с един момък от Ред Бул, който обясняваше точно това. За съжаление не обърнах голямо внимание, така че ми е малко трудно да го преразкажа.
На първо четене:
Цитат:
Formula One drivers eat much like track and field athletes - carefully regulating their carbohydrate and protein intake. In the lead up to a big race they'll gorge on carbs - pasta and bread - for energy.
Immediately before the race and sometimes throughout, drivers absorb huge amounts of water. Failure to do so could bring on dehydration through sweating - the extreme heat found in a Formula One cockpit means drivers can sweat off up to 3 kg of their body weight during the course of a race.

от тук: http://www.f1technical.net/articles/1125
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 10:47

 
котка
| Отговор
благодаря за отговора, докторе
попитах, защото май никъде не съм прочела твоите лични пристрастия какви са, а ми е интересно все пак.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 10:51

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
котка написа:
благодаря за отговора, докторе
попитах, защото май никъде не съм прочела твоите лични пристрастия какви са, а ми е интересно все пак.

Няма и да ги прочетеш. Моите пристрастия са към Формула 1.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 10:52

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Ревльото+Латиноса+Гермачето ХАХАХАХАХАХ
Златна формула !!! Ехо слез на земята !!!
Къде забрави пилоти като Хам,Нико,Уебър и се надявам към тях да се присъедини малкият Нико и Бруно Сена.
Тримцата в сравнение с Сена+Прост+Менсъл са някакви смешници
Само Сена ще ги схруска сам на закуска , да не говорим за Прост или Менсъл Да не споменавам Пикет ст. , Лауда , Жак Вилньов и Д.Хил
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 10:57

 
котка
| Отговор
е, разбирам те. един вид си "длъжен" да не ги казваш. ама все пак - жалко
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 10:58

 
котка
| Отговор
илияне, то май не остана някой неспоменат от теб
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:00

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
котка написа:
е, разбирам те. един вид си "длъжен" да не ги казваш. ама все пак - жалко

Какво да казвам?
Че харесвах Дерек Уоруик и Футуърк? Е, тях отдавна ги няма, но аз продължавам да харесвам Формула 1
Сега по-добре ли се чувстваш?
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:02

 
котка
| Отговор
това ми прилича на леко "измъкване" от твоя страна. не може да не харесваш и някой от съвременните
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:05

 
котка
| Отговор
и забелязваш ли, че вече не пиша с удивителни? въпреки че от време на време посягам към тях, но се сещам как ми направи забележка веднъж и се спирам
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:08

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
котка написа:
това ми прилича на леко "измъкване" от твоя страна. не може да не харесваш и някой от съвременните

Я се разгледай по коментарите, да видиш, че Сена все още е любимеца на много хора
По въпроса ти: да, харесвам сегашните пилоти - всичките 24 заедно с тест пилотите, но това няма да ме спре да ги критикувам ако правят глупости на пистата.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:08

 
котка
| Отговор
...По въпроса ти: да, харесвам сегашните пилоти - всичките 24 заедно с тест пилотите,...
е не е ли чисто "измъкване" и това? признавам ти - майстор си
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:12

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Док според теб колко си спомнят тук Дерек и много други пилоти като Алези,Алборето,Кр.Фитипалди,Майкъл Андрети които са били част от формула 1
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:14

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Илиян написа:
Док според теб колко си спомнят тук Дерек и много други пилоти като Алези,Алборето,Кр.Фитипалди,Майкъл Андрети които са били част от формула 1

Какво значение има? Когато тези, които не ги помнят станат на моите години, ще говорят как младите не помнят Хамилтън, Алонсо, Маса и т.н.
Все пак Формула 1 има 60 години зад гърба си. Хубаво е да се познава историята, но пък не всеки трябва да живее с Формула 1. Това е спорт като всеки друг. Чувал си големите имена ...
Да се надяваме, че с този сайт поне малко ще понаучат все пак
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:20

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Не само чувал , но и гледал
За мен Майкъл Андрети от любимец се превърна в голямо разочарование !!! Много се надявах да върви по стъпките на Марио
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:24

 
котка
| Отговор
докторе, само за едно мисля че не си съвсем прав - че формулата е спорт, като всеки друг. тук тръпката е много по-осезателна и завладяваща
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:24

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
котка написа:
докторе, само за едно мисля че не си съвсем прав - че формулата е спорт, като всеки друг. тук тръпката е много по-осезателна и завладяваща

Мога само да предполагам, защото не се вълнувам от други спортове.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:26

 
котка
| Отговор
ами аз ще ти дам един пример, ако искаш. (всъщност и да не искаш - вече ще е написан )
играе роже федерер на финал на тенис турнир. да - много е интересно, има напрежение, има неизвестни почти до края. но това, което липсва там е и интригата от формулата с уменията на пилота, на болида, на механиците, на тези, които изготвят стратегията и т.н. (няма какво да изброявам - ти по-добре от мен ги хващаш нещата)
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:33

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
Дали? А ако ракетата на Федерер е някакво революционно откритие на Head или на който и да е там производител? Или пък видиш ли Reebok са измислили уникални маратонки? Няма какво да се лъжем. Сигурно във всеки спорт има технологии. Просто в такова време живеем В каква степен са замесени е друг въпрос. Да, разбирам те, че моторните спортове много зависят от техниката, но все пак са спорт. Тръпка, завладяване ... просто няма начин да няма такова нещо. Само един футбол ти е достатъчен като като пример за тръпка и завладяване
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:39

 
котка
| Отговор
относно футбола - личното ми мнение е, че само първенствата на англия, италия и испания горе-долу, останаха сносни за гледане. и то не всичко от тях. дори и шампионската лига вече изгуби голяма част от очарованието си.
а за тениса - ракетите и маратонките предполагам, че допринасят не повече от 10-тина процента от крайния резултат. даже и това ми се вижда множко.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 11:49

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
котка написа:
а за тениса - ракетите и маратонките предполагам, че допринасят не повече от 10-тина процента от крайния резултат. даже и това ми се вижда множко.

Не се задълбавай в детайлите.
Това колко допринасят, няма голямо значение ако загубиш Същото е във Формула 1. Един счупен двигател е същото като пързалящи се маратонки по корта, или калеври, които се пързалят на тревата на стадиона
Както казах технологии има навсякъде.
Хубавото на Формула 1, е че има фенове на високите скорости, високите технологии или дори девойки въздишащи по сините очи на някой пилот, или космите на подмишниците на Алонсо (sorry ама ...)
Всеки може да намери по нещо в спорта или ако искаш, както е модерно напоследък шоуто Формула 1.
Аз обаче не мога да приема, че в другите спортове липсва тръпка или увличане и завладяване. Те просто нямаше да съществуват в такъв случай
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:00

 
StoioPilota
gunitsoldier_at_abv.bg
| Отговор
Иляне,разбирам че не си привърженик на Шумахер,но по-добре не говори глупости,щото колкото и да го плюеш 7 титли и 1 милион рекорди не се постигат само с блъскания и други глупости.Шумахер е велик пилот и просто няма човек на тази планета,който това нещо да го опровергае,така че по-добре тихичко и т`ва е!!!И пич,да Сена беше велик пилот,но вече не е между нас,нали се сещаш,така че стига си плюл!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:07

 
котка
| Отговор
ама аз не твърдя, че в другите спортове няма тръпка. казвам само, че не може да се сравнява с тази от формулата.
и да знаеш, че си на косъм от това да ме обидиш - с "въздишането" по сините очи или по подмишниците на който и да е звучи като намек, че ние като не сме мъже и не сме кой знае колко в нещата. само гледаме чисто мъжкото присъствие. не е така!!! (извинявай за удивителните, бях ти обещала да не ги използвам, ама ти ме предизвика тук)
и накрая - мир
много се радвам, че си се заел с този сайт човек наистина научава нови и полезни неща
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:10

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
котка написа:
и да знаеш, че си на косъм от това да ме обидиш - с "въздишането" по сините очи или по подмишниците на който и да е звучи като намек, че ние като не сме мъже и не сме кой знае колко в нещата. само гледаме чисто мъжкото присъствие. не е така!!! (извинявай за удивителните, бях ти обещала да не ги използвам, ама ти ме предизвика тук)
и накрая - мир
много се радвам, че си се заел с този сайт човек наистина научава нови и полезни неща

О, изобщо не целя да обидя никого. Просто казвам, че съществуват и такива фенове. Всеки си знае защо се интересува от Формула 1.

btw това някаква мода ли е с тези три удивителни? И какво ги прави по-важни от едната? Не, че нещо, ама аз като видя повече от един препинателен знак един след и не му обръщам внимание, защото го смятам за крайност, а хич не ми харесват такива неща ... пък и заемат ненужно място
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:15

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
StoioPilota написа:
Иляне,разбирам че не си привърженик на Шумахер,но по-добре не говори глупости,щото колкото и да го плюеш 7 титли и 1 милион рекорди не се постигат само с блъскания и други глупости.Шумахер е велик пилот и просто няма човек на тази планета,който това нещо да го опровергае,така че по-добре тихичко и т`ва е!!!И пич,да Сена беше велик пилот,но вече не е между нас,нали се сещаш,така че стига си плюл!!!

Не ми говори за този катастрофаджия с крехко вратле !!!
На който дори му липсват обноски !!!
Гледай клипа когато удари Дейвид , не стига че го удари , но лети на бой !!! Май тогава трябваше да го оставят Дейвид да му тегли един тупаник и да му дойде акъла в главата на крехковратият селяк от Керпен !!!
Няма по подпиран пилот във Ф1 от въпросният индвид и ако се погледне реално на нещата и ако не е подпиран от ФИА,Макс и Бърни едва ли би имал повече от 3 титли !!!
А това с рекордите си е само за статистиката и рано или късно ще се появи друг който ще ги подобри , дори най-дълго стоялия рекорд в спорта (по дълъг скок) бе подобрен след 19г.Така , че е въпрос на време и това да се случи
п.с. След смъртта Сена Формула 1 имаше нужда от продукт като Пилето за да запазят интереса и сега правят същото !!!
Дано младите от самото начало му ускубят здраво перушината и да го пенсионират без почести и скоропрестижно !!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:20

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Е аз съм от феновете които следят Ф1 от 98, но винаги чета, гледам и уча за Ф1 историята. А що се однася до това какви са днешните пилоти в сравнение с миналите, ами технологиите и др. неща се променят, а от там и пилотите. Едно време е било по-трудно да караш тези машини, таланта е било преди спонсорите, въобще Ф1 се променя, но едно си остава едно и също, адреналина, страстта и емоциите.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:21

 
котка
| Отговор
btw - това между другото ли ще рече? как не те домързява да минаваш на латиница? аз например предпочитам да го изпиша докрай, а не да обръщам буквите
позволих си да са три удивителните, защото реших, че ме зачисляваш към тази категория фенове (които описваш) и това леко ме ядоса.
но както вече ти казах - мир
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:23

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Не съм съгласен че Михаел бил катастрофаджия и едва ли не само 3 титли реално има, Да кариерата му е изпъстрена с какво ли не- велики битки, маневри, подли номера, инциденти, но все пак едно е сигорно, той е наистина велик пилот. А що се однася до това че интересът след смърта на Сена, така е, а и Бърни все пак дълго търсеше своят пилот от германия, след Волфган Фон Трипс германия е нямала такъв велик пилот. А от сегашните пилоти, е пълно с младоци които са нахъсани, смели, самоуверени и които не се боят от нищо, което идва да покаже че новото поколение е много надъхано, което е добре за нас феновете
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:26

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
@Илиян и @StoioPilota: По-кротко бре хора Няма нужда от крайности
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:27

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Ей док искам да те питам, тук има цензура нали? Няма да позволиш да стане като Формула1.бг За сега този сайт просто ми пълни душата, коментарите са смислени, цивилизовани, има добри новини, снимки, видео архива е супер. Просто и ако си има и цензура ще е уникално
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:31

 
drJeckyll
drJeckyll_at_Jeckyll.net
| Отговор
mclaranist1 написа:
Ей док искам да те питам, тук има цензура нали?

Аха, името и е инж. Огнян Тенчев и се подвизава под ник drJeckyll
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:34

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Радвам се, този сайт определено е един от най-добрите. Какво мислиш за днес, имаш ли някаква прозгноза или виждане, как ще се развие състезанието. Така след като си наблюдавал тренировките, квалификацията???
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:36

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
mclaranist1 , като за начало научи да пишеш правилно на БГ !!!
пише се СИГУРНО , ОТНАСЯ !!!
Относно Пилето никой негов фен досега не ми е дал да видя клип с негово запомнящо се действие което да не е свързано с неговите катастрофи.Той е силен когато колатта му е силна и ако не може да победи по-честният начин кара по-другият.
Това е спорт за джентълмени и такова поведение никой не харесва или обича.
За мен той си остава катастрофаджия и измамник , особено след случая с победа в бокса !!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:42

 
георги
judass_at_email.bg
| Отговор
не мога да разбера защо толкова хора оплювате шумахер, всички сме наясно че този сезон е толкова вълнуващ заради завръщането му на пистата, да на 41 год.е но има какво да покаже още на младите...той е роден да бъде победител, не се знае дали ферари нямаше да кретат още при средняците ако не беше се състезавал за тях...не им е длъжен с нищо, по скоро те трябва да му целуват краката...давай шуми обичаме те и те подкрепяме до край
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:44

 
mclaranist1
mclaranist1_at_abv.bg
| Отговор
Гледай ГП на Испания 96, ГП на Унгария 98, както и мисля на Спа 94, гледай също и състезанието във Франция 2004 където направи с 2 стопа повече от втория, също така е добре да гледаш състезанието в Бразилия 2006, където след спукана гума и почти последен, направи феноменално състезание, а също и Сузука 98, от последен до 2, преди да спука гума. Шуми има уникални състезания. Недейте се опитва да изкарате че Шуми че не е велик, щом аз като негов върл враг и от съперников тим го признавам
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:47

 
za po netarpelivite ;
http://directos.lasexta.com/formula1
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:47

 
георги
judass_at_email.bg
| Отговор
Илиян написа:
mclaranist1 , като за начало научи да пишеш правилно на БГ !!!
пише се СИГУРНО , ОТНАСЯ !!!
Относно Пилето никой негов фен досега не ми е дал да видя клип с негово запомнящо се действие което да не е свързано с неговите катастрофи.Той е силен когато колатта му е силна и ако не може да победи по-честният начин кара по-другият.
Това е спорт за джентълмени и такова поведение никой не харесва или обича.
За мен той си остава катастрофаджия и измамник , особено след случая с победа в бокса !!!

илияне, спорта за джентълмени е тениса на корт и билярда, ф 1 е жестока и побеждават само смелите и решителните....има доста велики пилоти, но за мен номер едно си остава шумахер и след това слагам менсъл
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 12:50

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
Георги , по-добре гледай някой друг спорт !!!
Това не е за теб Не е зле да прочетеш внимателно съвременна история на Ф1 Гледай там бокс , кеч и другите такива спортове коти нямат нищо общо с джентлъменството !!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 13:41

 
Илиян
iliyan_iliew_at_mail.bg
| Отговор
mclaranist1 написа:
Гледай ГП на Испания 96, ГП на Унгария 98, както и мисля на Спа 94, гледай също и състезанието във Франция 2004 където направи с 2 стопа повече от втория, също така е добре да гледаш състезанието в Бразилия 2006, където след спукана гума и почти последен, направи феноменално състезание, а също и Сузука 98, от последен до 2, преди да спука гума. Шуми има уникални състезания. Недейте се опитва да изкарате че Шуми че не е велик, щом аз като негов върл враг и от съперников тим го признавам

клипче от 2-3 мин което се запомня за цял живот !!!!
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 13:43

 
StoioPilota
gunitsoldier_at_abv.bg
| Отговор
Иляне, ти явно гледаш Формула 1 от 2-3 месеца сигурно,щото факти за запомнящи се моменти от ерата на Шумахер има 1 милион.Помисли малко,за какво ще му е на Шумахер на блъска Култард, при положение че той го изпреварва с ЕДНА обиколка.А при 91 победи 154 подиума и 68 пол-позишъна да кажеш че няма запомнящи се моменти,стига глупости пич.Като за начало гледай Гранд При на Унгария 98,Монца 98,Канада 98,Белгия 95,Европа 95,Испания 96,Монако 97,Белгия 97,да не говорим и за ерата 2000-2006 щото стават вече много факти
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 14/03/2010 18:51

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729